מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


ח.י אלקטרוניקה- עדכון WII מהמבצע גורם לחסימת המכשיר!!


עמוד 3 מתוך 8
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
madror (דרור א.)
ht-friend
ht-friend


הצטרף בתאריך:
  Dec 11, 2004
הבעות תודה: 116
מספר הודעות: 2445

 #31  נשלח: א' 14/02/2010 23:17

ההחלפה הולכת עם מסך LG 50 אינץ ???

כאחד שעוסק רוב חיוו הבוגרים , בשירות לקוחות , הרבה פעמים , הלקוח לא תמיד צודק !

מכאן ועד ל קביעה הנחרצת של פותח השרשור בסעיף 1 " הכי מפריע לי עצם העובדה שמוכרים קונסולות פרוצות ע"י משווקת רשמית של מוצרי LG, אם אדם פרטי פורץ- זה עניינו האישי, אבל כאשר חברה מוכרת ללקוח מוצר באמתלה שהוא חוקי וללא עדכונו בנושא- פה טמונה הבעיה!!!
חברת ח.י בעצם מכריחה אותנו להיות פושעים ללא ידיעתנו ולאחר ששילמנו לה ממיטב כספינו. "

הדרך ארוכה , ארוכה מאוד !
:

_________________
תקנה פלאסמה ב 1000 שקל , תקנה LED ב 20000 שקל , בסוף תמיד , תראה עליה בוב ספוג.

http://www.hometheater.co.il/vt145341.VT20-גאווה-מ...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sagiw
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 22, 2010
מספר הודעות: 69

 #32  נשלח: ב' 15/02/2010 1:40

נכון שזו קצת הגזמה.
אבל צריך לפחות לרשום שהמוצר "מוסב" כמו שרושמים בכל החנויות.
למשל ב-XBOX360 היתרון בשימוש ברשת גדול ואני מכיר אנשים שבגלל זה לא פורצים אני המכשיר.
אני אישית בעליו הגאה של WII ולא מוצא סיבה לחבר אותו לאינטרנט, אז הייתי רוצה לפחות שיגידו לי שהוא פרוץ כדי לדעת שאני יכול להוריד משחקים לבד מהאינטרנט.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
arik35
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2009
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 688

 #33  נשלח: ב' 15/02/2010 9:49

אני מחכה לאותו "נציג של ח.י " שיגיב, זה שקופץ על כל מתלבט שרוצה לרכוש טלוויזיה של LG ומסביר לו כמה היא טובה ו"ירוקה" עלק "ומטפל" בכל פנית שרות, ההודעות של אותו נציג הן בדיוק הפרצוף של היבואן שהוא מייצג (וזו ממש לא מחמאה).
פרופיל | שלח הודעה | חפש
gulmer
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2006
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 433

 #34  נשלח: ב' 15/02/2010 10:59

הנושא הזה לא יעניין את היבואן הרשמי כי אין יבואן רשמי.
הוא גם לא יעניין יותר מידי את נינטנדו העולמית כי מראש היא ויתרה על שוק כמו ישראל.
את א.ר קשרי מחשב ואת ח.י כבר הבנת בעצמך שהנושא לא יעניין כל עוד הם מרגישים שהם יוכלו לנער אותך.
את בית המשפט לתביעות קטנות אולי הוא כן יעניין, אבל בסופו של דבר "עוגמת נפש" לא תופסת יותר מידי ובתביעה לא תוכל לקבל הרבה יותר מעלות המכשיר (שבמקרה שלך היא רק 200 ש"ח ואולי כיסוי הוצאות משפטיות).

את מי זה כן יעניין? אולי את LG העולמית: נסח מכתב באנגלית לשירות הלקוחות של LG, ותרשום להם ש"LG ישראל" מוכרים ללקוחות קונסולות WII פרוצות בלי לידע אותם. תציין שאתה מבקש לקבל את התגובה שלהם לפני שאתה פונה הודעה לאתרי חדשות גיימינג למיניהם. יש מספיק אתרים כאלו בעולם שחלק לא קטן מהם ישמח לעלות עם כותרת סנסציונית כמו "LG promotes Wii software piracy", ואם LG (או ח.י בארץ) לא טיפשים, הם יעדיפו לטפל בבעיה שלך לפני שהנזק הפוטנציאלי יוצא משליטתם ויצריך אחר כך הרבה מאד damage control. אם אני לא טועה אז LG היא אחת מיצרניות כונן הDVD של הWii, ככה שזה בכלל נראה לא טוב מבחינתם.

השאלה היא מה אתה בכלל רוצה מהם: קונסולת WII תקינה נטולת פריצה? להחזיר את הWII? להחזיר את הטלוויזיה?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
אורי_קבוצת_חי (אורי נציג קבוצת ח.י)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 20, 2009
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 107

 #35  נשלח: ב' 15/02/2010 15:45

שלום לכל חברי הפורום,
קבוצת ח.י. יצאה במבצע פלזמה "50 + WII מתוך כוונה מלאה לספק ללקוחותיה חוויה נעימה וחיובית במחיר אטרקטיבי ביותר. לצורך כך נרכשו מכשירי WII משניים מתוך ארבעת הספקים הקיימים בארץ שמוכרים קונסולות WII. אחד מהם הוא א.ר. קשרי מחשב.
חשוב לציין שלנינטנדו WII אין יבואן רשמי בישראל.

קבוצת ח.י. הינה היבואנית הרשמית של LG בישראל ועל כן עוסקת במתן אחריות למכשירי LG ולא למכשירי WII ועל כן נאמר הן בתקנון המבצע והן ללקוחות שפנו אלינו כי האחריות הניתנת למכשירי ה WII היא ע"י הספק מהם נקנו. במקרה זה א.ר. קשרי מחשב.
קבוצת ח.י. רכשה את המכשירים בתום לב וכמובן לא הייתה מודעת לעובדה כי המכשירים מוסבים ואין לבצע עליהם עדכון גרסה.
הודעת SMS האומרת שאין לבצע עדכון גירסה נשלחה ללקוחות מיד כשנודע לח.י. כי יכולה להיווצר בעיה עם המכשירים, במקביל החל מתנהל דין ודברים בינינו לבין א.ר. קשרי מחשב בנושא.

אנו מצטערים לקרוא האשמות בוטות מצד הלקוח אשר אין להן כל שחר ומופתעים שהוא מגלה הבנה דווקא כלפי ספקית ה WII אשר מתנערת מאחריות ופוגעת בשמה הטוב של ח.י.
עם זאת, רמת שירות גבוהה ושביעות רצונם של לקוחותינו הינה בראש סדר עדיפויות החברה. יצרנו קשר עם הלקוח על מנת למצוא פתרון לבעיה לשביעות רצונו המלאה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3881
מספר הודעות: 69929

 #36  נשלח: ב' 15/02/2010 15:55

אורי,

אני דווקא לא ראיתי שהוא מגלה הבנה לספקית ה-WII.

ממה שראיתי הוא פשוט היה מיואש מכך שכל אחד הפנה אותו לגורם השני. אין לי ספק שבעניין הזה פעלתם בתום לב ושא.ר אחראים פורמלית לסיפור הזה. מצד שני, הלקוח רכש את זה מכם. מן הראוי שאתם תלחצו מהצד שלכם על א.ר ע"מ לפתור את הבעיה במהירות הגבוהה ביותר.

בכל מקרה, תודה על העדכון.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
tvholic (לירן רובין)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 18, 2007

מיקום: מאחורי ההגה
הבעות תודה: 76
מספר הודעות: 2152

 #37  נשלח: ב' 15/02/2010 16:23

אורי היקר,

מבלי לפגוע, אתה

<נערך ע״י עפר: פניה לגופו של אדם>

שמנסה להאכיל אותנו לוקשים.

קודם כל, זה שאין ל- WII יבואן רשמי בארץ לא נותן לכל אחד את הזכות (ובטח לכם כחברה גדולה ורצינית {או שלא}) למכור את המוצר מבלי מתן מידע מלא וחשוב על המוצר.

שנית, אין כאן שום בעית אחריות וזה שהספק שלכם נותן אחריות למוצר זה בסדר. הבעיה היא כי מכרתם (כן אתם מכרתם!! לא א.ר קשרי מחשב, אתם השתמשתם במוצר לצורך הגדלת מכירות) מוצר שעבר הסבה מבלי ליידע את הרוכש על כך, בעוד הוא, האדם הסביר, בטוח כי רכש מכשיר סטנדרטי וכשר עפ"י המפרט באתר של נינטנדו, ושניתן לבצע לו עדכון גירסה כמו בכל WII חוקי אחר.
אתה באמת רוצה שנאמין לכך שח.י קנתה את המוצרים בתום לב??
אין לכם מחלקה משפטית? חברה כל כך "גדולה ורצינית" חותמת על הסכם עם ספק מבלי לבחון את כל ההיבטים המשפטיים והכלכליים?
אתה רוצה להגיד לי שהעורכי דין שלכם ניסחו הסכם מבלי לציין באיזה מוצר בדיוק מדובר?
בתעודת האחריות שלכם ושל כל חברה אחרת, מצוינים כל הפרטים על מוצר שנרכש עד כדי כך שאפשר לעשות עליו אילן יוחסין שמונה דורות אחורה (מוצר, דגם, תת-דגם, מק"ט, מספר סידורי אחר, מקום רכישה, חשבונית וכו'...). אבל בהסכם בינכם לבין הספק חתמתם כי אתם קונים X יחידות WII ב X*Y שח וזהו, כל השאר לא ידוע (למה? כי כה אפשר להגיד "לא ידענו, תום לב..."). נו, באמת.

הספק א.ר קשרי מחשבים אינו פוגע בשמכם הטוב, מר בחור, אתם פוגעים!! עם המשחקי שטות האלה שלכם.
הלקוח שלכם מאשים בצורה בוטה ובצדק, אתם לא עניתם, לא חזרתם ולא התייחסתם אליו תקופה ארוכה, אפילו במשרדי ההנהלה. האם כך אתם מקיימים "רמת שירות גבוהה ושביעות רצונם של לקוחותינו הינה בראש סדר עדיפויות החברה"???
הספקית שלכם, כלפיה הוא מגלה הבנה, כן התייחסה אליו, נתנה לו חלק מהתשובות, ענו לו.

החלק הכי עצוב הוא שעכשיו אחרי שהלקוח פירסם כאן באתר (המוביל בארץ בתחום, לדעתי, אבל אני משוחד ) טרחתם להגיב (וגם, אחרי שלושה עמודים) וליצור איתו קשר למציאת פתרון.

אח אורי, בחייאת אורי, 'סתכל בלבן של הדף html שמולך, בינינו, נכון שאם הוא לא היה מפרסם כאן את המקרה הייתם מייאשים אותו עד שהוא היה יורד\שוכח מזה...
(2) הבעות תודה: firebird , mikekorda
פרופיל | שלח הודעה | חפש
uris (אורי שמאי)
מורעל האתר
מורעל האתר

הצטרף בתאריך:
  Nov 16, 2005

מיקום: שלומית (בונה סוכה)
הבעות תודה: 247
מספר הודעות: 6788

 #38  נשלח: ב' 15/02/2010 16:30

ציטוט:
'סתכל בלבן של הדף html שמולך


הרגת אותי , תכף תבקש שהוא יעלה עם סרבל לבן על המקלדת , כנף המטוס או הטלויזיה או אני עראף מה....

_________________
http://www.urishamay.com
HomeTheater.co.il - Not Just at Home
פרופיל | שלח הודעה | חפש
tvholic (לירן רובין)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 18, 2007

מיקום: מאחורי ההגה
הבעות תודה: 76
מספר הודעות: 2152

 #39  נשלח: ב' 15/02/2010 16:35

uris כתב:
ציטוט:
'סתכל בלבן של הדף html שמולך


הרגת אותי , תכף תבקש שהוא יעלה עם סרבל לבן על המקלדת , כנף המטוס או הטלויזיה או אני עראף מה....


שמח שהצלחתי להצחיק מישהו (זו הייתה המטרה...

למען הסדר הטוב, יספק אותי עם ח.י ייקחו אחריות ויחליפו את הקונסולות....
פרופיל | שלח הודעה | חפש
arik35
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2009
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 688

 #40  נשלח: ב' 15/02/2010 16:50

tvholic כתב:
אורי היקר,

מבלי לפגוע, אתה במילה אחת -

<נערך ע״י עפר: פניה לגופו של אדם>

, שמנסה להאכיל אותנו לוקשים.

קודם כל, זה שאין ל- WII יבואן רשמי בארץ לא נותן לכל אחד את הזכות (ובטח לכם כחברה גדולה ורצינית {או שלא}) למכור את המוצר מבלי מתן מידע מלא וחשוב על המוצר.

שנית, אין כאן שום בעית אחריות וזה שהספק שלכם נותן אחריות למוצר זה בסדר. הבעיה היא כי מכרתם (כן אתם מכרתם!! לא א.ר קשרי מחשב, אתם השתמשתם במוצר לצורך הגדלת מכירות) מוצר שעבר הסבה מבלי ליידע את הרוכש על כך, בעוד הוא, האדם הסביר, בטוח כי רכש מכשיר סטנדרטי וכשר עפ"י המפרט באתר של נינטנדו, ו

שניתן לבצע לו עדכון גירסה כמו בכל WII חוקי אחר.
אתה באמת רוצה שנאמין לכך שח.י קנתה את המוצרים בתום לב??
אין לכם מחלקה משפטית? חברה כל כך "גדולה ורצינית" חותמת על הסכם עם ספק מבלי לבחון את כל ההיבטים המשפטיים והכלכליים?
אתה רוצה להגיד לי שהעורכי דין שלכם ניסחו הסכם מבלי לציין באיזה מוצר בדיוק מדובר?
בתעודת האחריות שלכם ושל כל חברה אחרת, מצוינים כל הפרטים על מוצר שנרכש עד כדי כך שאפשר לעשות עליו אילן יוחסין שמונה דורות אחורה (מוצר, דגם, תת-דגם, מק"ט, מספר סידורי אחר, מקום רכישה, חשבונית וכו'...). אבל בהסכם בינכם לבין הספק חתמתם כי אתם קונים X יחידות WII ב X*Y שח וזהו, כל השאר לא ידוע (למה? כי כה אפשר להגיד "לא ידענו, תום לב..."). נו, באמת.

הספק א.ר קשרי מחשבים אינו פוגע בשמכם הטוב, מר בחור, אתם פוגעים!! עם המשחקי שטות האלה שלכם.
הלקוח שלכם מאשים בצורה בוטה ובצדק, אתם לא עניתם, לא חזרתם ולא התייחסתם אליו תקופה ארוכה, אפילו במשרדי ההנהלה. האם כך אתם מקיימים "רמת שירות גבוהה ושביעות רצונם של לקוחותינו הינה בראש סדר עדיפויות החברה"???
הספקית שלכם, כלפיה הוא מגלה הבנה, כן התייחסה אליו, נתנה לו חלק מהתשובות, ענו לו.

החלק הכי עצוב הוא שעכשיו אחרי שהלקוח פירסם כאן באתר (המוביל בארץ בתחום, לדעתי, אבל אני משוחד ) טרחתם להגיב (וגם, אחרי שלושה עמודים) וליצור איתו קשר למציאת פתרון.

אח אורי, בחייאת אורי, 'סתכל בלבן של הדף html שמולך, בינינו, נכון שאם הוא לא היה מפרסם כאן את המקרה הייתם מייאשים אותו עד שהוא היה יורד\שוכח מזה...


לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר
והלבן של הדף.. סחתיין
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3881
מספר הודעות: 69929

 #41  נשלח: ב' 15/02/2010 17:23

חברים,

אם אתם לא יכולים להגיב בתרבותיות, אל תגיבו כלל.

ההודעות נערכו בהתאם. נא להרגיע את הרוחות.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TANDBERG (אביעד כהן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 06, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 197
מספר הודעות: 4515

 #42  נשלח: ב' 15/02/2010 18:11

tvholic - זה שח.י הגיבו בפורום, כבר חצי צרה.
לגבי מה שנכתב - מה רצית שיכתוב ??? "כן, קנינו קונסולות מוסבות וחשבנו שהלקוח טמבל" או "וואללה, לדברים האלו יש פריצה ולא ידענו ?". שתי התשובות לא טובות. לגבי ספק הקונסולות - שיעשה מה שהוא רוצה. הייתי בתערוכה לפני שלוש שנים ונינטנדו נתנו מחירי ערבויות לספק שרצה להפיץ אותם בגובה שפשוט גרם לו להגיד: "לא מתאים לי". לפיכך כל אחד הוא יבואן של קונסולות WII.
ח.י יכולים לעשות את הבא:
1) להחזיר לו את הכסף, קרי 200 שקלים.
2) להביא לו קונסולה לא פרוצה.
מה שמצחיק כאן הוא שהפלזמה היא לא הISSUE אלא ההטבה שניתנת ברכישתה.

_________________
Vocare Ad Regnum
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mikekorda
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 15, 2008
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 28

 #43  נשלח: ב' 15/02/2010 18:21

tvholic כתב:
אורי היקר,

מבלי לפגוע, אתה

<נערך ע״י עפר: פניה לגופו של אדם>

שמנסה להאכיל אותנו לוקשים.

קודם כל, זה שאין ל- WII יבואן רשמי בארץ לא נותן לכל אחד את הזכות (ובטח לכם כחברה גדולה ורצינית {או שלא}) למכור את המוצר מבלי מתן מידע מלא וחשוב על המוצר.

..........



tvholic - ניסוח מעולה!!!!!!

כל כך מעצבן אותי השרות לקוחות במדינה שלנו, האסטרטגיה של ייאוש לקוח.

מאז שעלה הפוסט אני שעה שעה נכנס ומחכה לתגובה של ח.י בצפייה שאולי אופתע לטובה.
יכולתם לפתור את בעיית התדמית שלכם כאן בפורום אם הייתם פשוט מבקשים סליחה ודואגים במהירות אמריקאית לתקן לניבי את הקונסולה.

כמה פשוט. F%#k'n A

במקום זאת נתתם לסיר להתבשל עד פיצוץ, אפשרתם לכל לקוח זועם לפרוק את תסכולו על השרות הישראלי כאן בפורום לפני אלפי מובילי דעה בתחום שאתם עוסקים בו.

אני קצת מתעניין בתחום המיתוג דרך האינטרנט אז הנה כמה מספרים שאתם צריכים לחיות עם:

1376 צפיות בשרשור זה (נכון לשעה הנוכחית)
נניח שרק 700 הם גולשים יחודיים
+
עוד 3000 גולשים שראו את הכותרת של השרשור בפורום (אני בטוח שהמספר הרבה יותר גדול אך נשאר פסימים)
=
3700 מובילי דעה בתחום האלקטרוניקה שלכל אחד יש 15 אנשים שמתקשרים אליו בכדי להתייעץ מה לקנות (חברים + משפחה)
=
55,000 איש שעתידיים להתקל במסר השלילי שהשרשור הזה יצר

הייתי נחמד איתכם ולא לקחתי בחשבון את ה 700 העצבניים במיוחד שבימים האחרונים ספרו לכל מי שיכלו על ההתנהלות שלכם.

טוב אני חייב להוסיף את זה

700 כפול 3 אנשים בממוצע = 2100 כפול 5 אנשים שמתייעצים איתם (בהנחה שהם לא מובילי דעה) = 10,500

אז לפי המודל שלי, הטעות בהתייחסות לשרשור זה עלתה לכם בעשרות אלפים רבים של לקוחות פונטנציאלים.

מעניין כמה שעות פרסום בפריים טיים בטלוויזיה יהיה דרוש רק בכדי לכפר על הטעויות שלכם?
להערכתי מדובר בהרבה כסף.

אה והייעוץ הזה שהרגע נתתי לכם הוא בחינם כבר כואב לי עליכם יותר מידיי .

נ.ב

אני ביקשתי את התייחסותכם כאן בשרשור זה כבר 3 פעמים. וכן אני אחד מה 700 העצבניים במיוחד.


פרופיל | שלח הודעה | חפש
Avi_h
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2007

מיקום: כרמיאל
הבעות תודה: 71
מספר הודעות: 1696

 #44  נשלח: ב' 15/02/2010 18:26

זה שהWII ניתן כהטבה לא משנה בכלל.
אורי,
הכי קל להתנער מספק חיצוני ולומר שזו אחריות שלו. יש פה 2 בעיות
1 - פרסמתם בראש חוצות את המבצע הזה ולקחתם על גבכם את כל הקרדיט ללא ציון הספק (מלבד באותיות הקטנות). מדוע אתם לא לוקחים אחריות כשיש בעיה?
2 - השאלה מי צודק חוקית לא מעניינת בכלל. אנו כצרכנים רוצים ראש שקט ומוכנים לשלם על כך ולשמור נאמנות לחברה\יבואן שיתן את השקט הזה. לצערי, בארץ מסתכלים רק דרך החור שבגרוש ובד"כ הצדיקים הם בעלי החנויות האיכותיות שנלחמות את מלחמותינו.

שיעשעה אותי עוד יותר התגובה שלך. למרות כל העץ הזה ולמרות שמדובר בפורום ממוקד שגם ברובו קובע דעת קהל, בחרת להגיב בצורה מעורפלת ומתנערת וכל זה על קונסולה שעולה פחות מ1000 ש"ח.

נכון שלצרכן יש זיכרון קצר אבל כל צרכן, אם יכווה מספר פעמים, יפנים לבסוף שעם יבואן X לא עובדים. (מישהו אמר HP? )

יום טוב

_________________
72o
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mta194 (שי שלוס)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 14, 2008

מיקום: בעבודה
הבעות תודה: 37
מספר הודעות: 1286

 #45  נשלח: ב' 15/02/2010 18:36

mikekorda,

רק אם זה היה נכון...
כאשר אנשים מגיעים לקנות מוצר, גם אם תגיד להם 30 פעם שהחברה גרועה ונותנת שירות מתחת לכל ביקורת, אם המחיר של המוצר יהיה הנמוך ביותר אז הם יגידו - לי זה לא יקרה/אני אצליח להכריח את החברה להחזיר לי את הכסף ויקנו.
אני מדבר ממקרים שקרו לי.

אם החברות היו באמת עושות את השיקול הזה, אולי השירות בארץ היה משתפר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht