היה לי ניסיון עם מספר מוצרים שנרכשו בחו"ל, ונדרשתי לשירות בארץ.
אחד מהם היה מצלמת וידאו של סוני.
ישפאר כמובן סירבה לתת לי שירות בארץ.
מה שהיה צריך זה מעט חוצפה ישראלית, אבל בצורה מנומסת ועניינית.
התקשרתי למטה של מסרטות הוידאו של סוני הנדיקאם בסינגפור (שנת 98, המיילים היו פחות מפותחים אז), ואמרתי להם שרכשתי מצלמה בחו"ל, והנציגות שלהם בארץ מסרבת לתת לי שירות.
רשמו את פנייתי ואת מספר הטלפון שלי ולאחר זמן לא רב חזרו אלי בשיחת ועידה שעל הקו היה גם נציג ישפאר.
הוא אמר שאין כל בעיה ושאני אפנה אליהם.
בנוסף לשירות שהייתי צריך לקבל, קיבלתי גם מכתב תודה מישפאר, ובקשה, שלהבא אפנה ישרות אליהם בכל עניין ושהם ישמחו לטפל בי, וכן, איך לא, שהם מתנצלים על חוסר הנעימות.
היה לי מקרה דומה עם ברימאג (לא פניתי לקוריאה - רק איימתי במייל מנוסח היטב בשפה האנגלית על כוונתי לפנות...).
היה לי מקרה מסוים גם עם טופ-אודיו, יבואנית אונקיו, שכתוצאה ממכתב שלי אליהם עם ציון כוונתי לפנות אל המטה האחראי על ישראל על מנת להבין את הסיבה לפער האדיר במחיר, קיבלתי הנחה גדולה מאוד.
ידוע כי פניות למטה של החברות בחו"ל מלחיצות מאוד את היבואנים בארץ.
לתשומת ליבכם.
almogc - עשית לי חשק לחשוב כבר בכיוון פיוניר ולא אונקיו