שלום לכם,
רכשתי שארפ 40" מדגם 810 ממשווק מורשה, המסך הגיע היום.
במשך קרוב לשלוש שעות ניסיתי לתפוס את ראלקו, בכמעט רוב השלוחות ולא הייתה תשובה או שפשוט "הקו תפוס - אנו עוזרים לעוד לקוח מרוצה של ראלקו". לאחר זמן-מה התמזל מזלי וענתה לי מישהי ששוב העבירה אותי לאותה שלוחה תפוסה (שלוחה 6 שירות לקוחות).
כשהצלחתי סוף סוף שוב לתפוס נציגה אחרת, נאמר לי שבכלל החנות הייתה אמורה להעביר את הפרטים שלי לראלקו ויתאמו איתי מועד התקנה.
דיברתי עם החנות ממנה רכשתי והיא כמובן שלחה שוב את הפקס שמאשר שאני אכן זכאי להתקנה+מתקן קיר ועכשיו אני ממתין לשיחה, האם זה נורמלי כל הסיפור? נורמלי שאחכה שיתקשרו אליי לתאם? כי בינתיים אני מרגיש תלוי באוויר, סך הכל ביקשתי לממש משהו ששילמתי עבורו - למה אני מרגיש כאילו עושים לי טובה?
אני כבר חושש ממצב בו אצטרך להשתמש באחריות עם כזה שירות לקוחות.
יש לי נסיון עם מסכי פרימיום שנרכשו מיבואנים מקבילים ומעולם לא נתקלתי בקושי כזה.
הסאגה עם ראלקו הגיעה לסיומה (מצורפות 2 תמונות מהחדר)
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
קניתי מסך סמסונג שבוע שעבר (דרך האינטרנט).
יום לפני שהמסך הגיע לביתי התקשרתי ליבואן מיניליין, שהפנה אותי לנותן השירות רטפון לתאם טכנאי שיפתח את הקופסא יבדוק שהכל בסדר יתקין אותה ויאשר את האחריות ל 3 שנים.
משהו כמו 10 דקות 2 השיחות.
תוך 24 שעות מרגע שהטלווזיה הייתה בביתי - היא הותקנה ע"י טכנאי שירות.
יום לפני שהמסך הגיע לביתי התקשרתי ליבואן מיניליין, שהפנה אותי לנותן השירות רטפון לתאם טכנאי שיפתח את הקופסא יבדוק שהכל בסדר יתקין אותה ויאשר את האחריות ל 3 שנים.
משהו כמו 10 דקות 2 השיחות.
תוך 24 שעות מרגע שהטלווזיה הייתה בביתי - היא הותקנה ע"י טכנאי שירות.
- kipikipod (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 1617
- הצטרף: אפריל 2006
- נתן תודות: 165 פעמים
- קיבל תודות: 72 פעמים
על זה בדיוק אני חושב, אם לא אקבל שיחה מחר בבוקר המסך יהיה בדרך אליהם.9000es כתב:מקווה מאוד בשבילך שלא תזדקק לשרות שלהם בעתיד .kipikipod כתב:זה בדיוק מה שאעשה מחר.theAman כתב:תחזיר את המסך לחנות (או לפחות תאמר להם שזה מה שאתה מתכוון לעשות), מבטיח לך שיתאמו לך התקנה באותו הרגע....
גועל נפש של שירות מראלקו.......
המסך נרכש מLastPrice.co.il - מכשירי חשמל אריה - משווק רשמי של ראלקו.
ממליץ לכם לשקול קנייה של מסכי שארפ אם זוהי רמת השירות.
- kipikipod (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 1617
- הצטרף: אפריל 2006
- נתן תודות: 165 פעמים
- קיבל תודות: 72 פעמים
ועוד אצלי היה עיכוב של שבוע במשלוח המוצר, אבל זו כבר הייתה האשמה של החנות.baraq כתב:אני ביטלתי שבוע שעבר 810 ב46 בגלל השירות של ראלקו
אצלי הבעיה היתה במשלוח, חברת השליחויות שלהם שולחת בין השעו 10 ל15:00 בימים א-ה ומודיעה שעה מראש שהם מגיעים
אני גר מרחק שעה נסיעה מהעבודה וזה לא נראה לי הגיוני לבזבז יום שלם על קבלת מסך.
נתת לי עוד חיזוק לביטול!...
אם לא ישלחו לי טכנאי עד הסופ"ש - הם יקבלו את הקרטון שלהם בחזרה, בושה וחרפה שירות הלקוחות בארץ.
ממליץ לאנשים לשקול רכישת מסכים מייבוא ראלקו.
- Traklin
- עוסק בתחום
- הודעות: 190
- הצטרף: פברואר 2009
- שם מלא: ליאור א.
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
[quote="oferlaor"]זה ההבדל בין רשת לחנות מתמחה, בחנות הם אחראים על הנושא הזה.[/quote]
האמת היא,שאין ממש הבדל,
כאשר מקימים הזמנה ברשת חשמל וזה לא משנה איזו רשת..
ההזמנה מוקלדת במחשב,אם יש הערה לגבי משלוח-אספקה-התקנה (ומציינים אותה) הכל משודר לספק.
הסוכן שעובד מול רשת חשמל ברוב המקרים גם סוכן של חנות פרטית..
במקרה יצא לי לעבוד גם בחנות פרטית.
האמת היא,שאין ממש הבדל,
כאשר מקימים הזמנה ברשת חשמל וזה לא משנה איזו רשת..
ההזמנה מוקלדת במחשב,אם יש הערה לגבי משלוח-אספקה-התקנה (ומציינים אותה) הכל משודר לספק.
הסוכן שעובד מול רשת חשמל ברוב המקרים גם סוכן של חנות פרטית..
במקרה יצא לי לעבוד גם בחנות פרטית.
טרקלין חשמל באינטרנט
www.traklin.co.il
www.traklin.co.il
- kipikipod (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 1617
- הצטרף: אפריל 2006
- נתן תודות: 165 פעמים
- קיבל תודות: 72 פעמים
הטכנאי מרטפון הגיע.
לפני שפתחתי עוד את המוצר שאלתי אותו בנוגע לפיקסלים שרופים - מהי המדיניות (ממש אירוני ששאלתי, אבל מאחר והיה לי פיקסל שרוף גם בפיוניר 5090 והטלויזיה הוחלפה - הרגשתי צורך לשאול) - הוא אמר שיש עד 3 פיקסלים שרופים במרכז המסך ו10 בפינות (?!).
פתחנו את המסך, הדלקנו - והופ, פיקסל שרוף במרכז המסך בצבע שחור.
לאחר בירורים עם האחראי שלו הוא אומר שזה לא מתפקידו לטפל בזה (??? אז למה הזמנתי התקנה?) ואנחנו צריכים לדבר עם היבואן על כך.
דיברנו עם החנות ממנה קנינו, דיברו עם הסוכנת של ראלקו וצריכים לחזור אליי היום \ יום ראשון.
הנה לכם חברים אפשרות לבחון את שירות הלקוחות של ראלקו, נראה מה יהיו ההתפתחויות עד יום ראשון.
עם זאת, חייב לציין שהצבעים פשוט מדהימים בטלויזיה הזו.
לפני שפתחתי עוד את המוצר שאלתי אותו בנוגע לפיקסלים שרופים - מהי המדיניות (ממש אירוני ששאלתי, אבל מאחר והיה לי פיקסל שרוף גם בפיוניר 5090 והטלויזיה הוחלפה - הרגשתי צורך לשאול) - הוא אמר שיש עד 3 פיקסלים שרופים במרכז המסך ו10 בפינות (?!).
פתחנו את המסך, הדלקנו - והופ, פיקסל שרוף במרכז המסך בצבע שחור.
לאחר בירורים עם האחראי שלו הוא אומר שזה לא מתפקידו לטפל בזה (??? אז למה הזמנתי התקנה?) ואנחנו צריכים לדבר עם היבואן על כך.
דיברנו עם החנות ממנה קנינו, דיברו עם הסוכנת של ראלקו וצריכים לחזור אליי היום \ יום ראשון.
הנה לכם חברים אפשרות לבחון את שירות הלקוחות של ראלקו, נראה מה יהיו ההתפתחויות עד יום ראשון.
עם זאת, חייב לציין שהצבעים פשוט מדהימים בטלויזיה הזו.