חוויית תיקון שלילית בחברת Eline, סניף נשר

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
ufffnick (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 4623
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 466 פעמים

חוויית תיקון שלילית בחברת Eline, סניף נשר

נושא שלא נקרא #1 

שימו לב לחוויית שירות ותיקון לא מוצלח במיוחד שאח שלי עבר בשבוע וקצת האחרונים:
ארצה לשתף אתכם ב"חווית" תיקון בסניף נשר של חברת eline.
לפני כשבועיים הNexus 4 שלי הפסיק להיטען כמו שצריך. לא כל כבל הצליח להטעין אותו, והכבל שכן, היה מתחבר ומתנתק בתדירות גבוהה, עד כי כך שהסוללה הייתה מתרוקנת במקום להיטען. המצב הלך והחמיר עד שלא הצלחתי להטעין אותו שוב.
מאחר ולא עברה שנה מאז שקיבלתי את המכשיר, האחריות הייתה בתוקף ולכן גם החלטתי לפנות לסניף שבו נרכש – סניף נשר. כאן המקום לציין שאני גר באזור השרון, ללא רישיון ו/או רכב, כך שנסיעה לסניף אינה דבר של מה בכך.
הגעתי לסניף האמור, ציינתי בפני הפקיד את התקלה, הוא לקח את המכשיר, התפעל מכמה שהוא שמור ונקי, אמר לי שהתיקון יעלה 150 ₪ (על מה לעזאזל האחריות במדינה הזו?!!?!) עוד לפני שידע מה צריך לעשות למכשיר.
ביקשתי מהפקיד שיתקשרו אלי ברגע שהמכשיר תקין, וישאירו הודעה במשיבון במקרה ואני לא זמין (הודעתי לו שאני הולך לפגישה) כדי שאוכל להגיע בזמן ולקחת את המכשיר.
כמובן שהתקשרו אלי ממספר חסוי בזמן הפגישה, ושלאחריה התקשרתי למוקד של eline. ביקשתי מהם לברר אם הטלפון שלי יצא מתיקון, ואם כן שיחזירו לי תשובה כדי שאגיע לחנות (שוב, אין לי רישיון, ונסיעה מיותרת לשם כרוכה בבזבוז זמן רציני).
כמובן שאף אחד לא צלצל אלי באותו היום.
לאחר יומיים הגעתי לסניף כדי לראות מה קורה עם המכשיר, ואיזה יופי! תיקנו אותו (רק חבל שלא מודיעים). שאלתי מה היה לן, אמרו לי: שקע הטעינה היה שבור (אמרו לי שהשתמשתי בו באגרסיביות) – אז הלחימו אותו, שהכבל שהשתמשתי בו היה דפוק – אז זרקתי אותו, ועשו ניקוי מגעים. לא התווכחתי – הנהנתי. המסך דולק, המכשיר נראה כאילו הטעינו אותו. שילמתי ופניתי לביתי.
ברוב טיפשותי ותמימותי לא בדקתי את "תקינות התיקון" וכשהגעתי הביתה גיליתי שהטלפון לא נטען. זה כבר היה יום שישי אחרי שעת סגירת הסניף, נאלצתי לחכות ליום ראשון.
במהלך הסופ"ש חקרתי עם אחי מה מקור הבעיה, וגילינו שיש סוגים מסוימים של כבלים שאכן טוענים את הפלאפון (למעשה רק 2 כבלים מתוך 8 שבדקתי, כשלפני התיקון/תקלה כל כבל שהיה ברשותי היה מטעין את הפלאפון) ועם תוצאות המחקר הגעתי לסניף האמור ביום ראשון. למזלי הטכנאי שתיקן את המכשיר קיבל אותי.
פרסתי בפניו את הממצאים, ולהפתעתי הייתה לו תשובה מהירה: "כבל שקונים באי ביי, בזול, יש לו הולכה שונה מכבל מקורי (אכן על הכבל שהבאתי וכן מטעין את המכשיר יש חותמת של Samsung)"
אמרתי לו; "אבל לפני כן המכשיר הגיב לכל סוגי הכבלים, מה גם שלאחי גם יש Nexus 4 והוא מגיב לכל הכבלים שניסינו"
הוא אמר: "כן, זה בעיה ידועה, יש לי נקסוסים שמגיבים לכולם ויש כאלו שלא.... לא מוצא פתרון לבעיה הזו, לא יודע למה זה ככה"
הרגשתי לא מסופק מהתשובה, הוא לא לקח את המכשיר לבדיקה נוספת, ולצערי הרב אני גם לא התעקשתי. האמנתי לו, ואמרתי לו שזה מתסכל שזה המצב – במיוחד כשאני מגיע מהשרון לסניף. הוא אמר לי: "תתקשר למוקד, תבקש מהם ש_____ יחזור אליך, ואני אדבר איתך לפני שתגיע, כדי לא תבוא סתם"
אמרתי לו שבפעם הקודמת שניסיתי את זה, זה לא עבד, אבל אני אנסה את זה בפעם הבאה שוב.
לאחר יומיים אני מגלה כי המכשיר לא מזוהה ע"י אף מחשב שיש ברשותי, כאשר אני מחבר אותו אליו (באמצעות USB). ובעלי הנקסוסים כאן יכולים להבין את הבעיה שבדבר – בגלל מחסור בכרטיס זיכרון חיצוני למכשיר.
ניסיתי כמה כבלים, וכמה מחשבים ובכולם אותה תופעה – המכשיר נטען, אבל לא מזוהה ע"י המחשב – אין גישה לזיכרון של המכשיר!
לקחתי את עצתו של הטכנאי, התקשרתי למוקד לפני שאני יוצא לסניף, ואמרו לי שהוא יחזור אלי רק ביום למחרת, כי הוא לא נמצא שם. בנוסף אמרו לי שכנראה יגידו לי להגיע לסניף.
ביום למחרת לא קיבלתי שום טלפון. יצאתי לסניף.
כשהגעתי אמרתי לפקיד שזו הפעם השלישית שאני מגיע אליהם, עם תקלה שמתגלגלת שבוע (ובאמת שדיברתי בטון רגוע מאוד), שאני מגיע בתחבורה ציבורית מהשרון, ושאני לא יוצא היום מהסניף עד שמתקנים לי את המכשיר כמו שצריך. באתי עם לפטופ וחיכיתי.
תיארתי בפניהם את הבעיה, הפקיד ניסה לחבר את המכשיר למחשב, ראה שהוא אכן לא מזוהה על ידו. והמכשיר הועלה לטכנאי.
לאחר 15 דקות, הטכנאי אומר לי שהוא צריך לאפס את המכשיר. שאלתי אותו "למה? הרי זו בעיה של חומרה, לא תוכנה" הוא התעקש, אמר שהוא חייב לאפס את המכשיר ושאין דרך אחרת.
למזלי הרב, במהלך הסופ"ש שלפני ניצלתי את ההזדמנות לגבות את רוב המידע שבמכשיר, כך שלא חששתי מאיבוד דברים יקרים.
המכשיר אופס, ולאחר חצי שעה הוחזר אלי – "המכשיר תקין".
הלקח שלמדתי מהפעם הקודמת – לבדוק את התיקון. חיברתי את הפלאפון ללפטופ שהבאתי. והמכשיר לא מזוהה. הודעתי לטכנאי – הוא השיב "אולי יש לך בעיה/מחסור בדרייברים". ראבאק המחשב חדש! עם וינדוס 8.1 – איזה דרייברים?! נתתי את המכשיר לפקיד, שיבדוק. הוא גם ראה שהוא לא מזוהה – והודענו לטכנאי.
הוא שוב לקח את המכשיר. ואני ממתין (בינתיים שעה וחצי עברה מאז שהגעתי לסניף).
לאחר 45 דקות אני מקבל את המכשיר, הכול עובד. בדקתי ואכן המחשב מזהה.
"מה הייתה התקלה?" שאלתי... "הייתה תקועה שערה במגעים ועשתה קצר".
"אולי עכשיו כל כבל יטען לי את המכשיר?" שאלתי... "לא.. זה לא קשור".
סיכום: שבוע שלם, שלוש פעמים בסניף (נסיעה ברכבת ואוטובוס לכל כיוון אל הסניף). תיקון חלקי של המכשיר; אני צריך כבלים מיוחדים שיטענו את המכשיר (מה שלא היה מקודם), קיבלתי טלפון מאופס, למרות שלא היה צריך לאפס. 150 ₪ על תיקון (שוב, למה יש אחריות?) והרגשה שמחרטטים אותך.
הערות: חוסר מקצועיות משווע, חוסר אמינות (גם אם זה בתמימות ובהיסח דעת), שירות של המוקד לוקה בחסר – אף פעם לא חזרו אלי, תשלום לא מובן.
הארות: יחס טוב של הפקידים והטכנאי. אציין כי על אף כל התסכולים והעצבים – הכול התנהל על מי מנוחות וברוגע (כי תכלס, כבר עייפתי מהשירות שמקבלים כמעט בכל מקום בארץ והתנהלתי ברוגע/אדישות/ייאוש). נלקח ממני תשלום חד פעמי לכל הפעמים שהייתי שם.
אשמח לשמוע אם גם לכם קרתה תקלה דומה, ואם מה שנאמר לי – נשמע הגיוני.
...

shraga007
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6362
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: גן-יבנה
נתן תודות: 129 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

זו לא התלונה הראשונה על הרשת הזו.
בוא נאמר שאני את המסר הבנתי.
כף רגלי לא תדרוך שם.(מה גם שגם ככה אני רוכש בחו"ל.

אגב, לא הבנתי מדוע אחיך נכנס לתשלום אם יש לו אחריות. :oops:
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם

ufffnick (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 4623
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 466 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

התואנה שלהם של שימוש אגרסיבי שגרם לפגיעה בשקע היא שמנערת אותם מאחריות (מאוד נפוץ, אגב, בקרב נותני שירות). זה בקטגוריית שימוש לא נאות.
לאחר הסאגה הזו לך תוכיח שזה לא נכון בעיקר אחרי ששילם מתוך תמימות ואמון בנותן השירות.
העצוב הוא שאת התקלה הזו יכל לפתור בעצמו, אבל בחר לנצל את האחריות.

אני לומד מכך שברכישה עתידית עדיף להתמקח ולהיפטר מהאחריות בתמורה להנחה משמעותית שוות ערך.

shuali
סמל אישי של משתמש
טרול
טרול
הודעות: 5010
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 228 פעמים
קיבל תודות: 753 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

דרך אגב, זה דבר ידוע שחלק מהכבלים שקונים מאיביי עובדים וחלק לא עם חלק מהמכשירים, וגם כאלו שעובדים לא בטוח שיעבדו בעתיד.
ניתן לראות את זה בעיקר באייפונים שלא ניתן לעשות עדכוני גרסה או איפוסים וכו דרך אייטיונס עם כבלים מסויימים למרות שהמכשיר מזוהה על ידי המחשב.
חוק ראשון של ציידי דילים:
Buy first, Ask questions later.

ufffnick (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 4623
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 466 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

shuali כתב:דרך אגב, זה דבר ידוע שחלק מהכבלים שקונים מאיביי עובדים וחלק לא עם חלק מהמכשירים, וגם כאלו שעובדים לא בטוח שיעבדו בעתיד.
ניתן לראות את זה בעיקר באייפונים שלא ניתן לעשות עדכוני גרסה או איפוסים וכו דרך אייטיונס עם כבלים מסויימים למרות שהמכשיר מזוהה על ידי המחשב.
...
זה נכון רק שזה לא וודו.
הבקרה עובדת לפי סף זרם מסויים שמגיע מהכבל.
כמו שזה נראה השינוי שגרם לאי יכולת טעינה עם כבלים שהטעינו או זיהוי במחשב זה היה דווקא החלפת השקע במכשיר (שלא לצורך? לעולם לא נדע), וייתכן שהחלפים אינם זהים לשקע המקורי.
אגב,
כל הכבלים עובדים עדיין על מכשיר זהה שנקנה יחד איתו.

benny123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5991
הצטרף: אוקטובר 2009
מיקום: אצלך במחשב
נתן תודות: 556 פעמים
קיבל תודות: 937 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

גם לי הייתה חווית שירות מזעזעת מהרשת הזו לפני שנים ולמדתי על הבשר (2 מכשירים שנדפקו)
מסתבר שבעבור המחיר הזול מקבלים ככל הנראה ניידים מחודשים
נוקיה אחד שקניתי ובמהלך תקופת האחריות התקלקל הרטט - פניתי לרשת וביקשו כסף לתיקון ישר... (יורוקום התנערו מאחריות ובצדק, יבואן אפור)
פניתי למעבדה פרטית שפתחה את הנייד לידי והראתה לי איקס על הלוח אם בחלק של הרטט והטכנאי הסביר יפה שמכשיר זה מחודש ועבר טיפול בעבר.. התיקון עלה 20 שקל בלחץ ובמקום...
לא למדתי את הלקח וקניתי בטעות עוד נייד לקרובת משפחה, אחרי שנה וקצת הנייד הפסיק לקלוט רנדומלית... לא טרחתי לתקנו (גם נוקיה) זרקתי לאחסון.
מאז ועד והיום לא שמתי שקל בכיסם.. האתר יפה ומזמין.. הרבה מילים מפוצצות ומחירים זולים.. אבל המחיר בדיעבד לא שווה את ההתעסקות מלכתחילה.

noam3039
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3432
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 85 פעמים
קיבל תודות: 487 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

שהרצתי בדיקה על החנות הזאת ראיתי שהם רושמים חנות מיקצועית (n)
אבל אני לא אתקרב אלהם

ufffnick (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 4623
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 466 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

רוצה לשמוע קטע מצחיק?
למרות הסיפור, הנחתי שזה נקודתי, התקשרתי אליהם לגבי המצאות מכשיר מסויים במלאי, כי הייתי קרוב לסניף בתל אביב.
אחרי מספר ניסיונות שבהם לא ענו באף אחד מהשלוחות, ענו במחסן.
שם אמרה לי הגברת החביבה שבחצי שעה הקרובה יגיע משלוח לחנות, אז שאדבר איתם.
ניסיתי לתפוס את החנות, ניסיתי את שרות לקוחות הארצי, כלום.
הזמנתי ברשת אחרת (Go Mobile), אמנם טיפה יותר יקר (50 ש"ח הבדל), ואאלץ להמתין כשבוע, אבל עם אחריות של היבואן.
נראה מה יצא מהם...

benny123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5991
הצטרף: אוקטובר 2009
מיקום: אצלך במחשב
נתן תודות: 556 פעמים
קיבל תודות: 937 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

דברים כאלה תמיד טוב להציף ברשת למען יראו ויראו
השם של הרשת הזאת הולך לפניה וגוגל עוזר בשאר העבודה

המסקנה היחידה מכל הסיפור הזה שעדיף על מכשיר סלולארי יקר להוסיף עוד מעט כסף בכדי לקבל כיסוי מלא מצד יבואן רשמי או אצל ספק הסלולאר ולהנות משקט נפשי, זמן תיקון סביר, שירות מקצועי ומינימום טרטור שלא לדבר על מכשיר חלופי...
אצל ELINE אחיך זכה בחוויה הפוכה לגמרי, שוב הרגשתי ומניסיון על הבשר המחיר הזול לא סתם זול... מחודש/מתוקן זה שם המשחק ובכדי לוודא זאת תבדוק במעבדה פרטית ותבדוק אם במעמד המכירה העסקה הזאת מעוגנת חוקית ברמת שקיפות המכירה כי באתר למשל בזמנו שאני קניתי את שני הניידים לא היה כתוב דבר ובמעבדה נוכחתי לתדהמתי במצב האמיתי אבל שוב זה ניסיון שלי אישית לא יכול להעיד על הכלל.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”