יפה, אי אפשר שלא להעריך שירות טוב מהחנות ומהיבואן. כל הכבוד לשניהם על הטיפול.
לגבי שטיפה לבנה, חפש סרטון בשם 100 IRE FIELD באתר W6rz.net
ההוראות להרצה יש במאמר באתר. חיפוש זריז ואתה שם.
צריבה קלה בפלאזמה פנסוניק חדשה - עדכון בעמוד 11
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
purpleman כתב:ברכות על החלפת המסך.
תיכנס ללינק הזה:
http://www.highdefjunkies.com/showthrea ... _wRaPXhfo4
(תצטרך להירשם לאתר לפני שתוכל באמת לגשת אל השרשור הזה).
בהודעה הראשונה של השרשור מצורף קובץ בשם Panel_Prep_Slides.zip. תעתיק את כל התמונות שבתוכו לדיסק-און-קי או כרטיס זיכרון והכנס למסך שלך.
בטל את כל מנגוני החלקת התמונה, שומרי מסך וכיו"ב, את כל הגדרות התמונה השאר על ברירת המחדל למעט ה-CONTRAST - שאותו תעלה ל-100 אחוז (אזהרה: הגדרה זו מיועדת אך ורק להרצה ואך ורק לתוכן הזה, בכל תצורה אחרת הגדרת הקונטרסט ל-100 אחוז תגרום צריבות למסך).
הפעל את התמונות באמצעות ה-Photo Viewer שבמסך, תפעיל Slide Show, תגדיר שכל 30 שניות תתחלף תמונה (ללא אפקט Fade). ותן לזה לרוץ 100 שעות (כ-4 יממות).
חשוב שלפחות בשעה הראשונה תהיה ערני לוודא שכל 30 שניות מתחלפת תמונה (גוון/צבע) ושאין איזה מנגנון שומר מסך ששכחת לבטל.
בסוף התהליך הורד את הקונטרסט למשהו שפוי כמו 60-65 ותהנה מהמסך!
ב ה צ ל ח ה!...
אתה יכול להוריד את הקובץ עם תמונות ההרצה גם מפה:
http://www.eaprogramming.com/downloads/ ... Images.zip
תכוון את הפרמטרים הבאים:
Contrast: 100
Brightness: 50
Color: 70
Tint: 0
Sharpness: 50
Color Temp: Cool2
Photo Enhancement: Off
C.A.T.S: Off
Video NR: Off
Slideshow Settings
Frame: Off
Photo Effect: Off
Transition Effect: Off
Photo Size: Normal
Burst Playback: Off
Display Interval: Slow
Repeat Playback: On
אתה יכול גם להריץ עם Contrast: 50 אבל אז כדי להשיג את אותו אפקט אתה תיצטרך להריץ יותר זמן 200 שעות , בהרצה כזאת אין סיכון שתשכח את ה- Contrast על 100 בזמן שאתה צופה בתוכניות רגילות בערוצים השונים.
כל הכבוד ליורוקום
לצערי אין אף יבואן שעומד ברף השירות שיורוקום הציבה כמובן שיש לציין כי לחנות היה משקל
מזרז או משפיע על רמת השירות. ויש הבדל בהתנהלות יורוקום בשירות דרך החנויות המתמחות או דרך פניה פרטית של הצרכן ישירות ולצערי מהנסיון שלי יש גם חנויות מתמחות שגם שירות לאחר רכישה לא יודעות לתת וחבל שכך
לצערי אין אף יבואן שעומד ברף השירות שיורוקום הציבה כמובן שיש לציין כי לחנות היה משקל
מזרז או משפיע על רמת השירות. ויש הבדל בהתנהלות יורוקום בשירות דרך החנויות המתמחות או דרך פניה פרטית של הצרכן ישירות ולצערי מהנסיון שלי יש גם חנויות מתמחות שגם שירות לאחר רכישה לא יודעות לתת וחבל שכך
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אם יורשה לי להגיד כמה מילים וממש אבל ממש לא בקטע של פרסומת חלילה
קודם כל אני ממליץ לכל האנשים בפורום לקנות תמיד מיבואנים רשמיים של כל מוצר -בכל תחום!
כפי שאתם רואים יבואן רשמי זה גב חזק ויש עם מי לדבר
אני סך הכל ביצעתי את חובתי כחנות מתמחה ולכן התודה אליי מחמיאה אבל זה פשוט מה שמצופה מחנות מתמחה
אחרת אין זכות קיום לחנויות כאלו .
אבל יורוקום ואני לא בטוח שכולם רואים זאת באור הנכון יצר פה רף שירות גבוה מאוד
בכל תעודות האחריות של כל החברות צריבת מסך אינה מוגדרת במסגרת אחריות
יתרה מזאת בדרך כלל תקלה מסוג זה (שלא במקרה הזה)מוגדרת כתקלה משמעתית ואף חברה אינה נושאת באחריות ובנזק אם נגרם וזה לא רק בארץ אלא בכל העולם !
כאן יורוקום הרימו כפפה והחליפו את המסך !
ורק שתדעו שיש שם ביורוקום בחור צנוע בשם איתי -צ שהוא מנהל השירות שבזמן המועט שלו קורא כאן את הפורום ומאוד מאוד אכפת לו שלקוחות החברה שלו יהיו מרוצים ...
הוא האיש שבשקט שלו עושה מעשים שמחברים את המונח איכות עם החברה שהוא מייצג...
ראויה לציון ההתנהגות הרגועה הסולידית והלא מתלהמת של הלקוח טלמון
שחיכה בסבלנות ואין ספק שהיא גם חלק מהתוצאה המצופה וגם מכך יש ללמוד
בתודה ..
ישראל
קודם כל אני ממליץ לכל האנשים בפורום לקנות תמיד מיבואנים רשמיים של כל מוצר -בכל תחום!
כפי שאתם רואים יבואן רשמי זה גב חזק ויש עם מי לדבר
אני סך הכל ביצעתי את חובתי כחנות מתמחה ולכן התודה אליי מחמיאה אבל זה פשוט מה שמצופה מחנות מתמחה
אחרת אין זכות קיום לחנויות כאלו .
אבל יורוקום ואני לא בטוח שכולם רואים זאת באור הנכון יצר פה רף שירות גבוה מאוד
בכל תעודות האחריות של כל החברות צריבת מסך אינה מוגדרת במסגרת אחריות
יתרה מזאת בדרך כלל תקלה מסוג זה (שלא במקרה הזה)מוגדרת כתקלה משמעתית ואף חברה אינה נושאת באחריות ובנזק אם נגרם וזה לא רק בארץ אלא בכל העולם !
כאן יורוקום הרימו כפפה והחליפו את המסך !
ורק שתדעו שיש שם ביורוקום בחור צנוע בשם איתי -צ שהוא מנהל השירות שבזמן המועט שלו קורא כאן את הפורום ומאוד מאוד אכפת לו שלקוחות החברה שלו יהיו מרוצים ...
הוא האיש שבשקט שלו עושה מעשים שמחברים את המונח איכות עם החברה שהוא מייצג...
ראויה לציון ההתנהגות הרגועה הסולידית והלא מתלהמת של הלקוח טלמון
שחיכה בסבלנות ואין ספק שהיא גם חלק מהתוצאה המצופה וגם מכך יש ללמוד
בתודה ..
ישראל
נערך לאחרונה על ידי il62 ב 11/07/2012 13:15, נערך פעם 1 בסך הכל.
אניגמה אודיו וקולנוע ביתי
052-4200610
052-4200610
ofir_nim
אני גם מחזיק בדעתך- לעיתים קרובות ראיתי שבתחילה החנויות מנסות להתנער בכל מיני תירוצים- ורק לאחר שהם רואים שיש רעש והמולה מצד הצרכנים,הם פתאום נהיים נחמדים "ולפנים משורת הדין" הם עוזרים ופותרים בעיות . ולא רק בנושא מסכי טלויזיות אלא גם במוצרי חשמל אחרים.
אך אני גם מצטרף לקודמים לי -ומשבח ומפאר ומרומם ומקלס, את החנות ואת היבואן שעזרו לרוכש-ובא לציון גואל.
בברכה...
אני גם מחזיק בדעתך- לעיתים קרובות ראיתי שבתחילה החנויות מנסות להתנער בכל מיני תירוצים- ורק לאחר שהם רואים שיש רעש והמולה מצד הצרכנים,הם פתאום נהיים נחמדים "ולפנים משורת הדין" הם עוזרים ופותרים בעיות . ולא רק בנושא מסכי טלויזיות אלא גם במוצרי חשמל אחרים.
אך אני גם מצטרף לקודמים לי -ומשבח ומפאר ומרומם ומקלס, את החנות ואת היבואן שעזרו לרוכש-ובא לציון גואל.
בברכה...
רק להוסיף ממשהו לאניגמה על אחריות בחו"ל
שם ההתיחסות לאחריות עבור המוצר שונה מהבסיס אין לך צורך לרוץ אחרי הדילר כי מראש רמת השרות היא גבוהה
וכן וידוע לי על החלפות של מסכים (בארה"ב לפחות) אם נצרבו במהלך תקופה קצרה של שימוש
אתן דוגמא
לפני מס' שנים שביקרתי בארה"ב רכשתי זוג מגפי שלג בסיגנון הנעליים שמקבלים בצבא (מה שאנחנו קוראים להם נעליים קנדיות למי שמכיר) מגפיים של חברה טובה וידועה עלו לי למעלה ממאה דולר וזה נחשב יקר במושגים של ארה"ב. לאחר שנתיים שבקושי היו בשימוש אלה רק בפעילות צבאית המגפיים נקראו לגמרי כל התפרים והדבק נפתחו ולא ניתן היה לתקן
ניסיתי לדבר עם המפיץ בארץ הוא היה באמת בסדר ואמר לי שהוא לא יכול להחליף לי את הנעליים כי רכשתי את המגפיים בחו"ל והיציע לי לכתוב ליצרן וכך עשיתי ,צילמתי את המגפיים בכמה זוויות צילום ושלחתי להם מייל וסיפרתי את מה שקרה לאחר מס' החלפות מיילים אשר נדרשתי לבדוק מס ' דברים במגף החברה החלליפה לי את המגף לחדש ואפילו לא נדרשתי להציג חשבונית רכישה למעט זה שהם לא שלחו לארץ ונאלצתי להמתין להזדמנות שמישהו יביא לי אותם הכל היה בסדר
איזה יבואן בארץ היה מתיחס כך ללקוחות היבואנים בארץשל מרבית הדברים לא סופרים את הלקוח
אתן עוד דוגמא קצרה אני עכשיו מחפש לרכוש כמה כלי עבודה נטענים ועשיתי קצת ברור בעניין בחו"ל יצרנים נותנים על המוצרים עד 10 שנים אחריות ועל הסוללות גם ניתן לקבל 3 שנים ויש גם יצרן שנותן אחריות לכל החיים על סוללות עם היא נפגמת היא מוחלפת ללא חיוב
בארץ כל היבואנים נותנים שנה אחריות ומסייגים את האחריות מכאן ועד באר שבע רק כדי להימנע מלתת שירות למרות שהוא מגובה מול היצרן
וזה ההבדל בין חו"ל לישראל ולסיכום יש להגיד כל הכבוד ליורוקום
שם ההתיחסות לאחריות עבור המוצר שונה מהבסיס אין לך צורך לרוץ אחרי הדילר כי מראש רמת השרות היא גבוהה
וכן וידוע לי על החלפות של מסכים (בארה"ב לפחות) אם נצרבו במהלך תקופה קצרה של שימוש
אתן דוגמא
לפני מס' שנים שביקרתי בארה"ב רכשתי זוג מגפי שלג בסיגנון הנעליים שמקבלים בצבא (מה שאנחנו קוראים להם נעליים קנדיות למי שמכיר) מגפיים של חברה טובה וידועה עלו לי למעלה ממאה דולר וזה נחשב יקר במושגים של ארה"ב. לאחר שנתיים שבקושי היו בשימוש אלה רק בפעילות צבאית המגפיים נקראו לגמרי כל התפרים והדבק נפתחו ולא ניתן היה לתקן
ניסיתי לדבר עם המפיץ בארץ הוא היה באמת בסדר ואמר לי שהוא לא יכול להחליף לי את הנעליים כי רכשתי את המגפיים בחו"ל והיציע לי לכתוב ליצרן וכך עשיתי ,צילמתי את המגפיים בכמה זוויות צילום ושלחתי להם מייל וסיפרתי את מה שקרה לאחר מס' החלפות מיילים אשר נדרשתי לבדוק מס ' דברים במגף החברה החלליפה לי את המגף לחדש ואפילו לא נדרשתי להציג חשבונית רכישה למעט זה שהם לא שלחו לארץ ונאלצתי להמתין להזדמנות שמישהו יביא לי אותם הכל היה בסדר
איזה יבואן בארץ היה מתיחס כך ללקוחות היבואנים בארץשל מרבית הדברים לא סופרים את הלקוח
אתן עוד דוגמא קצרה אני עכשיו מחפש לרכוש כמה כלי עבודה נטענים ועשיתי קצת ברור בעניין בחו"ל יצרנים נותנים על המוצרים עד 10 שנים אחריות ועל הסוללות גם ניתן לקבל 3 שנים ויש גם יצרן שנותן אחריות לכל החיים על סוללות עם היא נפגמת היא מוחלפת ללא חיוב
בארץ כל היבואנים נותנים שנה אחריות ומסייגים את האחריות מכאן ועד באר שבע רק כדי להימנע מלתת שירות למרות שהוא מגובה מול היצרן
וזה ההבדל בין חו"ל לישראל ולסיכום יש להגיד כל הכבוד ליורוקום
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
- BigDragoon (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 2166
- הצטרף: יולי 2008
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 25 פעמים
עדכון אחרון:
היום בבוקר הגיע נציג יורוקום עם מסך חדש!
תוך 10 דקות המסך מותקן על הקיר ועובד.
עכשיו המסך בהרצה של 3-4 ימים לפי ההנחיות של אנשים טובים מהפורום.
רציתי שוב להודות לישראל מאניגמה וליורוקום!
אני די בטוח שגם בלי הפוסט הזה הייתי מקבל מישראל את אותו השירות והמקרה היה נפתר בדרך זהה.
בכלל,
כיף להיות חלק מפורום כזה שרוצה ומוכן לעזור ולענות לכל שאלה!
היום בבוקר הגיע נציג יורוקום עם מסך חדש!
תוך 10 דקות המסך מותקן על הקיר ועובד.
עכשיו המסך בהרצה של 3-4 ימים לפי ההנחיות של אנשים טובים מהפורום.
רציתי שוב להודות לישראל מאניגמה וליורוקום!
אני די בטוח שגם בלי הפוסט הזה הייתי מקבל מישראל את אותו השירות והמקרה היה נפתר בדרך זהה.
בכלל,
כיף להיות חלק מפורום כזה שרוצה ומוכן לעזור ולענות לכל שאלה!
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
שמח בשבילך על החלפת המסך ואכן כל הכבוד לאניגמה ויורוקום.BigDragoon כתב:עדכון אחרון:
היום בבוקר הגיע נציג יורוקום עם מסך חדש!
תוך 10 דקות המסך מותקן על הקיר ועובד.
עכשיו המסך בהרצה של 3-4 ימים לפי ההנחיות של אנשים טובים מהפורום.
רציתי שוב להודות לישראל מאניגמה וליורוקום!
אני די בטוח שגם בלי הפוסט הזה הייתי מקבל מישראל את אותו השירות והמקרה היה נפתר בדרך זהה.
בכלל,
כיף להיות חלק מפורום כזה שרוצה ומוכן לעזור ולענות לכל שאלה!...
יחד עם זאת, צריך לזכור ולשבח שלחשיפת הנושא כאן בפורום יש משקל לא פחות מהם בהחלפה.
- Onlyktm
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 378
- הצטרף: אפריל 2011
- מיקום: רחובות
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 8 פעמים
רק בשביל לא להיכנס למלחמה של מה עדיף,nir11 כתב:דיון מצויין לתשומת ליבם של כל הודיאופילים שהשכם וערב חופרים לנו במוח על עליונות הפלזמה.
מסך טלווזיה נועד כדי לשרת אותי, לא כדי שאני אקח אותו לספא רק בגלל שצפיתי באותו ערוץ חצי שעה.
טכנולוגיה שכל מי שחפץ בחיי אושר ישמור ממנה מרחק.
העיקר טוחנים פה לכל מי ששואל - שפלזמה זה עדיף. ויש גם את המיתוס ש"התופעה הרבה יותר חלשה \ לא קיימת בדגמים חדשים".
זו הולכת שולל בעיני....
אצלי בבית יש 2 פלאזמות - אחת סמסונג אחת פנסוניק,
הורים שלי עם סדרת PS9 הוותיקה של פנסוניק,
וכל החברים שלי קנו פלאזמות בהמלצתי,
מצטער מעולם לא ראיתי צריבה בעשור האחרון.
- niko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4648
- הצטרף: דצמבר 2004
- שם מלא: איתן
- נתן תודות: 655 פעמים
- קיבל תודות: 300 פעמים
ישראל ידידי,il62 כתב:אם יורשה לי להגיד כמה מילים וממש אבל ממש לא בקטע של פרסומת חלילה
קודם כל אני ממליץ לכל האנשים בפורום לקנות תמיד מיבואנים רשמיים של כל מוצר -בכל תחום!
כפי שאתם רואים יבואן רשמי זה גב חזק ויש עם מי לדבר
אני סך הכל ביצעתי את חובתי כחנות מתמחה ולכן התודה אליי מחמיאה אבל זה פשוט מה שמצופה מחנות מתמחה
אחרת אין זכות קיום לחנויות כאלו .
אבל יורוקום ואני לא בטוח שכולם רואים זאת באור הנכון יצר פה רף שירות גבוה מאוד
בכל תעודות האחריות של כל החברות צריבת מסך אינה מוגדרת במסגרת אחריות
יתרה מזאת בדרך כלל תקלה מסוג זה (שלא במקרה הזה)מוגדרת כתקלה משמעתית ואף חברה אינה נושאת באחריות ובנזק אם נגרם וזה לא רק בארץ אלא בכל העולם !
כאן יורוקום הרימו כפפה והחליפו את המסך !
ורק שתדעו שיש שם ביורוקום בחור צנוע בשם איתי -צ שהוא מנהל השירות שבזמן המועט שלו קורא כאן את הפורום ומאוד מאוד אכפת לו שלקוחות החברה שלו יהיו מרוצים ...
הוא האיש שבשקט שלו עושה מעשים שמחברים את המונח איכות עם החברה שהוא מייצג...
ראויה לציון ההתנהגות הרגועה הסולידית והלא מתלהמת של הלקוח טלמון
שחיכה בסבלנות ואין ספק שהיא גם חלק מהתוצאה המצופה וגם מכך יש ללמוד
בתודה ..
ישראל...
מצטרף למילים החמות לאיתי, עזר לי פעמיים כשהייתי צריך שירות
JVC X5500
Anthem MRX1140
Paradigm Signature S8v2
Arendal 1723 center
Arendal sub2V
A.Technology4200
Anthem MRX1140
Paradigm Signature S8v2
Arendal 1723 center
Arendal sub2V
A.Technology4200