אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
PsyCho (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 71
הצטרף: ספטמבר 2014
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #1 

אהלן,

מסתבר שצריך יותר להקשיב לחוויות שלכם פה, טלווזיה q60r מלפני שנה וחצי, הלך הפאנל לפי טכנאי (ששילמתי עליו!) מטעם סמליין.

לא מציעים כלום, קח את הטלווזיה וזרוק לפח.

שירות תת רמה, מוצר שיום אחד מחליט שהוא נדפק ולך תדבר ללמפה.

הפכו אותי מלקוח מבסוט בשניה אחת לבן אדם שכל המטרה שלו זה להרחיק אנשים מהמוצרים והשירות שלהם.
מקווה ששווה להם.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #2 

מהיום והלאה כל מי שקונה מוצר מחברת הפח הזו זו בעיה שלו.
ישראלים זה עם שאוהב שדופקים אותו.
לא יאומן.

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1053
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #3 

סמסומג אסור לגעת לא במסכים שלהם ובטח לא במקררים שלהם.

קומפוזיט
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 865
הצטרף: נובמבר 2007
נתן תודות: 200 פעמים
קיבל תודות: 45 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #4 

מצטרף לאזהרה על המקררים שלהם, שירות מזעזע והם מנסים לחלוב עוד כסף מהלקוח השבוי, אני אישית נכוותי עם תקלה שרק אחריי שנים בתביעה ייצוגית הם הכירו בה וגם אחריי שהם מתקנים המקרר לא מתפקד טוב.

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1053
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #5 

כן סמסונג על הפנים, בטלפונים הם חזקים.

gildmor
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1256
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 50 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #6 

20/07/2021 11:11  
PsyCho כתב:
אהלן,

מסתבר שצריך יותר להקשיב לחוויות שלכם פה, טלווזיה q60r מלפני שנה וחצי, הלך הפאנל לפי טכנאי (ששילמתי עליו!) מטעם סמליין.

לא מציעים כלום, קח את הטלווזיה וזרוק לפח.

שירות תת רמה, מוצר שיום אחד מחליט שהוא נדפק ולך תדבר ללמפה.

הפכו אותי מלקוח מבסוט בשניה אחת לבן אדם שכל המטרה שלו זה להרחיק אנשים מהמוצרים והשירות שלהם.
מקווה ששווה להם.
...
לא משנה איזה מכשיר תקנה, יום אחרי שמסתיימת האחריות לא יהיה לך עם מי לדבר לא בארץ וגם לא בעולם. בטח שאין טעם להזמין טכנאי שלהם בתשלום כשזה לא באחריות כשאתה בעצם חופשי להזמין כל טכנאי שתרצה וכבר לא כבול אליהם.
מה שצריך ללמוד מזה זה לא לקנות שום מכשיר עם אחריות של שנה בלבד, במיוחד לא כזה שעולה כמה אלפים.
כל מכשיר ולא משנה של איזה יצרן עלול להתקלקל גם אחרי שנה ויום.
במקרה של סמסונג אפשר להרחיב אחריות ל-4 שנים ב-200 ש"ח אצל אחרים יש דגמים שבאים מראש עם שלוש שנים ויש כאלה שצריך תוספת קטנה בשביל הרחבה. צריך לשים לב.

gildmor
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1256
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 50 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #7 

20/07/2021 15:43  
Moshe984 כתב:
כן סמסונג על הפנים, בטלפונים הם חזקים.
...
גם הטלפונים לא משהו...הרבה תקלות יחסית לאייפון והסוללה נהרסת מהר.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #8 

יש מצב שתביא לי אותה?
ממה שהבנתי גם LG אם מתקלקל פשוט נזרק ואין חלפים (לדגמים הישנים בכלל)

Haimbin
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1317
הצטרף: מרץ 2020
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 228 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #9 

חבל לשמוע שזו החוויה שלך, זה מעיד על רמת בקרת איכות וייצור נחותים ומשתקף באורך תקופת האחריות שהם מביאים ולא רק בארץ אלא גם בחו"ל.

אבל לגבי השירות התלונה היא לא ממש רלוונטית, הבאת טכנאי מטעמם שקבע כי הפאנל הלך והם לא מעוניינים/יכולים לתקן וזו זכותם, גם אם היית מביא טכנאי פרטי ואחרי בדיקה הוא לא היה מסכים לתקן היית רושם את אותו הדבר? קנית מוצר עם אחריות קצרה וביודעין לא הרחבת אותה.

PsyCho (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 71
הצטרף: ספטמבר 2014
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #10 

20/07/2021 21:48  
Haimbin כתב:
חבל לשמוע שזו החוויה שלך, זה מעיד על רמת בקרת איכות וייצור נחותים ומשתקף באורך תקופת האחריות שהם מביאים ולא רק בארץ אלא גם בחו"ל.

אבל לגבי השירות התלונה היא לא ממש רלוונטית, הבאת טכנאי מטעמם שקבע כי הפאנל הלך והם לא מעוניינים/יכולים לתקן וזו זכותם, גם אם היית מביא טכנאי פרטי ואחרי בדיקה הוא לא היה מסכים לתקן היית רושם את אותו הדבר? קנית מוצר עם אחריות קצרה וביודעין לא הרחבת אותה.
...
לא, לא הייתי רושם אותו דבר - כי הטכנאי הפרטי לא אחראי לכך שהמוצר שהוא מוכר הוא ברמה ירודה, ולא לוקח אחריות על מוצר שאורך חיים מינימלי שמצופה ממנו הוא 3 שנים ולא להתנער אחרי שנה

זו גישה שאמורה רק להרחיק אנשים מסמסונג,
קח אנקדוטה:

הטלווזיה הזו בת שנה וקצת, ועברתי לדירה עם סלון גדול יותר והתכוונתי להחליף לסמסונג אחרת, גדולה יותר והרבה יותר יקרה

רצתה הקארמה וה55 הלכה לה (היתה אמורה לעבור במשפחה), והאופן טיפול והגישה של סמסונג והיבואן למוצר שהם מכרו כאילו זה סביר שאחרי שנה סתם ככה באמצע היום טלווזיה תמות לה והלך לך הכסף..

בסוף זה יתהפך עליהם, הם אשכרה הפכו אותי מלקוח מרוצה ממוצר סבבה לבן אדם שרק עסוק בלהרחיק אנשים מסמסונג עכשיו
מקווה שזה משתלם להם

Haimbin
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1317
הצטרף: מרץ 2020
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 228 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #11 

מסכים איתך שזה לא אמור לקרות, גם לי יש טלויזיה שלא הרחבתי עליה אחריות ואני מצפה שתשרת אותי זמן סביר(בשבילי, זה משתנה בין אנשים) אבל מראש סמסונג לוקחים אחריות רק לשנה,תסיק מזה על איכות וטיב המוצר בעצמך.
לא סתם אחרים מציעים 3 שנים אחריות או יותר וכל מוצר חשמלי יכול להתקלקל גם אחרי שבוע, ראה את המקרה האחרון של הבחור שקנה פה מקרר שארפ ואחרי שבועיים הלך.

המון מהסמארפונים שנמכרים היום הם "עמידים למים" אבל אם תקרא את התקנון תראה שהאחריות לא חלה על נזקי מים, איך זה מסתדר? זה לא כי הם לא ייקחו אחריות על מה שהם לא בטוחים בו לגמרי וזה נכון לגבי כל מכשיר אלקטרוני.

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #12 

@PsyCho אתה צודק שנה וחצי זה כלום עבור טלויזיה , אבל ה200 ש"ח להרחיב ל4 שנים זה כלום כסף והיה לך לפחות אחריות מינימלית ,
איך היה נראה הפוסט שלך אם היו אומרים לך שתיקון עולה 3000 ש"ח , הדגם 60R הינו הדגם הזול במסכי הQLED וכנראה שבאמת לא שווה להחליף פאנל בגלל העלות הגבוהה ,

אני הייתי מזמין טכנאי פרטי שמבין במסכים משלם לו בדיקה ומחליט אם שווה לתקן או לא ,לא הייתי בונה על חוות הדעת של טכנאי היבואן .

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1053
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #13 

אין 200 שקל זה כלום, הכל זה כסף, למה להכניס ראש בריא למיטה חולה, מסך תקנה ,SONY או LG, מקרר תקנה רק LG. לא צריך שום ביטוח ושום שטויות.
אתה בכוח רוצה לקנות סיטרואן ורנו ואחרכך להתלונן למה ולמה, תקנה טויוטה יש לך ראש שקט.

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #14 

@Moshe984 עם כל הכבוד סמסונג זה לא סיטרואן וכמות המכירות שלהם היא פי 2 לפחות (ויותר) משאר החברות שציינת,
200 ש"ח זה כ3% מהמסך הזה ויורד ככל שהדגם מתקדם יותר לכן זה מאוד משתלם להרחיב בעוד 3 שנים (אחוז לשנה) ומי שלא עושה את זה עושה טעות חמורה (עדיף מסך קצת פחות טוב מאשר לרכוש מסך חדש),
גם בוש ,סימנס ועוד הרבה חברות עושים את זה ,
בכל החברות יש בעיות בחלקם מטפלים יותר טוב ובחלקם פחות , כמות הפוסטים על סמסונג גבוהה בהתאם לכמות הרכישות וחבל שככה נראה השירות בארץ,
יש לי טלויזיות סמסונג מעל 10 שנים שעובדות ללא תקלת (555),

לא בא לסנגר על סמסונג ובאמת מכל הפוסטים רואים שהשירות שלהם לא משהו ואני מקווה שלא אזכה להשתמש בו.

dragon
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 19
הצטרף: יוני 2006
מיקום: מרכז
נתן תודות: 132 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד

נושא שלא נקרא #15 

20/07/2021 13:42  
amitbak כתב:
מהיום והלאה כל מי שקונה מוצר מחברת הפח הזו זו בעיה שלו.
ישראלים זה עם שאוהב שדופקים אותו.
לא יאומן.
...
איך כתב המשורר המנוח: מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להיגמל מזה.
.Anything can be done, but it's only done if it's done

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”