שרשור תגובות: HT Deals: כשחוכמת המומחים פוגשת צרכנות חכמה!

חדשות ועדכונים של HT Magazine
giladl
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 964
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 55 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

MartinHSabag כתב:@shuali @zork17

יש פה שני תהליכים והם לא חייבים להיות מקושרים.
למעשה זה בדיוק עובד כמו ש-shuali הציע.
אנשים ייפתחו סקר לא בהכרח בשביל קניה קבוצתית אלא בשביל לקבל המלצות על מוצר, המנהל המסחרי (ניצן) הוא זה שיינטר את הסקרים הללו ובהתאם לעיניין ייפנה לחברות.
...
·מרטין, הם כן מקושרים כי לפי הבנתי לא ניתן יהיה גם להמליץ וגם להיספר כמעוניין בקנייה.

אם אני מעוניין במוצר ב', מן הסתם הייתי רוצה להמליץ עליו כדי שהוא יבחר וגם לבחור את האופצייה הראשונה כמתעניין...

צריך להפריד גם מהסיבה שיכולות להיות מחלוקות ולא כולם יהיו מעוניינים במוצר שהמומחים המליצו עליו ויתכנו גם מחלוקות בין המומחים עצמם...

אני לא אומר שיש פתרון מושלם על בסיס הטכנולוגייה של האתר, אבל מה דעתכם על הדרך הבאה שתתבצע בשלבים:

1. תחילה לפתוח שירשור דיון על היתרונות, חסרונות והמלצות בהשתתפות המומחים.
2. לאחר מכן לפתוח סקר שמפרט את האופציות שנדונו בשירשור כאשר הצבעה למוצר מסויים היא בעצם הבעת רצון לקנותו...
3. המוצר שיקבל את מרבית הקולות ייבחר.
4. יצירת רשימה חדשה לטובת הקנייה עצמה.

MartinHSabag (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 59332
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: מרטין סבג
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 858 פעמים
קיבל תודות: 1619 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #17 

@giladl
·

אני מבין מה אתה אומר, אבל כרגע אני לא רוצה לפתוח את הסקרים והדיונים לרמה מסחרית. זה לא יוביל לדברים טובים, מניסיון.
בוא נשאיר את זה ברמת ה"התעניינות" וההמלצות הטכניות ותשאירו לנו את הדיונים המסחריים מאחורי הקלעים.

סקר כמו שנפתח כבר, כאן, מפספס את הרעיון (והוא יערך בקרוב) כי בצורה כזו, אין ולא תהיה מוטיבציה ליבואנים ולחנויות לעבוד במודל הזה כי מראש יש מקרים שאין סיכוי להיות זול יותר מחו"ל, עם כל מה שמשתמע מזה (מחיר טוב מול, התעסקות בייבוא, מחסור באחריות מקומית, שירות, גיור וכו') ולכן זה לא הרעיון להתחיל להתנגח (יש שירשור על תלונות מחירים בשביל זה).
הרעיון הוא להציג כח קנייה מרוכז אל מוצר שבאמת יש התעניינות. אם אחרי כל התהליך, עדיין תרצה, ע"ס ההמלצה (שלב א' בתהליך) לקנות מחו"ל - אין בעיה עם זה.
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me

psibeast
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 1943
הצטרף: דצמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 162 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

יוזמה מבורכת, חסרות יוזמות צרכניות כאלה בישראל.

spacedude
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3501
הצטרף: פברואר 2005
מיקום: מזכרת בתיה
נתן תודות: 183 פעמים
קיבל תודות: 169 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

רעיון מבורך, אבל יש לי הרגשה שהחנויות ינסו לטרפד את המהלך הזה.

ע"ע כל המקרים שחנות נותנת מחיר "לא לפירסום" ואנשים לא מוכנים להגיד כמה הם שילמו על מוצר X (אפילו לא בהודעות פרטיות).

במיוחד פה אם יהיה שיתוף פעולה מכירתי ישירות דרך היבואן, זה ישר יעמיד את החנויות בסיטואציה שהם יצתרכו לתת לה מענה (כל בעל עסק יחליט איך להתמודד עם זה, אם זה ע"י הוזלת מחירים ללקוח מזדמן ששמע על קניה דרך האתר או אם זה ע"י התנגחות באתר מול היבואן)...

בכל מקרה אותנו כצרכנים זה לא אמור לעניין יותר מידי כל עוד אנחנו מקבלים את המחיר הטוב ביותר ושירות ואחריות טובים.

הלוואי וזה יתרומם (Y)
שחר

giladl
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 964
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 55 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

@MartinHSabag
ברור שהכוונה שלי הייתה שונה מהסקר שציינת, אבל אתה צודק שבטכנולוגית הסקרים הקיימת לא ניתן לאמת את רצינות המצביע על כוונתו לקנות וזה פותח דלת להצבעות כוזבות מטעם הספקים.

כהצעה להמשך, פתרון טכנולוגי שבו הצבעה (בשלב 2) תהווה התחייבות לרכישה ע"י הכנסת פרטי אשראי וכו...אבל זה כבר מימוש מסחרי ויצדיק פלטפורמה אחרת.

MartinHSabag (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 59332
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: מרטין סבג
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 858 פעמים
קיבל תודות: 1619 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #21 

@giladl
·

זה בדיוק הרעיון.
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me

shuali
סמל אישי של משתמש
טרול
טרול
הודעות: 5010
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 228 פעמים
קיבל תודות: 753 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

הייתי ממליץ גם להתנות את האפשרות לפתוח סקר \ לענות על סקר במספר הודעות משתמש או זמן הרשמה על מנת למנוע הטייה של הסקר על ידי משתמשים פיקטיביים
חוק ראשון של ציידי דילים:
Buy first, Ask questions later.

DorM
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4220
הצטרף: יוני 2008
נתן תודות: 318 פעמים
קיבל תודות: 144 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

אני חושב שלפתוח פורום 1 לסקרים יכול לפשט את העניין.
לאחר שהסקר עובר לשלב המכירה הקבוצתית אפשר לפתוח נושא בפורום הרלוונטי למוצר.

avilavi
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1019
הצטרף: מאי 2013
מיקום: מרכז
נתן תודות: 172 פעמים
קיבל תודות: 95 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

אני חושב שצריך להקדיש לארגון קניות קבוצתיות עמוד חדש. אולי ב קטגוריית צרכנות

להפריד את הדיונים מהפורומים

וכאשר הקניה תצא לפועל, לפרסם בפורום הרלוונטי

MartinHSabag (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 59332
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: מרטין סבג
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 858 פעמים
קיבל תודות: 1619 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #25 

חשבנו על זה אבל בפורומים הללו לא מסתובבים ה"מומחים" ובעלי הניסיון....
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

shuali כתב:הייתי ממליץ גם להתנות את האפשרות לפתוח סקר \ לענות על סקר במספר הודעות משתמש או זמן הרשמה על מנת למנוע הטייה של הסקר על ידי משתמשים פיקטיביים
...
·

(Y) +1

ובאופן כללי, הרעיון נשמע מעולה! נראה בפועל איך יהיה הביצוע והאם יהיו מחירים מעניינים..
מעניין אותי מאד לראות אם תהיה פה היענות של יבואנים/חנויות. הם בדרך כלל אוהבים את המשפטים האלה "אני גם ככה מוכר את זה כמעט בלי רווח, אין לי מאיפה להוזיל עוד.."
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

MartinHSabag (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 59332
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: מרטין סבג
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 858 פעמים
קיבל תודות: 1619 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #27 

שינינו את הסימון ברשימת השירשורים שסקר יהיה בולט יותר.
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9144
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 916 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

יוזמה מבורכת - תודה!

הצעת יעול: האם אפשר ליצור תבניות מוכנות מראש לסקרים? כי יש מידע קבוע שחייבים לדעת על מנת להמליץ. למשל מישהו שרוצה מסך צריך לספק מידע על:

1. מרחק צפייה
2. מקורות
3. תקציב
וכדומה

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

נחמד.

אבל כבר איחרתי את הרכבת, לא נראה לי שאני עומד לקנות משהו בקרוב. :)

OferL
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3906
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: כפר סבא
נתן תודות: 340 פעמים
קיבל תודות: 128 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

יוזמה מבורכת ומקווה שתהיה לה הצלחה רבה!

לגבי הערה כמה פוסטים למעלה של spacedude בקשר למחירים שלא לפרסום:
הרבה פעמים אני נתקל בתגובות בשרשורים שאומרות דברים כמו "המחיר המפורסם הוא רק התחלתי" וכדומה. אישית המצב הזה לא מתאים לי. לא רוצה להתמקח ולא רוצה להרגיש ששילמתי יותר מדי. מעדיף מצב שקוף ככל האפשר. ואם זה נשמע כמו עצלנות של צרכן יגע... אז כן. אמזון/איביי/אחרים הרגילו אותי לזה.
חוסר השקיפות הוא היתרון הגדול של הסוחר עלינו הצרכנים, ואתרי השוואת מחירים נולדו בגלל הצורך שלנו במידע שאינו זמין.
המציאות הכלכלית, מניפולציות וניגודי אינטרסים הביאה להתדרדרות באמינות של מרבית האתרים האלו וזה משהו שקהילה חזקה יכולה למנוע.
לכן יש יתרון גדול לאתר שלנו מצד אחד המומחים שיכולים לתת פידבק רציני גם ביחס למחיר או התמורה לעלות ומצד שני תנועה משמעותית של קונים שיכולה למוטט התנגדות לפרסום מחיר.


כאן הייתי מוסיף הצעה לתת משקל יתר בהצבעות שבסקר לאנשים שהם אכן מומחים או מבינים בתחום.
מנהלי האתר יכולים להגדיר קבוצות של מומחים בהתאם לתחומי עניין.
Enjoy the Silence

שלח תגובה

חזור אל “חדשות HT”