יש למישהו את המייל של הקשקשן שלהם מנהל המותג או תפקיד הזוי אחר שהדביקו לו ויכול להעביר לו קישורים לכל שירשורי התלונות ?
אולי הכלומניק הזה יפנים שיש בעיה במקום לזמר שרק בודדים לא מרוצים.
מאחל להם לפשוט רגל לא צריך אותם פה.
אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
3 קידמיים טאנוי D
סראונדים ארנדל
jvc NP5
סאבים אסקנדו+svs
מגברי כח בריסטון/רוטל/אדקום
4 אטמוס פולק
סראונדים ארנדל
jvc NP5
סאבים אסקנדו+svs
מגברי כח בריסטון/רוטל/אדקום
4 אטמוס פולק
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
@istarminiראית את הדבר הזה בפורום מתחרה (היום הוא נטוש יחסית):
https://www.fresh.co.il/vBulletin/annou ... mentid=118
בעבר יצאו שם בכמויות על החנות אייבורי וקייאספי והשירות עד שאייבורי תבעו אותם והם לא ציינו מאז את שם החנות בשום הודעה.
רוצה להיות החכמולוג התורן כאן ?
אם יש למישהו חוויית שרות לשתף עם חוות דעת, כמו שעשו כאן על ההתקנות של ח"י (נראה לי), זה יתקבל בברכה.
כל ההכללה נראה הזויה מיסודה (בשנה האחרונה הוקמו 3 נושאים בנושא "אל תקנו סמסונג"). גם על לנובו ראיתי את אותו דבר ובסוף קניתי בתקוה שלא אצטרך את חנינת השירות...
וכן, חסר שרות בארץ ובכלל יחס נכון ותקין לזולת, לקונה, למוכר, לבוגר ובכלל ברחוב.
#לא_לקנות_בן&ג'ריס
https://www.fresh.co.il/vBulletin/annou ... mentid=118
בעבר יצאו שם בכמויות על החנות אייבורי וקייאספי והשירות עד שאייבורי תבעו אותם והם לא ציינו מאז את שם החנות בשום הודעה.
רוצה להיות החכמולוג התורן כאן ?
אם יש למישהו חוויית שרות לשתף עם חוות דעת, כמו שעשו כאן על ההתקנות של ח"י (נראה לי), זה יתקבל בברכה.
כל ההכללה נראה הזויה מיסודה (בשנה האחרונה הוקמו 3 נושאים בנושא "אל תקנו סמסונג"). גם על לנובו ראיתי את אותו דבר ובסוף קניתי בתקוה שלא אצטרך את חנינת השירות...
וכן, חסר שרות בארץ ובכלל יחס נכון ותקין לזולת, לקונה, למוכר, לבוגר ובכלל ברחוב.
#לא_לקנות_בן&ג'ריס
- ildonaldo
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 242
- הצטרף: מאי 2021
- שם מלא: ildonaldo trumpo
- מיקום: Arizona
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 59 פעמים
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
יש לי סמסונג LCD ישנה, שמנה משנת 2012 בגודל 42 איטנץ, ללא רשת, מסדרה C משהו, אם אני זוכר נכון, נמצאת במרפסת וחשופה לחום הנגב, ועד היום עובדת בלי בעיה, אני לא טורח לכבות אותה. השומר מסך עובד 24-7 (ביטלתי כיבוי אוטומטי). השירות בארץ גרוע, וכנראה אנחנו מקבלים כאן מוצרים סוג ב שנועדו למדינות מתפתחות, רק שאנו משלמים עליהם מחיר מלא ויותר. פעם מסכי סמסונג היו מעולים.
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
גם בקארזפורום הפנימו את זה ומבקשים בתוקף מהמשתמשים לא לעשות את זה בגלל שהפורום נחשף לתביעות גם, צריך לתת חוות דעת ואת החוויה האישית שלך מהמוצר ולא ללכלך על מותג/יבואן/חנות באופן כללי.21/07/2021 23:04legopart כתב: ↑ @istarminiראית את הדבר הזה בפורום מתחרה (היום הוא נטוש יחסית):
https://www.fresh.co.il/vBulletin/annou ... mentid=118
בעבר יצאו שם בכמויות על החנות אייבורי וקייאספי והשירות עד שאייבורי תבעו אותם והם לא ציינו מאז את שם החנות בשום הודעה.
רוצה להיות החכמולוג התורן כאן ?
אם יש למישהו חוויית שרות לשתף עם חוות דעת, כמו שעשו כאן על ההתקנות של ח"י (נראה לי), זה יתקבל בברכה.
כל ההכללה נראה הזויה מיסודה (בשנה האחרונה הוקמו 3 נושאים בנושא "אל תקנו סמסונג"). גם על לנובו ראיתי את אותו דבר ובסוף קניתי בתקוה שלא אצטרך את חנינת השירות...
וכן, חסר שרות בארץ ובכלל יחס נכון ותקין לזולת, לקונה, למוכר, לבוגר ובכלל ברחוב.
#לא_לקנות_בן&ג'ריס...
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
למה אנשים חושבים שלהרחיב אחריות ב200 שקל אצל אלקטרוניקס פרו זה כולל החלפת פאנל? הרושם שלי שהאחריות הבסיסית לא כוללת בעיות בפאנלים אז אפילו אם היה מרחיב, אלקטרוניקס פרו לא היו מתקנים את הבעיה הזאת. האם אני מבין לא נכון את האחריות?
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
למה שלא יתקנו את הפאנל , האחריות אומרת טלויזיה עובדת , זה לא שהוא עשה נזק בכוונה , מקסימום היו מחליפים לטלויזיה אחרת עובדת
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
זה אחריות טכנאי?22/07/2021 7:27dudis כתב: ↑ למה שלא יתקנו את הפאנל , האחריות אומרת טלויזיה עובדת , זה לא שהוא עשה נזק בכוונה , מקסימום היו מחליפים לטלויזיה אחרת עובדת...
אחריות על חלקים?
מה כתוב בהרחבת אחריות?
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
כל עוד בנאדם כתב עובדות שהן בחזקת אמת דיברתי ופעל בתם לב אף אחד לא יכול לתבוע אותו או את הפורום
וכל התירוץ שסמסונג מוכרים טריליון טלוויזיות על כל מוצר של סוני או כל מותג אחר זה דמגוגיה בגרוש.
ממליץ לפתוח תת פורום נפגעי סמסונג או שתפרקו קיטור בקבוצת הוואטסאפ
אגב הסדרות הישנות של סמסונג מלפני 10 שנים באמת היו מצוינות, משם זה רק התדרדר ומגיעה לתהומות חדשים משרשור לשרשור.
וכל התירוץ שסמסונג מוכרים טריליון טלוויזיות על כל מוצר של סוני או כל מותג אחר זה דמגוגיה בגרוש.
ממליץ לפתוח תת פורום נפגעי סמסונג או שתפרקו קיטור בקבוצת הוואטסאפ
אגב הסדרות הישנות של סמסונג מלפני 10 שנים באמת היו מצוינות, משם זה רק התדרדר ומגיעה לתהומות חדשים משרשור לשרשור.
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
אלקטרוניקס פרו לא מתקנים פאנלים עד כמה שידוע לי וברוב המוחלט של המקרים גם לא מחליפים פאנל (כי כנראה אין\לא מחזיקים), נתקלתי במקרה אחד כאן שהציעו להחליף פאנל (ולא זוכר איך זה נגמר) של דגם חדש יחסית.22/07/2021 7:27dudis כתב: ↑ למה שלא יתקנו את הפאנל , האחריות אומרת טלויזיה עובדת , זה לא שהוא עשה נזק בכוונה , מקסימום היו מחליפים לטלויזיה אחרת עובדת...
האחריות שלהם באופן כללי אומרת (גם המורחבת וגם הפרימיום) שהם אלה שמחליטים אם לתקן או להחליף מוצר תקול בתקופת אחריות. הפרימיום לפי איך שתואר פשוט נותן אפשרות להחלפה אפילו על תקלות קטנות לא של פאנל. מה שלא בהכרח מהווה יתרון, במיוחד אם החלופה היא משהו יותר נחות. כמובן שזה תלוי בנקודת מבט, מי שבכל מקרה תכנן לשדרג גודל מסך אחרי 3-4 שנים ונפל פתאום על תקלה אולי מבחינתו זה הזדמנות לקבל סוג של זיכוי חלקי על המסך הישן ומקבל אפשרות שידרוג מוזלת. סוג של טרייד אין. רק שלטלויזיה אין בלאי מוחשי למעט אולי יותר סיכוי שתתקלקל, היא עובדת ומציגה תמונה בדיוק באותו אופן כמו היום שנקנתה ואין שום סיבה שבעולם שיחושב לה פחת מוגזם כמו למוצרים אחרים שיש להם בלאי מוחשי יותר, לצורך קביעה מה הוא מוצר שווה ערך.
התוצאה המעשית היא שעל כל תקלה שהם מגדירים כתקלת פאנל (יכול להיות גם כמה פיקסלים שרופים) הם יציעו להחליף את הטלויזיה. אם יש מזל והדגם חדש יחסית אולי ימצא בדיוק אותו דגם, אם לא, יציעו דגם נוכחי נחות יותר גם על פי אתר השוואות מקצועי וגם מסדרה נמוכה יותר אבל זהה לדעתם על פי "טבלאות המרה" שהם לכאורה מקבלים מהמיבואן אבל לא מוכנים להציג אותם וכמובן נתון לשינוי בהתאם ליכולת המיקוח, בהתאם לשיטת "מצליח" המפורסמת. פרמטר אחד שאני יודע שקשור לזה הוא מדד ה-PQI שהוא מדד ספציפי של סמסונג שגדל משנה לשנה כמובן...וכמובן אין אפשרות להשוות אותו ליצרנים אחרים כך שאין שום קשר בינו לבין המציאות של השוואה על פי פרמטרים שקשרים לאיכות התמונה בפועל כפי שנמדדת באתרים מקצועיים בלתי תלויים.
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
משומה אנשים אוהבים את השופוני של המיתוג בשילוב עם הפאנלים החכמים זה עושה את שלו.
סוג של גלגל שמסתובב לו, וימשיך להסתובב לו כי ככה זה הרוב היום: 90 אחוז שופוני ו 10 אחוז אמיתי.
סוג של גלגל שמסתובב לו, וימשיך להסתובב לו כי ככה זה הרוב היום: 90 אחוז שופוני ו 10 אחוז אמיתי.
- רונן
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
ללא קשר ועם קשר - אני עם Sony - ישפאר , מאד מרוצה.
ולפני שתתקיפו - אין לי כל קשר אליהם מלבד היותי לקוח מרוצה !!
ולפני שתתקיפו - אין לי כל קשר אליהם מלבד היותי לקוח מרוצה !!
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
זה שאלקטרוניקס פרו לא מקצועיים, ונותנים שרות על הפנים - זה נכון.
וזה שסמסונג כל שנה ״משדרגים״ כך שהדגם החדש כמעט תמיד פחות טוב מהדגם המקביל מהשנה שעברה - גם נכון.
יחד עם זאת - הם לא מחויבים להחליף בחינם טלויזיות תקולות שלא במסגרת האחריות. וגם לא לתקן. אז בואו לא נגזים.
בחרת שלא להרחיב אחריות - עשית טעות, הגיע זמן להמשיך הלאה. תאמין לי גם LG וסוני לא יבוא להחליף לך את המסך אחרי שהאחריות נגמרת.
כל מוצר חשמלי עלול להתקלקל, לא משנה כמה הוא חדש.
על כל שכן מוצר אלקטרוני - שהוא הרבה יותר מסובך ממוצר חשמלי.
על כל שכן ״טלויזיה חכמה״ - שהיא מחשב משולב מסך.
על כל שכן טלויזיה מודרנית - שיוצא דגם חדש כל שנה, אז מקסימום מידע וביקורות שאתה יכול לקבל עליה לפני שאתה קונה היא של שנה אחת בלבד. אחרי זה כבר דגם חדש, שלא בטוח קשור בכלל לדגם הישן.
וזה שסמסונג כל שנה ״משדרגים״ כך שהדגם החדש כמעט תמיד פחות טוב מהדגם המקביל מהשנה שעברה - גם נכון.
יחד עם זאת - הם לא מחויבים להחליף בחינם טלויזיות תקולות שלא במסגרת האחריות. וגם לא לתקן. אז בואו לא נגזים.
בחרת שלא להרחיב אחריות - עשית טעות, הגיע זמן להמשיך הלאה. תאמין לי גם LG וסוני לא יבוא להחליף לך את המסך אחרי שהאחריות נגמרת.
כל מוצר חשמלי עלול להתקלקל, לא משנה כמה הוא חדש.
על כל שכן מוצר אלקטרוני - שהוא הרבה יותר מסובך ממוצר חשמלי.
על כל שכן ״טלויזיה חכמה״ - שהיא מחשב משולב מסך.
על כל שכן טלויזיה מודרנית - שיוצא דגם חדש כל שנה, אז מקסימום מידע וביקורות שאתה יכול לקבל עליה לפני שאתה קונה היא של שנה אחת בלבד. אחרי זה כבר דגם חדש, שלא בטוח קשור בכלל לדגם הישן.
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
אכן טעות לקנות מחברה שנותנת שנה אחריות25/07/2021 14:50mdk_25 כתב: ↑ זה שאלקטרוניקס פרו לא מקצועיים, ונותנים שרות על הפנים - זה נכון.
וזה שסמסונג כל שנה ״משדרגים״ כך שהדגם החדש כמעט תמיד פחות טוב מהדגם המקביל מהשנה שעברה - גם נכון.
יחד עם זאת - הם לא מחויבים להחליף בחינם טלויזיות תקולות שלא במסגרת האחריות. וגם לא לתקן. אז בואו לא נגזים.
בחרת שלא להרחיב אחריות - עשית טעות, הגיע זמן להמשיך הלאה. תאמין לי גם LG וסוני לא יבוא להחליף לך את המסך אחרי שהאחריות נגמרת.
כל מוצר חשמלי עלול להתקלקל, לא משנה כמה הוא חדש.
על כל שכן מוצר אלקטרוני - שהוא הרבה יותר מסובך ממוצר חשמלי.
על כל שכן ״טלויזיה חכמה״ - שהיא מחשב משולב מסך.
על כל שכן טלויזיה מודרנית - שיוצא דגם חדש כל שנה, אז מקסימום מידע וביקורות שאתה יכול לקבל עליה לפני שאתה קונה היא של שנה אחת בלבד. אחרי זה כבר דגם חדש, שלא בטוח קשור בכלל לדגם הישן....
- claudia5
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3756
- הצטרף: יולי 2007
- מיקום: נשר
- נתן תודות: 1111 פעמים
- קיבל תודות: 313 פעמים
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
הרשת מפוצצת תלונות נגד השרות של החברה הזאת והזילזול שלה בלקוח.
אני לא מצליח להבין אנשים שמשלימים עם מצב שבו מקבלים שרות מסריח,מוצר לפעמים סוג ב ,משלמים עליו יקר יותר מראש .
אני גם לא מצליח להבין איך אנשים שרואים מישהו שנלחם בתופעה הזאת מנסים לשכנע אותו לרדת מזה ולהשלים עם הגזל הזה.
אני לא מצליח להבין אנשים שמשלימים עם מצב שבו מקבלים שרות מסריח,מוצר לפעמים סוג ב ,משלמים עליו יקר יותר מראש .
אני גם לא מצליח להבין איך אנשים שרואים מישהו שנלחם בתופעה הזאת מנסים לשכנע אותו לרדת מזה ולהשלים עם הגזל הזה.
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
זה רק בארץ ככה?28/07/2021 10:23claudia5 כתב: ↑ הרשת מפוצצת תלונות נגד השרות של החברה הזאת והזילזול שלה בלקוח.
אני לא מצליח להבין אנשים שמשלימים עם מצב שבו מקבלים שרות מסריח,מוצר לפעמים סוג ב ,משלמים עליו יקר יותר מראש .
אני גם לא מצליח להבין איך אנשים שרואים מישהו שנלחם בתופעה הזאת מנסים לשכנע אותו לרדת מזה ולהשלים עם הגזל הזה....