אהלן,
מסתבר שצריך יותר להקשיב לחוויות שלכם פה, טלווזיה q60r מלפני שנה וחצי, הלך הפאנל לפי טכנאי (ששילמתי עליו!) מטעם סמליין.
לא מציעים כלום, קח את הטלווזיה וזרוק לפח.
שירות תת רמה, מוצר שיום אחד מחליט שהוא נדפק ולך תדבר ללמפה.
הפכו אותי מלקוח מבסוט בשניה אחת לבן אדם שכל המטרה שלו זה להרחיק אנשים מהמוצרים והשירות שלהם.
מקווה ששווה להם.
אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
מהיום והלאה כל מי שקונה מוצר מחברת הפח הזו זו בעיה שלו.
ישראלים זה עם שאוהב שדופקים אותו.
לא יאומן.
ישראלים זה עם שאוהב שדופקים אותו.
לא יאומן.
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
מצטרף לאזהרה על המקררים שלהם, שירות מזעזע והם מנסים לחלוב עוד כסף מהלקוח השבוי, אני אישית נכוותי עם תקלה שרק אחריי שנים בתביעה ייצוגית הם הכירו בה וגם אחריי שהם מתקנים המקרר לא מתפקד טוב.
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
לא משנה איזה מכשיר תקנה, יום אחרי שמסתיימת האחריות לא יהיה לך עם מי לדבר לא בארץ וגם לא בעולם. בטח שאין טעם להזמין טכנאי שלהם בתשלום כשזה לא באחריות כשאתה בעצם חופשי להזמין כל טכנאי שתרצה וכבר לא כבול אליהם.20/07/2021 11:11PsyCho כתב: ↑ אהלן,
מסתבר שצריך יותר להקשיב לחוויות שלכם פה, טלווזיה q60r מלפני שנה וחצי, הלך הפאנל לפי טכנאי (ששילמתי עליו!) מטעם סמליין.
לא מציעים כלום, קח את הטלווזיה וזרוק לפח.
שירות תת רמה, מוצר שיום אחד מחליט שהוא נדפק ולך תדבר ללמפה.
הפכו אותי מלקוח מבסוט בשניה אחת לבן אדם שכל המטרה שלו זה להרחיק אנשים מהמוצרים והשירות שלהם.
מקווה ששווה להם....
מה שצריך ללמוד מזה זה לא לקנות שום מכשיר עם אחריות של שנה בלבד, במיוחד לא כזה שעולה כמה אלפים.
כל מכשיר ולא משנה של איזה יצרן עלול להתקלקל גם אחרי שנה ויום.
במקרה של סמסונג אפשר להרחיב אחריות ל-4 שנים ב-200 ש"ח אצל אחרים יש דגמים שבאים מראש עם שלוש שנים ויש כאלה שצריך תוספת קטנה בשביל הרחבה. צריך לשים לב.
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
גם הטלפונים לא משהו...הרבה תקלות יחסית לאייפון והסוללה נהרסת מהר....
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
יש מצב שתביא לי אותה?
ממה שהבנתי גם LG אם מתקלקל פשוט נזרק ואין חלפים (לדגמים הישנים בכלל)
ממה שהבנתי גם LG אם מתקלקל פשוט נזרק ואין חלפים (לדגמים הישנים בכלל)
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
חבל לשמוע שזו החוויה שלך, זה מעיד על רמת בקרת איכות וייצור נחותים ומשתקף באורך תקופת האחריות שהם מביאים ולא רק בארץ אלא גם בחו"ל.
אבל לגבי השירות התלונה היא לא ממש רלוונטית, הבאת טכנאי מטעמם שקבע כי הפאנל הלך והם לא מעוניינים/יכולים לתקן וזו זכותם, גם אם היית מביא טכנאי פרטי ואחרי בדיקה הוא לא היה מסכים לתקן היית רושם את אותו הדבר? קנית מוצר עם אחריות קצרה וביודעין לא הרחבת אותה.
אבל לגבי השירות התלונה היא לא ממש רלוונטית, הבאת טכנאי מטעמם שקבע כי הפאנל הלך והם לא מעוניינים/יכולים לתקן וזו זכותם, גם אם היית מביא טכנאי פרטי ואחרי בדיקה הוא לא היה מסכים לתקן היית רושם את אותו הדבר? קנית מוצר עם אחריות קצרה וביודעין לא הרחבת אותה.
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
לא, לא הייתי רושם אותו דבר - כי הטכנאי הפרטי לא אחראי לכך שהמוצר שהוא מוכר הוא ברמה ירודה, ולא לוקח אחריות על מוצר שאורך חיים מינימלי שמצופה ממנו הוא 3 שנים ולא להתנער אחרי שנה20/07/2021 21:48Haimbin כתב: ↑ חבל לשמוע שזו החוויה שלך, זה מעיד על רמת בקרת איכות וייצור נחותים ומשתקף באורך תקופת האחריות שהם מביאים ולא רק בארץ אלא גם בחו"ל.
אבל לגבי השירות התלונה היא לא ממש רלוונטית, הבאת טכנאי מטעמם שקבע כי הפאנל הלך והם לא מעוניינים/יכולים לתקן וזו זכותם, גם אם היית מביא טכנאי פרטי ואחרי בדיקה הוא לא היה מסכים לתקן היית רושם את אותו הדבר? קנית מוצר עם אחריות קצרה וביודעין לא הרחבת אותה....
זו גישה שאמורה רק להרחיק אנשים מסמסונג,
קח אנקדוטה:
הטלווזיה הזו בת שנה וקצת, ועברתי לדירה עם סלון גדול יותר והתכוונתי להחליף לסמסונג אחרת, גדולה יותר והרבה יותר יקרה
רצתה הקארמה וה55 הלכה לה (היתה אמורה לעבור במשפחה), והאופן טיפול והגישה של סמסונג והיבואן למוצר שהם מכרו כאילו זה סביר שאחרי שנה סתם ככה באמצע היום טלווזיה תמות לה והלך לך הכסף..
בסוף זה יתהפך עליהם, הם אשכרה הפכו אותי מלקוח מרוצה ממוצר סבבה לבן אדם שרק עסוק בלהרחיק אנשים מסמסונג עכשיו
מקווה שזה משתלם להם
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
מסכים איתך שזה לא אמור לקרות, גם לי יש טלויזיה שלא הרחבתי עליה אחריות ואני מצפה שתשרת אותי זמן סביר(בשבילי, זה משתנה בין אנשים) אבל מראש סמסונג לוקחים אחריות רק לשנה,תסיק מזה על איכות וטיב המוצר בעצמך.
לא סתם אחרים מציעים 3 שנים אחריות או יותר וכל מוצר חשמלי יכול להתקלקל גם אחרי שבוע, ראה את המקרה האחרון של הבחור שקנה פה מקרר שארפ ואחרי שבועיים הלך.
המון מהסמארפונים שנמכרים היום הם "עמידים למים" אבל אם תקרא את התקנון תראה שהאחריות לא חלה על נזקי מים, איך זה מסתדר? זה לא כי הם לא ייקחו אחריות על מה שהם לא בטוחים בו לגמרי וזה נכון לגבי כל מכשיר אלקטרוני.
לא סתם אחרים מציעים 3 שנים אחריות או יותר וכל מוצר חשמלי יכול להתקלקל גם אחרי שבוע, ראה את המקרה האחרון של הבחור שקנה פה מקרר שארפ ואחרי שבועיים הלך.
המון מהסמארפונים שנמכרים היום הם "עמידים למים" אבל אם תקרא את התקנון תראה שהאחריות לא חלה על נזקי מים, איך זה מסתדר? זה לא כי הם לא ייקחו אחריות על מה שהם לא בטוחים בו לגמרי וזה נכון לגבי כל מכשיר אלקטרוני.
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
@PsyCho אתה צודק שנה וחצי זה כלום עבור טלויזיה , אבל ה200 ש"ח להרחיב ל4 שנים זה כלום כסף והיה לך לפחות אחריות מינימלית ,
איך היה נראה הפוסט שלך אם היו אומרים לך שתיקון עולה 3000 ש"ח , הדגם 60R הינו הדגם הזול במסכי הQLED וכנראה שבאמת לא שווה להחליף פאנל בגלל העלות הגבוהה ,
אני הייתי מזמין טכנאי פרטי שמבין במסכים משלם לו בדיקה ומחליט אם שווה לתקן או לא ,לא הייתי בונה על חוות הדעת של טכנאי היבואן .
איך היה נראה הפוסט שלך אם היו אומרים לך שתיקון עולה 3000 ש"ח , הדגם 60R הינו הדגם הזול במסכי הQLED וכנראה שבאמת לא שווה להחליף פאנל בגלל העלות הגבוהה ,
אני הייתי מזמין טכנאי פרטי שמבין במסכים משלם לו בדיקה ומחליט אם שווה לתקן או לא ,לא הייתי בונה על חוות הדעת של טכנאי היבואן .
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
אין 200 שקל זה כלום, הכל זה כסף, למה להכניס ראש בריא למיטה חולה, מסך תקנה ,SONY או LG, מקרר תקנה רק LG. לא צריך שום ביטוח ושום שטויות.
אתה בכוח רוצה לקנות סיטרואן ורנו ואחרכך להתלונן למה ולמה, תקנה טויוטה יש לך ראש שקט.
אתה בכוח רוצה לקנות סיטרואן ורנו ואחרכך להתלונן למה ולמה, תקנה טויוטה יש לך ראש שקט.
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
@Moshe984 עם כל הכבוד סמסונג זה לא סיטרואן וכמות המכירות שלהם היא פי 2 לפחות (ויותר) משאר החברות שציינת,
200 ש"ח זה כ3% מהמסך הזה ויורד ככל שהדגם מתקדם יותר לכן זה מאוד משתלם להרחיב בעוד 3 שנים (אחוז לשנה) ומי שלא עושה את זה עושה טעות חמורה (עדיף מסך קצת פחות טוב מאשר לרכוש מסך חדש),
גם בוש ,סימנס ועוד הרבה חברות עושים את זה ,
בכל החברות יש בעיות בחלקם מטפלים יותר טוב ובחלקם פחות , כמות הפוסטים על סמסונג גבוהה בהתאם לכמות הרכישות וחבל שככה נראה השירות בארץ,
יש לי טלויזיות סמסונג מעל 10 שנים שעובדות ללא תקלת (555),
לא בא לסנגר על סמסונג ובאמת מכל הפוסטים רואים שהשירות שלהם לא משהו ואני מקווה שלא אזכה להשתמש בו.
200 ש"ח זה כ3% מהמסך הזה ויורד ככל שהדגם מתקדם יותר לכן זה מאוד משתלם להרחיב בעוד 3 שנים (אחוז לשנה) ומי שלא עושה את זה עושה טעות חמורה (עדיף מסך קצת פחות טוב מאשר לרכוש מסך חדש),
גם בוש ,סימנס ועוד הרבה חברות עושים את זה ,
בכל החברות יש בעיות בחלקם מטפלים יותר טוב ובחלקם פחות , כמות הפוסטים על סמסונג גבוהה בהתאם לכמות הרכישות וחבל שככה נראה השירות בארץ,
יש לי טלויזיות סמסונג מעל 10 שנים שעובדות ללא תקלת (555),
לא בא לסנגר על סמסונג ובאמת מכל הפוסטים רואים שהשירות שלהם לא משהו ואני מקווה שלא אזכה להשתמש בו.
- dragon
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 19
- הצטרף: יוני 2006
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 132 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
Re: אל תקנו סמסונג. שירות מחריד
איך כתב המשורר המנוח: מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להיגמל מזה.20/07/2021 13:42amitbak כתב: ↑ מהיום והלאה כל מי שקונה מוצר מחברת הפח הזו זו בעיה שלו.
ישראלים זה עם שאוהב שדופקים אותו.
לא יאומן....
.Anything can be done, but it's only done if it's done