הסיבות לשירות הלקוחות הגרוע בארץ

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

theAman כתב:
truejoker כתב: ד"א , אני לא בטוח שלא מגיע לנו את זה , כי אם לקוחות היו מעריכים הוגנות ויושר יותר מאשר כסף , ושירות יותר מאשר מחיר , הם היו מקבלים את זה . אנשים בסופו של דבר תמיד מקבלים את מה שהם משלמים עבורו :lol:
...
אני לא מסכים עם זה.
אתה בעצם אומר שכל עם ישראל ח**.
זו קביעה לא הוגנת ולא נכונה, מה זה מגיע לנו? מה עשינו שזה מגיע לנו?
אנחנו מבקשים שירות טוב בכמה שפחות כסף, נראה לי שזה מה שכל לקוח רוצה, אין פה שום מילת גנאי, למרות שלא תמיד זה עולה בקנה אחד עם המציאות.
...
איש יקר - אתה היוצא דופן. אני עובד על לקוחות ישראלים כבר כמה שנים טובות ואני יכול להגיד לך שרובם המכריע יעדיפו לקבל מחיר טוב יותר הרבה לפני השיקול של שירות טוב. כשלקוח רוכש מראש את המוצר הכי זול בלי להבין שהקיצוץ במחיר בא מאיזשהו מקום (חיסכון באיכות ההרכבה, באיכות המוצר, באיכות השירות) יש לנו בעייה.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

TANDBERG כתב:truejoker
מוטה מחיר גם מוטה מחיר.
תג המחיר של השירות אצלנו גבוה יותר - אבל הוא מבטיח (ואנחנו מקיימים) שירות באותה רמה.
לקחתי מזה לקח הביתה: אם המחיר נמוך מדי - אני אשלם עליו בסופו של דבר, כמה ? כמה שהספק לא הרוויח.
לדוגמא: אם הספק רוצה להרוויח X, אבל מחיר השוק (גם לא הגיוני) מצביע על X-300, הוא יתמחר את זה ככה, שברגע שחוזה שירות ייגמר - אני אשלם לו לפחות 300 פלוס, והספקים מכירים טוב את המוצרים בקטע הזה. היה לי לקוח שעזב אותי בגלל מחיר, אחרי שנה עם נותן שירות שנתן כמעט 40 אחוז מתחתי הוא התקשר וביקש לחדש איתי, למה ? כי כל דבר מעבר למה שהיה כתוב הוא שילם עליו, ובמחירים מאוד גבוהים, מאוד.
...
כל מילה - זהב :wink:

truejoker
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5738
הצטרף: יולי 2007
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 52 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

אני רק רוצה לשאול אותך ואת TANDBERG (דרך אגב אחת החברות המוערכות על ידי בנושא היי אנד ישן אבל זה נושא אחר :lol: ), למה האמריקאים מקבלים שירות ? ומחיר ?
ולמה שם אני יכול להכנס לחנות אחרי כמה ימים להחזיר את הסחורה ולקחת אותה מחדש (או סחורה חדשה אחרת), במחיר יותר זול ולצאת עם ההפרש בכסף בכיס ?

Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3720
הצטרף: דצמבר 2005
שם מלא: nunatak
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

המצב בארה"ב לא יותר טוב, הוא פשוט קיצוני לכיוון השני. אין שום סיבה שאדם ירכוש מוצר, ישתמש בו שבועיים ואז יחליט שלא מתאים לו וילך לחנות לקבל את הכסף בחזרה.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

truejoker כתב:אני רק רוצה לשאול אותך ואת TANDBERG (דרך אגב אחת החברות המוערכות על ידי בנושא היי אנד ישן אבל זה נושא אחר :lol: ), למה האמריקאים מקבלים שירות ? ומחיר ?
ולמה שם אני יכול להכנס לחנות אחרי כמה ימים להחזיר את הסחורה ולקחת אותה מחדש (או סחורה חדשה אחרת), במחיר יותר זול ולצאת עם ההפרש בכסף בכיס ?
...
למה? כי שם התחמנות הישראלית לא קיימת (לרב). תשאל כל מי שהיה בארה"ב איך הלקוחות האמריקאים מתנהגים ותבין. הישראלי לא מרגיש טוב אם הוא לא "דפק את המערכת", מה שרב הישראלים לא מבינים זה שהמערכת חייבת "לדפוק" אותם בחזרה בשביל לשרוד. אי אפשר ליישם תורה אמריקאית מערבית במדינה בה תרבות הצריכה שונה מהותית.

תראה לי לקוח אמריקאי ממוצע שיבוא עם מוצר נזוק בעליל ויצרח על המוכר למה הוא לא מסכים לממש לו אחריות עליו, או לקוח אמריקאי ממוצע שיבוא לחנות עם מוצר בן 3 שנים ו 3 שבועות (כשלמוצר יש 3 שנים אחריות) ויתעקש שיחליפו לו כי "עברו רק 3 שבועות מתום האחריות". וכו. כל נותן שירות בארץ וכל מי שמתעסק עם לקוחות ישראלים יכול לתת לך אינסוף דוגמאות שיבהירו לך חד וחלק למה השיטה האמריקאית לעולם לא תעבוד בישראל.

dudib
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5139
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: דודי
מיקום: מצפה יאבוייה על הים
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 37 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

מה אתם מתלהבים מהשירות במארה"ב כל כך ? יש יתרונות ויש חסרונות.
חזרתי עכשיו מביקור בניו יורק , אזורים שלמים היו שם ימים שלמים בלי חשמל בגלל הסופות (47000 איש בפאסייק ללא חשמל 3 ימים) ואין עם מי לדבר . נראה לך שבארץ יהיה מצב שעיר שלמה כמו ראשון או רחובות תהיינה מנותקות 3 ימים בלי חשמל ? ולא יהיה מה לעשות ?
עוד דוגמא , אם אתה משלם חשבון חשמל או גז דרך האינטרנט ויש בעיה עם החשבון , הוא ננעל לחצי שנה ולך לדבר עם ..... ולא עוזר כלום.
ואתה צריך לשלם בדואר .
ולא הכל זה תחמנות ישראלית חלק מזה זה קומון סנס שאצל האמריקאים זה לא מובן מאיליו .

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4591
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

truejoker כתב:אני רק רוצה לשאול אותך ואת TANDBERG (דרך אגב אחת החברות המוערכות על ידי בנושא היי אנד ישן אבל זה נושא אחר :lol: ), למה האמריקאים מקבלים שירות ? ומחיר ?
ולמה שם אני יכול להכנס לחנות אחרי כמה ימים להחזיר את הסחורה ולקחת אותה מחדש (או סחורה חדשה אחרת), במחיר יותר זול ולצאת עם ההפרש בכסף בכיס ?
...
א. תודה על המחמאה - אני מעריץ של המוצרים.
ב. האמריקאים נתפסים בעינינו ככאלו שמקבלים שירות, זה לא תמיד נכון. מעבר לזה, כמו שהובר ציין - הם לא כאלו תחמנים כמונו. יש שם תפיסה, או הייתה שם תפיסה רווחת שאם אתה משלם אתה צריך לקבל שירות, אם אתה מתחמן אתה לא תקבל שירות.
בישראל רואים את המוצר כדבר הסופי, האמריקאים מסתכלים על השירות כמוצר סופי. אם רכשת דיסק של משחק והדיסק נדפק מסיבה זו או אחרת - אתה יכול ליצור קשר עם החברה, לשלם להם 5 דולר סמליים עבור הדיסק ולקבל דיסק תקין. בישראל יגידו לך ששילמת עבור הדיסק - הם לא מבינים ששילמת עבור זכויות היוצרים.
ג. אתה יכול לנצל שם את הפרצות, אבל מתישהו, יפתחו לך את הת*ת ואתה יודע את זה. כל אחד שאי פעם נתפס שם יודע שזה ממש לא שווה את זה.
אני אומר התפיסה שם הייתה כי אני לא יודע מה הולך היום. אבל מה שהיה בעבר אומר שאני לא אדפוק את המערכת ואחרים לא ינצלו אותה ובכך יווצר מצב שאם אני מבקש משהו יתייחסו אלי כמו שאני רוצה, ולא יורידו רמות שירות כי כל כך הרבה אחרים דפקו את המערכת ועכשיו היא מפצה את עצמה.

truejoker
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5738
הצטרף: יולי 2007
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 52 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

בקיצור , בעיית הביצה והתרנגולת :lol:
הלקוחות מאשימים את נותני השירותים במצב , ונותני השירותים מאשימים את הלקוחות שמנסים לתחמן .

אני מסכים עם תיאור המצב מנסיון אישי , הבעיה היא שאו שכולנו נחליט לעשות משהו או שכולנו נמשיך להדפק מכול הכיוונים. ולא ממש נראה לי שהלקוח הישראלי מוכן לזה . ולכן ננעל את השירשור אחרי הוצאת קיטור :lol: .
הפתרון יהיה אולי בימות המשיח
ד"א שמתם לב למה שארדואן אמר לאחרונה ? קראתי בעיתון שהוא אמר שהם תומכים באחמדינג'אד , ואירן זקוקה לפצצה אטומית כדי שיהיה כוח נגד , כנגד הפצצות של הישראלים .
שמעתם על ביטולי טיסות לתורכיה לאחרונה? אני לא שמעתי
אז אם הצרכן הישראלי מוכן לנסוע לנופש אצל מישהו שאומר שהוא רוצה פצצה גרעינית מוכוונת נגדו , רק בגלל כסף . שלא יבוא אף פעם לבכות על שירות

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”