מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


אכזבה משרות YES או ציפיות גבוהות?!


   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
dvas
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2011
מספר הודעות: 58

 #1  נשלח: ה' 15/11/2012 9:37
אכזבה משרות YES או ציפיות גבוהות?!

עברתי ל-YES לפני כשנה וחצי אחרי שהייתי מנוי של כבלים עשור וחצי (בגלל שרות).
התחברתי ל-Yes Max Total ונהנתי.
אתמול סביבות צהרים גיליתי שאין בכלל סיגנל בכל הבית. עליתי לגג וראיתי שהפקק של LNB נפל (התפורר מהזמן).
התקשרתי ל-YES, עשו מספר בדיקות שבמהלכם אמרו שאם לא יצליחו לפתור את הבעיה, ישלחו תכנאי עוד באותו יום.
עד כאן הכל טוב ויפה.
לאחר שכל הבדיקות נכשלו (תקלה 30), התומך בדק וחזר שיש טכנאי רק מחר!
לא עזר לי שהתעקשתי... רק אחרי כמה צעקות ושיחה עם ראש משמרת קבעו לי טכנאי לערב (20:00-22:00).
סביבות 21:00, הגיע הטכנאי שכבר בהתחלה התחיל להסביר שהוא כבר לא עובד קבלן ואסור לו לעלות לגג רעפים.
הוא התחיל לדבר עם ממונים שלו.... בזמן שנמצא אצלי בבית. אמרתי לו אם הוא לא פותר את הבעיה, שיקח את הכל הציוד שלי....
בזמן הזה, קבלתי שיחה מ-YES להסביר לי מה המצב. עוד שאני מדבר עם YES, הטכנאי אומר לי שהוא רוצה להמשיך את השיחה שלו בחוץ לשניה...... ויוצא ..... ופשוט נסע!!!
כבר לא רציתי לשמוע מיש להם להגיד לי בטלפון ונתקתי.

עליתי שוב לגג ומצאתי דבור בתוך LNB. הוצאתי אותו, אטמתי את ה-LNB עם כיסוי במקום הפקק שחסר ופתרתי את הבעיה.

מה אתם הייתם עושים עכשיו מול YES??
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zovirax
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Feb 04, 2006
הבעות תודה: 250
מספר הודעות: 14641

 #2  נשלח: ה' 15/11/2012 9:43

גם לי היה מקרה של no signal השבוע, התקשרתי ל YES , וגיליתי ירידה חדה באיכות השירות.
מורגש באופן דרסטי!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kobbi (קובי ויסמן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 17, 2004
הבעות תודה: 278
מספר הודעות: 3829

 #3  נשלח: ה' 15/11/2012 9:55

סלח לי אבל אני לא מבין מדוע אתה חושב שיס אמורים לספק טכנאי מהרגע להרגע. זה לא מקרר, זה בסהכ ממיר טלויזיה.
אני אומנם התנתקי מיס בשל החלטה שלא משתלמת הוצאה של 4000 שח בשנה בעבור מה שמקבלים אבל במשך למעלה מעשור קבלתי שרות טכני מצויין לכשנדרש.
לדעתי הגזמת.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zovirax
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Feb 04, 2006
הבעות תודה: 250
מספר הודעות: 14641

 #4  נשלח: ה' 15/11/2012 10:40

אני משלם 300 שקל בחודש, אני רוצה טכנאי מהרגע להרגע.
בשבילי זה יותר קריטי ממקרר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shayosef (שי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 254
מספר הודעות: 5885

 #5  נשלח: ה' 15/11/2012 11:56

אין דבר כזה טכנאי מהרגע להרגע, כולה טלוויזיה בלויין לא איזה מוצר פרימיום מטורף.
_________________
שי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zovirax
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Feb 04, 2006
הבעות תודה: 250
מספר הודעות: 14641

 #6  נשלח: ה' 15/11/2012 12:12

Shayosef כתב:
אין דבר כזה טכנאי מהרגע להרגע, כולה טלוויזיה בלויין לא איזה מוצר פרימיום מטורף.


במקרה שהיה לי השבוע - מיום שבת שהתחילו הגשמים התקלקל ה YES.
ידעתי שמדובר בבעיה כללית לכל הבניין.
התקשרתי לשירות , קיבלתי אטימות של נציג שלא מוכן לעשות מעבר.

אני לא חייב להיות בבית בשביל תקלה של כל הבניין! שילחו טכנאי שנמצא באיזור שיתקן את הבעיה.

רק ביום שלישי בערב הם תיקנו את הבעיה.


נערך בפעם אחרונה על-ידי zovirax בתאריך ה' 15/11/2012 12:13, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1566
מספר הודעות: 59038

 #7  נשלח: ה' 15/11/2012 12:12

מילא מהרגע להרגע, אבל אם חלילה היה נופל הטכנאי מהגג רעפים ב-21:00 (חושך, כן?)???
אני בהחלט יכול להבין את המשמעות של מחסור בטלוויזיה, אבל לא הייתי מוכן לסכן חיי אדם בשביל זה....

_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dvas
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2011
מספר הודעות: 58

 #8  נשלח: ה' 15/11/2012 12:18

MartinHSabag כתב:
מילא מהרגע להרגע, אבל אם חלילה היה נופל הטכנאי מהגג רעפים ב-21:00 (חושך, כן?)???
אני בהחלט יכול להבין את המשמעות של מחסור בטלוויזיה, אבל לא הייתי מוכן לסכן חיי אדם בשביל זה....

למה הוא כלל הגיע כאשר ידוע שהביעה על הגג?
ואם כבר הגיע, למה לא לתת לי את הפקק כמו שבקשתי.... ולמה לברוח בלי להגיד?
קצט לחשוב מחוץ לקופסה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BIKER
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 28, 2011
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 40

 #9  נשלח: ה' 15/11/2012 13:40
רבותי פרופורציות

לצפות שהטכנאי יקח על עצמו סיכון לעבוד בסביבה לא בטוחה ובשביל מה... בסה"כ טלויזיה בלוויין.

הדרישות שלך לא הגיוניות.

שים את עצמך לדקה במקום אותו טכנאי (שסביר להניח מרוויח פחות ממך).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
epony (אור)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2005
הבעות תודה: 1423
מספר הודעות: 10568

 #10  נשלח: ה' 15/11/2012 15:19

ציפיות גבוהות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
elor-bj
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 28, 2011
הבעות תודה: 11
מספר הודעות: 149

 #11  נשלח: ה' 15/11/2012 21:24

קצת מצחיק מה שאתה מספר.... א. אם יש לך תלונות פשוט תתנתק, אתה לא חייב להם כלום והם לא לך...

נשמע מוזר שאנשים כל הזמן כל הזמן מתלוננים על דבר שהם בחרו! הזוייייי....

טכנאי של יס לפי מיטב זכרוני לא יכול לעלות לגג רעפים ולא משנה באיזו שעה, צריך קבלן שעובד עם יס.

אם הוא אמר לך שהוא יוצא לשיחה וברח לך.. סימן שממש היית קר אליו ואתה מסוג האנשים הקשים שלא מבינים כנראה כלום (מה הטכנאי אשם?)

אני במקומו הייתי בורח בלי להמציא תירוצים.....

שבת שלום!

אגב, אני מנוי של יס המון זמן ותמיד קיבלתי את הטכנאים בחיוך רחב גם כשאיחרו וגם שבאו אחרי 4 ימים! הכל שאלה של גישה....
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זורו44 (שלומי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008

מיקום: קריות
הבעות תודה: 190
מספר הודעות: 5400

 #12  נשלח: ה' 15/11/2012 23:56

ההנהלה של יס דפוקה,מעסיקה טלפניות כמו במשטרה עם ידע ושיקול דעת ברמה נמוכה.
שלחו טכנאי בעשר בלילה רק לרצות את הלקוח שבטח צרח עליהם.
המערכת של יס נמצאת בעיקרה בגג,חוקי משרד העבודה אוסרים באופן מפורש עבודה על גגות רעפים,
ובמיוחד בחשיכה.
צריך להיות שמוק גדול לעלות בלילה,בשביל טלויזיה.יכולים להתרסק ולצאת נכים.
הLNB חייב להיות מוחלף לחדש,כל האילתורים של פקק ,זה לא יחזיק בגשם או בסערה שתהיה בשבועיים הקרובים.
חלילה וחס אם אורח ,או איש שרות שמזמינים הביתה והוא נפגע או נהרג ואין לך ביטוח מתאים,אתה עלול להשאר
ללא קורת גג ולשלם מאות אלפי שקלים,על ארוע שקרה בחצר או בבית הפרטי שלך.

_________________
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mp3lll
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2007
הבעות תודה: 1031
מספר הודעות: 20480

 #13  נשלח: ו' 16/11/2012 0:24

שלחו טכנאי כי הלקוח עשה בלאגן, ובשביל לרצות שלחו טכנאי שאולי יכול לעזור במידה וזה משהו קטן, מה לעשות שלישראלים הכל דחוף ועכשיו?
_________________
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dvas
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2011
מספר הודעות: 58

 #14  נשלח: ו' 16/11/2012 1:23

תודה רבה לכולם על התגובות (ברצינות!). זה מכניס אותי לפרופורציות
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זורו44 (שלומי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008

מיקום: קריות
הבעות תודה: 190
מספר הודעות: 5400

 #15  נשלח: שבת 17/11/2012 8:32

zovirax כתב:
אני משלם 300 שקל בחודש, אני רוצה טכנאי מהרגע להרגע.
בשבילי זה יותר קריטי ממקרר.


שרות כזה היה קיים ביס,עד הופעת "חוק פיצוי אחור הטכנאי".
זה גרם ליס לעבוד לפי התקנות ,וכמו קופת חולים ולא כמו אמבולנס.
היום אין סיכוי שזה יחזור,גם בגלל מדיניות החברה להתמקד בהתקנת לקוחות,כשהשרות המהיר ללקוח
ירד מסדר העדיפות.

_________________
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht