התחדשתי בפיוניר LX83 / SC-37 - יש תמונות

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #76 

ADICT כתב:חברה לא נראה לי שאתם יכולים הרבה להתלונן ...
לקחת מכשיר בשיא פריחתו ותמחורו
ואחרי זה להלין על המחיר.....
מי שרוצה שיחכה ..
אני את שלי רכשתי אחרי כמה שנים (חדש בקופסה )משהו כמו חצי מחיר....
...
שלומי ידידי... (f)
גם היום לאחר חצי שנה כמעט שהרסיבר כבר קטף את פרותיו בחוץ...עדיין מתומכר הוא בשיא היוקר...
(עד שמלאי ה-81 וה-82 לא יחוסלו, מחיר ה-83 עדיין יהיה שערורייתי..וזאת שמעתי לא רק ממקור מאומן אחד אלא ארבעה בתחום)...

9000es
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 13208
הצטרף: דצמבר 2008
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 595 פעמים
קיבל תודות: 484 פעמים

נושא שלא נקרא #77 

ADICT כתב:חברה לא נראה לי שאתם יכולים הרבה להתלונן ...
לקחת מכשיר בשיא פריחתו ותמחורו
ואחרי זה להלין על המחיר.....
מי שרוצה שיחכה ..
אני את שלי רכשתי אחרי כמה שנים (חדש בקופסה )משהו כמו חצי מחיר....
...
נכון מאוד . (Y)
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"

Almogc (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 2443
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 141 פעמים
קיבל תודות: 163 פעמים

נושא שלא נקרא #78 

itsik123 כתב:
Almogc כתב:
amitbak כתב:איציק
אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו?
...
אני מאמין שאתה היית ציני בכוונה שלך, במידה ואני צודק זה ממש נכון, יש לי אין ספור סיפורים של מוצרים שנרכשו בארץ ושהגיע רגע הדין היה עדיף כבר לקנות חדש עקב עוגמת נפש.

יש לי חבר שחיכה חודשיים עד שיחליפו לו חלק במסך של Sony, עד שכמעט הגיע איתם לתביעה ובסוף הביאו לו מסך חדש ונתנו לו להרגיש כאילו הם עשו לו טובה.

כמובן שיש גם סיפורים טובים :wink:
...
אני לא ציני, מצטער אם נשמעתי כך,
אני שואל מכיוון שיש חברות שבמעבדות שלהם לא מתקנים
ציוד שלא נקנה בארץ דרך היבואן הרישמי.

לגבי מעבדות תיקונים פרטיות היה לי הרושם שהם מתקנות דברים פשוטים כמו נתק, החלפת קבל, ספק וכו
האם כשיש בעיה בחלקים לא סטנדרטים הם מצליחים להתמודד?
האם יש להם את כל היכולות והגישה למלאי חלקי חילוף כמו המעבדה של פיוניר לדוגמא ?

לגבי שאלתך "אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו? "
בוודאי שכן, היו פה באתר מספיק דיווחים על מסכים ורסיברים שהתקלקלו ותוקנו במעבדות של היבואן.
...
התכוונתי לתגובתו של עמית :wink:

Almogc (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 2443
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 141 פעמים
קיבל תודות: 163 פעמים

נושא שלא נקרא #79 

ADICT כתב:חברה לא נראה לי שאתם יכולים הרבה להתלונן ...
לקחת מכשיר בשיא פריחתו ותמחורו
ואחרי זה להלין על המחיר.....
מי שרוצה שיחכה ..
אני את שלי רכשתי אחרי כמה שנים (חדש בקופסה )משהו כמו חצי מחיר....
...
ידידי,

אתה מפספס את העקרון, המחיר ההתחלתי\לאחר שנים מופרז

אבל שוב לא מדובר רק על עולם רמקולים\מסכים\הגברה וכו'

בכול תחום המחירים בלתי נתפסים (רכבים לדוגמא? אבל זה לשרשור אחר :))
אין מה לעשות זה המצב, מה שנשאר זה להחליט איך להתמודד ואם ביכלל...

itsik123
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 684
הצטרף: אוגוסט 2009
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

נושא שלא נקרא #80 

Almogc כתב:
itsik123 כתב:
Almogc כתב:
amitbak כתב:איציק
אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו?
...
אני מאמין שאתה היית ציני בכוונה שלך, במידה ואני צודק זה ממש נכון, יש לי אין ספור סיפורים של מוצרים שנרכשו בארץ ושהגיע רגע הדין היה עדיף כבר לקנות חדש עקב עוגמת נפש.

יש לי חבר שחיכה חודשיים עד שיחליפו לו חלק במסך של Sony, עד שכמעט הגיע איתם לתביעה ובסוף הביאו לו מסך חדש ונתנו לו להרגיש כאילו הם עשו לו טובה.

כמובן שיש גם סיפורים טובים :wink:
...
אני לא ציני, מצטער אם נשמעתי כך,
אני שואל מכיוון שיש חברות שבמעבדות שלהם לא מתקנים
ציוד שלא נקנה בארץ דרך היבואן הרישמי.

לגבי מעבדות תיקונים פרטיות היה לי הרושם שהם מתקנות דברים פשוטים כמו נתק, החלפת קבל, ספק וכו
האם כשיש בעיה בחלקים לא סטנדרטים הם מצליחים להתמודד?
האם יש להם את כל היכולות והגישה למלאי חלקי חילוף כמו המעבדה של פיוניר לדוגמא ?

לגבי שאלתך "אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו? "
בוודאי שכן, היו פה באתר מספיק דיווחים על מסכים ורסיברים שהתקלקלו ותוקנו במעבדות של היבואן.
...
התכוונתי לתגובתו של עמית :wink:
...

אלמוג,
אני אשאל שוב, אין לבעיה להזמין מחו"ל ושלא תהיה אחריות,
אבל האם כאשר יתקלקל משהו יש איפה לתקן ? לא בחינם כמובן.

ADICT
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9087
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 297 פעמים

נושא שלא נקרא #81 

איתי זה לא קשור לחיסול ה81 או ה2 (גם אבל לא רק..)אלא יותר לדגם חדש שיצא כממשיכו של ה83
ואז תראה איך המחירים שלו צונחים......(אפילו ימכר כבר ביד 2.....)
אין מה לעשות מי שממהר להינות ממכשיר חדש שישלם......

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #82 

אתה מפספס את העקרון, המחיר ההתחלתי\לאחר שנים מופרז

אבל שוב לא מדובר רק על עולם רמקולים\מסכים\הגברה וכו'

בכול תחום המחירים בלתי נתפסים (רכבים לדוגמא? אבל זה לשרשור אחר :))
אין מה לעשות זה המצב, מה שנשאר זה להחליט איך להתמודד ואם ביכלל...
...
(Y) (Y)

Almogc (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 2443
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 141 פעמים
קיבל תודות: 163 פעמים

נושא שלא נקרא #83 

itsik123 כתב:
Almogc כתב:
itsik123 כתב:
Almogc כתב:
amitbak כתב:איציק
אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו?
...
אני מאמין שאתה היית ציני בכוונה שלך, במידה ואני צודק זה ממש נכון, יש לי אין ספור סיפורים של מוצרים שנרכשו בארץ ושהגיע רגע הדין היה עדיף כבר לקנות חדש עקב עוגמת נפש.

יש לי חבר שחיכה חודשיים עד שיחליפו לו חלק במסך של Sony, עד שכמעט הגיע איתם לתביעה ובסוף הביאו לו מסך חדש ונתנו לו להרגיש כאילו הם עשו לו טובה.

כמובן שיש גם סיפורים טובים :wink:
...
אני לא ציני, מצטער אם נשמעתי כך,
אני שואל מכיוון שיש חברות שבמעבדות שלהם לא מתקנים
ציוד שלא נקנה בארץ דרך היבואן הרישמי.

לגבי מעבדות תיקונים פרטיות היה לי הרושם שהם מתקנות דברים פשוטים כמו נתק, החלפת קבל, ספק וכו
האם כשיש בעיה בחלקים לא סטנדרטים הם מצליחים להתמודד?
האם יש להם את כל היכולות והגישה למלאי חלקי חילוף כמו המעבדה של פיוניר לדוגמא ?

לגבי שאלתך "אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו? "
בוודאי שכן, היו פה באתר מספיק דיווחים על מסכים ורסיברים שהתקלקלו ותוקנו במעבדות של היבואן.
...
התכוונתי לתגובתו של עמית :wink:
...

אלמוג,
אני אשאל שוב, אין לבעיה להזמין מחו"ל ושלא תהיה אחריות,
אבל האם כאשר יתקלקל משהו יש איפה לתקן ? לא בחינם כמובן.
...
איציק,

אין לי ניסיון במקרים האלו בתחום הרסיברים, אני מעריך שלא תהיה בעיה למצוא היכן לתקן אותו וגם אם כן לקחתי את זה בחשבון בעת הרכישה.
במידה וקונים בארץ מקבלים 3 שנים אחריות, אני באופן אישי עוד לא שמעתי על רסיברים שהתקלקלו לאחר תקופה כה קצרה, במקביל היה ברשותי רסיבר של Yamaha שהחזיק 8 שנים עבודה אינטנסיבית ללא שום תקלה, זה נכון לגבי עוד מס' חברים.
אני לא נשען על זה, אבל ברגע ששמתי את הכול על כף המאזניים זאת ההחלטה שקיבלתי.
מה שנכון עבורי לא בהכרח נכון כלפי אחר וזה ברור ולגיטימי, אין פה רצון\כוונה לשכנע שזה הצד הנכון.
אני פשוט הצגתי את הדברים על פי דעתי בלבד (f)

ADICT
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9087
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 297 פעמים

נושא שלא נקרא #84 

אלמוג צודק במאה אחוז.....זה אינדיווידואלי לחלוטין ...
כל אחד ושיקולו הוא
ויהיה ברור -טר פיוניר לא תתקן מכשיר מחול(כמובן בתשלום כן....)
מי שרוכש על אחריותו בלבד
מה שכן נכון
שבדרך כלל מכשירים כאלו לא צריכים תיקון בשנים שלבוא אם בכלל....
ועד שכן יצא כבר 89......

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #85 

itsik123 כתב:
Almogc כתב:
itsik123 כתב:
Almogc כתב:
amitbak כתב:איציק
אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו?
...
אני מאמין שאתה היית ציני בכוונה שלך, במידה ואני צודק זה ממש נכון, יש לי אין ספור סיפורים של מוצרים שנרכשו בארץ ושהגיע רגע הדין היה עדיף כבר לקנות חדש עקב עוגמת נפש.

יש לי חבר שחיכה חודשיים עד שיחליפו לו חלק במסך של Sony, עד שכמעט הגיע איתם לתביעה ובסוף הביאו לו מסך חדש ונתנו לו להרגיש כאילו הם עשו לו טובה.

כמובן שיש גם סיפורים טובים :wink:
...
אני לא ציני, מצטער אם נשמעתי כך,
אני שואל מכיוון שיש חברות שבמעבדות שלהם לא מתקנים
ציוד שלא נקנה בארץ דרך היבואן הרישמי.

לגבי מעבדות תיקונים פרטיות היה לי הרושם שהם מתקנות דברים פשוטים כמו נתק, החלפת קבל, ספק וכו
האם כשיש בעיה בחלקים לא סטנדרטים הם מצליחים להתמודד?
האם יש להם את כל היכולות והגישה למלאי חלקי חילוף כמו המעבדה של פיוניר לדוגמא ?

לגבי שאלתך "אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו? "
בוודאי שכן, היו פה באתר מספיק דיווחים על מסכים ורסיברים שהתקלקלו ותוקנו במעבדות של היבואן.
...
התכוונתי לתגובתו של עמית :wink:
...

אלמוג,
אני אשאל שוב, אין לבעיה להזמין מחו"ל ושלא תהיה אחריות,
אבל האם כאשר יתקלקל משהו יש איפה לתקן ? לא בחינם כמובן.
...
איציק לא חסרים מהנדסי אלקטרטניקה וטכנאים גיאוניים שיטפלו ביד רמה בכל מוצר שתביא להם...
דווקה מהאלקטרונאים שנימצאים בט.ר, הייתי בא בספק על ידע מקצועי כזה או אחר...וזה מניסיון כאשר הייתה לי תקלה בזמנו ב-AX5i
הלך הכרטיס הדיגיטלי שם, לקח לט.ר כחודש רק להתחיל לבחון זאת...מפני שהמכשיר לא היה באחריות עלות התיקון הייתה כ-1500 ש"ח(כאשר חודש המכשיר כבר התבשל שם)...לקחתי את המכשיר לאחד האלקטרונאים העצמאים והמעורכים בתחום וקבלתי הצעת מחיר של קרוב לחצי...בסופו של דבר "ספגתי" את התקלה ומכרתי את הרסיבר במחיר הפסד...

אותו דבר עם ה-LX70 (שני מכשירים) אחד תקלה בכרטיס הדיגיטלי ושני ביציאת ה-pre של הקדמיים...
לאחר שיח רב עם החנות, בסופו של דבר קבלתי מחיר "שדרוג" ל-81...
מה עוד שהטכנאים שם, לא ידעו בדיוק מאיפה מגיע הבעיה בשני המכשירים ונותרתי עם תשובה "לא ניתן לתיקון"...
לא סתם הציעו לי הצעת שדרוג ל-81.. :wink: :lol:

בקיצר איציק, לא חסרים אנשים טובים ומוערכים בתחום שיוכלו להתמודד עם כל דבר...בטח ובטח עם רסיברים של פיוניר...

itsik123
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 684
הצטרף: אוגוסט 2009
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

נושא שלא נקרא #86 

עניתם לי אחלה,
ברור לי שיש אלמנט של סיכון לקנות בלי היכולת לממש את האחריות אם יקרה משהו,
אבל אם יש אלטרנטיבה לתיקון המכשיר בארץ במעבדות אחרות גם בתקלות קצת יותר מסובכות אז זה מקטין את הסיכון (שלא הלך כל הכסף),
מקסימום נשלם על תיקון הרי גם ככה חסכנו הרבה כסף בקניה מחו"ל.

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #87 

itsik123 כתב:עניתם לי אחלה,
ברור לי שיש אלמנט של סיכון לקנות בלי היכולת לממש את האחריות אם יקרה משהו,
אבל אם יש אלטרנטיבה לתיקון המכשיר בארץ במעבדות אחרות גם בתקלות קצת יותר מסובכות אז זה מקטין את הסיכון (שלא הלך כל הכסף),
מקסימום נשלם על תיקון הרי גם ככה חסכנו הרבה כסף בקניה מחו"ל.
...
(Y) (f)

DorM
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4220
הצטרף: יוני 2008
נתן תודות: 318 פעמים
קיבל תודות: 144 פעמים

נושא שלא נקרא #88 

במחיר שהפיוניר 83 עולה בארץ, אם מתקלקל ה37 אפשר להזמין עוד אחד חדש ויש כבר שנאי :lol:

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #89 

DorM כתב:במחיר שהפיוניר 83 עולה בארץ, אם מתקלקל ה37 אפשר להזמין עוד אחד חדש ויש כבר שנאי :lol:
...
מה שנכון נכון :lol: :lol:

masterfit
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 229
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #90 

היה לי ניסיון עם מספר מוצרים שנרכשו בחו"ל, ונדרשתי לשירות בארץ.
אחד מהם היה מצלמת וידאו של סוני.
ישפאר כמובן סירבה לתת לי שירות בארץ.
מה שהיה צריך זה מעט חוצפה ישראלית, אבל בצורה מנומסת ועניינית.
התקשרתי למטה של מסרטות הוידאו של סוני הנדיקאם בסינגפור (שנת 98, המיילים היו פחות מפותחים אז), ואמרתי להם שרכשתי מצלמה בחו"ל, והנציגות שלהם בארץ מסרבת לתת לי שירות.
רשמו את פנייתי ואת מספר הטלפון שלי ולאחר זמן לא רב חזרו אלי בשיחת ועידה שעל הקו היה גם נציג ישפאר.
הוא אמר שאין כל בעיה ושאני אפנה אליהם.
בנוסף לשירות שהייתי צריך לקבל, קיבלתי גם מכתב תודה מישפאר, ובקשה, שלהבא אפנה ישרות אליהם בכל עניין ושהם ישמחו לטפל בי, וכן, איך לא, שהם מתנצלים על חוסר הנעימות.
היה לי מקרה דומה עם ברימאג (לא פניתי לקוריאה - רק איימתי במייל מנוסח היטב בשפה האנגלית על כוונתי לפנות...).
היה לי מקרה מסוים גם עם טופ-אודיו, יבואנית אונקיו, שכתוצאה ממכתב שלי אליהם עם ציון כוונתי לפנות אל המטה האחראי על ישראל על מנת להבין את הסיבה לפער האדיר במחיר, קיבלתי הנחה גדולה מאוד.
ידוע כי פניות למטה של החברות בחו"ל מלחיצות מאוד את היבואנים בארץ.
לתשומת ליבכם.

almogc - עשית לי חשק לחשוב כבר בכיוון פיוניר ולא אונקיו :)

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”