ביקור אצל החבר danlior

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
Soli
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1086
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

רוניקינג כתב:היי דני
תודה על ההזמנה כמובן שגם אתה מוזמן (b)

אני בטוח שהבלדליוס עובד מצויין אם הרמקול שלך שמעתי אותו אצלי אם הרמקול שלי הוא היה מצויין!

רק לא היה נראה לי שהוא שולט עליו מספיק בתחום הנמוך והשאיר אצלי ספק עוד לא החלטתי היכן הבעיה אולי

זה בכלל אקוסטיקה ואולי גם בעיה במקור.

אני ממשיך לבדוק דברים נוספים.

ד.א יגאל סבו בחור 10 מקצוען (f) (f) (f)

אין ספק שאת ז'אן מישל ז'אר הכי כייף לשמוע ב5.1 ממש אולטימטיבי (Y)
...
רוני
תודה על הארוח (f)
היה נהדר,למדתי על היכולת של הרמקולים,למרות ההגברה,
אגב יש סיכוי קלוש שאחליף את הבלדיליוס שלי במגבר צנוע יותר.
תלוי ברמקולים שארכוש.
בינתיים זה רק סיכוי לא יותר :D
מוזיקה היתה אהבתי הראשונה

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

אין ספק שלדני יש ציוד ברמה גבוהה מאוד
מספיק להבין איזה DAC איכותי יש לו... (Y)

הבלדליוס גם הוא מגבר משולב איכותי במיוחד.

באמת יופי של SET... (f)

רוניקינג
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 522
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 62 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

Hybrid כתב:
רוניקינג כתב:היי דני
תודה על ההזמנה כמובן שגם אתה מוזמן (b)

אני בטוח שהבלדליוס עובד מצויין אם הרמקול שלך שמעתי אותו אצלי אם הרמקול שלי הוא היה מצויין!

רק לא היה נראה לי שהוא שולט עליו מספיק בתחום הנמוך והשאיר אצלי ספק עוד לא החלטתי היכן הבעיה אולי

זה בכלל אקוסטיקה ואולי גם בעיה במקור.

אני ממשיך לבדוק דברים נוספים.

ד.א יגאל סבו בחור 10 מקצוען (f) (f) (f)

אין ספק שאת ז'אן מישל ז'אר הכי כייף לשמוע ב5.1 ממש אולטימטיבי (Y)
...
רוני
תודה על הארוח (f)
היה נהדר,למדתי על היכולת של הרמקולים,למרות ההגברה,
אגב יש סיכוי קלוש שאחליף את הבלדיליוס שלי במגבר צנוע יותר.
תלוי ברמקולים שארכוש.
בינתיים זה רק סיכוי לא יותר :D
...
גם לנו היה נעים בחברתך (f)

בוא נגיד שאם הייתי משוכנע לגמריי שהבלדליוס יעשה את העבודה כבר הייתי מזמין (Y)

ד.א רוב הדיסקים שהבאת איתך ואהבנו כבר בדרך אליי (Y)
רוני

danlior
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6462
הצטרף: ינואר 2006
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 66 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

רק לא היה נראה לי שהוא שולט עליו מספיק בתחום הנמוך והשאיר אצלי ספק עוד לא החלטתי היכן הבעיה אולי

זה בכלל אקוסטיקה ואולי גם בעיה במקור.
...
רוניקינג

זה בדיוק העניין, הבעיה היא שהרמקולים גדולים מעט עבור הסלון שלך ויש להם מעט אובר באס עם הבלדליוס שממלא אותם. לעומת זאת, אם תקנה מגבר עם סאונד יותר אנמי ורזה, הבעיה אולי תחפתר אך תהנה פחות ממיכלול הסאונד.

נראה לי שפיתרון הבעיה שלך תהיה בתיקון אקוסטי ולא בציוד.......
"זו היא דעתי האישית והסובייקטיבית ואין לראות בדברי כאמת הבלעדית"

רוניקינג
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 522
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 62 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

דני

אני מעדיף להמשיך לחפש הגברה מאשר לללכת מראש על מגבר שברור צריך תיקון אקוסטי.
יכול להיות שהתיקון האקוסטי יפתור את הבעיה מצד אחד ויהרוס את מכלול הסאונד מאידך.

גם לא נראה לי שהחדר קטן על הרמקולים גם אם אני פותח את דלת המרפסת ומייצר חלל הרבה יותר גדול
זה לא פותר את הבעייה.
רוני

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

רוניקינג כתב:דני

אני מעדיף להמשיך לחפש הגברה מאשר לללכת מראש על מגבר שברור צריך תיקון אקוסטי.
יכול להיות שהתיקון האקוסטי יפתור את הבעיה מצד אחד ויהרוס את מכלול הסאונד מאידך.

גם לא נראה לי שהחדר קטן על הרמקולים גם אם אני פותח את דלת המרפסת ומייצר חלל הרבה יותר גדול
זה לא פותר את הבעייה.
...
גודל הבאס זו "בעיה" במרכאות מוכרת של סדרת ה-800 בדגמים ה-800 הראשונים 800-801-802
הם רמקולים נהדרים שצריכים מרחב מחייה, מרחב פיזי מהקיר ומהמאזין בכדי שיצליחו להתאזן טונאלית במיוחד בתחום הנמוך...
תיראה במידה ואין ברירה כמובן (הרמקול בכל זאת אהוב עליך וניתן להבין זאת-רמקול נהדר), אולי הפתרון הוא טיפול אקוסטי קפדני...עם הבעיה היא הדהוד או ניפוח או חוסר שליטה, מאוד יכול להיות שפתרונות נקודתיים יישפרו ו"יתקנו" את הבעיה...
הגברה תואמת (שקשה להגיע לכזה אידיאל) היא כמובן אופציה, אבל לדעתי הרבה פחות אפקטיבית מטיפול נקודתי...

אצלי שיחררתי את ה-801 בעיקר בגלל "עודף" הבאס לא משנה עם איזו הגברה עבדתי...
גם בחיבור מגבר 300 וואט טרנזיסטורי (ואחד שיודע לדחוף לא רק בנתונים), גם עם הגברה דיגיטלית עתירת וואטים, בעית ההדהוד ועודף הבאס היה שמיע ודיי הציק..לכן התחלתי לעבוד עם פרוססור בעל כיול ידני בכדי להתאים את ה-801 לחלל שלי...דבר שהוא לדעתי מוטעה ולא נכון, וזאת עברתי על בשרי...עד כדי הבנה והפנמה שה-801 יהיה לי קשה עוד "לחיות" איתו אצלי, זה או רמקול "קטן" יותר או חלל אחר...אתם יודעים מה היתה תשובתה של אשתי... :wink:

Almogc
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 2443
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 141 פעמים
קיבל תודות: 163 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

אני אשאל שאלה אחרת, האם הדגם הנ"ל, מתאים לסלון הסטנדרטי הישראלי? על פי רשמיו של רוני ואנשים אחרים שאני מכיר שהיו עם הרמקול הנ"ל, כולם "סבלו" מתופעות כאלו ואחרות.

הם בהחלט יתאימו לחדר יעודי עם טיפול אקוסטי קפדני, אבל לרכוש רמקולים שמצריכים ממך כל כך הרבה שינויים וכל כך הרבה "זיעה" על מנת להוציא מהם את המיטב נראה לי מעל ומעבר...

אין ספק שמדובר על רמקולים מדהימים, ועם טיפול כראוי התוצאה תהיה מדהימה.
זה כמו לקנות למבורגיני ולהיות איתה 3 שעות כל יום בפקקים, לא פרקטי.

ruti1
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 230
הצטרף: דצמבר 2006
מיקום: רחובות
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

היי דני
נשמע שנהנתם שם .ועוד עם 7.1 נשמע מרשים רק מהסיפורים.
היה כייף לקרוא
תמשיך להנות (f)
המוזיקה היא כמו חמצן בשבילי.

theezway
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2344
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

זה דווקא פרקטי להרבה אנשים

נושא שלא נקרא #39 

Almogc כתב:זה כמו לקנות למבורגיני ולהיות איתה 3 שעות כל יום בפקקים, לא פרקטי.
...
3 שעות שכולם מסתכלים על הרכב שלך בתאווה :lol:
אתר הבית שלי - www.ezway.co.il

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

Re: זה דווקא פרקטי להרבה אנשים

נושא שלא נקרא #40 

theezway כתב:
Almogc כתב:זה כמו לקנות למבורגיני ולהיות איתה 3 שעות כל יום בפקקים, לא פרקטי.
...
3 שעות שכולם מסתכלים על הרכב שלך בתאווה :lol:
...
:lol: :lol:

Almogc
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 2443
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 141 פעמים
קיבל תודות: 163 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

איתי,
לכן התחלתי לעבוד עם פרוססור בעל כיול ידני בכדי להתאים את ה-801 לחלל שלי...דבר שהוא לדעתי מוטעה ולא נכון
...
אף רמקול שבעולם, לא מגיע ב-100% התאמה לאף חלל, כמובן שיש כאלה שיותר מתאימים וכאלה שפחות, אבל אין 100%.
פה נכנס הכיול הידני בפעולה, וזה לא עוד סתם פיצ'ר שצריך לגרום לך לחשוב שזה מוטעה.

זה כמו שתגיד לי שכיול לק"ב גם מוטעה.
זה כמו שתגיד לי שכיוון טונים (טראבל\באס) גם מוטעה.

נכון שיש שאיפה אודיופילית לחבר את הכול ולשמוע איך שזה - בלי צבעים, בלי התערבות - נטו "טבעי"
האומנם? כל עוד אני "משחק" עם הפיצ'רים שציינתי ולאוזניי שלי הגעתי לרפרנס שלא הצלחתי להגיע ללא "ההתעסקות" יש בזה פסול? האם זה יותר חכם להחליף את כל ההגברה\רמקולים כי זה נגד "האג'נדה" שלי? טעות חמורה לדעתי. (אלה אם כן יש רזרבות בבנק ואנשים אוהבים לצאת להרפתקאות - זה מוביל לשדרגת אינסופית)
נערך לאחרונה על ידי Almogc ב 15/01/2012 15:02, נערך פעם 1 בסך הכל.

Almogc
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 2443
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 141 פעמים
קיבל תודות: 163 פעמים

Re: זה דווקא פרקטי להרבה אנשים

נושא שלא נקרא #42 

theezway כתב:
Almogc כתב:זה כמו לקנות למבורגיני ולהיות איתה 3 שעות כל יום בפקקים, לא פרקטי.
...
3 שעות שכולם מסתכלים על הרכב שלך בתאווה :lol:
...
זה העניין, בשביל מי קנית את הרכב? בשביל "הצופים" או בשבילך?
אם אנשים קונים מערכות בשביל שיגידו להם "ווואו 8O " אז שיבושם.

אני חלילה לא פונה כאן לאף אחד (i)

זאת פשוטה נקודה שאני לא מצליח להבין.

epony
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 10572
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 647 פעמים
קיבל תודות: 1368 פעמים

Re: זה דווקא פרקטי להרבה אנשים

נושא שלא נקרא #43 

Almogc כתב:
theezway כתב:
Almogc כתב:זה כמו לקנות למבורגיני ולהיות איתה 3 שעות כל יום בפקקים, לא פרקטי.
...
3 שעות שכולם מסתכלים על הרכב שלך בתאווה :lol:
...
זה העניין, בשביל מי קנית את הרכב? בשביל "הצופים" או בשבילך?
אם אנשים קונים מערכות בשביל שיגידו להם "ווואו 8O " אז שיבושם.

אני חלילה לא פונה כאן לאף אחד (i)

זאת פשוטה נקודה שאני לא מצליח להבין.
...
(Y) (Y)

Soli
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1086
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

רוניקינג כתב:
Hybrid כתב:
רוניקינג כתב:היי דני
ד.א יגאל סבו בחור 10 מקצוען (f) (f) (f)

רוני
תודה על הארוח (f)
היה נהדר,למדתי על היכולת של הרמקולים,למרות ההגברה,
אגב יש סיכוי קלוש שאחליף את הבלדיליוס שלי במגבר צנוע יותר.
תלוי ברמקולים שארכוש.
בינתיים זה רק סיכוי לא יותר :D
...
גם לנו היה נעים בחברתך (f)

בוא נגיד שאם הייתי משוכנע לגמריי שהבלדליוס יעשה את העבודה כבר הייתי מזמין (Y)

ד.א רוב הדיסקים שהבאת איתך ואהבנו כבר בדרך אליי (Y)
...
אתם זריזים,שמחתי להועיל במה שהוא :wink:
...
מוזיקה היתה אהבתי הראשונה

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

Almogc כתב:איתי,
לכן התחלתי לעבוד עם פרוססור בעל כיול ידני בכדי להתאים את ה-801 לחלל שלי...דבר שהוא לדעתי מוטעה ולא נכון
...
אף רמקול שבעולם, לא מגיע ב-100% התאמה לאף חלל, כמובן שיש כאלה שיותר מתאימים וכאלה שפחות, אבל אין 100%.
פה נכנס הכיול הידני בפעולה, וזה לא עוד סתם פיצ'ר שצריך לגרום לך לחשוב שזה מוטעה.

זה כמו שתגיד לי שכיול לק"ב גם מוטעה.
זה כמו שתגיד לי שכיוון טונים (טראבל\באס) גם מוטעה.

נכון שיש שאיפה אודיופילית לחבר את הכול ולשמוע איך שזה - בלי צבעים, בלי התערבות - נטו "טבעי"
האומנם? כל עוד אני "משחק" עם הפיצ'רים שציינתי ולאוזניי שלי הגעתי לרפרנס שלא הצלחתי לגעת ללא "ההתעסקות" יש בזה פסול? האם זה יותר חכם להחליף את כל ההגברה\רמקולים כי זה נגד "האג'נדה" שלי? טעות חמורה לדעתי. (אלה אם כן יש רזרבות בבנק ואנשים אוהבים לצאת להרפתקאות - זה מוביל לשדרגת אינסופית)
...
אלמוג ידידי
אחדד את מה שרשמת... (f)

כיול קולנוע עם ריבוי רמקולים בחלל נתון באיזורים שונים בחלל, יצריך כמעט תמיד (אך לא חקוק) קליברציה להתאמה הומוגנית...

סטיראו, הבעיה פחות קריטית...כאשר יש שני רמקולים פלוס מינוס באותו מיקום בחלל באופן נגדי/אותו קו וויזואלי-כל היציאות-תדרים מגיעים בתזמון שווה (פלוס/מינוס) ,אותה הגברה וכו'...
מה שכן לקבלת אימג'ינג טוב זה הגברה/רמקולים/מקור משחקים את שם המשחק והם הקובעים בעיקר, עם התאמה טובה בכדי לקבל תוצאה הומוגנית...
כמובן שאם אין ברירה אפשר להשתמש בכיול חיצוני, אמנם ציוד ברמה גבוהה מאוד, כאשר הוא משתלב נכון, גם יישמע במיטבו...עניין של MATCHינג לחלל, למאזין, לסינרגיה ולמרחק הפיזי שלך מה-SETUP...
משחקים נקודתיים של אקוסיקה (חומרים בולעים/מחזירים) בהחלט יכולים לשפר מהותית את התוצאה...
משחקים של TOE IN או OUT בהחלט משפרים אימגינג וטונאליות...

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”