סמ-ליין טלויזיית Samsung האם הם עומדים באחריות או לא?
לפני שנתיים וחצי קניתי את הטלויזיה המדהימה! 46 אינצ מדגם B סדרה 7 (46B7000) לסלון הבית.
הטלויזיה עלתה קרוב ל- 12 אלף שקל - סכום אסטרונומי שהרגשתי כאילו אני קונה רכב יוקרה.
יש לציין שהטלויזיה מבחינה חיצונית בהחלט עונה על ההגדרה שהיא קיבלה בסקירה של CNET כ- tour de force
(בתרגום של בבילון: achievement achieved with much skill; performance done with supreme skill; masterwork; feat of strength; outstanding feat)
איכות התמונה מדהימה איכות השחור מעולה ותוכנת DLNA שלה משודרגת.
הנה מפרט הטלויזיה באתר סמסונג:
http://www.samsung.com/il/consumer/tv-audio-video/tv/led-tv/UA46B7000WRXSQ-spec
כעבור שנתיים וחצי - התקלקלה הטלויזיה
התקשרתי לסמ-ליין היבואנים הרשמיים. מאחר והטלויזיה עדיין באחריות הם היו מאוד אדיבים והיו בינינו מספר שיחות.
מאחר והטלויזיה שלי ישנה (לפי דבריהם, שזה מעניין מאוד כי בסה"כ עברו שנתיים וחצי והיא עדיין מפורסמת באתר) ולא ניתן/אי אפשר להחליף מסך כי הבעיה בפאנל ניתנו לי מספר אפשרויות:
לשדרג בתוספת תשלום ל- ES6800 (מעל 2000 ש"ח)
לשדרג בתוספת תשלום ל- ES6200 (מעל 1000 ש"ח)
לקבל טלויזיה מחודשת (רק נפתחה האריזה לצרכי בדיקות ולא היתה בתצוגה) מדגם D6600 בגודל 46 אינצ.
או לשדרג בתוספת תשלום לסדרה D7000 (על כך דובר רק בשיחה האחרונה, כך שעדיין אינני יודע מה עלות השדרוג).
על תוספת תשלום אין מה לדבר. הוצאתי את מיטב כספי ויש לי אחריות. לכן לא הייתי מעוניין להוסיף עוד כסף, ויסלחו לי כל המתחכמים שיגידו שמדובר רק על עוד כמה שקלים כי אני מפרנס לבד 4 נפשות (זה לא היה כך לפני שנתיים וחצי ולכן הרשתי לעצמי בעבר לקנות משהו יוקרתי שציפיתי שיחזיק מעמד מספר שנים)
למרות ההסתייגויות הרבות שלי שוכנעתי לנסות ולראות את דגם D6600 שלדברי הנציגים היא טלויזיה עם איכות תמונה אפילו יותר טובה מהטלויזיה שהיתה לי.
הנה מפרט הטלויזיה באתר סמסונג:
http://www.samsung.com/il/consumer/tv-audio-video/tv/led-tv/UA46D6600VMXSQ-spec
הגיעה הטלויזיה והתמונה טובה. הטלויזיה מעולה. מכילה מלא פיצ'רים שאני בחיים לא אשתמש בהם (גלישה, תלת מימד וכהנה וכהנה) והיא דגם יותר חדש ממה שהיה לי.
אך עלייה וקוץ בה:
אני קניתי טלויזיה שניראת מליון דולר, וקיבלתי טלויזיה שניראת סולידית.
אני קניתי טלויזיה שחוויית הצפייה שלי בה היתה מושלמת והתמונה בעיניי (טלויזיה היא בשביל לצפות בתוכן - בשביל זה קונים אותה) טובה יותר מהטלויזיה החדשה שהביאו לי.
אני קניתי טלויזיה שעלתה 12 אלף שקל! והיום נמכרת בחנויות במחירים שנעים בין 10 ל- 15 אלף שקל (זאפ) ובמקומה קיבלתי טלויזיה מחודשת שנמכרת בחנויות בין 6.5 ל-9 אלף שקל.
לא רוצה את כל השדרוגים, לא רוצה תלת מימד, לא מעניין אותי אפליקציות. אני רוצה בסלון טלויזיה שנראית מליון דולר - ואיכות תמונה מעולה! בדיוק כמו שהיה לי.
רוצה שיתקנו לי את הטלויזיה הישנה ויחזירו אותה.
או לחילופין שיביאו לי בדיוק כזאת טלויזיה חדשה עובדת.
או לחילופין שיביאו לי את הסדרה הזאת חדשה עובדת.
חשוב לציין:
בסמ-ליין מאוד אדיבים ונחמדים ואני בהחלט מבין את הרצון שלהם לבוא לקראתי ולתת לי דגם חדש. אבל זה לא מה שקניתי ולא מה שאני רוצה. או במילים אחרות כמו שנאמר לי ממנהל הנציגים: "אי אפשר לתקן לך את הטלויזיה.", "אתה לא תקבל סדרה 7. נקודה.".
ושאלת השאלות: האם לפי האחריות אני יכול לדרוש שהם יביאו לי סדרה 7?
בכתב האחריות מופיע:
"1. אנו מתחייבים לתקן ללא תמורה כל קלקול במוצר שנתגלה בתקופת האחריות, כולל החלפת חלפים שהיו דרושים לתיקון המוצר בחלפים חדשים ומקוריים.
א. אנו מתחייבים שבמדיה ולא נקיים את האמור לעיל, נספק לצרכן מוצר חדש זהה או מסוג ואיכות דומים ושווה ערך או נשיב לצרכן את התמורה ששילם בעד המוצר, לפי בחירתנו."
סמ-ליין Samsung , אחריות על טלויזיה 46 - קניתי סידרה 7 ומחזירים לי סדרה 6
- efi_atlas (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 12
- הצטרף: יולי 2012
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 1 פעם
סמ-ליין Samsung , אחריות על טלויזיה 46 - קניתי סידרה 7 ומחזירים לי סדרה 6
-
- כל הסלון נבנה כמקדש לטלויזיה הזאת 46B7000 - שימו לב למסגרת המיוחדת.
- integral
-
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7900
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 312 פעמים
- קיבל תודות: 543 פעמים
שיטת מצליח...
אם אינך מרוצה מאיכות התמונה תגיד להם דבר מאוד פשוט. אני לא מרוצה מאיכות התמונה ולכן או שתתנו לי טלוויזיה מדגם זהה למה שהיה לי, או שתתנו לי טלוויזיה מסדרה אקוויוולנטית ברמה דהיינו סדרה 7 מול סדרה 7 או שתחזירו לי את הכסף ששילמתי על העיסקה. סדרה 6 אינה שוות ערך לסדרה 7 והן אינן מתומחרות אותו הדבר.
אם אינך מרוצה מאיכות התמונה תגיד להם דבר מאוד פשוט. אני לא מרוצה מאיכות התמונה ולכן או שתתנו לי טלוויזיה מדגם זהה למה שהיה לי, או שתתנו לי טלוויזיה מסדרה אקוויוולנטית ברמה דהיינו סדרה 7 מול סדרה 7 או שתחזירו לי את הכסף ששילמתי על העיסקה. סדרה 6 אינה שוות ערך לסדרה 7 והן אינן מתומחרות אותו הדבר.
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- efi_atlas (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 12
- הצטרף: יולי 2012
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 1 פעם
תודה רבה על העצות והעזרה.
לגבי החנות, הם מאוד עזרו - אמרו לי לפנות ליבואן. הם לא צד באחריות.
לגבי שדרוג ל-55 אינצ', זה מפתה אבל אין צורך וזה גם לא עוזר. אין צורך כי אין לי מקום לראות 55 בגלל זה קניתי 46. וזה לא עוזר כי איכות התמונה לא מוצאת חן בעיניי ב46 וכמובן שגם לא תמצא חן בעיניי ב-55. זה רק לראות תמונה לא טובה ביותר גדול.
לגבי שיטת מצליח, כן - זה די מה קורה כאן. אני אמרתי שאני לא מעוניין. אז ענו לי "זה מה יש".
השאלה מה התוקף המשפטי של האחריות?
לגבי החנות, הם מאוד עזרו - אמרו לי לפנות ליבואן. הם לא צד באחריות.
לגבי שדרוג ל-55 אינצ', זה מפתה אבל אין צורך וזה גם לא עוזר. אין צורך כי אין לי מקום לראות 55 בגלל זה קניתי 46. וזה לא עוזר כי איכות התמונה לא מוצאת חן בעיניי ב46 וכמובן שגם לא תמצא חן בעיניי ב-55. זה רק לראות תמונה לא טובה ביותר גדול.
לגבי שיטת מצליח, כן - זה די מה קורה כאן. אני אמרתי שאני לא מעוניין. אז ענו לי "זה מה יש".
השאלה מה התוקף המשפטי של האחריות?
- efi_atlas (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 12
- הצטרף: יולי 2012
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 1 פעם
דווקא לא הייתי ציני לגבי החנות.
הם באמת אמרו לי לפנות ליבואן. ואח"כ כשהסברתי להם את כל הבעיות עם היבואן הם שוב ציינו שהם לא צד באחריות ולכן אינם מתערבים כמגשרים או כל דבר אחר. מאחר ויש ליבואן מחלקת שירות אני צריך לדבר איתם. החנות דווקא צדדה לטובת סמ-ליין ואמרה שיפה מאוד שהם מוכנים להחליף לי את הטלויזיה ?!
הם באמת אמרו לי לפנות ליבואן. ואח"כ כשהסברתי להם את כל הבעיות עם היבואן הם שוב ציינו שהם לא צד באחריות ולכן אינם מתערבים כמגשרים או כל דבר אחר. מאחר ויש ליבואן מחלקת שירות אני צריך לדבר איתם. החנות דווקא צדדה לטובת סמ-ליין ואמרה שיפה מאוד שהם מוכנים להחליף לי את הטלויזיה ?!
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
במקרה של סמליין, תגיד תודה שבכלל מדברים איתך על החלפה אחרי שנתיים וחצי
השירות שלהם הוא המביש ביותר שאפשר להעלות על הדעת. התנהגות של סוחרי סוסים.
במקרה שלי, לא הסכימו להחליף אחרי חודש וחצי בלבד ועל מסך שעלה כ 14,500 ש"ח !!!!!
http://www.hometheater.co.il/vt83785.%D ... 7%99%D7%9F
אחרי שתקרא, תבין כמה אתה "בר מזל".
ולגופו של עניין, תדרוש סידרה 7 חדשה...אולי ימצאו במחסנים איזה C7000 חדשה.
במקרה הכי גרוע D6600 פחות או יותר זהה לאיכות B7000.
השירות שלהם הוא המביש ביותר שאפשר להעלות על הדעת. התנהגות של סוחרי סוסים.
במקרה שלי, לא הסכימו להחליף אחרי חודש וחצי בלבד ועל מסך שעלה כ 14,500 ש"ח !!!!!
http://www.hometheater.co.il/vt83785.%D ... 7%99%D7%9F
אחרי שתקרא, תבין כמה אתה "בר מזל".
ולגופו של עניין, תדרוש סידרה 7 חדשה...אולי ימצאו במחסנים איזה C7000 חדשה.
במקרה הכי גרוע D6600 פחות או יותר זהה לאיכות B7000.
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
כל זה נכון בתנאי שלא רכש בא.ל.מ שהם כאמור באותה בעלות של סמליין.kobi4u כתב:אני לא מסכים עם זה שאתה צריך להתפשר למקרה הכי גרוע ולהסכים לקבל d6600...
תדרוש כי מגיע לך לפי מה שכתוב באחריות (אני לא משפטן) מסך מסדרה 7000 אחר.
לגבי סמליין אין ספק שהשירות שלהם לא להיט וזה בלשון המעטה. בגלל זה בדיוק תדרוש את התערבות החנות שרכשת דרכה את המסך,כי אתה לקוח אחד וקטן והחנות היא לקוח גדול יותר, כך שלמרות שזה עקום ולא צריך להיות ככה סמליין בתור חברה תתיחס יותר לחנות במידה וזו תעשה את המוטל עליה ו"תילחם" בעבורך בסמליין!...
הם יעזרו לסמליין לז...ן את הלקוח ולא הפוך.
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
לא החליפו.efi_atlas כתב:טל HD
אני מבין שאתה פגוע קשה מאלמ/סמ ליין.
קראתי את כל השרשור שלך מה בסוף קרה? תבעת? כמה קיבלת? החליפו לך את הטלויזיה?...
לא תבעתי.
קיבלתי פיצוי 1,000 ש"ח.
כמו שאתה מבין...לדעתי זו חברה שיכולה לתת דוגמא מעולה לשירות ברמה הכי נמוכה ונבזית שיש.
ההתנהלות שלהם גרועה מאחרון הסוחרים בשוק.