אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
istarmini
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 16943
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 1001 פעמים
קיבל תודות: 2180 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #16 

יש למישהו את המייל של הקשקשן שלהם מנהל המותג או תפקיד הזוי אחר שהדביקו לו ויכול להעביר לו קישורים לכל שירשורי התלונות ?

אולי הכלומניק הזה יפנים שיש בעיה במקום לזמר שרק בודדים לא מרוצים.

מאחל להם לפשוט רגל לא צריך אותם פה.
3 קידמיים טאנוי D
סראונדים ארנדל
jvc NP5
סאבים אסקנדו+svs
מגברי כח בריסטון/רוטל/אדקום
4 אטמוס פולק

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #17 

@istarminiראית את הדבר הזה בפורום מתחרה (היום הוא נטוש יחסית):
https://www.fresh.co.il/vBulletin/annou ... mentid=118
בעבר יצאו שם בכמויות על החנות אייבורי וקייאספי והשירות עד שאייבורי תבעו אותם והם לא ציינו מאז את שם החנות בשום הודעה.

רוצה להיות החכמולוג התורן כאן ?

אם יש למישהו חוויית שרות לשתף עם חוות דעת, כמו שעשו כאן על ההתקנות של ח"י (נראה לי), זה יתקבל בברכה.
כל ההכללה נראה הזויה מיסודה (בשנה האחרונה הוקמו 3 נושאים בנושא "אל תקנו סמסונג"). גם על לנובו ראיתי את אותו דבר ובסוף קניתי בתקוה שלא אצטרך את חנינת השירות...

וכן, חסר שרות בארץ ובכלל יחס נכון ותקין לזולת, לקונה, למוכר, לבוגר ובכלל ברחוב.

#לא_לקנות_בן&ג'ריס 🤣

ildonaldo
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 242
הצטרף: מאי 2021
שם מלא: ildonaldo trumpo
מיקום: Arizona
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 59 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #18 

יש לי סמסונג LCD ישנה, שמנה משנת 2012 בגודל 42 איטנץ, ללא רשת, מסדרה C משהו, אם אני זוכר נכון, נמצאת במרפסת וחשופה לחום הנגב, ועד היום עובדת בלי בעיה, אני לא טורח לכבות אותה. השומר מסך עובד 24-7 (ביטלתי כיבוי אוטומטי). השירות בארץ גרוע, וכנראה אנחנו מקבלים כאן מוצרים סוג ב שנועדו למדינות מתפתחות, רק שאנו משלמים עליהם מחיר מלא ויותר. פעם מסכי סמסונג היו מעולים.

shapin
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 840
הצטרף: יוני 2008
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #19 

21/07/2021 23:04  
legopart כתב:
@istarminiראית את הדבר הזה בפורום מתחרה (היום הוא נטוש יחסית):
https://www.fresh.co.il/vBulletin/annou ... mentid=118
בעבר יצאו שם בכמויות על החנות אייבורי וקייאספי והשירות עד שאייבורי תבעו אותם והם לא ציינו מאז את שם החנות בשום הודעה.

רוצה להיות החכמולוג התורן כאן ?

אם יש למישהו חוויית שרות לשתף עם חוות דעת, כמו שעשו כאן על ההתקנות של ח"י (נראה לי), זה יתקבל בברכה.
כל ההכללה נראה הזויה מיסודה (בשנה האחרונה הוקמו 3 נושאים בנושא "אל תקנו סמסונג"). גם על לנובו ראיתי את אותו דבר ובסוף קניתי בתקוה שלא אצטרך את חנינת השירות...

וכן, חסר שרות בארץ ובכלל יחס נכון ותקין לזולת, לקונה, למוכר, לבוגר ובכלל ברחוב.

#לא_לקנות_בן&ג'ריס 🤣
...
גם בקארזפורום הפנימו את זה ומבקשים בתוקף מהמשתמשים לא לעשות את זה בגלל שהפורום נחשף לתביעות גם, צריך לתת חוות דעת ואת החוויה האישית שלך מהמוצר ולא ללכלך על מותג/יבואן/חנות באופן כללי.

morkan
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 44
הצטרף: נובמבר 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 4 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #20 

למה אנשים חושבים שלהרחיב אחריות ב200 שקל אצל אלקטרוניקס פרו זה כולל החלפת פאנל? הרושם שלי שהאחריות הבסיסית לא כוללת בעיות בפאנלים אז אפילו אם היה מרחיב, אלקטרוניקס פרו לא היו מתקנים את הבעיה הזאת. האם אני מבין לא נכון את האחריות?

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #21 

למה שלא יתקנו את הפאנל , האחריות אומרת טלויזיה עובדת , זה לא שהוא עשה נזק בכוונה , מקסימום היו מחליפים לטלויזיה אחרת עובדת

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #22 

22/07/2021 7:27  
dudis כתב:
למה שלא יתקנו את הפאנל , האחריות אומרת טלויזיה עובדת , זה לא שהוא עשה נזק בכוונה , מקסימום היו מחליפים לטלויזיה אחרת עובדת
...
זה אחריות טכנאי?
אחריות על חלקים?
מה כתוב בהרחבת אחריות?

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #23 

כל עוד בנאדם כתב עובדות שהן בחזקת אמת דיברתי ופעל בתם לב אף אחד לא יכול לתבוע אותו או את הפורום

וכל התירוץ שסמסונג מוכרים טריליון טלוויזיות על כל מוצר של סוני או כל מותג אחר זה דמגוגיה בגרוש.

ממליץ לפתוח תת פורום נפגעי סמסונג או שתפרקו קיטור בקבוצת הוואטסאפ

אגב הסדרות הישנות של סמסונג מלפני 10 שנים באמת היו מצוינות, משם זה רק התדרדר ומגיעה לתהומות חדשים משרשור לשרשור.

gildmor
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1256
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 50 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #24 

22/07/2021 7:27  
dudis כתב:
למה שלא יתקנו את הפאנל , האחריות אומרת טלויזיה עובדת , זה לא שהוא עשה נזק בכוונה , מקסימום היו מחליפים לטלויזיה אחרת עובדת
...
אלקטרוניקס פרו לא מתקנים פאנלים עד כמה שידוע לי וברוב המוחלט של המקרים גם לא מחליפים פאנל (כי כנראה אין\לא מחזיקים), נתקלתי במקרה אחד כאן שהציעו להחליף פאנל (ולא זוכר איך זה נגמר) של דגם חדש יחסית.
האחריות שלהם באופן כללי אומרת (גם המורחבת וגם הפרימיום) שהם אלה שמחליטים אם לתקן או להחליף מוצר תקול בתקופת אחריות. הפרימיום לפי איך שתואר פשוט נותן אפשרות להחלפה אפילו על תקלות קטנות לא של פאנל. מה שלא בהכרח מהווה יתרון, במיוחד אם החלופה היא משהו יותר נחות. כמובן שזה תלוי בנקודת מבט, מי שבכל מקרה תכנן לשדרג גודל מסך אחרי 3-4 שנים ונפל פתאום על תקלה אולי מבחינתו זה הזדמנות לקבל סוג של זיכוי חלקי על המסך הישן ומקבל אפשרות שידרוג מוזלת. סוג של טרייד אין. רק שלטלויזיה אין בלאי מוחשי למעט אולי יותר סיכוי שתתקלקל, היא עובדת ומציגה תמונה בדיוק באותו אופן כמו היום שנקנתה ואין שום סיבה שבעולם שיחושב לה פחת מוגזם כמו למוצרים אחרים שיש להם בלאי מוחשי יותר, לצורך קביעה מה הוא מוצר שווה ערך.
התוצאה המעשית היא שעל כל תקלה שהם מגדירים כתקלת פאנל (יכול להיות גם כמה פיקסלים שרופים) הם יציעו להחליף את הטלויזיה. אם יש מזל והדגם חדש יחסית אולי ימצא בדיוק אותו דגם, אם לא, יציעו דגם נוכחי נחות יותר גם על פי אתר השוואות מקצועי וגם מסדרה נמוכה יותר אבל זהה לדעתם על פי "טבלאות המרה" שהם לכאורה מקבלים מהמיבואן אבל לא מוכנים להציג אותם וכמובן נתון לשינוי בהתאם ליכולת המיקוח, בהתאם לשיטת "מצליח" המפורסמת. פרמטר אחד שאני יודע שקשור לזה הוא מדד ה-PQI שהוא מדד ספציפי של סמסונג שגדל משנה לשנה כמובן...וכמובן אין אפשרות להשוות אותו ליצרנים אחרים כך שאין שום קשר בינו לבין המציאות של השוואה על פי פרמטרים שקשרים לאיכות התמונה בפועל כפי שנמדדת באתרים מקצועיים בלתי תלויים.

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1053
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #25 

משומה אנשים אוהבים את השופוני של המיתוג בשילוב עם הפאנלים החכמים זה עושה את שלו.

סוג של גלגל שמסתובב לו, וימשיך להסתובב לו כי ככה זה הרוב היום: 90 אחוז שופוני ו 10 אחוז אמיתי.

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #26 

ללא קשר ועם קשר - אני עם Sony - ישפאר , מאד מרוצה.
ולפני שתתקיפו - אין לי כל קשר אליהם מלבד היותי לקוח מרוצה !!

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #27 

זה שאלקטרוניקס פרו לא מקצועיים, ונותנים שרות על הפנים - זה נכון.

וזה שסמסונג כל שנה ״משדרגים״ כך שהדגם החדש כמעט תמיד פחות טוב מהדגם המקביל מהשנה שעברה - גם נכון.

יחד עם זאת - הם לא מחויבים להחליף בחינם טלויזיות תקולות שלא במסגרת האחריות. וגם לא לתקן. אז בואו לא נגזים.
בחרת שלא להרחיב אחריות - עשית טעות, הגיע זמן להמשיך הלאה. תאמין לי גם LG וסוני לא יבוא להחליף לך את המסך אחרי שהאחריות נגמרת.
כל מוצר חשמלי עלול להתקלקל, לא משנה כמה הוא חדש.
על כל שכן מוצר אלקטרוני - שהוא הרבה יותר מסובך ממוצר חשמלי.
על כל שכן ״טלויזיה חכמה״ - שהיא מחשב משולב מסך.
על כל שכן טלויזיה מודרנית - שיוצא דגם חדש כל שנה, אז מקסימום מידע וביקורות שאתה יכול לקבל עליה לפני שאתה קונה היא של שנה אחת בלבד. אחרי זה כבר דגם חדש, שלא בטוח קשור בכלל לדגם הישן.

PsyCho (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 71
הצטרף: ספטמבר 2014
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #28 

25/07/2021 14:50  
mdk_25 כתב:
זה שאלקטרוניקס פרו לא מקצועיים, ונותנים שרות על הפנים - זה נכון.

וזה שסמסונג כל שנה ״משדרגים״ כך שהדגם החדש כמעט תמיד פחות טוב מהדגם המקביל מהשנה שעברה - גם נכון.

יחד עם זאת - הם לא מחויבים להחליף בחינם טלויזיות תקולות שלא במסגרת האחריות. וגם לא לתקן. אז בואו לא נגזים.
בחרת שלא להרחיב אחריות - עשית טעות, הגיע זמן להמשיך הלאה. תאמין לי גם LG וסוני לא יבוא להחליף לך את המסך אחרי שהאחריות נגמרת.
כל מוצר חשמלי עלול להתקלקל, לא משנה כמה הוא חדש.
על כל שכן מוצר אלקטרוני - שהוא הרבה יותר מסובך ממוצר חשמלי.
על כל שכן ״טלויזיה חכמה״ - שהיא מחשב משולב מסך.
על כל שכן טלויזיה מודרנית - שיוצא דגם חדש כל שנה, אז מקסימום מידע וביקורות שאתה יכול לקבל עליה לפני שאתה קונה היא של שנה אחת בלבד. אחרי זה כבר דגם חדש, שלא בטוח קשור בכלל לדגם הישן.
...
אכן טעות לקנות מחברה שנותנת שנה אחריות

claudia5
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3756
הצטרף: יולי 2007
מיקום: נשר
נתן תודות: 1110 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #29 

הרשת מפוצצת תלונות נגד השרות של החברה הזאת והזילזול שלה בלקוח.
אני לא מצליח להבין אנשים שמשלימים עם מצב שבו מקבלים שרות מסריח,מוצר לפעמים סוג ב ,משלמים עליו יקר יותר מראש .
אני גם לא מצליח להבין איך אנשים שרואים מישהו שנלחם בתופעה הזאת מנסים לשכנע אותו לרדת מזה ולהשלים עם הגזל הזה.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #30 

28/07/2021 10:23  
claudia5 כתב:
הרשת מפוצצת תלונות נגד השרות של החברה הזאת והזילזול שלה בלקוח.
אני לא מצליח להבין אנשים שמשלימים עם מצב שבו מקבלים שרות מסריח,מוצר לפעמים סוג ב ,משלמים עליו יקר יותר מראש .
אני גם לא מצליח להבין איך אנשים שרואים מישהו שנלחם בתופעה הזאת מנסים לשכנע אותו לרדת מזה ולהשלים עם הגזל הזה.
...
זה רק בארץ ככה?

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”