טסלה - השרשור הרישמי

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: טסלה - השרשור הרישמי

נושא שלא נקרא #601 

ניידת שירות עד הבית\מקום עבודה נשמע לי כמו פתרון הרבה יותר נחמד מאשר ריקולים בחברות אחרות שדורשות להביא את הרכב למוסך.

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1053
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

Re: Re:

נושא שלא נקרא #602 

מנסים לצור פה מצג שוה כאילו טסלה סטנדרטית ("סטוק", מושג שבמקור אכן מרמז על כך, אבל כמו שהסברתי פה, לא בצפון אמריקה, לא באמת), שעשו בה רק שינויי בטיחות, גוברת על מפלצת יעודית למרוצים. או קי, לא גוברת, אבל מסיימת קרוב מאוד אחריה.
בפועל, הטסלה עברה שינויים כל כך גדולים (לגמרי בצדק, לגמרי בסדר, זה מה שעושים כהכנה לפייקס פיק), עד שכנראה חוץ מיחידת המנוע (והסמל), זו לא טסלה. הטסלה גם מתחרה בקטגוריה לא רסטיריקטיבית. אין הגבלות מוגדרות.
כל חובב רכב יודע שאפשר לקחת גם טויוטה קורולה, ולהחליף לה את כל "החלקים הדינאמיים", כך שהיא תמשיך להראות כמו קורולה, אבל תיסע כמו מכונית ראלי. למעשה, זה בדיוק מה שעושים בתחרויות ראלי עולמיות, למעט קבוצה N, שאין לי מושג אם היא עדיין קיימת. אחר כך שמים מודעות ענק בעיתונים עם הסובארו אימפרזה שניצחה את אליפות העולם, ומר אני-לא-מבין-מהחיים-שלי רץ לקנות את הרכב בסוכנות. טריק ידוע שכמעט כל יצרני הרכב משתמשים בו (בישראל זה פחות עובד, מסיבות שלא נתאר כאן, בעיקר מחירי הרכב המפלציתיים). עד לא מזמן חברות כמו מרצדס, רנו ואחרות, היו משקיעות מיליארד דולר לשנה (!) בקבוצות מרוץ יעודיות. רווח ישיר ממש לא רואים מזה, תדמית שמוכרת מכוניות - ממש כן. למה הן הפסיקו? כי הגבילו להן את התקציב. אין סיבה אחרת.

אז זה בערך כמו שאני אכנס פה לפורום ואכתוב שה innovia החדשה שלי עלתה 1500 שקל והיא 4K ולא פחות טובה מOLED שיש פה לחלק מהאנשים. למעשה אפשר למצוא פה תרדים כאלה, ואנשים פה מתקוממים חבל על הזמן...
אז קרה פה הפוך, חובבי טכנולוגיה פשוט מדברים על נושא שהם לא מבינים בו, ואז מסבירים שיש כל מני דרכים להנות מנהיגה. זה נכון עובדתית, אבל אני יכול לטעון שגרונדיג שלי מספקת לי אינסוף תחושת חיסכון בכל פעם שאני צופה בה.

אחד מהדברים המעניינים לגבי הטסלה בישראל הוא שההזמנות, אלפי הזמנות, נעשו כאשר רובם המוחלט של המזמינים מעולם לא ישבו ברכב, שלא לדבר על לנהוג בו. אני חושב שזה אומר הכל. מוזמנים להכנס לקארז פורום עם השורת פתיחה הזו. כשיקטלו אתכם, תזכירו לעצמכם כל הזמן את האנלוגיה ההפוכה שתוארה פה.
אגב, קארז פורום הוא לא כזה גליק, לא חסרים שם אנשים שיעשו הרבה פששששש על אפס למאה.

הטסלה היא ללא ספק העתיד, היא הצלחה שיווקית מדהימה, היא לא מצג שווא (למרות שאינה נטולת בעיות כמו איכות גימור ודחיה כרונית בלוחות זמנים), מכונית ספורט היא לא, ואני אשתכנע בזה שניה אחרי שאני אשכנע פה חברים שראוטר שלי 802.11G משאיר אבק ל AX3 בגלל שהוא בצבע כחול לעומת הלבן המשעממם של הווואי.

בקארז פורום יש דיון בן 272 עמודים על הטסלה, אין לי מושג מה כתוב שם.
https://carsforum.co.il/topic/669771-%D ... %90%D7%9C/
[/quote]

זה פשוט לא נכון ו אפילו מטעה תיכנס ל יוטיוב ותראה אינספור השוואות טסלה סטוק בלי כל שינוי מול כל רכב על ש תרצה, כן ו יש גם טסלה סטוק דגם מול למבורגיני\פרארי\בוגאטי ועוד, הכי יקרה דגם על שלהם, הטסלה גורסת אותה, והיא סטוק ! צריך להבין, מנוע בעירה לא יכול להגיע לביצועים של מנוע חשמלי לא יעזור כלום, מנוע חשמלי תמיד יותר חזק(מורידאת הכוח ב מכה).
בתוכנית הוסיפו כלוב ועוד כמה מטעמי בטיחות כי זו תוכנית טלויזיה.

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

נושא שלא נקרא #603 

עכשיו אתה כבר באמת טועה. אף אחד לא ייתן למכונית להשתתף במרוץ היל קליימב בלי כלוב. זה לא בשביל הטלוויזיה.
אין שום סיכוי שטסלה "גורסת" למבורגיני. זה באמת כבר חילול השם. מכונית ספורט זה הרבה מעבר לאפס למאה. טסלה "סטוק" לא תקיף שום מסלול מרוצים מהר יותר מלמבורגיני.
אתה מתייחס רק לדראג רייס. הלמבורגיני לא נבנתה לדראג רייס ושתשאיר אבק (גרוס) לטסלה בכל מסלול מרוצים...
הטסלה טובה במיומנות "ספורטיבית" אחת - מאוץ. בכל שאר הפרמטרים היא לא מנצחת את הקופרה של לאון...

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: טסלה - השרשור הרישמי

נושא שלא נקרא #604 

הטסלה הזאת בהיל קליימב זה לא משהו חדש, הריצו אותה במסלול מירוצים, והיא גרסה שם רכבי-על על ימין ועל שמאל.


oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

נושא שלא נקרא #605 

הייתי מפצל את הדיון על היכולות המוטוריות של טסלה מכל השאר.

אני לא מתכנן לעבור משמעותית את המהירות המותרת, אני מעולם לא עשיתית "פתיחה", אני לא מתכנן לקחת אותה לסיבוב ב-Track או להתחרות במכונית אחרת וגם לא מתכנן לעשות איתה שמיניות או דריפטים.

רוצה להגיע בבטחה מ-A ל-B, כאשר נוחות והרבה פיצ'רים זה מה שמושך אותי. זה שיש גרסא של הרכב שלי עם יותר תאוצה ויותר בטריה לא באמת עושה לי שום דבר, אם כבר אז עושה לי אנטי כי זה מושך אחרים אולי לחשוב שאני כן בעניין. יש הרבה התגרויות בכביש מתוך מחשבה שאולי אני אחד מאלה שכן עושה את זה. אז אני נותן להם להשתולל ולעקוף אותי.

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

נושא שלא נקרא #606 

02/09/2021 13:07  
TheCoolest כתב:
הטסלה הזאת בהיל קליימב זה לא משהו חדש, הריצו אותה במסלול מירוצים, והיא גרסה שם רכבי-על על ימין ועל שמאל.

...
כן, זה בלגונה סקא. אני מצטער, בלי כוונה להעליב, אני לא חושב שאתה מבין בזה. זה רכב שעבר שיפור בסדנא, הוא קודם כל, לא חוקי לכביש (ניראה לי, זה ככה כמעט תמיד), ואני רוצה לומר דבר אחד ברור: אין שום מניעה לקחת טסלה, להחליף לה את המיתלים והבלמים, לשים במקום זה כאלה שמתאימים למרוצים, להביא מישהו מקצועי שיעשה את הכיוונון, להביא נהג מרוצים ראוי, ואז היא "תגרוס" מקלארן.
קח טסלה ומקלארן סדרתיות, תעלה אותם עם נהג זהה (אפשר לקרוא לו הסטיג) על לגונה סקא, והמקלארן תעשה מהטסלה בדיחה. המקלארן תוכננה למקומות כאלה, והטסלה תוכננה להיות מכונית כביש לא מרגשת. זה בכלל לא מוצר. זה כמו לשים OLED מול גרונדיג..
יש הרבה פרמטרים במרוצי מכוניות, וזה פשוט לא נכון להסיק מהם לכביש, אלא אם ממש מריצים מכונית כביש שלא עברה שינויים. קלירלי זה לא מה שסדנת אנפלאגד עושה.
לפי הקליפ זו תחרות של חובבנים, לא איזה ארוע מקצועני, השונות בארועים האלה גדולה.
בשנות ה90 וולו סטיישן לקחה את אליפות בריטניה למכוניות סלון. יש לך ספק שזה לא רכב למרוצים, לא רכב ספורטיבי? אם לא- אתה בדיוק קהל היעד שעבורו היצרנים משקעים המון כסף בתחרויות האלה.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: טסלה - השרשור הרישמי

נושא שלא נקרא #607 

טוב, אולי אמצא משהו בהמשך עם השוואה ישירה יותר. ד"א, בינתיים המודל S פלאד עושה זמנים בנירבורגרינג, ושם זו פלאד רגילה בלי שינויים. נראה מה תהיה התוצאה שם.

בכל אופן, אני ממש לא חושב שמה שאתה אומר נכון. ישנם שינויים מסויימים ברכב, אבל לא כמו שאתה מתאר אותם.
לא שינו בלמים, ולא שינו מתלים. החליפו את הבולמים והחליפו מוט פיתול מאחורה. אלה דברים שיכולים לשפר את ההתנהגות של הרכב, בהחלט, אבל אלה לא שינויים של שמיים וארץ כאילו הפכו לך את כל הרכב ונשאר רק הבודי, אז לא צריך להגזים.

אתה הולך רחוק עם ההשוואה בין OLED וגרונדינג, אבל אני דיי חושב שמיצינו חבל על המאמץ שלי.

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

נושא שלא נקרא #608 

הפלאיד היא כנראה סופר קאר. עם מנוע 1000 כוחות סוס ומיתלים ספורטיביים אין סיבה שלא תיתן קרב לשמות הגדולים. כמה היא עולה?
אוקי, חצי מליון שקל, רכב שמגיע ל 320 קמש. מטורף לגמרי. הכי הרבה קמש לשקל שאפשר להשיג, ללא כל ספק.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: טסלה - השרשור הרישמי

נושא שלא נקרא #609 

מישהו כבר קיבל את העדכון לאפליקציה גרסה 4.0 לאנדרויד?
הבנתי שזה יצא לאייפון, וגם לאנדרויד, אבל זה עדיין לא זמין אצלי. מקבל רק 3.10 בפליי סטור, ואני רואה בחלק מהביקורות שאנשים כבר קיבלו עדכון.
האם יש דרך לזרז את זה? לחבר את טלפון דרך VPN בארה"ב?

Nba
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9124
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 256 פעמים
קיבל תודות: 235 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

נושא שלא נקרא #610 

02/09/2021 20:56  
TheCoolest כתב:
מישהו כבר קיבל את העדכון לאפליקציה גרסה 4.0 לאנדרויד?
הבנתי שזה יצא לאייפון, וגם לאנדרויד, אבל זה עדיין לא זמין אצלי. מקבל רק 3.10 בפליי סטור, ואני רואה בחלק מהביקורות שאנשים כבר קיבלו עדכון.
האם יש דרך לזרז את זה? לחבר את טלפון דרך VPN בארה"ב?
...
עדיין לא יצא באופן רשמי
אין מה למהר כי זה רק עניין עיצובי
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1053
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

נושא שלא נקרא #611 


הכל ביוטיוב חבל להתווכח, טכנולוגית נגד רכב חשמלי אין לאף אחד סיכוי.
תהנו אנשים.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: טסלה - השרשור הרישמי

נושא שלא נקרא #612 

@Nba
אתמול בערב סוף סוף הגיע העדכון ה"מיוחל" לגרסה 4.0 של האפליקציה באנדרויד. אני דיי אוהב את השינוי, זה מאד חמוד.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

נושא שלא נקרא #613 

לפי השמועות הגרסא העברת (2021.32) יורדת לכמה מאות רכבים כל יום עם יעד של שחרור ל 100% המרכבים בארץ עד אמצע ספטמבר.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: טסלה - השרשור הרישמי

נושא שלא נקרא #614 

שלי קיבלה את העדכון לפני יומיים, ממש נחמד להכניס כתובות בעברית מאשר לנסות לנחש איך לכתוב את הכתובת באנגלית.

עם זאת, נתקלתי בבעיה שכיול המצלמות לא מסתיים, וכך ה-autopilot לא עובד. ניסיתי לאפס את הכיול וזה לא עזר.
פתחתי קריאת שירות באפליקציה אתמול בלילה, מעניין אותי לראות איך זה יטופל.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

נושא שלא נקרא #615 

יותר פשוט להקליד בגוגל maps (גם waze עובד פה ושם) ואז לעשות Share לאפליקציית Tesla. זה ישר מנווט לשם ברכב.

אגב, גם שיתוף עמוד אינטרנט ויוטיוב לרכב עובדים.

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”