מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


ח.י אלקטרוניקה- עדכון WII מהמבצע גורם לחסימת המכשיר!!


עמוד 1 מתוך 8
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Nivi
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 14, 2010
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 14

 #1  נשלח: א' 14/02/2010 1:18
ח.י אלקטרוניקה- עדכון WII מהמבצע גורם לחסימת המכשיר!!

שלום לכל חברי הפורום,
מראש אני מבקש את סליחתכם על הפוסט הארוך המצ"ב, אך אין ברירה אלא לפרסם את ההתנהלות הקיקיונית הנ"ל ברבים!

החלטתי לשתף אתכם בתלאות שחברת ח.י אלקטרוניקה (אחת היבואניות הגדולות בשוק) אשר מתיימרת להיקרא- "נותנת שירות", ובשירות הגרוע ביותר שנתקלתי בו מימי.
ובזה המדובר:

בתחילת חודש אוגוסט האחרון רכשתי מסך "LG 50" מחברת ח.י, באותו המועד יצאה חברת ח.י במבצע שבמסגרתו כל הרוכש מסך יכול לרכוש ערכת נינטדו Wii במחיר של 199 ₪ בלבד וכך עשיתי, רכשתי את הערכה בעסקה טלפונית דרך שירות הלקוחות של חברת ח.י והערכה סופקה לביתי ע"י אחד מטכנאי החברה בתאריך 20/8/09.
עד כאן הכל בסדר.

בחודש דצמבר לאחר שהשתמשתי במכשיר פעמים ספורות, במהלך אחד הפעמים שהשתמשתי בו, חיברתי את המכשיר לרשת הביתית שלי (פונקציה קיימת ופעילה בכל קונסולת משחקים בת זמננו) ונשאלתי האם אני מעוניין לשדרג לגרסה מתקדמת יותר, לאחר שאישרתי את העדכון לא עברו מספר שניות ולתדהמתי המכשיר שלי נחסם לשימוש לחלוטין ע"י נינטדו העולמית וכתובית כי המכשיר אינו חוקי !!!!! הופיעה לי על המסך.

המום לחלוטין התקשרתי לחברת ח.י אלקטרוניקה על מנת לנסות ולברר מה פשר הדבר שהרי רכשתי מכשיר מקורי מחברה מכובדת (לפחות כך חשבתי), לא האמנתי לרגע כי חברה בסדר גודל של חברת ח.י תפרוץ ותמכור מכשירים לא חוקיים ללקוחותיה ועוד בתואנה של מבצע!!! (ממש התנהלות של חנות בתחנה מרכזית).
דמיינו לכם שחברת אורנג' תפרוץ מכשירים של אפל העולמית ותמכור אותם ללקוחותיה? נשמע לכם הגיוני?

עד כה עניין החוקיות ועכשיו לעניין השירות (לא פחות ביזיוני):
לאחר המתנות בלתי נסבלות וארוכות לשירות הלקוחות שלהם הפנו אותי לחברת "א.ר. קשרי מחשב" בתואנה כי חברת ח.י לא מספקת אחריות למכשירי הנינטדו וכי הם אלו האמורים לטפל לי בתקלה.
התקשרתי לחברת "א.ר קשרי מחשב" ושם ענה לי בחור נחמד מאוד בשם רמי ולאחר שהסברתי לו את פשר התקלה ומדוע התקשרתי אליו תשובתו הייתה- "המכשיר שרכשת מחברת ח.י אלקטרוניקה הוא מכשיר פרוץ ואסור היה לך לעדכן לו גרסה", לשאלתי האם אני הייתי אמור לנחש שמדובר במכשיר פרוץ נעניתי כי "חברת ח.י אשר סיפקה לך את המכשיר הייתה אמורה ליידע אותך כי המכשיר פרוץ וכי אסור לך לעדכן אותו וכל טענה אמורה להיות מופנת אליהם".

בכל מקרה, לאחר מספר לא הגיוני של פניות למוקד שירות הלקוחות (התאריכים והשמות של הנציגים איתם דיברתי שמורים עימי לצורך תיעוד ובנוסף חלק מהשיחות הקלטתי). וטיפול לקוי בלשון המעטה, כאשר התשובה היחידה שקיבלתי בנושא הייתה "מנהל יחזור אלייך תוך שני ימי עבודה" ולאחר שעבר יותר מחודש וחצי לאחר פנייתי לחברת ח.י, בשעה טובה, זכיתי לתשובה מהם וזו לשונה- "חברת ח.י לא לוקחת אחריות על קונסולות הנינטדו שסופקו על ידה".
נו, מופתע משום מה לא הייתי!
אך החלטתי לא להתייאש, התקשרתי להנהלת החברה וביקשתי לדבר עם מנכ"ל החברה, מיותר לציין שלא הסכימו להעביר את שיחתי אליו אך לאחר בירורים בינם לבין עצמם התשובה שקיבלתי הייתה נברר ונציג מטעמנו יחזור אלייך.

תנחשו מה, אף אחד לא חזר אליי במשך שבוע. התקשרתי שוב למזכירת החברה והתשובה שקיבלתי הייתה זהה למוקד הלקוחות- "חברת ח.י לא לוקחת אחריות על קונסולות הנינטדו שסופקו על ידה". מכיוון שהפעם כבר התעקשתי לקבל שירות הגיוני ולשוחח עם אחד ממנהלי החברה שוב אמרו לי שמנהל יחזור אליי תוך שעה.

שוב, לא מנהל ולא נעליים, אבל תנחשו מה? קיבלתי הודעת SMS מחברת ח.י וזו לשונה- "נא לא לבצע עדכון גרסה למכשיר ה- Wii, הפעולה תגרום להשבתת המכשיר, לפרטים"!
מה עוד אפשר לומר על הודעה כזו שיוצאת מחברת ח.י? לוקחים אחריות קצת מאוחר מדי!!! (נדמה לי שבעצם הוצאת הודעה מעין זו די לקחתם אחריות על התקלות,לא?)
לאחר ברור קצר התברר לי שכל מי שרכש את הקונסולה מחברת ח.י, קיבל את ההודעה ובנוסף ישנם עוד כמה וכמה לקוחות של חברת ח.י שקנו במסגרת המבצע את הקונסולה וללא ידיעתם קנו מכשיר לא חוקי אשר שדרגו את הגרסה ונשארו עם מכשיר ריק מתוכן וללא כל שימוש.

מיותר לציין את ההרגשה שחשתי כאשר קיבלתי את ההודעה המבישה הזו אשר בעזרתה מנסה חברת ח.י לפתור את עצמה מאחריות והתנהלות תקינה. (וד"א מאז אני מקבל מהם המון הודעות המיועדות לסוכניהם)

אני רוצה לציין לטובה את חברת לני- חנוך מירושלים אשר ממנה רכשתי את המסך ואשר ניסו לעזור לי בהתנהלות מול חברת ח.י. ובנוסף את מר רמי מא.ר.קשרי מחשב על תשובותיו הכנות וניסיונותיו לסייע.

מבחינתי נושא הקונסולה טרם הסתיים ואני בוחן כעת דרכים נוספות לטפל בנושא (די נואש, אך למען הצדק ןלמען יראו וייראו לא אוותר), אך דעו והיזהרו בכל רכישה עתידית שאתם מתכננים מול חברה זו שהרי אי אפשר לדעת מה הם מוכרים לכם באמת ומי עומד מאחוריהם !!!!!

לסיכום:
1- הכי מפריע לי עצם העובדה שמוכרים קונסולות פרוצות ע"י משווקת רשמית של מוצרי LG, אם אדם פרטי פורץ- זה עניינו האישי, אבל כאשר חברה מוכרת ללקוח מוצר באמתלה שהוא חוקי וללא עדכונו בנושא- פה טמונה הבעיה!!!
חברת ח.י בעצם מכריחה אותנו להיות פושעים ללא ידיעתנו ולאחר ששילמנו לה ממיטב כספינו.
2- כאשר לקוח רוכש מכשיר מחברה בסדר גודל של ח.י הרי שהוא מצפה שתהיה לו אחריות וכן שהחברה שמייבאת את המכשיר תעמוד מאחוריו!
3- שירות!!!!
אותי בתור לקוח הם בטוח הפסידו בעתיד!!!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
zeev78
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008
הבעות תודה: 167
מספר הודעות: 5732

 #2  נשלח: א' 14/02/2010 7:38

תשמור את הקבלות, פנה לעורך דין ותתבע אותם.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
geblig
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 09, 2008

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 43
מספר הודעות: 1726

 #3  נשלח: א' 14/02/2010 8:07

לא להאמין
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yanivol
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 23, 2006

מיקום: השכן של השכן שלא ישן
הבעות תודה: 103
מספר הודעות: 2720

 #4  נשלח: א' 14/02/2010 8:51

מבלי להתייחס לתאור המקרה ומבלי להגיב על נכונות הפרטים:

אם אתה חש שנגרם לך עוול ונזק, אתה יכול להדגיש תביעת נזיקין בבית הדין לתביעות קטנות עד לסכום פיצוי של כ 30000 שקל.
אין צורך בעורך דין. נגשים לבית המשפט, ממלאים טופס ומשלמים אגרה קטנה. שומרים את כל התעוד עד למועד בו נקבע לך דיון בבית המשפט.
כסכום תביעה צריך להציג את סכום הנזק הממשי שנגרם לך, בתוספת סכום על עוגמת נפש, זמן, טלפונים, ואובדן ימי עבודה.
אם השופט ישתכנע שאכן נגרם לך נזק יפסק לך פיצוי. מצד שני, אם השופט יחליט שאתה מבזבז את זמן בית המשפט או מזלזל בו הוא יפסוק לך הוצאות בית משפט בסך של כ 500 שקל. (יחייב אותך בתשלום)

אין באמור לעיל משום הצעה או יעוץ משפטי

_________________
איסטרה בלגינא קיש קיש קריא
פרופיל | שלח הודעה | חפש
noyitz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 26, 2009
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 132

 #5  נשלח: א' 14/02/2010 9:34

נשמע לי תביעה קלאסית בתביעות קטנות.

לך על זה, לפי הסיפור שלך נשמע לי נצחון בטוח.
תוודא רק שבכתב התביאה אתה תובע גם את ח.י וגם את החברה שסיפקה להם את הקונסולות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3762
מספר הודעות: 69487

 #6  נשלח: א' 14/02/2010 9:43

ערכתי את הכותרת למשהו שאפשר להבין יותר במה מדובר.

ממליץ לך ליצור קשר עם יעל רוט שאחראית על שיווק ומכירות ב-ח.י.

אם היו מגבלות כלשהן על המכשיר, הן צריכות להיות כתובות ולהתקבל ביחד עם המכשיר עצמו.

עדכן אותנו לגבי התוצאות.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lee
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 09, 2008
הבעות תודה: 481
מספר הודעות: 4267

 #7  נשלח: א' 14/02/2010 9:55

על פניו, אם השתלשלות העיניינים באמת כפי שתיארת (וזאת כמובן מבלי לשמוע את הצד השני...), הרי שהתנהגות החברה גובלת בחוצפה: הן בעצם שיווקן של קונסולות פרוצות (מן הסתם - לא חוקי), והן בהתנערות מאחריות וטירטור שווא שלך כלקוח.
עצתי לך כצעד לפני תביעות קטנות: לפנות לחברה בכתב (מכתב רשום), עם העתקים לחנות ממנה רכשת ולרשות להגנת הצרכן, תוך פירוט השתלשלות העיניינים מרגע הרכישה, ובמיוחד שימת דגש על ענין אי- החוקיות שבמכירת קונסולות פרוצות (בין אם הצרכן ידע ובין אם לא). כמובן שתציין שברשותך הקלטות של חלק מהשיחות, והודעת SMS המפלילה שנשלחה מהחברה...

את המכתב תחתום בכך שבמידה ולא תקבל את השירות הנדרש, תאלץ לפנות לערכאות משפטיות, ולא תהסס לידע גם את חברת נינטדו העולמית לגבי נושא שיווק קונסולות לא חוקיות ע"י חברה כ"כ גדולה ומוכרת כמו "ח.י."

מנסיון, במרבית המקרים צעדים אלו יבהירו לחברה שלא כדאי לה לקלקל את שמה (הטוב?!) , ולהגרר למאבקים בהם היא עלולה לשלם יותר, והיא תעדיף לסיים את הענין במהירות ובשקט.

שיהיה בהצלחה, ותעדכן אם יהיו התפתחויות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
AviBiton (אבי ביטון)
גורו HTmobile
גורו HTmobile

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2005

מיקום: קרית שמונה
הבעות תודה: 359
מספר הודעות: 17346

 #8  נשלח: א' 14/02/2010 9:56

אתם די מפספסים את העניין פה.
נכון שהוא יכול לתבוע את ח.י. בתביעות קטנות ולפחות לפי מה שאני קורא פה (מבלי להתייחס בינתיים לצד השני) הוא גם יזכה.
אבל העניין הוא הרבה יותר מהותי מקונסולה אחת ותביעה של לקוח אחד, אלא מדובר בהתנהלות לא ראויה של חברה שאמורה להיות מכובדת.
זה הרבה מעבר לתביעה קטנה, כך לפחות לפי דעתי.

_________________
אפליקצית HT-Israel לאנדרואיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shraga007
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Nov 06, 2005

מיקום: גן-יבנה
הבעות תודה: 246
מספר הודעות: 6360

 #9  נשלח: א' 14/02/2010 10:31

פשוט קראתי ולא האמנתי
כל כך מאכזב לקרוא.

אבל ישר כח על פרסום כל המקרה וגם אני אשקול בעתיד כל עסקה עם חברת ח.י.

_________________
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם
פרופיל | שלח הודעה | חפש
noyitz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 26, 2009
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 132

 #10  נשלח: א' 14/02/2010 10:35

אני גם הייתי מערב את היבואן הרישמי של WII /NINTENDO בארץ, הוא בטוח "ישמח" לשמוע שהיבואן הרישמי של LG חוגג עליו... 
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jukin
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2008

מיקום: הרצליה
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 751

 #11  נשלח: א' 14/02/2010 10:46
האם ח.י. יגיב בשרשור?

מנסיוני יש לח.י. נציג (אורי) באתר שמגיב בפורום.
נשמח לשמוע את תגובתו...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
nirzon
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 17, 2009

מיקום: זכרון יעקב
הבעות תודה: 196
מספר הודעות: 1332

 #12  נשלח: א' 14/02/2010 10:47

לגבי הטענה שי.ח. מכרה מוצר לא חוקי - הרי אתם טועים. אין שום חוק בארץ האוסר על פריצת קונסולה.
כמובן שיש חוקים כנגד מכירה של משחקים מועתקים או העתקת משחקים, אבל עצם הפריצה של הקונסולה הוא חוקי לחלוטין.
ח.י. חטאו בכך שלא יידעו את הלקוח מראש - ולכן הם חייבים לפצותו.


נערך בפעם אחרונה על-ידי nirzon בתאריך א' 14/02/2010 11:41, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TANDBERG (אביעד כהן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 06, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 191
מספר הודעות: 4459

 #13  נשלח: א' 14/02/2010 10:53

יש כאן הטעיה (אני לא חושב שמכוונת) של הצרכן: הוא (הרוכש) יצא מתוך נקודת הנחה כי המכשיר יוכל לבצע את כל הפונקציות המתבקשות (קרי להתחבר לרשת לקבלת עדכונים). לא הוזהר הקונה... חיבר את המכשיר לרשת והמכשיר שלו עכשיו מוגבל.
באותה מידה היו מאפשרים לו לרכוש XBOX 360 עם פריצה והוא היה מקבל BAN.
ח.י חברה רצינית בד"כ, נראה לי שבקטע הזה הם נפלו עם יבואן הקונסולות - פשוט לא יודעו. אני לא מסנגר, אני רוצה לצאת מנקודת הנחה שלא הטעו כאן צרכנים.

_________________
Vocare Ad Regnum
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3762
מספר הודעות: 69487

 #14  נשלח: א' 14/02/2010 10:55

1. אין חוק כזה
2. מתערב איתכם שלא רק ש-ח.י. לא יודעים מכל הסיפור הזה, אלא שהם פשוט מצאו משווק של קונסולות שנתן להם מחיר טוב ואחראי על הפריסה והאחריות (ושהם עצמם לא היו מודעים לנושא פריצה וכו'.).
3. יש בכלל יבואן רשמי של נינטנדו WII בארץ? עד כמה שאני יודע אין כזו חיה.

אגב, תסלחו לי על הבורות, אבל מה המשמעות של פריצה כאן - זה מאפשר ניגון של משחקים לא מקוריים, כאילו?

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mikekorda
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 15, 2008
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 28

 #15  נשלח: א' 14/02/2010 11:28

אותי מעניין שחברת ח.י עוד לא הגיבה

כנראה אין להם מה להגיד והם נוקטים בשיטת הפוליטיקה, לשתוק ולקוות שכולם ישכחו מזה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht