סמ-ליין Samsung , אחריות על טלויזיה 46 - קניתי סידרה 7 ומחזירים לי סדרה 6

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
efi_atlas (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 12
הצטרף: יולי 2012
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

סמ-ליין Samsung , אחריות על טלויזיה 46 - קניתי סידרה 7 ומחזירים לי סדרה 6

נושא שלא נקרא #1 

סמ-ליין טלויזיית Samsung האם הם עומדים באחריות או לא?

לפני שנתיים וחצי קניתי את הטלויזיה המדהימה! 46 אינצ מדגם B סדרה 7 (46B7000) לסלון הבית.
הטלויזיה עלתה קרוב ל- 12 אלף שקל - סכום אסטרונומי שהרגשתי כאילו אני קונה רכב יוקרה.
יש לציין שהטלויזיה מבחינה חיצונית בהחלט עונה על ההגדרה שהיא קיבלה בסקירה של CNET כ- tour de force
(בתרגום של בבילון: achievement achieved with much skill; performance done with supreme skill; masterwork; feat of strength; outstanding feat)

איכות התמונה מדהימה איכות השחור מעולה ותוכנת DLNA שלה משודרגת.
הנה מפרט הטלויזיה באתר סמסונג:
http://www.samsung.com/il/consumer/tv-audio-video/tv/led-tv/UA46B7000WRXSQ-spec

כעבור שנתיים וחצי - התקלקלה הטלויזיה :-(

התקשרתי לסמ-ליין היבואנים הרשמיים. מאחר והטלויזיה עדיין באחריות הם היו מאוד אדיבים והיו בינינו מספר שיחות.
מאחר והטלויזיה שלי ישנה (לפי דבריהם, שזה מעניין מאוד כי בסה"כ עברו שנתיים וחצי והיא עדיין מפורסמת באתר) ולא ניתן/אי אפשר להחליף מסך כי הבעיה בפאנל ניתנו לי מספר אפשרויות:
לשדרג בתוספת תשלום ל- ES6800 (מעל 2000 ש"ח)
לשדרג בתוספת תשלום ל- ES6200 (מעל 1000 ש"ח)
לקבל טלויזיה מחודשת (רק נפתחה האריזה לצרכי בדיקות ולא היתה בתצוגה) מדגם D6600 בגודל 46 אינצ.
או לשדרג בתוספת תשלום לסדרה D7000 (על כך דובר רק בשיחה האחרונה, כך שעדיין אינני יודע מה עלות השדרוג).

על תוספת תשלום אין מה לדבר. הוצאתי את מיטב כספי ויש לי אחריות. לכן לא הייתי מעוניין להוסיף עוד כסף, ויסלחו לי כל המתחכמים שיגידו שמדובר רק על עוד כמה שקלים כי אני מפרנס לבד 4 נפשות (זה לא היה כך לפני שנתיים וחצי ולכן הרשתי לעצמי בעבר לקנות משהו יוקרתי שציפיתי שיחזיק מעמד מספר שנים)

למרות ההסתייגויות הרבות שלי שוכנעתי לנסות ולראות את דגם D6600 שלדברי הנציגים היא טלויזיה עם איכות תמונה אפילו יותר טובה מהטלויזיה שהיתה לי.
הנה מפרט הטלויזיה באתר סמסונג:
http://www.samsung.com/il/consumer/tv-audio-video/tv/led-tv/UA46D6600VMXSQ-spec

הגיעה הטלויזיה והתמונה טובה. הטלויזיה מעולה. מכילה מלא פיצ'רים שאני בחיים לא אשתמש בהם (גלישה, תלת מימד וכהנה וכהנה) והיא דגם יותר חדש ממה שהיה לי.

אך עלייה וקוץ בה:
אני קניתי טלויזיה שניראת מליון דולר, וקיבלתי טלויזיה שניראת סולידית.
אני קניתי טלויזיה שחוויית הצפייה שלי בה היתה מושלמת והתמונה בעיניי (טלויזיה היא בשביל לצפות בתוכן - בשביל זה קונים אותה) טובה יותר מהטלויזיה החדשה שהביאו לי.
אני קניתי טלויזיה שעלתה 12 אלף שקל! והיום נמכרת בחנויות במחירים שנעים בין 10 ל- 15 אלף שקל (זאפ) ובמקומה קיבלתי טלויזיה מחודשת שנמכרת בחנויות בין 6.5 ל-9 אלף שקל.

לא רוצה את כל השדרוגים, לא רוצה תלת מימד, לא מעניין אותי אפליקציות. אני רוצה בסלון טלויזיה שנראית מליון דולר - ואיכות תמונה מעולה! בדיוק כמו שהיה לי.
רוצה שיתקנו לי את הטלויזיה הישנה ויחזירו אותה.
או לחילופין שיביאו לי בדיוק כזאת טלויזיה חדשה עובדת.
או לחילופין שיביאו לי את הסדרה הזאת חדשה עובדת.

חשוב לציין:
בסמ-ליין מאוד אדיבים ונחמדים ואני בהחלט מבין את הרצון שלהם לבוא לקראתי ולתת לי דגם חדש. אבל זה לא מה שקניתי ולא מה שאני רוצה. או במילים אחרות כמו שנאמר לי ממנהל הנציגים: "אי אפשר לתקן לך את הטלויזיה.", "אתה לא תקבל סדרה 7. נקודה.".

ושאלת השאלות: האם לפי האחריות אני יכול לדרוש שהם יביאו לי סדרה 7?
בכתב האחריות מופיע:
"1. אנו מתחייבים לתקן ללא תמורה כל קלקול במוצר שנתגלה בתקופת האחריות, כולל החלפת חלפים שהיו דרושים לתיקון המוצר בחלפים חדשים ומקוריים.
א. אנו מתחייבים שבמדיה ולא נקיים את האמור לעיל, נספק לצרכן מוצר חדש זהה או מסוג ואיכות דומים ושווה ערך או נשיב לצרכן את התמורה ששילם בעד המוצר, לפי בחירתנו."
כל הסלון נבנה כמקדש לטלויזיה הזאת   46B7000 - שימו לב למסגרת המיוחדת.
 כל הסלון נבנה כמקדש לטלויזיה הזאת 46B7000 - שימו לב למסגרת המיוחדת.

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

שיטת מצליח...

אם אינך מרוצה מאיכות התמונה תגיד להם דבר מאוד פשוט. אני לא מרוצה מאיכות התמונה ולכן או שתתנו לי טלוויזיה מדגם זהה למה שהיה לי, או שתתנו לי טלוויזיה מסדרה אקוויוולנטית ברמה דהיינו סדרה 7 מול סדרה 7 או שתחזירו לי את הכסף ששילמתי על העיסקה. סדרה 6 אינה שוות ערך לסדרה 7 והן אינן מתומחרות אותו הדבר.

9000es
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 13208
הצטרף: דצמבר 2008
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 595 פעמים
קיבל תודות: 484 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

efi_atlas

עם כל הצער שבדבר . נסה לראות מה הם מצעים לך לשידרוג למסך גדול יותר 55 אינצ' .
יתכן שזה יהיה משתלם לך .
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"

giladl
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 964
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 55 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

integral צודק (Y)

זה ממש מעצבן שתמיד צריך להילחם כדי לקבל מה שמגיע

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

efi_atlas
אל תוותר! יש לך אחריות אין סיבה שתוציא שקל! הם רוצים לתת לך שידרוג שיתנו אותו בחינם.
זו לא בעיה שלך שהמוצר התקלקל, בשביל זה קיים המושג אחריות.

בהצלחה. (f)
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

kobi4u
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 265
הצטרף: דצמבר 2011
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 20 פעמים

שלום

נושא שלא נקרא #6 

לדעתי אתה צריך לפמות לחנות שרכשת ממנה את המסך ושהחנות תעזור לך לקבל את מה שמגיע לך...
שזה לדעתי,מסך מתוקן או מסך מסדרת 7000 חדש יותר,קרי d7000 או es7500
בהצלחה!

efi_atlas (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 12
הצטרף: יולי 2012
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #7 

תודה רבה על העצות והעזרה.
לגבי החנות, הם מאוד עזרו - אמרו לי לפנות ליבואן. הם לא צד באחריות.
לגבי שדרוג ל-55 אינצ', זה מפתה אבל אין צורך וזה גם לא עוזר. אין צורך כי אין לי מקום לראות 55 בגלל זה קניתי 46. וזה לא עוזר כי איכות התמונה לא מוצאת חן בעיניי ב46 וכמובן שגם לא תמצא חן בעיניי ב-55. זה רק לראות תמונה לא טובה ביותר גדול.
לגבי שיטת מצליח, כן - זה די מה קורה כאן. אני אמרתי שאני לא מעוניין. אז ענו לי "זה מה יש".
השאלה מה התוקף המשפטי של האחריות?

kobi4u
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 265
הצטרף: דצמבר 2011
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

[interest]הודעה מעוסק בתחום - מרטין[/interest]

efi_atlas (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 12
הצטרף: יולי 2012
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #9 

דווקא לא הייתי ציני לגבי החנות.
הם באמת אמרו לי לפנות ליבואן. ואח"כ כשהסברתי להם את כל הבעיות עם היבואן הם שוב ציינו שהם לא צד באחריות ולכן אינם מתערבים כמגשרים או כל דבר אחר. מאחר ויש ליבואן מחלקת שירות אני צריך לדבר איתם. החנות דווקא צדדה לטובת סמ-ליין ואמרה שיפה מאוד שהם מוכנים להחליף לי את הטלויזיה ?!

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

במקרה של סמליין, תגיד תודה שבכלל מדברים איתך על החלפה אחרי שנתיים וחצי (n)
השירות שלהם הוא המביש ביותר שאפשר להעלות על הדעת. התנהגות של סוחרי סוסים.



במקרה שלי, לא הסכימו להחליף אחרי חודש וחצי בלבד ועל מסך שעלה כ 14,500 ש"ח !!!!!
http://www.hometheater.co.il/vt83785.%D ... 7%99%D7%9F

אחרי שתקרא, תבין כמה אתה "בר מזל".
ולגופו של עניין, תדרוש סידרה 7 חדשה...אולי ימצאו במחסנים איזה C7000 חדשה.
במקרה הכי גרוע D6600 פחות או יותר זהה לאיכות B7000.

kobi4u
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 265
הצטרף: דצמבר 2011
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

[interest]הודעה מעוסק בתחום - מרטין[/interest]

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

kobi4u כתב:אני לא מסכים עם זה שאתה צריך להתפשר למקרה הכי גרוע ולהסכים לקבל d6600...
תדרוש כי מגיע לך לפי מה שכתוב באחריות (אני לא משפטן) מסך מסדרה 7000 אחר.

לגבי סמליין אין ספק שהשירות שלהם לא להיט וזה בלשון המעטה. בגלל זה בדיוק תדרוש את התערבות החנות שרכשת דרכה את המסך,כי אתה לקוח אחד וקטן והחנות היא לקוח גדול יותר, כך שלמרות שזה עקום ולא צריך להיות ככה סמליין בתור חברה תתיחס יותר לחנות במידה וזו תעשה את המוטל עליה ו"תילחם" בעבורך בסמליין!
...
כל זה נכון בתנאי שלא רכש בא.ל.מ שהם כאמור באותה בעלות של סמליין.
הם יעזרו לסמליין לז...ן את הלקוח ולא הפוך.

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

אני לא הייתי מוותר, בקש לדבר עם מנהל השירות/שיווק ארצי, תסביר לו שזה לא הוגן ובמידת הצורך לטעמי שווה בית משפט לתביעות קטנות ובטח פרסום בכל פורומי הצרכנות למיניהם

efi_atlas (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 12
הצטרף: יולי 2012
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #14 

טל HD
אני מבין שאתה פגוע קשה מאלמ/סמ ליין.
קראתי את כל השרשור שלך מה בסוף קרה? תבעת? כמה קיבלת? החליפו לך את הטלויזיה?

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

efi_atlas כתב:טל HD
אני מבין שאתה פגוע קשה מאלמ/סמ ליין.
קראתי את כל השרשור שלך מה בסוף קרה? תבעת? כמה קיבלת? החליפו לך את הטלויזיה?
...
לא החליפו. (n)
לא תבעתי. (n)
קיבלתי פיצוי 1,000 ש"ח. (n)

כמו שאתה מבין...לדעתי זו חברה שיכולה לתת דוגמא מעולה לשירות ברמה הכי נמוכה ונבזית שיש.
ההתנהלות שלהם גרועה מאחרון הסוחרים בשוק.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”