מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


טלוויזיה חדשה סמליין מיניליין. פיקסלים שרופים ושירות לקוחות אלקטרוניקס פרו


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Alfred
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2013
מספר הודעות: 4

 #1  נשלח: ד' 30/10/2013 11:38
טלוויזיה חדשה סמליין מיניליין. פיקסלים שרופים ושירות לקוחות אלקטרוניקס פרו

רכשתי לפני כחודשיים טלוויזיה של סמסונג בא.ל.מ, דגם F5000 במחיר של 5000 ש"ח. הסיבה לרכישה של המסך הזה, ולא של LG או טושיבה למשל, היא אחת ויחידה: האחריות של היבואן המקורי. קיוויתי שסמליין יסייעו לי כאשר אזדקק לשירות לאחר הקניה, ולמימוש האחריות. ובכן, NOT!
כחודש וחצי לאחר התקנת המכשיר, גיליתי 3 פיקסלים שרופים. כשבועיים לאחר מכן, הפיקסלים הביאו חברים שלהם, וכעת יש לי 6 שרופים.
פניתי לאלמ שהפנו אותי לסמליין שהפנו אולי לאלקטרוניקס פרו - נותני האחריות.
היה קשה להשיג אותם בטלפון אבל הצלחתי לאחר המתנה ארוכה להשיג נציגת שירות שקבעה ביקור טכנאי אצלי בבית בשבוע שלאחר מכן.
הטכנאי הגיע, בדק, ואכן ראה שיש בעייה של פיקסלים שרופים. הוא השאיר לי דוח ואמר שהוא צריך לקחת את המסך למעבדה, לתקופה של עד שבועיים, כדי שיתקנו את המסך.
אמרתי לו שלא מקובל עלי שיתקנו לי מסך חדש ויקר. בייחוד לא שיחליפו לי חלקים בטלוויזיה עם מסך אחר ויהפכו אותה ל"מחודשת". לא מדובר פה על מוצר מדבקה זול וישן שמצריך תיקון בן שבועיים במעבדה, אלא על מותג איכותי וידוע, שעלה לא מעט. הסברתי לו שאני דורש שיחליפו את המכשיר כולו.
מפה לשם, אני בסאגה מתמשכת עם שירות הלקוחות של אלקטרוניקס פרו, שמעבירים אותי מאחד לשני (אורטל, סוזי, שני ויש עוד) וכולן בלי יוצא מהכלל מבטיחות ש-קרן תחזור אלי. אבל היא לא.
כבר עשרה ימים שאני מתקשר וקשה לתפוס אותם, והן מתקשרות ואני מדבר והן מדברות, ומבטיחות שיחזרו אלי ולא דובים ולא יער.

אני מאוכזב מאוד מעצמי. ואפילו כועס על עצמי. יכולתי לקנות את אותו המוצר מיבואן מקביל במחיר זול בהרבה ולקבל את אותו מוצר, את אותו השירות הגרוע ואותה האחריות האיומה בדיוק. אבל התעקשתי לשלם יותר כדי לקבל אחריות של סמליין.
כיום אני נמצא עם מכשיר יקר, 6 פיקסלים שרופים, ושירות לקוחות מחפיר שמעביר אותי מאחד לשני ושלא ממש יודע מה לעשות.

כשנכנסתי לפייסבוק של סמסונג ישראל ראיתי שמדובר במגיפה. תלונות רבות רבות על השירות בדף הראשי של סמסונג, והתשובות שנותנים נציגי סמסונג הן "פרווה" במקרה הטוב.

ושאלתי היא: מה אתם מציעים לי לעשות? לכתוב לסמסונג העולמית? להפנות את תשומת לב התקשורת למחדלים המתמשכים בשירות הלקוחות של סמליין? או שאולי יש לכם הצעה אפקטיבית אחרת מניסיון?

רוב תודות,

אבישי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
miko79 (עומר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 28, 2009

מיקום: אשקלון
הבעות תודה: 22
מספר הודעות: 1103

 #2  נשלח: ד' 30/10/2013 11:42
אם היית קורא כאן את התגובות לפני על השירות של סמליין ואלקטרוניס-פרו

היית מבין שאין אמא ואבא למוצרי סמסונג
אם אתה מתכוון לכתוב מכתב לסמסונג העולמית הייתי שמח אם תכניס גם את התלונה שלי, את האמת יש עוד מלא תלונות כאן באתר שצריכות להגיע לסמסונג העולמית כי פשוט נמאס משירות ה*** שמקבלים בארץ.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
DinDuek
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 22, 2012
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 164

 #3  נשלח: ד' 30/10/2013 15:27

הועבר לגורמים הרלונטיים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
miko79 (עומר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 28, 2009

מיקום: אשקלון
הבעות תודה: 22
מספר הודעות: 1103

 #4  נשלח: ד' 30/10/2013 15:33
לא צריך להעביר לגורמים הרלוווטיים כל הזמן

אם אותם "גורמים רלווטניים" לא דואגים שדברים כאלה לא יחזרו על עצמם כל הזמן אז כנראה שהם לא ממש רלוונטיים.
ואולי ניעור מסמסונג העולמית יעזור.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2005
הבעות תודה: 408
מספר הודעות: 4185

 #5  נשלח: ד' 30/10/2013 15:39

האמת, לא כל כך ברורה לי התלונה.
קנית מוצר, הוא היה תקין. קרתה תקלה, בשביל זה יש אחריות.
יחליפו את החלק התקול בחלק חדש ומקורי לפי דרישת החוק.

היכן הבעיה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2005
הבעות תודה: 167
מספר הודעות: 3180

 #6  נשלח: ד' 30/10/2013 19:58

פחד גבהים לראות פה מידי פעם תלונות על השירות של מסכי סמסונג...

מצד שני, האם לאחר חודשיים השירות אמור להחליף מסך תקול בחדש?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
שירות-אלקטרוניקס-פרו
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Aug 07, 2013
מספר הודעות: 11

 #7  נשלח: ה' 31/10/2013 17:41

ערב טוב לAlfred ולכל חברי הפורום,

בהמשך למדיניות השיתוף והשקיפות שפתחנו מול חברי הפורום, גם המקרה הזה נבדק לעומק:

במקרה ספיציפי זה, עליו דיווחAlfred, נמצאה תקלה במוצר כחודש וחצי לאחר רכישתו ועל כן, ובהתאם לתנאי האחריות, הוצעה אפשרות התיקון.
בשלב מאוחר יותר, כיוון שהתקלה התרחבה וענתה על קריטריוני ההחלפה נתקבלה החלטה להחליף את המוצר למוצר חדש, עוד בטרם הפרסום בפורום זה.

אנו בתור חברת השירות פועלים בכפוף לתנאי האחריות המופיעים בתעודת האחריות המצורפת למוצר, כאשר כל יבואן קובע את תנאי האחריות עבור המוצרים אותם הוא מייבא ואת הסטנדרטים הקובעים מתי יתוקן מוצר.

בהתאם להגדרות אלו אנו פועלים תוך רצון להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוח במסגרת הגבלות האחריות שברשותו.

המשך ערב טוב,

קטי מגלניק, מנהלת חווית לקוח אלקטרוניקס פרו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shtirlitz
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 19, 2005
הבעות תודה: 99
מספר הודעות: 4802

 #8  נשלח: ה' 31/10/2013 22:35

שמחים לשמוע שהבעיה באה על פתרונה הכמעט מיידי. כבוד.
_________________
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
miko79 (עומר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 28, 2009

מיקום: אשקלון
הבעות תודה: 22
מספר הודעות: 1103

 #9  נשלח: ה' 31/10/2013 23:23
כל הכבוד על פתרון הבעיה, אבל...

נראה לי שסמליין צריכים לתת אחוזים לפורום הנ"ל כי רק דרך פניית לקוחות מכאן דברים זזים ומסתדרים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Alfred
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2013
מספר הודעות: 4

 #10  נשלח: ו' 01/11/2013 16:05
עדכון חיובי לאחר פירסום הפוסט

רציתי לעדכן שכמה שעות לאחר פירסום הפוסט, יצרה איתי קשר מנהלת המעבדה של אלקטרוניקס פרו, קרן.
אחרי מספר שיחות טלפון איתה ובדיקות שקיימה, היא הודיעה לי כי בשבוע הבא אלקטרוניקס פרו תקבל מסך טלוויזיה חדש והוא יותקן במקום המכשיר התקול שבביתי.
כמו כן, קטי, מנהלת חוויית הלקוח של החברה יצרה עמי קשר דרך האתר וציינה אף היא כי המכשיר יוחלף לחדש.

מתברר שיש לפורום הזה משקל בכלל לא מבוטל בכלל אצל נותני השירות.
תודה למי שסייע לי.

כאשר יוחלף המכשיר בחדש, אעדכן שוב.

רוב תודות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2005
הבעות תודה: 167
מספר הודעות: 3180

 #11  נשלח: ו' 01/11/2013 17:35

כל הכבוד לדאגת הפורום לחבריו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
pessik
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 07, 2007
הבעות תודה: 487
מספר הודעות: 5063

 #12  נשלח: ד' 06/11/2013 23:50

יפה מאוד ! , בשעה טובה שירשור עם סוף חיובי ושירות איכותי .

היישר כח

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 241
מספר הודעות: 7398

 #13  נשלח: ה' 07/11/2013 8:29


אין תחליף ל- Home Theater

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
integral
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 14, 2005
הבעות תודה: 327
מספר הודעות: 6452

 #14  נשלח: ה' 07/11/2013 9:07

פשוט ביזיון שהפורום צריך לדאוג להבטחת איכות השירות של סמסונג בישראל וזאת עוד בהנחה שזו אינה מדיניות מכוונת א-לה שיטת מצליח ורק כאשר מוערך נזק גדול עקב הפרסום עושים משהו.... יש מנהלים בסמליין או שכולם פקידים?
(1) הבעות תודה: yfital
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Alfred
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2013
מספר הודעות: 4

 #15  נשלח: ה' 07/11/2013 12:06

עדכון אחרון: הרגע התקינו לי את הטלוויזיה החדשה, ישר מהאריזה.
הכל נבדק, אין פיקסלים שרופים.
רוב תודות לכל מי שעזר, הן כאן בפורום, הן מאחורי הקלעים, והן לקרן מנהלת המעבדה של אלקטרוניקס פרו.

תם ונשלם-אך לא לעולם..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht