שרשור תגובות: צלחת לוויין למתחילים - כמה זה עולה, מה קולטים והאם באמת יש תכנים ל
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- Cable_Guy
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 610
- הצטרף: ינואר 2009
- שם מלא: אורי
- נתן תודות: 99 פעמים
- קיבל תודות: 33 פעמים
תודה על הכתבה! בהחלט נותנת סיפתח טוב לנושא המעניין הזה.
לי אישית ההוצאה על YES היא המיותרת ביותר, חוץ משידורים ישירים בספורט ב HD אין לי צורך בשירותים שלהם, הסטרימר עונה לכל צרכיי השונים...
מתי לדעתכם יהיה ניתן לרכוש מספר ערוצים בודדים במקום לשלם סכומים מיותרים לחברות הכבלים/לויין?
האם ישנו תרחישב בו ניתן לקלוט את שידורי ספורט 5 HD עם צלחת לויין פרטית?
לי אישית ההוצאה על YES היא המיותרת ביותר, חוץ משידורים ישירים בספורט ב HD אין לי צורך בשירותים שלהם, הסטרימר עונה לכל צרכיי השונים...
מתי לדעתכם יהיה ניתן לרכוש מספר ערוצים בודדים במקום לשלם סכומים מיותרים לחברות הכבלים/לויין?
האם ישנו תרחישב בו ניתן לקלוט את שידורי ספורט 5 HD עם צלחת לויין פרטית?
זה מאד משתלם אם מתחברים לקבוצת שיתוך לוויני פירטי. שיתוף אומר שמישהו רוכש המון כרטיסים חוקיים למגוון חבילות לווין כמו SKY והוא משתף את הגישה לרכטיסים להמון משתמשים בעלי ממיר מותך בשיתוף, תמורת תשלום סמלי של כ 500 שח אחת לשנה. כל עוד השיתוף הוא של חבילות לווין מחול, אז אין בכך כל סכנה של להתפס או לקבל תביעות. פשוט כי אנו בישראל גם כך לא נמנים בקהל היעד של הלקוחות שלהם, כך שהם לא מפסידים אותנו כגנבי תכנים. בקרב ביני דודינו ישנו גם שיתוף של חברת YES שזה לדעתי כבר עבירה פלילית שיכולה להיות דיי מסוכנת. לי אישית הוצע שיתוף כזה וראיתי במו עיני שזה עובד, אם כי לעיתים יש ניתוקים. כמובן שלא הסכמתי ולא רק בגלל שאני לא רוצה להסתבך, עם כל החבילות שיש לי מטורקיה (מהם הכי כיף לגנוב אגב) אלבניה, מדינות ערב, איטליה, צרפת ועוד, מי בכלל צריך את YES? כיום ניתן לשתף את כל שיתות ההצפנה לרבות NDS הישראלית הנמצאת בשימוש ב SKY אנרליה, איטליה וכמובן YES. זו שיטת ההצפנה הכי מתקדמת שפותחה עי חברה ישראלית מירושליים שעושה כל מאמץ לטשטש את זהותה הלאומית אגב. גם ללא שיתוף, יש המון ערוצים בתשלום הניתנים לפריצה עי הורדת מפתחות מאתרי אינטרנט. זה כמובן לא מתאים לכל אחד כי זה דורש קצת ידע תטכני ואחזקה שותפת. תמיד יתכן מצב שברגע השיא של המתח בסרט, התמונה תקפא בגלל בעיית תקשורת באינטרנט. אגב יש המון תכני HD בשיתוף.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- Mistoffelees
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4783
- הצטרף: מאי 2005
- מיקום: עמק חפר
- נתן תודות: 375 פעמים
- קיבל תודות: 180 פעמים
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- sheva23
- חבר ותיק
- הודעות: 1813
- הצטרף: יוני 2006
- מיקום: חיפה-ת"א
- נתן תודות: 120 פעמים
- קיבל תודות: 56 פעמים
נתחיל בזה שהכל עניין של צרכים מול היכולת לשלם. האם יש לאנשים כוח להתעסק עם זה. התקנה בדירה שכורה לא תמיד מומלצת , יש מקומות בהם השכנים עושים בעיות (ככל שידעו פחות עדיף, בבתים משותפים אין להם בעיה עם צלחות שYES מעלים לגג, אבל אם חלילה מישהו מבצע התקנה פרטית השכן התורן מתעורר וזה מתחיל להפריע לו.
לי אישית יש 2 צלחות עם 8 לווינים בבית, עם עשרות ערוצי HD .
התקנה של כל צלחת זה 1500 ומעלה.
ממיר שיתופי HD נע בין 1000-3000 שח תלוי בסוג, והאם מקורי או חיקוי מסין. ניתן לייבא לבד או לקנות בארץ עם אחריות.
DREAMBOX,VISIONET,CUBE,MUTANT
העלות השנתית משתנה בהתאם לאופן החיבור שלכם. (כרטיס חוקי/קבוצה פרטית וכו). מה שכן זה זול פי 3 ויותר מהתשלום לחברות הכבלים ומקבלים הרבה יותר מבחינת תכנים.
אצלי זה בעיקר למוסיקה וספורט, את השאר אני צורך ברשת. אבל הHD הופך את העניין לשווה ביותר.
אך רק בסקאי איטליה לדוגמא יש יותר מ40 ערוצי HD עם DD5.1 , מי שאין לו בעיה עם אנגלית...
חסרונות: עברית יש רק בלווין עמוס מקביל לDTT מבחינת ערוצים (להוציא את ערוץ 1 אאל"ט)
למי שאין ידע טכני שמקביל להתקנת רשת בסטרימר לדוגמא, אולי יצטרך עזרה לפחות בחיבור הראשוני.
מבחינת תקלות, שוב תלוי באופן החיבור, במידה ואתם דרך קבוצה פרטית או דרך שרתים כשלהם.
יש ערוצים וחבילות עם 0 תקלות, ויש כאלה עם עצירות מדי פעם . בקבוצה פרטית עם נסיון, % התקלות בשרתים אמור לשאוף ל0
למי שרוצה להתעמק בנושא, כמו שעופר ציין לא חסרים פורומים בארץ שעוסקים בזה. תרשמו שם ושאלו חופשי
לי אישית יש 2 צלחות עם 8 לווינים בבית, עם עשרות ערוצי HD .
התקנה של כל צלחת זה 1500 ומעלה.
ממיר שיתופי HD נע בין 1000-3000 שח תלוי בסוג, והאם מקורי או חיקוי מסין. ניתן לייבא לבד או לקנות בארץ עם אחריות.
DREAMBOX,VISIONET,CUBE,MUTANT
העלות השנתית משתנה בהתאם לאופן החיבור שלכם. (כרטיס חוקי/קבוצה פרטית וכו). מה שכן זה זול פי 3 ויותר מהתשלום לחברות הכבלים ומקבלים הרבה יותר מבחינת תכנים.
אצלי זה בעיקר למוסיקה וספורט, את השאר אני צורך ברשת. אבל הHD הופך את העניין לשווה ביותר.
אך רק בסקאי איטליה לדוגמא יש יותר מ40 ערוצי HD עם DD5.1 , מי שאין לו בעיה עם אנגלית...
חסרונות: עברית יש רק בלווין עמוס מקביל לDTT מבחינת ערוצים (להוציא את ערוץ 1 אאל"ט)
למי שאין ידע טכני שמקביל להתקנת רשת בסטרימר לדוגמא, אולי יצטרך עזרה לפחות בחיבור הראשוני.
מבחינת תקלות, שוב תלוי באופן החיבור, במידה ואתם דרך קבוצה פרטית או דרך שרתים כשלהם.
יש ערוצים וחבילות עם 0 תקלות, ויש כאלה עם עצירות מדי פעם . בקבוצה פרטית עם נסיון, % התקלות בשרתים אמור לשאוף ל0
למי שרוצה להתעמק בנושא, כמו שעופר ציין לא חסרים פורומים בארץ שעוסקים בזה. תרשמו שם ושאלו חופשי
נערך לאחרונה על ידי sheva23 ב 14/11/2011 14:12, נערך פעם 1 בסך הכל.
אתר הרישמי "אוהדי מילאן בישראל". http://www.acmfdd.com/
http://www.milanclubisrael.com/
מי שטס לאיטליה ויבקר בסן סירו, מוזמן לדבר איתי בנוגע לכרטיסים.
http://www.milanclubisrael.com/
מי שטס לאיטליה ויבקר בסן סירו, מוזמן לדבר איתי בנוגע לכרטיסים.
- asaf23 (פותח השרשור)
-
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7927
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 67 פעמים
- קיבל תודות: 272 פעמים
לא נוכל לפרסם על גבי האתר, הייתי ממליץ לפתוח דפי זהב ולהשוות מחירים, לשאול שאלות ולהעזר בפורומים השונים ברשת על מנת ללמוד את הבסיס ולדעת פחות או יותר מה לבקש מהמתקין. אחרי מספר שיחות כבר תבין מי אמין ומי מנסה לעשות עליך קופה.yonifra כתב:יש אפשרות לקבל מידע על מתקיני צלחות כאלה? מישהו מכיר אחד טוב שנותן מחירים הוגנים?...
- asaf23 (פותח השרשור)
-
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7927
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 67 פעמים
- קיבל תודות: 272 פעמים
הכרטיס חוקי , משווק ע"י אל-ג'זירה באזורנו, בצפון אפריקה ואף באירופה (החבילה משודרת בשלושה לווינים- ניילסאט, באדר והוטבירד המיועד לאירופה). בעבר ניסתה צ'רלטון למנוע את מכירת הכרטיסים, כאשר שידרה את המונדיאל בתשלום, בטענה שהיא בעלת הזכויות הבלעדית. אך אלו שידורים בלווין המיועד לאזור המזרח התיכון, בו אנו נמצאים ואל ג'זירה לא משדרת בעברית, כך שאני לא רואה פה בעיה.Mistoffelees כתב:מה החוקיות של הכרטיסים שאתה מזכיר לגבי אל ג'זירה ספורט?
האם בעלי הזכויות מקבלים תשלום?...
- asaf23 (פותח השרשור)
-
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7927
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 67 פעמים
- קיבל תודות: 272 פעמים
Sexter
גם ללא שיתוף, תכנים רבים זמינים לצפייה. למעשה, לעיתים אני מעדיף להדליק את ממיר הלווין מאשר את הממיר של הוט.
היתרון שלנו שהוא שהערוצים באזור משדרים תכנים באנגלית חופשי, מה שבאירופה קיים רק בתשלום.
sheva23
אתה צודק, התחום רחב מאוד. אני חושב שלצופה הממוצע, ערוצי ה-FTA בלבד כבר מהווים שיפור משמעותי לעידן+. תמיד ניתן לשדרג.
גם ללא שיתוף, תכנים רבים זמינים לצפייה. למעשה, לעיתים אני מעדיף להדליק את ממיר הלווין מאשר את הממיר של הוט.
היתרון שלנו שהוא שהערוצים באזור משדרים תכנים באנגלית חופשי, מה שבאירופה קיים רק בתשלום.
sheva23
אתה צודק, התחום רחב מאוד. אני חושב שלצופה הממוצע, ערוצי ה-FTA בלבד כבר מהווים שיפור משמעותי לעידן+. תמיד ניתן לשדרג.
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
מה שחשוב שאנשים ידעו ויחשבו - במיוחד בדירות השכורות ואלו שנוטים לעבור דירה לעתים קרובות:
א. העלות ההתחלתית הגבוהה מתחלק לשניים - ממירים איכותיים/HD וכד'.
ב. עלות ההתקנה. - ההתקנה עצמה ולא הציוד - ברוב המקרים. עלות הצלחת עצמה וגם הLNB היא סבירה. עלות חיווט - גם לא נורא. עלות ההתקנה היא זו שעולה לא מעט. רוב האנשים שעוברים דירה - משאירים את הציוד הישן בבית ומתקינים ציוד חדש (מלבד הממירים כמובן) בבית החדש.
עוד נקודה חשובה - שלא שמתי לב שהוזכרה - בניגוד ליס - כל נקודה שמוסיפים - מסבכת את ההתקנה מבחינת עלויות (לא נכנס לנושא הטכני). זה קשור לעובדה שאנחנו עובדים ברוב המקומות עם יותר מלווין אחד.
א. העלות ההתחלתית הגבוהה מתחלק לשניים - ממירים איכותיים/HD וכד'.
ב. עלות ההתקנה. - ההתקנה עצמה ולא הציוד - ברוב המקרים. עלות הצלחת עצמה וגם הLNB היא סבירה. עלות חיווט - גם לא נורא. עלות ההתקנה היא זו שעולה לא מעט. רוב האנשים שעוברים דירה - משאירים את הציוד הישן בבית ומתקינים ציוד חדש (מלבד הממירים כמובן) בבית החדש.
עוד נקודה חשובה - שלא שמתי לב שהוזכרה - בניגוד ליס - כל נקודה שמוסיפים - מסבכת את ההתקנה מבחינת עלויות (לא נכנס לנושא הטכני). זה קשור לעובדה שאנחנו עובדים ברוב המקומות עם יותר מלווין אחד.
- asaf23 (פותח השרשור)
-
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7927
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 67 פעמים
- קיבל תודות: 272 פעמים
לא נתקלתי בערוץ המשדר כתוביות באנגלית. אבל אם כבר הזכרת, ערוץ הצרפתי TV5 בהוטבירד התחיל לשדר כתוביות באנגלית בחלק מהתכניות.udif כתב:האם בערוצים באנגלית משודרות גם כתוביות באנגלית בנוסף לערבית (זה כמובן תלוי ערוץ)?
לפעמים קשה לי לעקוב אחרי האנגלית משמיעה בלבד, וכתוביות עוזרות במקרים בהם לא ברור ב- 100% מה נאמר....
- sheva23
- חבר ותיק
- הודעות: 1813
- הצטרף: יוני 2006
- מיקום: חיפה-ת"א
- נתן תודות: 120 פעמים
- קיבל תודות: 56 פעמים
בעניין המתקינים צריך לשים לב לכמה דברים
1. יש מתקינים שלדעתי האישית מגיעים עם אג'נדה של הדור הישן : "מקסימום צלחות למינימום לווינים".
היום הטכנולוגיה מאפשרת לשים בין 4-6 עיניות (LNB ) על כל צלחת . גם לחסוך מקום על הגג וגם להנות מיותר לווינים.
במידה והמתקין מנוסה , אין חסרונות לשיטה הזו. גם בימי החורף הקשים כמעט ואין פריזים. הצלחת יציבה מאוד.
מתקין פחות מנוסה יפחד לקחת סיכון ויציע לשים 1-2 עיניות על כל צלחת.
2. מומלץ למרבית הלוינים צלחת של 1.20 , אלא אם יש לכם דרישות מיוחדות אז חובה לברר מול המתקין האם תחנה מסויימת נקלטת בצלחת הזו, או שדרוש 1.80 . צלחות שקטנות מ1.2 בד"כ שמים רק לאנשים שמעוניינים לקלוט את עמוס או הוטבירד (חלק ממנו לפחות).
3. מתקינים פרטיים שעובדים בכל הארץ ועד שנופלת להם התקנה, יקחו אולי קצת יותר על הדלק ושעות הנסיעה אליכם. כך שלפעמים עדיף לקחת מתקין מהאזור שלכם, במיוחד אם תצטרכו שיפורים או תיקונים להתקנה עצמה.
נגיד וקנית מEBAY את הכרטיס.
מבחינת בדיקה, לא שמעתי אף פעם על מקרה שחברה גדולה פנתה לאדם פרטי ממדינה אחרת במטרה לברר איתו ממי הוא רכש את הכרטיס שלהם.
אני מכיר סיפורים של אנשים שלקחו ממיר שלם עם מנוי שנתי מאנגליה והביאו לארץ. כל עוד אתה משלם על הכרטיס אז לא רואה בעיה.
אגב השוק הזה של האילתורים לא כזה פורח, וחברות הלווין במצב מעולה מבחינת הכנסות , אז אין להם גם סיבה מיוחדת לרדוף אחר קבוצות קטנות.
הם מודאגים יותר מהמעבר לDTT ודומיהם.
1. יש מתקינים שלדעתי האישית מגיעים עם אג'נדה של הדור הישן : "מקסימום צלחות למינימום לווינים".
היום הטכנולוגיה מאפשרת לשים בין 4-6 עיניות (LNB ) על כל צלחת . גם לחסוך מקום על הגג וגם להנות מיותר לווינים.
במידה והמתקין מנוסה , אין חסרונות לשיטה הזו. גם בימי החורף הקשים כמעט ואין פריזים. הצלחת יציבה מאוד.
מתקין פחות מנוסה יפחד לקחת סיכון ויציע לשים 1-2 עיניות על כל צלחת.
2. מומלץ למרבית הלוינים צלחת של 1.20 , אלא אם יש לכם דרישות מיוחדות אז חובה לברר מול המתקין האם תחנה מסויימת נקלטת בצלחת הזו, או שדרוש 1.80 . צלחות שקטנות מ1.2 בד"כ שמים רק לאנשים שמעוניינים לקלוט את עמוס או הוטבירד (חלק ממנו לפחות).
3. מתקינים פרטיים שעובדים בכל הארץ ועד שנופלת להם התקנה, יקחו אולי קצת יותר על הדלק ושעות הנסיעה אליכם. כך שלפעמים עדיף לקחת מתקין מהאזור שלכם, במיוחד אם תצטרכו שיפורים או תיקונים להתקנה עצמה.
אם רוכשים אותו ממשווק מורשה אז חוקי, השאלה אם זה מעניין אותך בכלל.האם הכרטיס ב-500 ש"ח עבור צפייה באל ג'זירה ספורט הוא משהו חוקי?...
נגיד וקנית מEBAY את הכרטיס.
מבחינת בדיקה, לא שמעתי אף פעם על מקרה שחברה גדולה פנתה לאדם פרטי ממדינה אחרת במטרה לברר איתו ממי הוא רכש את הכרטיס שלהם.
אני מכיר סיפורים של אנשים שלקחו ממיר שלם עם מנוי שנתי מאנגליה והביאו לארץ. כל עוד אתה משלם על הכרטיס אז לא רואה בעיה.
אגב השוק הזה של האילתורים לא כזה פורח, וחברות הלווין במצב מעולה מבחינת הכנסות , אז אין להם גם סיבה מיוחדת לרדוף אחר קבוצות קטנות.
הם מודאגים יותר מהמעבר לDTT ודומיהם.
אתר הרישמי "אוהדי מילאן בישראל". http://www.acmfdd.com/
http://www.milanclubisrael.com/
מי שטס לאיטליה ויבקר בסן סירו, מוזמן לדבר איתי בנוגע לכרטיסים.
http://www.milanclubisrael.com/
מי שטס לאיטליה ויבקר בסן סירו, מוזמן לדבר איתי בנוגע לכרטיסים.