שלום לכולם
צריך עזרה עם האפליקציה, איך אני מגדיר רכישה מחנות אמסון בלבד?
בגלל השפה אני לא מצליח למצוא את זה.
דבר שני, כשאני מוסיף מוצר לסל אני לא רואה אם המחיר כולל מיסים או לא? האם רואים את המיסים לאחר שמכניסים את פרטי האשראי? כי לא הכנסתי אותם עדיין, חששתי שזה יאשר את ההזמנה.
תודה
עזרה עם הזמנה מאמזון גרמניה/איטליה
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
Re: עזרה עם הזמנה מאמזון גרמניה/איטליה
·Tomh כתב:שלום לכולם
צריך עזרה עם האפליקציה, איך אני מגדיר רכישה מחנות אמסון בלבד?
בגלל השפה אני לא מצליח למצוא את זה.
דבר שני, כשאני מוסיף מוצר לסל אני לא רואה אם המחיר כולל מיסים או לא? האם רואים את המיסים לאחר שמכניסים את פרטי האשראי? כי לא הכנסתי אותם עדיין, חששתי שזה יאשר את ההזמנה.
תודה...
לא יודע איך זה באפליקציה אני מזמין מהאתר ישירות
תרשם ,תכניס כתובת ואשראי.
תכניס לסל תתקדם עם ההזמנה עד שלב אחד לפני אישור סופי.
אתה תראה פרוט מה כוללת ההזמנה
מחיר המוצר
הובלה
מיסים
סה״כ
תסמן חיוב ביורו ולא בש״ח תאשר וזהו תתחדש.
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
קודם כל עדיף שתשתמש באתר דרך כרום - כך תוכל להפעיל תרגום של כל דף שתהיה בו.
לגבי מה ששאלת: אחרי שאתה מחפש משהו, בצד שמאל יש לך אפשרות לפילטרים - אחד מהם זה לפלטר לפי המוכר
כנס לאמאזון גרמניה עם דפדפן כרום בלבד לכאן -
http://www.amazon.de/ref=as_li_ss_tl?_encoding=UTF8&camp=1638&creative=19454&linkCode=ur2&site-redirect=de&tag=nemode-21
מצד ימין למעלה תופיעה לך חלונית לאישור תרגום של האתר. התירגום לאנגלית הוא מעולה וניתן לתרגם לשפות נוספות כולל עברית. מכאן כל גלישה לדף נוסף של אמזון גרמניה תתורגם אוטומטית.
http://www.amazon.de/ref=as_li_ss_tl?_encoding=UTF8&camp=1638&creative=19454&linkCode=ur2&site-redirect=de&tag=nemode-21
מצד ימין למעלה תופיעה לך חלונית לאישור תרגום של האתר. התירגום לאנגלית הוא מעולה וניתן לתרגם לשפות נוספות כולל עברית. מכאן כל גלישה לדף נוסף של אמזון גרמניה תתורגם אוטומטית.
Re: שאלה ליואל
·מימין למעלה אתה אמור לראות את התמונה שצירפתי כאן. אולי בצד שמאל אם הכרום שלך בעברית.קרוקס44 כתב:אתה יכול להצביע בדיוק על המקום המאפשר תרגום?
תודה...
אם אתה לא רואה את החלונית, גש לתפריט של כרום (בפינה בעליונה הימינית או השמאלית - שלושה קוים מקבילים) -->הגדרות-->הגדרות מתקדמות. תחת "שפה" בחר לתרגם שפות נוספות.
אתה יכול גם ללחוץ עם לחצן ימני על הדף ולבחור לתרגם אותו.
הסברים נוספים של גוגל כאן -
https://support.google.com/chrome/answer/173424?hl=en
[img]C:\Users\segal\Desktop\Capture.JPG[/img]
- dima_vy
-
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5902
- הצטרף: מרץ 2008
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 135 פעמים
- קיבל תודות: 298 פעמים
·בעמוד של ההזמנה שלך כתוב תאריך בו אמור לצאת המשלוח. המשלוחים שלי בד"כ יצאו בעיכוב של כמה ימים, אבל הגיעו תמיד במסגרת תאריכי הגעה שהוגדרו ע"י אמשון, ומופיעים באותו עמוד. זה לא משנה מתי ישלח, העיקר שיגיע בזמן. הקניה האחרונה שלי הייתה שבוע במצב הכנה לשליחה ובסוף הגיעה בתוך יומיים לארץ.Tomh כתב:תוך כמה זמן המוצר נשלח בדרך כלל?
הזמנתי אתמול בבוקר ועדיין לא עדכנו תאריך למשלוח....