רכב נוח, מאובזר מעבר למקובל ששומר על ערכו ב 150k-אנא המלצתכם
- shmulikmazor
-
- מוקפא
- הודעות: 198
- הצטרף: אוגוסט 2009
- נתן תודות: 7 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
- kingikra
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
חשש מהגיר הרובוטי בהיבט של אמינות או חוסר נוחות? אם זה אמינות אז חוץ מואג לא שמעתי על עוד ביות בחברות אחרות. אם זה נוחות אז עד היום אני לא מכיר גיר רובוטי שהוא נוח לחלוטין במהירויות איטיות. לכולם יש את הקפיצות המעצבנות האלו.dada1983 כתב:העיצוב של ה chr קשה מדי לעיכול.
המאזדה מאוד מרשימה אבל אחרי נסיעת מבחן על מאזדה 3 סדאן, שלא הייתה לי נוחה, וויתרתי על ה cx30 המבוססת על ה-3.
הסוגיה הגדולה לגבי האקסיד - הגיר הרובוטי.
אמנם הנסיעות שלנו לא ארוכות אבל רובן בפקקים של מרכז הארץ.
כבעלים של אוקטביה בעבר, ישנו חשש מהגיר הרובוטי.
בסוף החודש אבצע נסיעת מבחן על האקסיד....
חלקם עושים את זה יותר טוב וחלקם פחות טוב אבל אף אחד לא מושלם והתנסתי גם ברכבים מאוד יקרים.
בעוד מספר חודשים אני הולך להתנסות בכיר שנחשב הטוב ביותר אבל אני כמעט משוכנע שגם הוא לא יהי מושלם במהירויות האיטיות.
צריך גם לזכור שהיום יש פחות ופחות את האוטומטיים הפלנטריים.
בכל אופן בהצלחה!
- dada1983 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 248
- הצטרף: אוקטובר 2013
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
חושש מאמינות ומודע לקפיצות.
מה שהכי מצחיק גם בקורולה שלי יש לפעמים קפיצות מעצבנות.
ביציאה מהעבודה יש תמיד פקק. בימי חמישי הפקק לפעמים נמשך 20 דקות. הקורולה היחידה שהיא אופציה די מעניינת היא הסטיישן ברמת גימור ספייס+, עדיין לא יצא לי להתנסות איתה בנהיגה אבל ממבט ראשון
הרכב מעניין. פחות עונה על הצרכים שלנו, אין צורך ברכב כ"כ גדול.
מה שהכי מצחיק גם בקורולה שלי יש לפעמים קפיצות מעצבנות.
ביציאה מהעבודה יש תמיד פקק. בימי חמישי הפקק לפעמים נמשך 20 דקות. הקורולה היחידה שהיא אופציה די מעניינת היא הסטיישן ברמת גימור ספייס+, עדיין לא יצא לי להתנסות איתה בנהיגה אבל ממבט ראשון
הרכב מעניין. פחות עונה על הצרכים שלנו, אין צורך ברכב כ"כ גדול.
- shmulikmazor
-
- מוקפא
- הודעות: 198
- הצטרף: אוגוסט 2009
- נתן תודות: 7 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
·dada1983 כתב:אקח את ה cx30 לנסיעת מבחן בתקווה שהחצי שעה תספיק בכדי להבין האם היא פחות צפופה מאשר הסדאן.
בסדאן הכיסא נהג היה לי קצר מדי בחלקו התחתון
וקבלתי מכה המצח כל פעם שהסטתי את סוכך השמש מהחלון הקדמי לחלון הצידי של דלת הנהג.
פעם ראשונה שנתקלתי בזה וזה ממש עיצבן....
שלח לי הודעה אם אתה הולך על ה-CX30.
- kingikra
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
שוב אני אומר, לא זכור לי ששמעתי על אלו שהן בעיות בגירים רובוטיים שלא מתוצרת ואג וגם שם קראתי לא מעט שכבר הסתדר למרות שעם הואגית האחרונה שלי הייתי רק 8 חודשים אז גם אם הגיר לא אמין, זה לא היה קרוה כל כך מהר. לעומת זאת, אישתו של אחי נהגה שנתיים על A3 שנת 2014 והלך הגיר.dada1983 כתב:חושש מאמינות ומודע לקפיצות.
מה שהכי מצחיק גם בקורולה שלי יש לפעמים קפיצות מעצבנות.
ביציאה מהעבודה יש תמיד פקק. בימי חמישי הפקק לפעמים נמשך 20 דקות. הקורולה היחידה שהיא אופציה די מעניינת היא הסטיישן ברמת גימור ספייס+, עדיין לא יצא לי להתנסות איתה בנהיגה אבל ממבט ראשון
הרכב מעניין. פחות עונה על הצרכים שלנו, אין צורך ברכב כ"כ גדול....
אם אתה מודע לקפיצות אז אין לך מה לחשוש
יש לי סיד משנת 2013 עם גיר רובוטי כפול.dada1983 כתב:חושש מאמינות ומודע לקפיצות.
מה שהכי מצחיק גם בקורולה שלי יש לפעמים קפיצות מעצבנות.
ביציאה מהעבודה יש תמיד פקק. בימי חמישי הפקק לפעמים נמשך 20 דקות. הקורולה היחידה שהיא אופציה די מעניינת היא הסטיישן ברמת גימור ספייס+, עדיין לא יצא לי להתנסות איתה בנהיגה אבל ממבט ראשון
הרכב מעניין. פחות עונה על הצרכים שלנו, אין צורך ברכב כ"כ גדול....
אצלי מהיום הראשון.
לא מכיר בעיה בגיר.
- dada1983 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 248
- הצטרף: אוקטובר 2013
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
היום ביצעתי נסיעת מבחן על אקסיד.
להלן הרשמים שלי:
העיצוב החיצוני ממש נחמד, במיוחד עכשיו כשכבישי הארץ עדיין לא מוצפים ברכב זה. צבע כחול ממש מתאים לרכב לדעתי.
תא המטען בנוי טוב, מאוד נגיש.
המושב של הנהג ברכב פשוט מעולה -
ישנה תמיכה לצידי הגב.
ישנה תמיכה לירכיים.
ישנה תמיכה לגב תחתון.
המושבים רכים למגע ונעימים בנהיגה ואפילו נראים טוב לטעמי (דמוי עור בצבע אפור).
בזכות המושב החשמלי שגם יודע לזוז אחורה בסיום נהיגה על מנת שיהיה יותר קל לצאת וההגה המתכוונן פנימה-החוצה
הצלחתי להגיע לתנוחת ישיבה נוחה תוך זמן קצר ביותר.
המולטימדיה ובקרת האקלים נשלטת על ידי כפתורים פיסיים שזה לא משהו מובן מאליו ברכבים המודרניים כיום. את איכות הסאונד לא הספקתי לבדוק, אני גם לא מצפה למשהו מיוחד (אני מאוד אוהב מוסיקה).
המתלים קשיחים מדי, מצד אחד זה תורם לנהיגה ולהרגשת שליטה ברכב אבל פחות נוח במעבר על פסי האטה.
לו רק היה טיפה יותר רך, היה מושלם.
המנוע היה שקט במהירות 50 קמ"ש ומטה.
בסביבות 110 קמ"ש מתחילים לחדור רעשים לפנים הרכב.
אם לאקסיד היה גם בידוד רעשים מעולה, כנראה זה היה הרכב המושלם בקבוצה.
לא אהבתי שהמזגן הרעיש . הוא מקרר בסדר גמור אבל שומעים אותו יותר מהמצופה ברכב מודרני כלכך.
מאחור יש פתחי אוויר וזה חשוב.
מבחינה חיצונית הרכב לא מרגיש גדול מדי
פעמיים נכנסתי לחניות על מנת לראות עד כמה נוח להחנות - היה בסדר גמור, הקווים הדינמיים של מצלמת הרוורס עובדים טוב.
מערכת סטיה מנתיב אקטיבית יותר מדי ואת זה לא כ"כ אהבתי.
דגם הפרימיום עליו נהגתי, מלא במערכות בטיחות וזה ממש חשוב עבורי.
הגיר הרובוטי היה די איטי וזה הורגש, כאילו הוא שומר על עצמו ולא ממהר להעביר הילוכים.
ניסיתי לגרום לקיק דאון על ידי האצה מהירה ממצב עמידה ולא הצלחתי.
בנירו הגיר היה חלק יותר, אולי בזכות המנוע החשמלי. בסופו של דבר, הגיר הרובוטי עדיין מטריד אותי.
הרכב הידרדר אחורה ברמזור, אולי היה צריך ללחוץ יותר על הבלמים או להפעיל hill hold, לא יודע.
הדרדרות הרכב היא החסרון המשמעותי ביותר שהצלחתי למצוא בחצי שעה.
נסיעת המבחן בוצעה בכוונה במודיעין בסביבה הררית, לא הרגשתי שחסר כוח.
אני אוהב נסיעה זורמת בלי האצות /האטות פתאומיות.
ברכב ישנו גם מצב ספורט, ממנו שכחתי, נהיגה אגרסיבית /ספורטיבית זה לא משהו שאני מתחבר אליו.
להלן הרשמים שלי:
העיצוב החיצוני ממש נחמד, במיוחד עכשיו כשכבישי הארץ עדיין לא מוצפים ברכב זה. צבע כחול ממש מתאים לרכב לדעתי.
תא המטען בנוי טוב, מאוד נגיש.
המושב של הנהג ברכב פשוט מעולה -
ישנה תמיכה לצידי הגב.
ישנה תמיכה לירכיים.
ישנה תמיכה לגב תחתון.
המושבים רכים למגע ונעימים בנהיגה ואפילו נראים טוב לטעמי (דמוי עור בצבע אפור).
בזכות המושב החשמלי שגם יודע לזוז אחורה בסיום נהיגה על מנת שיהיה יותר קל לצאת וההגה המתכוונן פנימה-החוצה
הצלחתי להגיע לתנוחת ישיבה נוחה תוך זמן קצר ביותר.
המולטימדיה ובקרת האקלים נשלטת על ידי כפתורים פיסיים שזה לא משהו מובן מאליו ברכבים המודרניים כיום. את איכות הסאונד לא הספקתי לבדוק, אני גם לא מצפה למשהו מיוחד (אני מאוד אוהב מוסיקה).
המתלים קשיחים מדי, מצד אחד זה תורם לנהיגה ולהרגשת שליטה ברכב אבל פחות נוח במעבר על פסי האטה.
לו רק היה טיפה יותר רך, היה מושלם.
המנוע היה שקט במהירות 50 קמ"ש ומטה.
בסביבות 110 קמ"ש מתחילים לחדור רעשים לפנים הרכב.
אם לאקסיד היה גם בידוד רעשים מעולה, כנראה זה היה הרכב המושלם בקבוצה.
לא אהבתי שהמזגן הרעיש . הוא מקרר בסדר גמור אבל שומעים אותו יותר מהמצופה ברכב מודרני כלכך.
מאחור יש פתחי אוויר וזה חשוב.
מבחינה חיצונית הרכב לא מרגיש גדול מדי
פעמיים נכנסתי לחניות על מנת לראות עד כמה נוח להחנות - היה בסדר גמור, הקווים הדינמיים של מצלמת הרוורס עובדים טוב.
מערכת סטיה מנתיב אקטיבית יותר מדי ואת זה לא כ"כ אהבתי.
דגם הפרימיום עליו נהגתי, מלא במערכות בטיחות וזה ממש חשוב עבורי.
הגיר הרובוטי היה די איטי וזה הורגש, כאילו הוא שומר על עצמו ולא ממהר להעביר הילוכים.
ניסיתי לגרום לקיק דאון על ידי האצה מהירה ממצב עמידה ולא הצלחתי.
בנירו הגיר היה חלק יותר, אולי בזכות המנוע החשמלי. בסופו של דבר, הגיר הרובוטי עדיין מטריד אותי.
הרכב הידרדר אחורה ברמזור, אולי היה צריך ללחוץ יותר על הבלמים או להפעיל hill hold, לא יודע.
הדרדרות הרכב היא החסרון המשמעותי ביותר שהצלחתי למצוא בחצי שעה.
נסיעת המבחן בוצעה בכוונה במודיעין בסביבה הררית, לא הרגשתי שחסר כוח.
אני אוהב נסיעה זורמת בלי האצות /האטות פתאומיות.
ברכב ישנו גם מצב ספורט, ממנו שכחתי, נהיגה אגרסיבית /ספורטיבית זה לא משהו שאני מתחבר אליו.
- shmulikmazor
-
- מוקפא
- הודעות: 198
- הצטרף: אוגוסט 2009
- נתן תודות: 7 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים