[עדכון: התקלה נפתרה!] Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
djsavta (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 138
הצטרף: אפריל 2015
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)

נושא שלא נקרא #16 

מעדכן שהיה אצלי טכנאי של פרטנר.
החליף GIBIC (גם את מתאם הסיב למרות שאני לא משתמש בו).

כרגע נראה שהכל תקין.

djsavta (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 138
הצטרף: אפריל 2015
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)

נושא שלא נקרא #17 

עדכון נוסף:

במהלך היום לא הרגשתי ניתוקים והיה נראה שבסדר.
עכשיו במהלך הערב שמתי לב לכמה ניתוקים כבר.

כנראה שזה לא היה ה-GIBIC, אני באמת אובד עצות כבר.

djsavta (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 138
הצטרף: אפריל 2015
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)

נושא שלא נקרא #18 

הרצתי עכשיו WinMTR ל-8.8.8.8 ונראה שזה משהו בחיבור בין הציוד שלי לציוד בבניין?
התמונה הנ"ל היא כשאני מחובר עם מתאם הסיב של פרטנר עם ה-GIBIC (שניהם הוחלפו היום בבוקר ע"י הטכנאי).

אנסה לשלוח הודעה מחר לטכנאי (הוא השאיר לי את הטלפון שלו) לראות מה אפשר לבדוק.

למישהו יש הצעות?

תמונה

sys_admin
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3685
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 718 פעמים

Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)

נושא שלא נקרא #19 

22/02/2021 23:28  
djsavta כתב:
הרצתי עכשיו WinMTR ל-8.8.8.8 ונראה שזה משהו בחיבור בין הציוד שלי לציוד בבניין?
התמונה הנ"ל היא כשאני מחובר עם מתאם הסיב של פרטנר עם ה-GIBIC (שניהם הוחלפו היום בבוקר ע"י הטכנאי).

אנסה לשלוח הודעה מחר לטכנאי (הוא השאיר לי את הטלפון שלו) לראות מה אפשר לבדוק.

למישהו יש הצעות?

תמונה
...
השרת עם כתובת 8.8.8.8 נמצע בתוך הבניין שלך? הוא הרי לא נמצא אפילו אצל הספק אינטרנט שלך. כך שבכדי לנסות להזות את מיקום הבעיה אתה מומלץ להתחיל לבדוק מהכתובת הכי קרובה אליך שאתה יכול לבדוק את התקשורת עלייה וכפי שכבר כתבתי מקודם, הכתובת זו היא ה HOP הראשון אחרי הנתב שלך, שאתה מתחיל ממנו לכיוון הספק. אם לשם הכל בסדר, אז באמת יש אפשרות שהבעיה יכולה להיות יותר קרובה אליך, אפילו בציוד או בתשתית שבבניין שלך. אבל, אם לא מתחילים את הבדיקה ממקום היגיוני כלשהו, אין בכלל אפשרות לזהות את הבעיה. גם ברגע שיש בעיה, הנתוני דיאגנוסטיקה של SFP מציגים בעיות כלשהן, יש שגיאות שמצטברות בכלל בממשק זה ?

djsavta (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 138
הצטרף: אפריל 2015
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)

נושא שלא נקרא #20 

23/02/2021 8:43  
sys_admin כתב:
22/02/2021 23:28  
djsavta כתב:
הרצתי עכשיו WinMTR ל-8.8.8.8 ונראה שזה משהו בחיבור בין הציוד שלי לציוד בבניין?
התמונה הנ"ל היא כשאני מחובר עם מתאם הסיב של פרטנר עם ה-GIBIC (שניהם הוחלפו היום בבוקר ע"י הטכנאי).

אנסה לשלוח הודעה מחר לטכנאי (הוא השאיר לי את הטלפון שלו) לראות מה אפשר לבדוק.

למישהו יש הצעות?

תמונה
...
השרת עם כתובת 8.8.8.8 נמצע בתוך הבניין שלך? הוא הרי לא נמצא אפילו אצל הספק אינטרנט שלך. כך שבכדי לנסות להזות את מיקום הבעיה אתה מומלץ להתחיל לבדוק מהכתובת הכי קרובה אליך שאתה יכול לבדוק את התקשורת עלייה וכפי שכבר כתבתי מקודם, הכתובת זו היא ה HOP הראשון אחרי הנתב שלך, שאתה מתחיל ממנו לכיוון הספק. אם לשם הכל בסדר, אז באמת יש אפשרות שהבעיה יכולה להיות יותר קרובה אליך, אפילו בציוד או בתשתית שבבניין שלך. אבל, אם לא מתחילים את הבדיקה ממקום היגיוני כלשהו, אין בכלל אפשרות לזהות את הבעיה. גם ברגע שיש בעיה, הנתוני דיאגנוסטיקה של SFP מציגים בעיות כלשהן, יש שגיאות שמצטברות בכלל בממשק זה ?
...
זה לציוד אצלי בבניין:

תמונה

יש ניתוקים גם בחיבור לציוד בבניין, השאלה אם זה משהו נקודתי אצלי או לא.

אלה הנתונים שאני יכול לראות כרגע מבחינת דיאגנוסטיקה של SFP:

תמונה

אני לא רואה שגיאות או הבדל מסוים בנתונים, חוץ מזה שה-GIBIC הזה (שהוא מאותו דגם אגב כמו הקודם שלי) עובד בטמפ' גבוהה בהרבה מהקודם (בערך 7-8 מעלות יותר) הטכנאי אמר שזה תקין.

sys_admin
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3685
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 718 פעמים

Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)

נושא שלא נקרא #21 

לפי איך שזה נראה, לפחות החיבור הפיזי בין ה GIBIC שלך לבין הציוד שבבניין שלכם הוא תקין. לא ברור איך הגעת למסכנה שיש ניתוקים גם בחיבור לציוד בבניין, כי הוא בדרך כלל שקוף ללקוחות מבחינת IP ולא ניתן לבצע עליו PING, אם לא נתנו לך את הכתובת מפורשת שלו בכדי שתוכל לבצע את הבדיקה זו. אם מגיע הטכנאי, הוא יכול לקבל את הכתובת זו ולבצע את הניסוי המדובר.
ובקשר לשאלה, האם זה משהוא נקודתי אצלך, אתה יכול לברר אצל לקוח סיבים נוסף שנמצא בבניין שלך ולבדוק, האם הוא גם סובל מבעיות אלו.

djsavta (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 138
הצטרף: אפריל 2015
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)

נושא שלא נקרא #22 

23/02/2021 12:42  
sys_admin כתב:
לפי איך שזה נראה, לפחות החיבור הפיזי בין ה GIBIC שלך לבין הציוד שבבניין שלכם הוא תקין. לא ברור איך הגעת למסכנה שיש ניתוקים גם בחיבור לציוד בבניין, כי הוא בדרך כלל שקוף ללקוחות מבחינת IP ולא ניתן לבצע עליו PING, אם לא נתנו לך את הכתובת מפורשת שלו בכדי שתוכל לבצע את הבדיקה זו. אם מגיע הטכנאי, הוא יכול לקבל את הכתובת זו ולבצע את הניסוי המדובר.
ובקשר לשאלה, האם זה משהוא נקודתי אצלך, אתה יכול לברר אצל לקוח סיבים נוסף שנמצא בבניין שלך ולבדוק, האם הוא גם סובל מבעיות אלו.
...
כן עכשיו אני מבין שהכתובת הזו היא לא של הציוד בבניין אלא חיצונית יותר וזה באמת שקוף.
אני אנסה לבדוק עם אחד השכנים.
בכל מקרה דיברתי עם הטכנאי של פרטנר מוקדם יותר היום והוא אמר שהוא יעביר את זה לבדיקה כי לא תחת אחריותו לבדוק את הציוד בבניין.
אולי מזה ייצא משהו.

forum_admin
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 79
הצטרף: אוגוסט 2020
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)

נושא שלא נקרא #23 

23/02/2021 12:56  
djsavta כתב:
23/02/2021 12:42  
sys_admin כתב:
לפי איך שזה נראה, לפחות החיבור הפיזי בין ה GIBIC שלך לבין הציוד שבבניין שלכם הוא תקין. לא ברור איך הגעת למסכנה שיש ניתוקים גם בחיבור לציוד בבניין, כי הוא בדרך כלל שקוף ללקוחות מבחינת IP ולא ניתן לבצע עליו PING, אם לא נתנו לך את הכתובת מפורשת שלו בכדי שתוכל לבצע את הבדיקה זו. אם מגיע הטכנאי, הוא יכול לקבל את הכתובת זו ולבצע את הניסוי המדובר.
ובקשר לשאלה, האם זה משהוא נקודתי אצלך, אתה יכול לברר אצל לקוח סיבים נוסף שנמצא בבניין שלך ולבדוק, האם הוא גם סובל מבעיות אלו.
...
כן עכשיו אני מבין שהכתובת הזו היא לא של הציוד בבניין אלא חיצונית יותר וזה באמת שקוף.
אני אנסה לבדוק עם אחד השכנים.
בכל מקרה דיברתי עם הטכנאי של פרטנר מוקדם יותר היום והוא אמר שהוא יעביר את זה לבדיקה כי לא תחת אחריותו לבדוק את הציוד בבניין.
אולי מזה ייצא משהו.
...
אין אפשרות לבדוק פינג בין הראוטר שלך לבין הציוד בבניין, זה סוויץ שקוף שמדבר וילאנים, גם אין אפשרות לבדוק ממנו בכללי כל מה שקשור לזה
גם לטכנאי אין אפשרות לבדוק דבר כזה, יש לסוויץ רק אייפי בניהול out of bandוזה הכל
מה שכן אפשר לבדוק אם האפלינק אצלו צובר שגיאות, אם באמת קיימת בעיה ברמה הזו זה יכול להיות דבר שיקח המון זמן לתקן

djsavta (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 138
הצטרף: אפריל 2015
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)

נושא שלא נקרא #24 

26/02/2021 21:34  
forum_admin כתב:
23/02/2021 12:56  
djsavta כתב:


כן עכשיו אני מבין שהכתובת הזו היא לא של הציוד בבניין אלא חיצונית יותר וזה באמת שקוף.
אני אנסה לבדוק עם אחד השכנים.
בכל מקרה דיברתי עם הטכנאי של פרטנר מוקדם יותר היום והוא אמר שהוא יעביר את זה לבדיקה כי לא תחת אחריותו לבדוק את הציוד בבניין.
אולי מזה ייצא משהו.
...
אין אפשרות לבדוק פינג בין הראוטר שלך לבין הציוד בבניין, זה סוויץ שקוף שמדבר וילאנים, גם אין אפשרות לבדוק ממנו בכללי כל מה שקשור לזה
גם לטכנאי אין אפשרות לבדוק דבר כזה, יש לסוויץ רק אייפי בניהול out of bandוזה הכל
מה שכן אפשר לבדוק אם האפלינק אצלו צובר שגיאות, אם באמת קיימת בעיה ברמה הזו זה יכול להיות דבר שיקח המון זמן לתקן
...
כן כבר הבנתי שאין לי ממש ברירה אלא לעבור לסלקום כרגע.
פרטנר לא ממש בכיוון של לתקן את התקלה וזה פשוט מטריף אותי.
המון ניתוקים על בסיס יומי זה לא סביר.

rrr1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 126
הצטרף: אוגוסט 2010
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 16 פעמים

Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)

נושא שלא נקרא #25 

אני מחובר לפיבר שלהם וחווה ניתוקים על בסיס יומיומי כמוך.
הניתוקים לדעתי אינם ניתוקי תשתית פיבר.
לעניות דעתי והשערתי, תשתית הפיבר נעזרת בהוט נט להעברת תעבורה.
ה latency שלהם גבוה עד זוועתי ומכאן עד לגמגום וניתוקים הדרך קצרה.
איני יודע היכן מיקומך בארץ. אם תרצה אתרים לבדיקת latency או אחרת, צור קשר בפרטי.

djsavta (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 138
הצטרף: אפריל 2015
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)

נושא שלא נקרא #26 

עדכון:

פניתי לנציגה של פרטנר בקבוצה בפייסבוק של הסיבים וקיבלתי טיפול קצת יותר רציני.

אחרי שאתמול דיברו איתי בטלפון, היום הגיע טכנאי והעביר אותי לסוויץ השני של הבניין, נכון לעכשיו נראה שהמצב טוב אבל אני אעקוב בתקופה הקרובה.

נ.ב.: נראה גם שאחרי השינוי היום עברתי ל-pool שונה של כתובות ip, עד היום הייתי בזה שמתחיל ב-172 ונראה שעכשיו אני ב-84.

djsavta (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 138
הצטרף: אפריל 2015
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)

נושא שלא נקרא #27 

מעדכן:

אני עם WinMTR כבר בערך 4 שעות ברצף ולא היה איבוד של אפילו פאקטה אחת!
מדהים מה ששינוי פשוט יכול לעשות.

rrr1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 126
הצטרף: אוגוסט 2010
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 16 פעמים

Re: [עדכון: התקלה נפתרה!] Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר

נושא שלא נקרא #28 

יפה שהתעקשת והצלחת.
רק מצר על כל שאר לקוחות פרטנר שנשארים עם הקו הגרוע, הip הגרוע,
השירות הגרוע
ולא מצליחים מול מוקד השירות.
מקבלים פיבר עם איכות נמוכה והתנתקויות.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75317
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

Re: [עדכון: התקלה נפתרה!] Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר

נושא שלא נקרא #29 

יתכן שהסוויץ' הקודם שהיית לא היה תקין או שהסיב שמגיע אליו לא תקין.

forum_admin
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 79
הצטרף: אוגוסט 2020
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: [עדכון: התקלה נפתרה!] Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר

נושא שלא נקרא #30 

04/03/2021 16:15  
oferlaor כתב:
יתכן שהסוויץ' הקודם שהיית לא היה תקין או שהסיב שמגיע אליו לא תקין.
...
הם יכולים לבדוק במרכז , לדוגמא אני מכיר מבזק
הטכנאי מגיע למרכז ואו שמחליף ללקוח גיביק או שמחליף לפורט אחר
בעיה בסיב קשה לי להאמין , בדרכ זה קורה בקצה אצל הלקוח

שאני אומר מרכז אני מתכוון לחדר איפה שנמצאת המכונה , זה בדרך כלל stack של כמה מכונות

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”