מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


התחדשתי בפיוניר LX83 / SC-37 - יש תמונות


עמוד 6 מתוך 19
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  5  |  6  |  7  | ... |  17  |  18  |  19  |  הבא 
   פורומים > אודיו > אודיו רב-ערוצי (ק''ב)
מחבר הודעה
itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2006
הבעות תודה: 893
מספר הודעות: 6899

 #76  נשלח: ד' 13/04/2011 16:46

ADICT כתב:
חברה לא נראה לי שאתם יכולים הרבה להתלונן ...
לקחת מכשיר בשיא פריחתו ותמחורו
ואחרי זה להלין על המחיר.....
מי שרוצה שיחכה ..
אני את שלי רכשתי אחרי כמה שנים (חדש בקופסה )משהו כמו חצי מחיר....


שלומי ידידי...
גם היום לאחר חצי שנה כמעט שהרסיבר כבר קטף את פרותיו בחוץ...עדיין מתומכר הוא בשיא היוקר...
(עד שמלאי ה-81 וה-82 לא יחוסלו, מחיר ה-83 עדיין יהיה שערורייתי..וזאת שמעתי לא רק ממקור מאומן אחד אלא ארבעה בתחום)...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
9000es (איציק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 12, 2008

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 517
מספר הודעות: 13208

 #77  נשלח: ד' 13/04/2011 16:46

ADICT כתב:
חברה לא נראה לי שאתם יכולים הרבה להתלונן ...
לקחת מכשיר בשיא פריחתו ותמחורו
ואחרי זה להלין על המחיר.....
מי שרוצה שיחכה ..
אני את שלי רכשתי אחרי כמה שנים (חדש בקופסה )משהו כמו חצי מחיר....


נכון מאוד .

_________________
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Almogc
מורעל האתר
מורעל האתר

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2010
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 2431

 #78  נשלח: ד' 13/04/2011 16:51

itsik123 כתב:
Almogc כתב:
amitbak כתב:
איציק
אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו?


אני מאמין שאתה היית ציני בכוונה שלך, במידה ואני צודק זה ממש נכון, יש לי אין ספור סיפורים של מוצרים שנרכשו בארץ ושהגיע רגע הדין היה עדיף כבר לקנות חדש עקב עוגמת נפש.

יש לי חבר שחיכה חודשיים עד שיחליפו לו חלק במסך של Sony, עד שכמעט הגיע איתם לתביעה ובסוף הביאו לו מסך חדש ונתנו לו להרגיש כאילו הם עשו לו טובה.

כמובן שיש גם סיפורים טובים


אני לא ציני, מצטער אם נשמעתי כך,
אני שואל מכיוון שיש חברות שבמעבדות שלהם לא מתקנים
ציוד שלא נקנה בארץ דרך היבואן הרישמי.

לגבי מעבדות תיקונים פרטיות היה לי הרושם שהם מתקנות דברים פשוטים כמו נתק, החלפת קבל, ספק וכו
האם כשיש בעיה בחלקים לא סטנדרטים הם מצליחים להתמודד?
האם יש להם את כל היכולות והגישה למלאי חלקי חילוף כמו המעבדה של פיוניר לדוגמא ?

לגבי שאלתך "אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו? "
בוודאי שכן, היו פה באתר מספיק דיווחים על מסכים ורסיברים שהתקלקלו ותוקנו במעבדות של היבואן.


התכוונתי לתגובתו של עמית
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Almogc
מורעל האתר
מורעל האתר

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2010
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 2431

 #79  נשלח: ד' 13/04/2011 16:56

ADICT כתב:
חברה לא נראה לי שאתם יכולים הרבה להתלונן ...
לקחת מכשיר בשיא פריחתו ותמחורו
ואחרי זה להלין על המחיר.....
מי שרוצה שיחכה ..
אני את שלי רכשתי אחרי כמה שנים (חדש בקופסה )משהו כמו חצי מחיר....


ידידי,

אתה מפספס את העקרון, המחיר ההתחלתי\לאחר שנים מופרז

אבל שוב לא מדובר רק על עולם רמקולים\מסכים\הגברה וכו'

בכול תחום המחירים בלתי נתפסים (רכבים לדוגמא? אבל זה לשרשור אחר )
אין מה לעשות זה המצב, מה שנשאר זה להחליט איך להתמודד ואם ביכלל...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
itsik123
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 30, 2009
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 684

 #80  נשלח: ד' 13/04/2011 17:06

Almogc כתב:
itsik123 כתב:
Almogc כתב:
amitbak כתב:
איציק
אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו?


אני מאמין שאתה היית ציני בכוונה שלך, במידה ואני צודק זה ממש נכון, יש לי אין ספור סיפורים של מוצרים שנרכשו בארץ ושהגיע רגע הדין היה עדיף כבר לקנות חדש עקב עוגמת נפש.

יש לי חבר שחיכה חודשיים עד שיחליפו לו חלק במסך של Sony, עד שכמעט הגיע איתם לתביעה ובסוף הביאו לו מסך חדש ונתנו לו להרגיש כאילו הם עשו לו טובה.

כמובן שיש גם סיפורים טובים


אני לא ציני, מצטער אם נשמעתי כך,
אני שואל מכיוון שיש חברות שבמעבדות שלהם לא מתקנים
ציוד שלא נקנה בארץ דרך היבואן הרישמי.

לגבי מעבדות תיקונים פרטיות היה לי הרושם שהם מתקנות דברים פשוטים כמו נתק, החלפת קבל, ספק וכו
האם כשיש בעיה בחלקים לא סטנדרטים הם מצליחים להתמודד?
האם יש להם את כל היכולות והגישה למלאי חלקי חילוף כמו המעבדה של פיוניר לדוגמא ?

לגבי שאלתך "אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו? "
בוודאי שכן, היו פה באתר מספיק דיווחים על מסכים ורסיברים שהתקלקלו ותוקנו במעבדות של היבואן.


התכוונתי לתגובתו של עמית



אלמוג,
אני אשאל שוב, אין לבעיה להזמין מחו"ל ושלא תהיה אחריות,
אבל האם כאשר יתקלקל משהו יש איפה לתקן ? לא בחינם כמובן.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ADICT
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  May 29, 2007
הבעות תודה: 258
מספר הודעות: 7985

 #81  נשלח: ד' 13/04/2011 17:10

איתי זה לא קשור לחיסול ה81 או ה2 (גם אבל לא רק..)אלא יותר לדגם חדש שיצא כממשיכו של ה83
ואז תראה איך המחירים שלו צונחים......(אפילו ימכר כבר ביד 2.....)
אין מה לעשות מי שממהר להינות ממכשיר חדש שישלם......

_________________
http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Foru...
http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Foru...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2006
הבעות תודה: 893
מספר הודעות: 6899

 #82  נשלח: ד' 13/04/2011 17:10

ציטוט:
אתה מפספס את העקרון, המחיר ההתחלתי\לאחר שנים מופרז

אבל שוב לא מדובר רק על עולם רמקולים\מסכים\הגברה וכו'

בכול תחום המחירים בלתי נתפסים (רכבים לדוגמא? אבל זה לשרשור אחר )
אין מה לעשות זה המצב, מה שנשאר זה להחליט איך להתמודד ואם ביכלל...


פרופיל | שלח הודעה | חפש
Almogc
מורעל האתר
מורעל האתר

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2010
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 2431

 #83  נשלח: ד' 13/04/2011 17:13

itsik123 כתב:
Almogc כתב:
itsik123 כתב:
Almogc כתב:
amitbak כתב:
איציק
אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו?


אני מאמין שאתה היית ציני בכוונה שלך, במידה ואני צודק זה ממש נכון, יש לי אין ספור סיפורים של מוצרים שנרכשו בארץ ושהגיע רגע הדין היה עדיף כבר לקנות חדש עקב עוגמת נפש.

יש לי חבר שחיכה חודשיים עד שיחליפו לו חלק במסך של Sony, עד שכמעט הגיע איתם לתביעה ובסוף הביאו לו מסך חדש ונתנו לו להרגיש כאילו הם עשו לו טובה.

כמובן שיש גם סיפורים טובים


אני לא ציני, מצטער אם נשמעתי כך,
אני שואל מכיוון שיש חברות שבמעבדות שלהם לא מתקנים
ציוד שלא נקנה בארץ דרך היבואן הרישמי.

לגבי מעבדות תיקונים פרטיות היה לי הרושם שהם מתקנות דברים פשוטים כמו נתק, החלפת קבל, ספק וכו
האם כשיש בעיה בחלקים לא סטנדרטים הם מצליחים להתמודד?
האם יש להם את כל היכולות והגישה למלאי חלקי חילוף כמו המעבדה של פיוניר לדוגמא ?

לגבי שאלתך "אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו? "
בוודאי שכן, היו פה באתר מספיק דיווחים על מסכים ורסיברים שהתקלקלו ותוקנו במעבדות של היבואן.


התכוונתי לתגובתו של עמית



אלמוג,
אני אשאל שוב, אין לבעיה להזמין מחו"ל ושלא תהיה אחריות,
אבל האם כאשר יתקלקל משהו יש איפה לתקן ? לא בחינם כמובן.


איציק,

אין לי ניסיון במקרים האלו בתחום הרסיברים, אני מעריך שלא תהיה בעיה למצוא היכן לתקן אותו וגם אם כן לקחתי את זה בחשבון בעת הרכישה.
במידה וקונים בארץ מקבלים 3 שנים אחריות, אני באופן אישי עוד לא שמעתי על רסיברים שהתקלקלו לאחר תקופה כה קצרה, במקביל היה ברשותי רסיבר של Yamaha שהחזיק 8 שנים עבודה אינטנסיבית ללא שום תקלה, זה נכון לגבי עוד מס' חברים.
אני לא נשען על זה, אבל ברגע ששמתי את הכול על כף המאזניים זאת ההחלטה שקיבלתי.
מה שנכון עבורי לא בהכרח נכון כלפי אחר וזה ברור ולגיטימי, אין פה רצון\כוונה לשכנע שזה הצד הנכון.
אני פשוט הצגתי את הדברים על פי דעתי בלבד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ADICT
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  May 29, 2007
הבעות תודה: 258
מספר הודעות: 7985

 #84  נשלח: ד' 13/04/2011 17:16

אלמוג צודק במאה אחוז.....זה אינדיווידואלי לחלוטין ...
כל אחד ושיקולו הוא
ויהיה ברור -טר פיוניר לא תתקן מכשיר מחול(כמובן בתשלום כן....)
מי שרוכש על אחריותו בלבד
מה שכן נכון
שבדרך כלל מכשירים כאלו לא צריכים תיקון בשנים שלבוא אם בכלל....
ועד שכן יצא כבר 89......

_________________
http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Foru...
http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Foru...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2006
הבעות תודה: 893
מספר הודעות: 6899

 #85  נשלח: ד' 13/04/2011 17:20

itsik123 כתב:
Almogc כתב:
itsik123 כתב:
Almogc כתב:
amitbak כתב:
איציק
אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו?


אני מאמין שאתה היית ציני בכוונה שלך, במידה ואני צודק זה ממש נכון, יש לי אין ספור סיפורים של מוצרים שנרכשו בארץ ושהגיע רגע הדין היה עדיף כבר לקנות חדש עקב עוגמת נפש.

יש לי חבר שחיכה חודשיים עד שיחליפו לו חלק במסך של Sony, עד שכמעט הגיע איתם לתביעה ובסוף הביאו לו מסך חדש ונתנו לו להרגיש כאילו הם עשו לו טובה.

כמובן שיש גם סיפורים טובים


אני לא ציני, מצטער אם נשמעתי כך,
אני שואל מכיוון שיש חברות שבמעבדות שלהם לא מתקנים
ציוד שלא נקנה בארץ דרך היבואן הרישמי.

לגבי מעבדות תיקונים פרטיות היה לי הרושם שהם מתקנות דברים פשוטים כמו נתק, החלפת קבל, ספק וכו
האם כשיש בעיה בחלקים לא סטנדרטים הם מצליחים להתמודד?
האם יש להם את כל היכולות והגישה למלאי חלקי חילוף כמו המעבדה של פיוניר לדוגמא ?

לגבי שאלתך "אם אתה קונה רסיבר או מסך בארץ, והוא מתקלקל,יש מי שיתקן אותו? "
בוודאי שכן, היו פה באתר מספיק דיווחים על מסכים ורסיברים שהתקלקלו ותוקנו במעבדות של היבואן.


התכוונתי לתגובתו של עמית



אלמוג,
אני אשאל שוב, אין לבעיה להזמין מחו"ל ושלא תהיה אחריות,
אבל האם כאשר יתקלקל משהו יש איפה לתקן ? לא בחינם כמובן.


איציק לא חסרים מהנדסי אלקטרטניקה וטכנאים גיאוניים שיטפלו ביד רמה בכל מוצר שתביא להם...
דווקה מהאלקטרונאים שנימצאים בט.ר, הייתי בא בספק על ידע מקצועי כזה או אחר...וזה מניסיון כאשר הייתה לי תקלה בזמנו ב-AX5i
הלך הכרטיס הדיגיטלי שם, לקח לט.ר כחודש רק להתחיל לבחון זאת...מפני שהמכשיר לא היה באחריות עלות התיקון הייתה כ-1500 ש"ח(כאשר חודש המכשיר כבר התבשל שם)...לקחתי את המכשיר לאחד האלקטרונאים העצמאים והמעורכים בתחום וקבלתי הצעת מחיר של קרוב לחצי...בסופו של דבר "ספגתי" את התקלה ומכרתי את הרסיבר במחיר הפסד...

אותו דבר עם ה-LX70 (שני מכשירים) אחד תקלה בכרטיס הדיגיטלי ושני ביציאת ה-pre של הקדמיים...
לאחר שיח רב עם החנות, בסופו של דבר קבלתי מחיר "שדרוג" ל-81...
מה עוד שהטכנאים שם, לא ידעו בדיוק מאיפה מגיע הבעיה בשני המכשירים ונותרתי עם תשובה "לא ניתן לתיקון"...
לא סתם הציעו לי הצעת שדרוג ל-81..

בקיצר איציק, לא חסרים אנשים טובים ומוערכים בתחום שיוכלו להתמודד עם כל דבר...בטח ובטח עם רסיברים של פיוניר...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
itsik123
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 30, 2009
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 684

 #86  נשלח: ד' 13/04/2011 17:35

עניתם לי אחלה,
ברור לי שיש אלמנט של סיכון לקנות בלי היכולת לממש את האחריות אם יקרה משהו,
אבל אם יש אלטרנטיבה לתיקון המכשיר בארץ במעבדות אחרות גם בתקלות קצת יותר מסובכות אז זה מקטין את הסיכון (שלא הלך כל הכסף),
מקסימום נשלם על תיקון הרי גם ככה חסכנו הרבה כסף בקניה מחו"ל.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2006
הבעות תודה: 893
מספר הודעות: 6899

 #87  נשלח: ד' 13/04/2011 17:36

itsik123 כתב:
עניתם לי אחלה,
ברור לי שיש אלמנט של סיכון לקנות בלי היכולת לממש את האחריות אם יקרה משהו,
אבל אם יש אלטרנטיבה לתיקון המכשיר בארץ במעבדות אחרות גם בתקלות קצת יותר מסובכות אז זה מקטין את הסיכון (שלא הלך כל הכסף),
מקסימום נשלם על תיקון הרי גם ככה חסכנו הרבה כסף בקניה מחו"ל.


פרופיל | שלח הודעה | חפש
DorM (דור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 11, 2008
הבעות תודה: 146
מספר הודעות: 4201

 #88  נשלח: ד' 13/04/2011 18:13

במחיר שהפיוניר 83 עולה בארץ, אם מתקלקל ה37 אפשר להזמין עוד אחד חדש ויש כבר שנאי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2006
הבעות תודה: 893
מספר הודעות: 6899

 #89  נשלח: ד' 13/04/2011 18:24

DorM כתב:
במחיר שהפיוניר 83 עולה בארץ, אם מתקלקל ה37 אפשר להזמין עוד אחד חדש ויש כבר שנאי


מה שנכון נכון
פרופיל | שלח הודעה | חפש
masterfit
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 26, 2009
הבעות תודה: 8
מספר הודעות: 228

 #90  נשלח: ד' 13/04/2011 18:32

היה לי ניסיון עם מספר מוצרים שנרכשו בחו"ל, ונדרשתי לשירות בארץ.
אחד מהם היה מצלמת וידאו של סוני.
ישפאר כמובן סירבה לתת לי שירות בארץ.
מה שהיה צריך זה מעט חוצפה ישראלית, אבל בצורה מנומסת ועניינית.
התקשרתי למטה של מסרטות הוידאו של סוני הנדיקאם בסינגפור (שנת 98, המיילים היו פחות מפותחים אז), ואמרתי להם שרכשתי מצלמה בחו"ל, והנציגות שלהם בארץ מסרבת לתת לי שירות.
רשמו את פנייתי ואת מספר הטלפון שלי ולאחר זמן לא רב חזרו אלי בשיחת ועידה שעל הקו היה גם נציג ישפאר.
הוא אמר שאין כל בעיה ושאני אפנה אליהם.
בנוסף לשירות שהייתי צריך לקבל, קיבלתי גם מכתב תודה מישפאר, ובקשה, שלהבא אפנה ישרות אליהם בכל עניין ושהם ישמחו לטפל בי, וכן, איך לא, שהם מתנצלים על חוסר הנעימות.
היה לי מקרה דומה עם ברימאג (לא פניתי לקוריאה - רק איימתי במייל מנוסח היטב בשפה האנגלית על כוונתי לפנות...).
היה לי מקרה מסוים גם עם טופ-אודיו, יבואנית אונקיו, שכתוצאה ממכתב שלי אליהם עם ציון כוונתי לפנות אל המטה האחראי על ישראל על מנת להבין את הסיבה לפער האדיר במחיר, קיבלתי הנחה גדולה מאוד.
ידוע כי פניות למטה של החברות בחו"ל מלחיצות מאוד את היבואנים בארץ.
לתשומת ליבכם.

almogc - עשית לי חשק לחשוב כבר בכיוון פיוניר ולא אונקיו
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אודיו רב-ערוצי (ק''ב) עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  5  |  6  |  7  | ... |  17  |  18  |  19  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht