סאבוופר...מה עדיף 4, 2 או 1 ...?

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
bariko
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8904
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

שאלת תם:

אם אכן הסאונד בסרטים עשוי לקבל גוון יותר עמוק, ריאלי ומרשים, באמצעות שני סאבים או יותר, אז מדוע בתעשיית הקולנוע, התקן המוביל זה עדיין 5.1? למה לא 9.2, 15.3 וכך הלאה?
אולי הסיבה היא שכך בדיוק התכוון הבמאי שנשמע את הסרט?

הרי תיאורטית, כל מי שיש בידיו תקציב בלתי מוגבל, יכול לתקוע גם 30 רמקולים בסלון שלו. בוודאי שהוא יקבל יותר עומק, אבל השאלה אם סטאפ מלאכותי כזה לא יעוות את הצליל המקורי שהצופה/מאזין אמור לשמוע...

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

למה צריך יותר מסאב אחד? מאותה סיבה שמוכרים רמקולים שתחום ההיענות שלהם מגיע עד 40KHz בעוד שמי שכבר הגיע למצב שיש לו את הכסף לרכוש את אותם רמקולים כבר מזמן לא שומע מעבר ל 15KHz.

או אם אתה מעדיף: מוכרים את מה שהאנשים רוצים לקנות, לא בהכרח מה שהם צריכים.

או אם אתה מעדיף הסבר חלופי נוסף: יש לא מעט אנשים שיעדיפו לרכוש סאב שני כדי לפתור בעיה אמיתית או מדומה שהם חשים אצלם בבית במקום להתעמק בפתרון הבעיה אקוסטית הבסיסית שגרמה לסאב שלא להישמע טוב מספיק. זה גם נראה מרשים יותר ואפילו האישה שיוצאת מהמטבח תשים לב שצמח לה עוד רהיט בסלון.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.

HazooM
כתב
כתב
הודעות: 6805
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 958 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

ברור שכדי לשמוע 4 סאבים, 15 אינץ בממד 3 על 4 אתה צריך EQ או ROOM CORRECTION
...
דווקא הפוך 8) ככל שאתה מוסיף ומפזר עוד סאבים הצורך ב RC פוחת (אבל לא לגמרי). סאב אחד זה הכי גרוע.

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

יופי של שרשור (Y)

נושא שלא נקרא #34 

תחילה אתייחס ל-BlackTulip ו"הארתו/הערתו" בנושא...

itay123 - הרמקולים שלו ה MATRIX3 לדעתי לא מתאימים במיקום ביחד עם הסאב
...
אכן אתה צודק, במיקום המקורי שהיה הסאב לצידי ה-801, אכן הרגשתי תחושת "פספוס", והרגשתי שאני לא מנצל את יכולות הסאב כראוי, מכייון שהוא שודך באותה חזית עם שני "מפלצות" באס...
ה-801 נחנו, בבאס יוצא מגדר הרגיל, (על הנייר יורד ל-32hz) אבל הם נשמעים/מורגשים הרבה מתחת :wink:
ולכן סאב כשלי שהוא מפלצת בפני עצמה, כאשר הוא מונח באותה מיקום עם עוד "שני סאבים" 8) היה לעיתים over באס במיוחד בקטעי ה-LFE...
סה"כ הוא fitt in באופן מושלם עם ה-801, ונתן במה אחידה עם ה-801, אך עדיין הייתה תחושה של מעט "בליעה" של תדרים של 40/50hz.

מכיוון שהילדה המדהימה שלי התחילה לזחול, התחלתי לחשוב על מינוח חדש עבור הסאב..
(הרחק מידיה הסקרניות (l) ), המיקום הכי "נכון" עבור הסאב ראשית בגלל ביטחונה של הילדה וביטחונו ואריכות חיו של הסאב, ושנית ה-blend in המוצלח יותר עם ה-801, נבחר ה"חלל" בין שני הספות אצלי.
קראתי לא מעט על מיקומים אידיאליים במיוחד כאשר יש בחזית שני רמקולים מסיביים..פיזור הבאס בחלל טוב יותר כאשר הסאב מורחק פיזית מהם...
האמנם, כאשר הנחתי את הסאב "בפינה" בין שני הספות, בתחילה התוצאה אכזבה אותי (הייתי עדיין עם audyssey מכוייל ישן) כל נפח הסאב נוקז לאותה נקודה בה ישב, דבר שהציק לי מאוד...
...החלטתי שאין מנוס ושעליי לכייל שנית את ה-audyssey...ואכן לאחר שכיילתי בשנית (בעצם רביעית בסה"כ :wink: ) :wink: , התוצאה הייתה הרבה הרבה הרבה יותר טובה, והרגשתי פורפורציה ואיזון מעולה, אמנם, לאחר קביעת הקרוסים/עוצמות והשהיות מחדש, הגדרות כאילו ואחרים בפרוססור, זה היה נשמע טוב,
אבל מה..ה-sweet spot היה נשמע לי מושלם, הייתה תחושת הפרדה טובה מאוד של הבאס שיצא מה-801 והבאס שיצא מהסאב, אבל כאשר הכל נשמע יחד באופן הומוגני.
שיחקתי שוב עם המרחקים מהקירות 5 ס"מ לפה, 10 לשם..כל זאת במידדות של 1 ס"מ בכל פעם...ואכן כאשר הסאב היה מונח 30 ס"מ מהקיר האחורי וכ-18 ס"מ מהקיר הצידי הפיזור היה טוב הרבה יותר...
אמנם המאזינים שישבו לצידי עדיין הרגישו פחות את הסאב (kingikra ידידי ש"האיר" את עיניי בנושא (Y) )...
החלטתי שעדיין חסר משהו ב-integrity של השמע...שהיה כבר נשמע מצויין (f)
החלטתי להתיעץ עם יועץ אקוסטיקה שבין היתר מנהל אולפן הקלטות...
ראשית קראתי אליו לבוא אליי לאזין ולשמוע את ה"בעייתיות"..התחושה שלו הייתה כשלי...שבנק' המרכזית הבאס נשמע הכי "אמין" והכי נכון...מבחינת ה-db והפאזה שלו...אך בנק' אחרות הסאב מוחלש יחסית הרבה יותר, והשילוב עם ה-801 כבר לא "מושלם"...
המכר, אמר לי שכדי לא להכנס ל"סרטים" בעיניני אקוסוטיקה, ולשפוך הון...צריך לטפל תחילה נקודתית בבידוד הסאב, ויצירת דיפיוזיה ולבטל גלים עומדים...

קבלתי המלצה "חמה" במיוחד על משטח בידוד של חברת aerolux הדגם הבכיר gramma

http://www.hometheaterhifi.com/volume_1 ... -2004.html

לאחר קריאה והתרשמות ברשת ובעיקר הכתבה המעניינת של חבר פורום באתר hifi music
לינק:
http://www.hifimusic.co.il/Gramma-%D7%9 ... 1b7442c176

החלטתי שאקח אחד לסשן אצלי...
מיקמתי כאמור את המשטח מתחת לסאב, באותו מיקום שהסאב היה מונח...התוצאה כבר הייתה נשמעת, הסאב היה פאנצ'י הרבה יותר ומדוייק יותר...ובהחלט "מבודד"...אמנם בעיית ה-db והפיזור ה"מושלם" שחישתי נשאר בעיתו...החלטתי שהמשטח נשאר, כי כאשר הוצאתי אותו ומיקמתי חזרה את הסאב בלעדיו, היה הבדל ממשי לטובת המשטח...היועץ/מכר שלי, הפנה אותי לחלק הבא...וזה לוכדי באסים עם דיפיוזיה..."להעלים גלים עומדים"...
לקחתי שוב לוכד פינתי מספוג מלמין Melamine, שגם ניראה "ניסבל" בחלל...החלטתי לקחת אחד בכדי לראות או יותר נכון לשמוע את ההבדלים, ואכן "הפיזור של הסאב היה אחיד יותר כאשר הוא היה מונח בפינה מאחורי הסאב...אמנם הרגשתי שאקח עוד אחד כדי לראות את הבדלים, ואכן כאשר מיקמתי את הלוכד כביכול גבוה יותר, אני חייב להודות שהתוצאה לא רק שבחה את הסאב ופיזורו אלא טיפלה בכל הקירות והניקוז שלהם באיזור הזה..כולל הקיר שה-801 נמצא...הבאס הפך לרך יותר, ניתן להרגיש היטב את "דחיפת האוויר", את הגליות הנמצאת מתחת לרגלינו...ניתן להרגיש היטב את ה-20hz שהסאב יורד...

הכל נשמע טיפ טופ...והפיזור מצוין...לאחר שיחה אתמול עם מכר טוב, היה מופתע שלא כיילתי שנית את המערכת ונתתי רק לטיפול לעשות את שלו..ואכן בדקתי ש-audyssey רושמים שכל שינוי הכי קטן בסאב, אם זה טיפול, שינוי מיקום חייבים לכייל שנית (חמישית אצלי)...אתמול לאחר יום ארוך, החלטתי שאני מכייל מחדש את כל המערכת...לאחר שלוש שעות עבודה הרגשתי כבר עייםות מצטברת והחלטתי להמשיך בבוקר...

התוצאה, בוא נאמר שאתחיל מחדש את סדרת המפגשים, התוצאה ווואוווו (Y) (f) אין לי מילים...

ולעניינו...ריבוי סאבים הוא לא בהכרך דבר טוב, השילוב של הבאס בחלל, הוא יותר קשה ודורש טיפול חכם ואיכותי אם זה מערכת כיול מתוחכמת כמו של audyssey, או שילוב של טיפול אקוסטי נקודתי...
אני מאמין שבחללים גדולים במיוחד, שילוב של כמה מקורות באס בפינות החלל, יכולות בהחלט לתת אימפקט מוצלח יותר...אך בחללים סטנדרטיים כמו רוב האוכלוסייה הישראלית החיה בדירות קבלן...החללים הם קטנים וריבוי של סאבים רק יזיק יותר מאשר יועיל...סאב איכותי אחד או שנים הממוקמים נכון בחלל עם טיפול מוצלח...ייתנו תוצאה עדיפה בהרבה על ריבוי סאבים בחללים קטנים...ככה שלמקרה של גופו ריבוי סאבים כלל לא רלוונטי לצרכן "הקבלני"... :lol:
המשטח של auralex-gramma
 המשטח של auralex-gramma
מיקום בין שני הספות, הסאב בהחלט "מתחבא"
 מיקום בין שני הספות, הסאב בהחלט "מתחבא"

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

עוד קצת :wink:

נושא שלא נקרא #35 

המיקום בחלל
היחס בקיר בין ה-801 לסאב
 היחס בקיר בין ה-801 לסאב

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

bariko כתב:שאלת תם:

אם אכן הסאונד בסרטים עשוי לקבל גוון יותר עמוק, ריאלי ומרשים, באמצעות שני סאבים או יותר, אז מדוע בתעשיית הקולנוע, התקן המוביל זה עדיין 5.1? למה לא 9.2, 15.3 וכך הלאה?
אולי הסיבה היא שכך בדיוק התכוון הבמאי שנשמע את הסרט?

הרי תיאורטית, כל מי שיש בידיו תקציב בלתי מוגבל, יכול לתקוע גם 30 רמקולים בסלון שלו. בוודאי שהוא יקבל יותר עומק, אבל השאלה אם סטאפ מלאכותי כזה לא יעוות את הצליל המקורי שהצופה/מאזין אמור לשמוע...
...
להיכנס לספקולציות של איך הבמאי רוצה שתשמע את הסרט זה דרך ללא מוצא כי אינך יודע למה התכוון הבמאי ואיינך יודע אם הרמקולים בקולנוע תואמים את רצון איש הסאונד בסרט
ואינך יודע מה היא רמת הקידוד בקולנוע, מי אמר לך שבקולנוע לא משתמשים ביותר מסאב אחד?
על פילוסופיה אפשר לתווכך שנים ולא להגיע להסכמה אבל על תכלס ביצועים בפועל לא ניתן להתווכח מה גם שלעולם לעולם לא תגיע לרמת הסאונד שהתכוון לו הבמאי או איש הסאונד כי תמיד יהיה לך חלקים חסרים בפאזל ורק על סמך תאוריה לבנות מגדלים זה לא עובד לפחות לא לפי דעתי
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

מצ"ב קישור לכתבה על ריבוי סאבים
מקווה שזה יעבור

http://www.harman.com/EN-US/OurCompany/ ... apers.aspx


כתבה רביעית מלמעלה
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

טלHD (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

shay1 כתב:מצ"ב קישור לכתבה על ריבוי סאבים
מקווה שזה יעבור

http://www.harman.com/EN-US/OurCompany/ ... apers.aspx


כתבה רביעית מלמעלה
...
ולמי שאין כח לקרוא את הכל....מסקנות:

Four subwoofers are enough to gett
the bestt resulltts of any configuration
tried. Two subwoofers is very nearly
as good and has very good low
frequency support as well.

If cost and aesthetics are considered, 2,
. subwoofers at 2 wall midpoints is preferred

gro111
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 1519
הצטרף: פברואר 2009
נתן תודות: 168 פעמים
קיבל תודות: 104 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

זה הקובץ שרציתי להעלות (Y)
מאמר אינפורמטיבי ובעל גישה מדעית לנושא, ממולץ לקרוא הכל :)

חזום,
לא הבנת אותי, להזכירך אני המלצתי לטל ללכת על עוד סאב בזמנו, בדיוק בגלל אותן תופעות אקוסטיות שמעורבות בכך.
ברור לגמרי שיהיה צריך פחות EQ עם 4 סאבים בהשוואה לסאב אחד, באותו חלל כמובן.
אני הגבתי בהקשר להערה של איציק, שזה עלול להשמע אובר באס, מה שבאמת יקרה בממד עם 4 סאבים, או אפילו 8 סאבים לצורך הקצנה, ללא EQ או FIR.
אין ספק שסאב אחד ישמע עוד יותר קקפוני ללא EQ.

gro111
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 1519
הצטרף: פברואר 2009
נתן תודות: 168 פעמים
קיבל תודות: 104 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

bariko כתב:שאלת תם:

אם אכן הסאונד בסרטים עשוי לקבל גוון יותר עמוק, ריאלי ומרשים, באמצעות שני סאבים או יותר, אז מדוע בתעשיית הקולנוע, התקן המוביל זה עדיין 5.1? למה לא 9.2, 15.3 וכך הלאה?
אולי הסיבה היא שכך בדיוק התכוון הבמאי שנשמע את הסרט?

הרי תיאורטית, כל מי שיש בידיו תקציב בלתי מוגבל, יכול לתקוע גם 30 רמקולים בסלון שלו. בוודאי שהוא יקבל יותר עומק, אבל השאלה אם סטאפ מלאכותי כזה לא יעוות את הצליל המקורי שהצופה/מאזין אמור לשמוע...
...
לדעתי הסיבה פשוטה,
הנקודה 1. מסמלת את הסאב.
הסאב אמור "בתיאוריה" לספק לנו את כל טווח התדרים מ80Hz עד 20Hz, (לצורך העיניין, עם סאטליטים הסאב צריך לנגן עד 150Hz).

עכשיו נכנסת הבעיה,
אקוסטיקה!
בגלל כל מיני סיבות אקוסטיות, גם לאחר שנמצא את המקום האידיאלי עבור הסאב אנחנו בבעיה.
ברגע שנזוז מהSWEET SPOT, הבאס ישמע הרבה פחות טוב....
כדי להגיע לכיסווי טווח התדרים הנמוכים הדרושים לק"ב רפרנס, ברוב המקרים אין מנוס מריבוי סאבים.

אני חלילה לא אומר שסאב אחד, במיוחד עם הכיולים המתקדמים של היום, לא יכול להשמע מדהים, הוא בהחלט יכול, אבל קשה לי להאמין שזה ישמע כמו 4 סאבים שהוצבו נכון.

שורה תחתונה,
כדי לשמוע כמו שהמשורר התכוון אתה צריך חלל+ מערכת שמפיקים את כל הספקטרום ברמת סטיה של פחות מ3db, או במילים אחרות תנאי אולפן/ק"ב מאוד יקר!

רובנו חיים בעולם עם פשרות, סאב אחד בחלל לא מטופל אקוסטית זו אחת מהן :wink:

gro111
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 1519
הצטרף: פברואר 2009
נתן תודות: 168 פעמים
קיבל תודות: 104 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

Catskinner כתב:למה צריך יותר מסאב אחד? מאותה סיבה שמוכרים רמקולים שתחום ההיענות שלהם מגיע עד 40KHz בעוד שמי שכבר הגיע למצב שיש לו את הכסף לרכוש את אותם רמקולים כבר מזמן לא שומע מעבר ל 15KHz.

או אם אתה מעדיף: מוכרים את מה שהאנשים רוצים לקנות, לא בהכרח מה שהם צריכים.

או אם אתה מעדיף הסבר חלופי נוסף: יש לא מעט אנשים שיעדיפו לרכוש סאב שני כדי לפתור בעיה אמיתית או מדומה שהם חשים אצלם בבית במקום להתעמק בפתרון הבעיה אקוסטית הבסיסית שגרמה לסאב שלא להישמע טוב מספיק. זה גם נראה מרשים יותר ואפילו האישה שיוצאת מהמטבח תשים לב שצמח לה עוד רהיט בסלון.
...
אתה טועה, לציניות התרגלתי.

הוספת סאב זה סוג של פתרון אקוסטי!
לא צריך לשמוע כמו עטלף כדיי להינות מרמקולים איכותיים, מה לעשות שחלק מאותם רמקולים מגיעים עם טווח תדרים גבוה יותר מטווח השמיעה האנושי..... אגב יש לא מעט הסברים מעמיקים בנושא, אבל זה בטח לא מעניין אותך.

BlackTulip
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 120
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #42 

[left]Somehow i feel that "I told you so" doesn't quite cut it....[/left]

תמונה

אף אחד לא שאל אבל המשולשים זה ספוגים אקוסטים/ריהוט (ארונית/ספה)

בכל מקרה אני אחזור ואומר:
כשיהיה לי תקציב:
אני יילך על רמקולים עם הענות תדרים של 150Hz~20KHz בלפחות 92db
וארבעה סאבים זהיים אחד לכל פינה
הסנטר יהיה בדיוק כמו הרמקולים האחרים אבל כפול - אחד מעל אחד מתחת.
...
כרגע, Itai123 לדעתי נמצא במצב ביניים ולדעתי הוא עוד יעשה שינויים (הזזת/ביטול הסאב והחלפת הרמקולים האחוריים לרמקולים בעלי אלמטים של 10 אינטש כפולים) כי לא משנה מה שהוא יעשה הבאס לא יהיה מאוזן. (מצטער על התחזית העגומה :עצוב: :עצוב: ).
איתי, תנסה לחבר מחשב ולנתב את הLFE אל הקדמיים בלבד - שני האלמנטים של המטריקס יעשו את העבודה יותר טוב מאשר הסאב, במיוחד כי הוא פולרי :!:
ואתה תמיד יכול למקם אותו מתחת לשולחן של הסלון כאשר הממברנות לכיון הספה והטלויזיה, אם תצליח לכוון את הדיליי טוב אתה תחזק את הבאס מהמטריקס ותבטל את החזרות מהקיר- זה אידיאלי כי הוא פולרי
או שתנסה פשוט להביא שני סאבים זהים מחבר בעל שני סאבים ולחבר אותם לPREOUT של האחוריים בהתאמה
כיוון עדין וסרט כדי לראות את התוצאות, IT WILL BLOW YOUR HEAD OFF 8)
ד"א למה אתה לא משתמש בארגזי חול של המטריקס :?: בגלל הגובה :?:

gro111:
שורה תחתונה,
כדי לשמוע כמו שהמשורר התכוון אתה צריך חלל+ מערכת שמפיקים את כל הספקטרום ברמת סטיה של פחות מ3db, או במילים אחרות תנאי אולפן/ק"ב מאוד יקר!
...
רואים שאתה עוסק בתחום :evil: זה לא מאוד יקר באמת, פשוט הרווחים של העוסקים בתחום מאוד גדולים.
וכמובן כל הקונספרציות של "קדמי אחורי סנטר" שיש היום :idea:

מצחיק שרמקולים של מערכות סטריאו מהסדרות הטובות של סוני ואיווה עונים על תדרים יותר טוב מרמקולים של אלפי שקלים בטווח של 150-20, מהסיבה הפשוטה שהם בנויים ממספר גדול של אלמנטים זולים ולא מספר קטן של אלמנטים יקרים. וכך הם עונים על התדרים יותר טוב, כמובן שלא צריך ארגז טוב לתדרים האלו ואז אתה מקבל חסכון נוסף!

אני חושב שJBL הבינו את זה עם הסדרה האחרונה שלהם L820, LC2 וכו, הבעיה שם שהם זולים רק לייצור ולא ללקוח :roll:

אם היה לי מאיפה הייתי מעיף את הרמקולים שלי ומחליף את כולם ב8-12 רמקולים של מערכת רמקולים סטריאו של סוני או איווה טובים - אבל לך תמצא כמות כזאת:(

קיצר: (i) (i) (i)
4 סאבים מוגברים
ומספר בלתי מוגבל של אלמנטים זהים מדפיים (לא סאטאליטים!)
אודסי או מחשב לטיפול בפאזות ובחלוקת ערוצים, תדרים, אקולייזר.
יחידות הגברה זהות לא משנה איזה העיקר מאותו סוג.

הדברים היחידים היקרים פה זה יחידות ההגברה / והעיבוד (מחשב/אודסי) - וגם פה צריך היגיון.
(Y)

yaronm37
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 53
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #43 

BlackTulip

למה שלא תקפוץ לאיתי ותשמע אצלו :?:

אני בטוח שתצא עם הלשון החוצה.

ממה שאני זוכר אצל איתי, עוד לפני שהעביר אצלו את הסאב אחורה, התוצאה הייתה מעולה :!:

ממה שאני קורא מאנשים שעברו אצלו, החוויות הם ללא ספק מרשימות ואני חושב שאיתי במיוחד עם הטיפול

המקיף שעשה לאחרונה, הצליח להפתיע שוב.

אצל איתי הכל ניסיון והתנסות, ואני חושב שאנחנו יכולים ללמוד ממנו הרבה, אולי גם אתה (f) BlackTulip

אני האמת לפני רכישה, מחכה בקוצר רוח לקרן השתלמות שתשתחרר בקרוב, אם תקציב מכובד להגברה

מתאימה עבור ה-802D שלי וסאב איכותי (איתי אם אתה מוכר את שלך, תתן קריצה :wink: )

ואיתי, ח' ח' על ההשקעה, ניראה כרגיל מ-ד-ה-י-ם ואני בטוח שזה נשמע בדיוק כמו שרצית (Y)

BlackTulip
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 120
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

לא קיבלתי הזמנה....

gro111
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 1519
הצטרף: פברואר 2009
נתן תודות: 168 פעמים
קיבל תודות: 104 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

BlackTulip,
רואים שאתה חדש פה, אם הייתה מכיר אותי הייתה יודע שאני עוסק בתחום כחצי שנה בלבד, ומצד שני אני עוזר באופן שוטף, ובאהבה כבר למעלה משנתיים.

הסטנדרטים שלי לק"ב רפרנס כנראה שונים משלך, בעולם שאני חיי זה לא זול להגיע לרמות המדוברות...
ולא דיברתי על מחירי הציוד, החלל זה הרכיב היקר ביותר!
וחלל מטופל מהיסוד עולה הרבה כסף.

לגבי רמקולים מרובי אלמנטים זולים, שיהיה בכיף (Y) :)

חבל שצוטטת אותי בחרת להשמיט את המשפט,
"אני חלילה לא אומר שסאב אחד, במיוחד עם הכיולים המתקדמים של היום, לא יכול להשמע מדהים, הוא בהחלט יכול, אבל קשה לי להאמין שזה ישמע כמו 4 סאבים שהוצבו נכון"

אשמח אם לא תתקוף אותי עם אייקונים של שטן בהמשך (Y)

אחלה שבת לכולם (b)

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”