מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


הסאגה עם ראלקו הגיעה לסיומה (מצורפות 2 תמונות מהחדר)


עמוד 1 מתוך 4
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
kipikipod (Nevo)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 14, 2006
הבעות תודה: 75
מספר הודעות: 1618

 #1  נשלח: ב' 04/04/2011 0:46
הסאגה עם ראלקו הגיעה לסיומה (מצורפות 2 תמונות מהחדר)

שלום לכם,

רכשתי שארפ 40" מדגם 810 ממשווק מורשה, המסך הגיע היום.

במשך קרוב לשלוש שעות ניסיתי לתפוס את ראלקו, בכמעט רוב השלוחות ולא הייתה תשובה או שפשוט "הקו תפוס - אנו עוזרים לעוד לקוח מרוצה של ראלקו". לאחר זמן-מה התמזל מזלי וענתה לי מישהי ששוב העבירה אותי לאותה שלוחה תפוסה (שלוחה 6 שירות לקוחות).
כשהצלחתי סוף סוף שוב לתפוס נציגה אחרת, נאמר לי שבכלל החנות הייתה אמורה להעביר את הפרטים שלי לראלקו ויתאמו איתי מועד התקנה.
דיברתי עם החנות ממנה רכשתי והיא כמובן שלחה שוב את הפקס שמאשר שאני אכן זכאי להתקנה+מתקן קיר ועכשיו אני ממתין לשיחה, האם זה נורמלי כל הסיפור? נורמלי שאחכה שיתקשרו אליי לתאם? כי בינתיים אני מרגיש תלוי באוויר, סך הכל ביקשתי לממש משהו ששילמתי עבורו - למה אני מרגיש כאילו עושים לי טובה?

אני כבר חושש ממצב בו אצטרך להשתמש באחריות עם כזה שירות לקוחות.

יש לי נסיון עם מסכי פרימיום שנרכשו מיבואנים מקבילים ומעולם לא נתקלתי בקושי כזה.


נערך בפעם אחרונה על-ידי kipikipod בתאריך ד' 13/04/2011 22:36, נערך בסך הכל 3 פעמים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3665
מספר הודעות: 68983

 #2  נשלח: ב' 04/04/2011 8:36

זה ההבדל בין רשת לחנות מתמחה, בחנות הם אחראים על הנושא הזה.
_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kipikipod (Nevo)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 14, 2006
הבעות תודה: 75
מספר הודעות: 1618

 #3  נשלח: ב' 04/04/2011 16:31

oferlaor כתב:
זה ההבדל בין רשת לחנות מתמחה, בחנות הם אחראים על הנושא הזה.



אתה צודק עופר, אבל עדיין, הנה, עבר עוד יום ולאחר מס' שיחות עדיין לא חזרו אליי לתאם התקנה.
זה לא נשמע לי הגיוני בכלל.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kipikipod (Nevo)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 14, 2006
הבעות תודה: 75
מספר הודעות: 1618

 #4  נשלח: ג' 05/04/2011 14:52

כבר היום השלישי שאני מנסה להשיג טכנאי התקנה ללא הצלחה.
פשוט בזיון השירות בארץ.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
b2k
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2008
הבעות תודה: 990
מספר הודעות: 4231

 #5  נשלח: ג' 05/04/2011 15:30

קניתי מסך סמסונג שבוע שעבר (דרך האינטרנט).
יום לפני שהמסך הגיע לביתי התקשרתי ליבואן מיניליין, שהפנה אותי לנותן השירות רטפון לתאם טכנאי שיפתח את הקופסא יבדוק שהכל בסדר יתקין אותה ויאשר את האחריות ל 3 שנים.
משהו כמו 10 דקות 2 השיחות.

תוך 24 שעות מרגע שהטלווזיה הייתה בביתי - היא הותקנה ע"י טכנאי שירות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
AviBiton (אבי ביטון)
גורו HTmobile
גורו HTmobile

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2005

מיקום: קרית שמונה
הבעות תודה: 359
מספר הודעות: 17346

 #6  נשלח: ג' 05/04/2011 15:35

תחזיר את המסך לחנות (או לפחות תאמר להם שזה מה שאתה מתכוון לעשות), מבטיח לך שיתאמו לך התקנה באותו הרגע.
_________________
אפליקצית HT-Israel לאנדרואיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kipikipod (Nevo)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 14, 2006
הבעות תודה: 75
מספר הודעות: 1618

 #7  נשלח: ג' 05/04/2011 16:06

theAman כתב:
תחזיר את המסך לחנות (או לפחות תאמר להם שזה מה שאתה מתכוון לעשות), מבטיח לך שיתאמו לך התקנה באותו הרגע.


זה בדיוק מה שאעשה מחר.
גועל נפש של שירות מראלקו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
9000es (איציק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 12, 2008

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 516
מספר הודעות: 13208

 #8  נשלח: ג' 05/04/2011 16:12

kipikipod כתב:
theAman כתב:
תחזיר את המסך לחנות (או לפחות תאמר להם שזה מה שאתה מתכוון לעשות), מבטיח לך שיתאמו לך התקנה באותו הרגע.


זה בדיוק מה שאעשה מחר.
גועל נפש של שירות מראלקו.


מקווה מאוד בשבילך שלא תזדקק לשרות שלהם בעתיד .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kipikipod (Nevo)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 14, 2006
הבעות תודה: 75
מספר הודעות: 1618

 #9  נשלח: ג' 05/04/2011 18:32

9000es כתב:
kipikipod כתב:
theAman כתב:
תחזיר את המסך לחנות (או לפחות תאמר להם שזה מה שאתה מתכוון לעשות), מבטיח לך שיתאמו לך התקנה באותו הרגע.


זה בדיוק מה שאעשה מחר.
גועל נפש של שירות מראלקו.


מקווה מאוד בשבילך שלא תזדקק לשרות שלהם בעתיד .


על זה בדיוק אני חושב, אם לא אקבל שיחה מחר בבוקר המסך יהיה בדרך אליהם.
המסך נרכש מLastPrice.co.il?aff=ybHrBl9aOg - מכשירי חשמל אריה - משווק רשמי של ראלקו.

ממליץ לכם לשקול קנייה של מסכי שארפ אם זוהי רמת השירות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
baraq
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 08, 2011
הבעות תודה: 41
מספר הודעות: 526

 #10  נשלח: ג' 05/04/2011 19:49

אני ביטלתי שבוע שעבר 810 ב46 בגלל השירות של ראלקו
אצלי הבעיה היתה במשלוח, חברת השליחויות שלהם שולחת בין השעו 10 ל15:00 בימים א-ה ומודיעה שעה מראש שהם מגיעים
אני גר מרחק שעה נסיעה מהעבודה וזה לא נראה לי הגיוני לבזבז יום שלם על קבלת מסך.
נתת לי עוד חיזוק לביטול!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kipikipod (Nevo)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 14, 2006
הבעות תודה: 75
מספר הודעות: 1618

 #11  נשלח: ג' 05/04/2011 22:59

baraq כתב:
אני ביטלתי שבוע שעבר 810 ב46 בגלל השירות של ראלקו
אצלי הבעיה היתה במשלוח, חברת השליחויות שלהם שולחת בין השעו 10 ל15:00 בימים א-ה ומודיעה שעה מראש שהם מגיעים
אני גר מרחק שעה נסיעה מהעבודה וזה לא נראה לי הגיוני לבזבז יום שלם על קבלת מסך.
נתת לי עוד חיזוק לביטול!


ועוד אצלי היה עיכוב של שבוע במשלוח המוצר, אבל זו כבר הייתה האשמה של החנות.
אם לא ישלחו לי טכנאי עד הסופ"ש - הם יקבלו את הקרטון שלהם בחזרה, בושה וחרפה שירות הלקוחות בארץ.
ממליץ לאנשים לשקול רכישת מסכים מייבוא ראלקו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kipikipod (Nevo)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 14, 2006
הבעות תודה: 75
מספר הודעות: 1618

 #12  נשלח: ד' 06/04/2011 8:06

עדכון:
לפני מס' דקות קיבלתי שיחה מראלקו ונקבעה התקנה למחר בצהריים.
אעדכן אתכם בסוף ההתקנה אם הכל בסדר + תמונות של המסך.

תודה על הדאגה חברים.

_________________
Utopia
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Traklin (ליאור א.)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Feb 09, 2009

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 190

 #13  נשלח: ד' 06/04/2011 10:09

[quote="oferlaor"]זה ההבדל בין רשת לחנות מתמחה, בחנות הם אחראים על הנושא הזה.[/quote]

האמת היא,שאין ממש הבדל,
כאשר מקימים הזמנה ברשת חשמל וזה לא משנה איזו רשת..

ההזמנה מוקלדת במחשב,אם יש הערה לגבי משלוח-אספקה-התקנה (ומציינים אותה) הכל משודר לספק.
הסוכן שעובד מול רשת חשמל ברוב המקרים גם סוכן של חנות פרטית..
במקרה יצא לי לעבוד גם בחנות פרטית.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kipikipod (Nevo)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 14, 2006
הבעות תודה: 75
מספר הודעות: 1618

 #14  נשלח: ה' 07/04/2011 14:23

הטכנאי מרטפון הגיע.
לפני שפתחתי עוד את המוצר שאלתי אותו בנוגע לפיקסלים שרופים - מהי המדיניות (ממש אירוני ששאלתי, אבל מאחר והיה לי פיקסל שרוף גם בפיוניר 5090 והטלויזיה הוחלפה - הרגשתי צורך לשאול) - הוא אמר שיש עד 3 פיקסלים שרופים במרכז המסך ו10 בפינות (?!).

פתחנו את המסך, הדלקנו - והופ, פיקסל שרוף במרכז המסך בצבע שחור.
לאחר בירורים עם האחראי שלו הוא אומר שזה לא מתפקידו לטפל בזה (??? אז למה הזמנתי התקנה?) ואנחנו צריכים לדבר עם היבואן על כך.

דיברנו עם החנות ממנה קנינו, דיברו עם הסוכנת של ראלקו וצריכים לחזור אליי היום \ יום ראשון.

הנה לכם חברים אפשרות לבחון את שירות הלקוחות של ראלקו, נראה מה יהיו ההתפתחויות עד יום ראשון.



עם זאת, חייב לציין שהצבעים פשוט מדהימים בטלויזיה הזו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2008

מיקום: הוד-השרון
הבעות תודה: 132
מספר הודעות: 1698

 #15  נשלח: ה' 07/04/2011 14:34

kipikipod יש פשוט קרמה רעה עם המסך הזה, ועם החברה הזאת בפרט...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht