Buy2USA - חוויה רעה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
deepspace
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 661
הצטרף: אפריל 2013
נתן תודות: 62 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

Huber כתב:גם לי היה ניסיון לא טוב איתם יותר מפעם. בהזמנה הנוכחית הזמנתי משהו במשלוח ימי, החבילה שוכבת אצלהם במחסנים כבר מעל לשבועיים. כשפניתי לברר למה הם מעכבים את החבילה כ"כ הרבה זמן לפני משלוח, קיבלתי תשובה די לקונית בסגנון "אנו מחוייבים ל 40 ימי עבודה, כולל העלאה לאוניה וכו...", מה שלא מסביר למה זה צריך לשכב סתם שבועיים במחסן שלהם לפני שמעלים לאוניה.
...
כי הם מחכים שיהיה להם מספיק סחורה בשביל למלא מכולה מלאה או חלקית.
ימי לא נשלח פר פריט. זה עסק לוגיסטי יותר.
ככל שהם יכולים לדחוס יותר חבילות פר משלוח יחס המחיר לק"ג משתפר עבורם והרווחיות עולה.
מנסיוני יוצאים להם 2 משלוחים ימיים בחודש, אחד באמצע החודש ואחד בסופו.
אם אתה יודע מתי המשלוח הקודם נשלח אז אתה יכול לצפות שעוד 15 יום בערך גם ישלח הבא.
אם חיכת שבועיים זה אומר שבדיוק פיספסת את המשלוח הקודם.
אם תכוון לזמן הנכון תוכל לשלוח עם מינימום המתנה, אבל קשה לכוון במדיוק וההזמנה צריכה להיות מוכנה כמה ימים לפני השילוח המתעתד, אחרת זה ישלח רק במכולה הבאה.
חצי ניחוש, חצי מזל, והרבה תכנונים. :lol:
ההמלצה שלי שהחבילות יהיו מוכנות למשלוח ב-10 וב-25.

אם היה להם את השכל לציין מתי המשלוח הימי הבא יוצא, זמני ההגעה (ושביעות הרצון מהשירות) היו משתפרים פלאים.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

deepspace - החבילה עדיין לא יצאה ונכון להיום היא יושבת אצלהם כבר 19 ימי עסקים (שזה לא כולל סופי שבוע, ז"א 26 ימים "רגילים), ככה שבקרוב החבילה תחגוג חודש במחסנים שלהם. הם מתחייבם לכ 40 ימי עסקים - מסתבר שחצי מזה הולך על העובדה שהחבילה יושבת אצלהם. בדיחה.

deepspace
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 661
הצטרף: אפריל 2013
נתן תודות: 62 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

במקרה כזה קרוב לוודאי ישדרגו לך למשלוח אווירי בקרוב כי בימי החבילה לא תגיע בזמן.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

שלחתי מייל לברר איך בדיוק הם יעמדוב 40 ימי עסקים אם כבר עברו 19 ולדבריהם המשלוח הימי לוקח עוד 23 ימי עסקים (זה בלי שחרור ממכס ומשלוח בארץ).

deepspace
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 661
הצטרף: אפריל 2013
נתן תודות: 62 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

מעכשיו כל עיכוב נוסף רק משחק לטובתך. (Y) :pizza:
כל עכבה לטובה.

satih
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 960
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

קרוב לוודאי שלא, הם שירותיים ומנסים לעזור עד שזה עולה להם משהו, ואז לא יוותרו אפילו על שקל כדי להשאיר לקוח מרוצה.

היה כבר מצב פעם, לא זוכר מאיזו סיבה, שמשלוח ימי התעקב, תשובה של ביי2 הייתה ש-40 יום זה בממוצע ואם לא מגיע תחכו טיפה יותר. כיוון שאווירי יעלה להם יותר אני בספק שישדרגו ללא עלות. הרי לא כתוב שהם מתחייבים ל-40 יום ומה קורה אם לוקח יותר

deepspace
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 661
הצטרף: אפריל 2013
נתן תודות: 62 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

היו היה וכך קרה. :)
דיברתי מהתנסות אישית.

אם יש התחייבות ל-40 יום לדעתי יש לך עילה לדרוש את הכסף בחזרה.

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

אכן מעצבן שער ה"דולר" שלהם.
Huber כתב:deepspace - החבילה עדיין לא יצאה ונכון להיום היא יושבת אצלהם כבר 19 ימי עסקים (שזה לא כולל סופי שבוע, ז"א 26 ימים "רגילים), ככה שבקרוב החבילה תחגוג חודש במחסנים שלהם. הם מתחייבם לכ 40 ימי עסקים - מסתבר שחצי מזה הולך על העובדה שהחבילה יושבת אצלהם. בדיחה.
...
מה זה משנה על מה מתבזבז הזמן? זה שיקולים פנימיים שלהם. השאלה היחידה היא אם זה מגיע בסופו של דבר בזמן שהוגדר.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

jtk - אני באמת לא יודע אם אתה רציני או צוחק, ואם אתה רציני כנראה שלעולם לא נבין האחד את השני.

שלגון
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2676
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 461 פעמים
קיבל תודות: 681 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

@Huber
·
jtk צודק, באופן עקרוני. אם הם מתחייבים לזמן משלוח אז כל דבר מעבר לו זה לא תקין וכל קיצור בזמן המשלוח צריך להתייחס אליו כאל הפתעה נעימה.

יש להם SLA של זמן משלוח?
ואין לך "געוואלד געצרוכען"
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...

Ilyan
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2541
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

היה לי את אותו עניין איתם, עיכוב של יותר משבועיים בנמל שלהם ובסוף קיבלתי את החבילה אחרי כמעט חמישים יום. ירדתי איתם לרזולוציה של חישוב ימי עבודה שעברו מאז ההזמנה ועד הגעה לארץ, הם התעקשו שזה מחושב לפי שעות עבודה של השירות לקוחות בלבד (!), כלומר א-ה, למרות שהראיתי להם שקיבלתי עידכונים בשבת לפנות בוקר.. לא הסכימו לפצות אפילו בשקל כמו שנאמר.

חברה מלאה בעצמה ברמה דוחה, שילכו לחפש...

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #42 

שלגון כתב:@Huber
·
jtk צודק, באופן עקרוני. אם הם מתחייבים לזמן משלוח אז כל דבר מעבר לו זה לא תקין וכל קיצור בזמן המשלוח צריך להתייחס אליו כאל הפתעה נעימה.

יש להם SLA של זמן משלוח?
...
·

באופן עקרוני, בוודאי. אבל יש עקרונות ויש מציאות. להגיע למקסימום ימים שמתחייבים אליהם ולתת ללקוח לחכות כמה שיותר כי זה אפשרי/מאפשר לה לחסוך כמה שיותר עלויות, לא ממש נחשב כשירות טוב בעיניי. זכותך לחשוב אחרת כמובן.

קיבלתי היום תשובה מהשירות לקוחות שלהם באלו המילים:

היי,

אני מאמינה כי החבילה תימסר בטווח הימים אליהם אנו מתחייבים.
במידה והחבילה תגיע לאחר 40 ימי עסקים, אנא פנה אלינו (טלפונית) ביום בו תקבל את החבילה ואנו נמצא את הדרך לטפל בנושא.

המשך יום נעים.


איך עוזר "לטפל בנושא" אחרי שיש כבר עיכוב? למה לא לפתור את הבעייה מראש כשבר מודעים אליה אלא להמתין לאחר שהיא נוצרת?

וד"א - כן, ההתחייבות שלהם היא למקסימום 40 ימי עבודה, אנחנו כבר באמצע הדרך (20 מתוך 40 ימים החבילה אצלהם במחסן).

שלגון
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2676
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 461 פעמים
קיבל תודות: 681 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

Huber כתב: ... כי זה אפשרי/מאפשר לה לחסוך כמה שיותר עלויות...
...
·
הנה כתבת את זה בעצמך - זה מה שמאפשר את המחיר שאתה אמור לשלם ולהם להרוויח מספיק בשביל לקיים את השירות הזה. בקיצור, זה המודל העסקי שלהם. אפשר לעשות את זה בפחות זמן? כנראה שכן אבל זה יבוא על חשבון הרווחיות שלהם ו/או העלות ללקוח. זה יהיה מודל עסקי אחר.

אם הם התחייבו ל-40 יום זה מה שהם מחוייבים אליו - לא יותר אבל גם לא פחות.

אני מצטער אבל במקרה הזה אני חושב שאתה טועה והציפיות שלך לא ריאליות. אם הם לא יעמדו בהתחייבות שלהם אז יש לך סיבה להתלונן.
ואין לך "געוואלד געצרוכען"
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...

shuali
סמל אישי של משתמש
טרול
טרול
הודעות: 5010
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 228 פעמים
קיבל תודות: 753 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

שלגון כתב:
...
...
·
הנה כתבת את זה בעצמך - זה מה שמאפשר את המחיר שאתה אמור לשלם ולהם להרוויח מספיק בשביל לקיים את השירות הזה. בקיצור, זה המודל העסקי שלהם. אפשר לעשות את זה בפחות זמן? כנראה שכן אבל זה יבוא על חשבון הרווחיות שלהם ו/או העלות ללקוח. זה יהיה מודל עסקי אחר.

אם הם התחייבו ל-40 יום זה מה שהם מחוייבים אליו - לא יותר אבל גם לא פחות.

אני מצטער אבל במקרה הזה אני חושב שאתה טועה והציפיות שלך לא ריאליות. אם הם לא יעמדו בהתחייבות שלהם אז יש לך סיבה להתלונן.
...
·

+1
צודק בכל מה שרשמת. מעבר לכך, יצא לי לשוחח עם מנהלת שירות הלקוחות שלהם בעבר בקשר לנושא הזה. היא הסבירה לי שהם רוכשים מכולה וצריכים לעשות לה אופטימיזציה מבחינת משקל / נפח. כלומר יכול להיות שתגיע חבילה שבוע אחרי חבילה אחרת אבל היא תיכנס למכולה הקרובה והשניה לא מאחר והיא מנצלת את המקום טוב יותר. יש להם משלוח ימי פעם בשבועיים אם אני לא טועה ולכן יש מצב שתחכה חודש עד שתצא לדרך (20 וקצת ימי עסקים). כנראה שזה מה שקרה במקרה שלך.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

סבבה, נמשיך את הדיון עוד 20 ימי עבודה (Y)

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”