רכשתי לפני כחודשיים טלוויזיה של סמסונג בא.ל.מ, דגם F5000 במחיר של 5000 ש"ח. הסיבה לרכישה של המסך הזה, ולא של LG או טושיבה למשל, היא אחת ויחידה: האחריות של היבואן המקורי. קיוויתי שסמליין יסייעו לי כאשר אזדקק לשירות לאחר הקניה, ולמימוש האחריות. ובכן, NOT!
כחודש וחצי לאחר התקנת המכשיר, גיליתי 3 פיקסלים שרופים. כשבועיים לאחר מכן, הפיקסלים הביאו חברים שלהם, וכעת יש לי 6 שרופים.
פניתי לאלמ שהפנו אותי לסמליין שהפנו אולי לאלקטרוניקס פרו - נותני האחריות.
היה קשה להשיג אותם בטלפון אבל הצלחתי לאחר המתנה ארוכה להשיג נציגת שירות שקבעה ביקור טכנאי אצלי בבית בשבוע שלאחר מכן.
הטכנאי הגיע, בדק, ואכן ראה שיש בעייה של פיקסלים שרופים. הוא השאיר לי דוח ואמר שהוא צריך לקחת את המסך למעבדה, לתקופה של עד שבועיים, כדי שיתקנו את המסך.
אמרתי לו שלא מקובל עלי שיתקנו לי מסך חדש ויקר. בייחוד לא שיחליפו לי חלקים בטלוויזיה עם מסך אחר ויהפכו אותה ל"מחודשת". לא מדובר פה על מוצר מדבקה זול וישן שמצריך תיקון בן שבועיים במעבדה, אלא על מותג איכותי וידוע, שעלה לא מעט. הסברתי לו שאני דורש שיחליפו את המכשיר כולו.
מפה לשם, אני בסאגה מתמשכת עם שירות הלקוחות של אלקטרוניקס פרו, שמעבירים אותי מאחד לשני (אורטל, סוזי, שני ויש עוד) וכולן בלי יוצא מהכלל מבטיחות ש-קרן תחזור אלי. אבל היא לא.
כבר עשרה ימים שאני מתקשר וקשה לתפוס אותם, והן מתקשרות ואני מדבר והן מדברות, ומבטיחות שיחזרו אלי ולא דובים ולא יער.
אני מאוכזב מאוד מעצמי. ואפילו כועס על עצמי. יכולתי לקנות את אותו המוצר מיבואן מקביל במחיר זול בהרבה ולקבל את אותו מוצר, את אותו השירות הגרוע ואותה האחריות האיומה בדיוק. אבל התעקשתי לשלם יותר כדי לקבל אחריות של סמליין.
כיום אני נמצא עם מכשיר יקר, 6 פיקסלים שרופים, ושירות לקוחות מחפיר שמעביר אותי מאחד לשני ושלא ממש יודע מה לעשות.
כשנכנסתי לפייסבוק של סמסונג ישראל ראיתי שמדובר במגיפה. תלונות רבות רבות על השירות בדף הראשי של סמסונג, והתשובות שנותנים נציגי סמסונג הן "פרווה" במקרה הטוב.
ושאלתי היא: מה אתם מציעים לי לעשות? לכתוב לסמסונג העולמית? להפנות את תשומת לב התקשורת למחדלים המתמשכים בשירות הלקוחות של סמליין? או שאולי יש לכם הצעה אפקטיבית אחרת מניסיון?
רוב תודות,
אבישי
טלוויזיה חדשה סמליין מיניליין. פיקסלים שרופים ושירות לקוחות אלקטרוניקס פרו
- miko79
- חבר ותיק
- הודעות: 1117
- הצטרף: יולי 2009
- שם מלא: עומר
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 127 פעמים
- קיבל תודות: 21 פעמים
אם היית קורא כאן את התגובות לפני על השירות של סמליין ואלקטרוניס-פרו
היית מבין שאין אמא ואבא למוצרי סמסונג
אם אתה מתכוון לכתוב מכתב לסמסונג העולמית הייתי שמח אם תכניס גם את התלונה שלי, את האמת יש עוד מלא תלונות כאן באתר שצריכות להגיע לסמסונג העולמית כי פשוט נמאס משירות ה*** שמקבלים בארץ.
אם אתה מתכוון לכתוב מכתב לסמסונג העולמית הייתי שמח אם תכניס גם את התלונה שלי, את האמת יש עוד מלא תלונות כאן באתר שצריכות להגיע לסמסונג העולמית כי פשוט נמאס משירות ה*** שמקבלים בארץ.
- miko79
- חבר ותיק
- הודעות: 1117
- הצטרף: יולי 2009
- שם מלא: עומר
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 127 פעמים
- קיבל תודות: 21 פעמים
לא צריך להעביר לגורמים הרלוווטיים כל הזמן
אם אותם "גורמים רלווטניים" לא דואגים שדברים כאלה לא יחזרו על עצמם כל הזמן אז כנראה שהם לא ממש רלוונטיים.
ואולי ניעור מסמסונג העולמית יעזור.
ואולי ניעור מסמסונג העולמית יעזור.
- שירות-אלקטרוניקס-פרו
-
- עוסק בתחום
- הודעות: 11
- הצטרף: אוגוסט 2013
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
ערב טוב לAlfred ולכל חברי הפורום,
בהמשך למדיניות השיתוף והשקיפות שפתחנו מול חברי הפורום, גם המקרה הזה נבדק לעומק:
במקרה ספיציפי זה, עליו דיווחAlfred, נמצאה תקלה במוצר כחודש וחצי לאחר רכישתו ועל כן, ובהתאם לתנאי האחריות, הוצעה אפשרות התיקון.
בשלב מאוחר יותר, כיוון שהתקלה התרחבה וענתה על קריטריוני ההחלפה נתקבלה החלטה להחליף את המוצר למוצר חדש, עוד בטרם הפרסום בפורום זה.
אנו בתור חברת השירות פועלים בכפוף לתנאי האחריות המופיעים בתעודת האחריות המצורפת למוצר, כאשר כל יבואן קובע את תנאי האחריות עבור המוצרים אותם הוא מייבא ואת הסטנדרטים הקובעים מתי יתוקן מוצר.
בהתאם להגדרות אלו אנו פועלים תוך רצון להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוח במסגרת הגבלות האחריות שברשותו.
המשך ערב טוב,
קטי מגלניק, מנהלת חווית לקוח אלקטרוניקס פרו
בהמשך למדיניות השיתוף והשקיפות שפתחנו מול חברי הפורום, גם המקרה הזה נבדק לעומק:
במקרה ספיציפי זה, עליו דיווחAlfred, נמצאה תקלה במוצר כחודש וחצי לאחר רכישתו ועל כן, ובהתאם לתנאי האחריות, הוצעה אפשרות התיקון.
בשלב מאוחר יותר, כיוון שהתקלה התרחבה וענתה על קריטריוני ההחלפה נתקבלה החלטה להחליף את המוצר למוצר חדש, עוד בטרם הפרסום בפורום זה.
אנו בתור חברת השירות פועלים בכפוף לתנאי האחריות המופיעים בתעודת האחריות המצורפת למוצר, כאשר כל יבואן קובע את תנאי האחריות עבור המוצרים אותם הוא מייבא ואת הסטנדרטים הקובעים מתי יתוקן מוצר.
בהתאם להגדרות אלו אנו פועלים תוך רצון להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוח במסגרת הגבלות האחריות שברשותו.
המשך ערב טוב,
קטי מגלניק, מנהלת חווית לקוח אלקטרוניקס פרו
- miko79
- חבר ותיק
- הודעות: 1117
- הצטרף: יולי 2009
- שם מלא: עומר
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 127 פעמים
- קיבל תודות: 21 פעמים
כל הכבוד על פתרון הבעיה, אבל...
נראה לי שסמליין צריכים לתת אחוזים לפורום הנ"ל כי רק דרך פניית לקוחות מכאן דברים זזים ומסתדרים.
עדכון חיובי לאחר פירסום הפוסט
רציתי לעדכן שכמה שעות לאחר פירסום הפוסט, יצרה איתי קשר מנהלת המעבדה של אלקטרוניקס פרו, קרן.
אחרי מספר שיחות טלפון איתה ובדיקות שקיימה, היא הודיעה לי כי בשבוע הבא אלקטרוניקס פרו תקבל מסך טלוויזיה חדש והוא יותקן במקום המכשיר התקול שבביתי.
כמו כן, קטי, מנהלת חוויית הלקוח של החברה יצרה עמי קשר דרך האתר וציינה אף היא כי המכשיר יוחלף לחדש.
מתברר שיש לפורום הזה משקל בכלל לא מבוטל בכלל אצל נותני השירות.
תודה למי שסייע לי.
כאשר יוחלף המכשיר בחדש, אעדכן שוב.
רוב תודות.
אחרי מספר שיחות טלפון איתה ובדיקות שקיימה, היא הודיעה לי כי בשבוע הבא אלקטרוניקס פרו תקבל מסך טלוויזיה חדש והוא יותקן במקום המכשיר התקול שבביתי.
כמו כן, קטי, מנהלת חוויית הלקוח של החברה יצרה עמי קשר דרך האתר וציינה אף היא כי המכשיר יוחלף לחדש.
מתברר שיש לפורום הזה משקל בכלל לא מבוטל בכלל אצל נותני השירות.
תודה למי שסייע לי.
כאשר יוחלף המכשיר בחדש, אעדכן שוב.
רוב תודות.