ברשותי וברשות אשתי C3 ופיאט 500 אשר נרכשו חדשים לפני שנה בדיוק.
הוראות היצרן הן טיפול פעם בשנתיים או 30,000 ק"מ.
הרכבים לא בשימוש כבד ובעיקר עירוני. הפיאט עשה עד עתה 7,500 ק"מ. הסיטרואן 10,000 ק"מ.
האם מומלץ בכל זאת לבצע טיפולים שנתיים (שמן, פילטר וכו')?
תודה
טיפול שנתי או פעם בשנתיים?
- netivi
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 880
- הצטרף: אוקטובר 2010
- נתן תודות: 1092 פעמים
- קיבל תודות: 29 פעמים
- elrom
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 312
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: קרית אונו
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 33 פעמים
כעיקרון, הישמע להוראות היבואן (לפעמים הוא מחמיר את הוראות היצרן) עקב תנאי אקלים קשים יותר בארץ בקיץ.
היות ורוב נסיעותיכם הם בתוך העיר, רצוי להשתמש בתוסף לדלק המתאים למנוע שלכם. התוספים המומלצים הם K44 ו LM (שוב, וודא כי התוסף מתאים לסוג הדלק שאתה ממלא ולהזרקה). לכל אחד מהם תדירות הוספה למיכל הדלק שונה. הדבר ימנע הצטברות פיח בחלקי המנוע.
יש כאלו המחמירים, ומחליפים שמן ופילטר שמן (ולפעמים גם פילטר דלק ופילטר אוויר) כל שנה. אלו הם הרכיבים החשובים ביותר שיש לדאוג שיהיו תקינים.
אני גם הייתי בודק את הבלמים, רק כדי להיות שקט. בעיר השימוש בהם תכוף. זכור שרכב בן שנה פטור מהמבחן השנתי, כך שאין לך כל אינדיקציה (למעט תחושה) שהכל תקין.
רצוי לעשות מדי פעם כיוונון איטלקי http://en.wikipedia.org/wiki/Italian_tuneup
היות ורוב נסיעותיכם הם בתוך העיר, רצוי להשתמש בתוסף לדלק המתאים למנוע שלכם. התוספים המומלצים הם K44 ו LM (שוב, וודא כי התוסף מתאים לסוג הדלק שאתה ממלא ולהזרקה). לכל אחד מהם תדירות הוספה למיכל הדלק שונה. הדבר ימנע הצטברות פיח בחלקי המנוע.
יש כאלו המחמירים, ומחליפים שמן ופילטר שמן (ולפעמים גם פילטר דלק ופילטר אוויר) כל שנה. אלו הם הרכיבים החשובים ביותר שיש לדאוג שיהיו תקינים.
אני גם הייתי בודק את הבלמים, רק כדי להיות שקט. בעיר השימוש בהם תכוף. זכור שרכב בן שנה פטור מהמבחן השנתי, כך שאין לך כל אינדיקציה (למעט תחושה) שהכל תקין.
רצוי לעשות מדי פעם כיוונון איטלקי http://en.wikipedia.org/wiki/Italian_tuneup