לא יפה.20/09/2021 14:59big007 כתב: ↑נשאר אותו הדבר.ביטלתי את חשבון הפרימיום....
יש לי תוקף עד תחילת חודש הבא.
כמה ימים אחרי אנסה ליצור חשבון פרימיום משפחתי חדש....
למה ניתקת אותי???
למי אני אתחבר עכשיו????
לא יפה.20/09/2021 14:59big007 כתב: ↑נשאר אותו הדבר.ביטלתי את חשבון הפרימיום....
יש לי תוקף עד תחילת חודש הבא.
כמה ימים אחרי אנסה ליצור חשבון פרימיום משפחתי חדש....
זה נשמע כאילו הכל תקין, ואתה לא צריך לשנות כלום.20/09/2021 14:38big007 כתב: ↑ זאת התשובה האחרונה שקיבלתי מספוטיפיי
Hi again,
Thanks for getting back on this. We'd like you to know that resolving your issue is very important for us as it is to you.
We've checked backstage and let us make this transparent for you.
You are still the Family manager of your plan and there are no changes in that. Further more "erez.shory" also have a Family account. There is nothing in common between these accounts except of same country.
Moving forward you wanted to change the Family manager to a member from your group. For this you need to terminate your current subscription and revert all the accounts to free.
Later you can go ahead and subscribe for a new Premium Family plan with new manager and members.
Let us know what do you think on this. We want to get this sorted as quickly as possible, so we'll be on a lookout for your reply.
Until then,
Amrin....
אז איך אתה מסביר את ההודעה שקיבלתי במייל?21/09/2021 14:16NeatNit כתב: ↑זה נשמע כאילו הכל תקין, ואתה לא צריך לשנות כלום.20/09/2021 14:38big007 כתב: ↑ זאת התשובה האחרונה שקיבלתי מספוטיפיי
Hi again,
Thanks for getting back on this. We'd like you to know that resolving your issue is very important for us as it is to you.
We've checked backstage and let us make this transparent for you.
You are still the Family manager of your plan and there are no changes in that. Further more "erez.shory" also have a Family account. There is nothing in common between these accounts except of same country.
Moving forward you wanted to change the Family manager to a member from your group. For this you need to terminate your current subscription and revert all the accounts to free.
Later you can go ahead and subscribe for a new Premium Family plan with new manager and members.
Let us know what do you think on this. We want to get this sorted as quickly as possible, so we'll be on a lookout for your reply.
Until then,
Amrin.......
אין לי הסבר לזה. אבל האם הוא עדיין בחבילה? אתה רואה אותו בניהול דרך Spotify.com? (אל תלחץ על הקישור באימייל)21/09/2021 14:42big007 כתב: ↑אז איך אתה מסביר את ההודעה שקיבלתי במייל?...
כאשר היינו מהתחלה 5 חברים ולא שישה?!...
זאת הכתובת21/09/2021 17:04Borderline1 כתב: ↑ בשביל להיות לגמרי שקט
הייתי עומד על כתובת המייל ובודק את הקישור שלה, ניתן להציג כל כתובת מייל במלל כשכתובת המייל האמיתית תהיה משהו שונה לגמרי
לא נראה שזה המקרה שלך, אבל מאחר ונותר חודש, תבדוק עם הוא מופיע ברשימת החברים בחשבון שלך כמו שהציעו לעיל,...