מתלבט האם לבצע הכנות לAtmos, אחרי הכול - עדיין מדובר בסלון....

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
mbd
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3385
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 26 פעמים
קיבל תודות: 1813 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

הגובה האידיאלי עבור השלשה הקידמית [רצוי גובה אחיד] הוא כשהטוויטרים הם בגובה
האוזניים במצב ישיבה ממולם. לא תמיד זה בר ביצוע וחייבים להתפשר . הפשרה אמורה
להיות הגובה הקרוב ביותר לרצוי. והגובה החשוב ביותר זה של ה CENTER . כמה שהוא
קרוב יותר לגובה האוזניים כך הקשר לנעשה על המסך נשמע טבעי יותר. אבל כל זה טוב
ונכון רק אם זה אפשרי במגבלות של חדר מגורים.

MrHicUp (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1548
הצטרף: יוני 2006
מיקום: רמת הגולן
נתן תודות: 110 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

mbd כתב:הגובה האידיאלי עבור השלשה הקידמית [רצוי גובה אחיד] הוא כשהטוויטרים הם בגובה
האוזניים במצב ישיבה ממולם. לא תמיד זה בר ביצוע וחייבים להתפשר . הפשרה אמורה
להיות הגובה הקרוב ביותר לרצוי. והגובה החשוב ביותר זה של ה CENTER . כמה שהוא
קרוב יותר לגובה האוזניים כך הקשר לנעשה על המסך נשמע טבעי יותר. אבל כל זה טוב
ונכון רק אם זה אפשרי במגבלות של חדר מגורים.
...
·
אני מבין מה שאתה אומר וגם יודע ש80 ס"מ זה בערך כובה האוזניים, השאלה שנשאלת היא באיזה גובה למקם את החורים בקיר ליציאת הכבלים מהצינורות ?
נערך לאחרונה על ידי MrHicUp ב 22/10/2015 15:29, נערך פעם 1 בסך הכל.

mbd
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3385
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 26 פעמים
קיבל תודות: 1813 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

אם הרסיבר והרמקולים הקידמיים נמצאים באותו מיקום אתה לא זקוק לתעלות עבור הקדמיים.
חיבור ישיר מהרסיבר לרמקולים. [צריך להקפיד על אורך כבלים אחיד לרמקולים]
אבל אם הרסיבר ישב במקום אחר אז כ 40/50 סמ' מהריצפה. כך שכמעט כל גובה של מזנון
יכסה ויסתיר את יציאת התעלות מהקיר.

MrHicUp (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1548
הצטרף: יוני 2006
מיקום: רמת הגולן
נתן תודות: 110 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

אז ככה, אם נסתכל על התוכנית, כול המולטימדיה תהיה מאחורי קיר הסלון בארון ייעודי, מקדימה אתקין עייניות.
הקדמיים יהיו מדפיים על סטנדים.
אני חושב שארצה שגם הסנטר יהיה על סטנד אם זה אפשרי כי לטעמי זה יותר יפה.
הסראונד אחורי (בחרתי בסוף להשאר על 5.1 קלאסי) יהיו תלויים כ1.60 מ' גובה .
סאב בצד ימין מקדימה.
איך ניתן להבנתך/כם (כול מי שמוכן לתרום מכישוריו) ניתן לעשות זאת עם מקסימום אסטטיקה ללא כבלים גלויים ומה הגובה לכול נקודת יציאה מהקיר לרמקולים השונים?

mbd
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3385
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 26 פעמים
קיבל תודות: 1813 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

כל השלשה הקידמית על סטנדים זה מצוין. בסטנדים טובים קיימת האפשרות
להעביר את הכבלים בתוך הסטנד כך שכל מה שצריך זה לדאוג להעברה של
הכבלים עד לסטנדים. במקרה שלך אולי כדאי להוציא את הכבלים דרך הקיר
נמוך ככל האפשר ומשם לכניסה של הסטנד שנמצאת בחלק התחתון כך שהכבל
כמעט ולא יהיה גלוי. לרמקולים האחוריים אין בעיה אם אתה יודע היכן אתה תולה
אותם אז אתה יודע היכן למקם את יציאת התעלה והרמקול יסתיר את הכבל.
בהצלחה.

MrHicUp (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1548
הצטרף: יוני 2006
מיקום: רמת הגולן
נתן תודות: 110 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

זאת אומרת שכול הסט הקדמי יוצא באיזה מרחק מהקיר? בערך....ובכלל מה המרחק המינימלי המומלץ מהקיר?

mbd
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3385
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 26 פעמים
קיבל תודות: 1813 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

תלוי באיזה רמקולים אתה משתמש. היות ורמקולים מסוימים [PORT אחורי] מחייבים
מרחק מסוים מהקיר האחורי. תמיד יש המלצות יצרן. רמקולים עם PORT קידמי לא
מחייבים מרחק מוגדר וכנ'ל רמקולים ללא PORT. לגבי מרחק מקיר צדדי תמיד רצוי
לפחות כ 20סמ' מהקיר ואם אפשרי אז 50סמ' עדיף. אם אתה יכול לומר איזה רמקולים
יהיה אפשרי להמליץ על מרחק מדויק יותר.

MrHicUp (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1548
הצטרף: יוני 2006
מיקום: רמת הגולן
נתן תודות: 110 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

זה עוד חזון למועד.... :wink:
מבטיח שכשיגיע הרגע לבחור , אתייעץ ואשאל (Y)

תודה !

mbd
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3385
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 26 פעמים
קיבל תודות: 1813 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

בשימחה.

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”