פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
oren85 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

בעיות עם אלקטורניקס פרו

נושא שלא נקרא #1 

אני יודע שתגידו לי שאסור לעשות את האחריות דרכם או בכלל לפנות אליהם. אבל לאחר שהטלווזיה של חבר נהרסה קליל. החלטתי לעשות אחריות לטלווזיה. התקשרתי לסמסונג ומייד הועברתי לאלקטרוניקס פרו. הנציגה הייתה מאוד נחמדה והסבירה לי שיש להם שירות חדש שזה כולל פאנלים והכל תמורת 860 שקל. ביקשתי זמן לחשוב אבל הנציגה קצת לחצה עליי והבטיחה שהמחיר טוב וזה מכסה הכל. רכשתי את האחריות וסיימנו את השיחה.
לאחר 3 שבועות התקשרתי לשירות ( המתנתי יותר משעה) ביקשתי קבלה או מסמך על רכישת האחריות והנציג הבטיח לי שהנציגה ממנה רכשתי את האחריות תחזור אליי. כמובן שהיא לא חזרה. רק לאחר יום שהמתנתי שוב על הקו.
ביקשתי ממנה שתשלח לי את הקבלה וושאלתי אותה אם אני יכול להזמין כבר טכנאי במסגרת האחריות. היא אמרה בוודאי. שאלתי אותה אם זה ללא עלות אמרה כן. ולמה לך להמתין לעד אחריי החגים.
הגיע הטכנאי שהיה דיי נחמד וזיהה כמה תקלות ורצה לקחת את הטלווזיה למעבדה. ביקשתי ממנו טלווזיה חלופי והוא טען שייקח זמן עד שיביאו לי אותה. אז אמרתי לו אם אתה כבר פה, עדיף שתיקח את הטלווזיה על מנת שיטפלו בתקלה.

לאחר שבועיים קיבלתי טלפון מפתיע מהמעבדה שרוצים לחייב אותי ב1000 שקל!!! כמון שסירבתי ואמרתי שאין מצב שאני משלם וכל החלקים אמורים להיות באחריות.
הנציגה ביקשה זמן לברר. לאחר שבוע התקשרה שוב ואמרה שהיא בדקה וזה יעלה 500 שקלים כי צריך להחליף פאנלים. טענתי שבשיחה עם הנציגה היא חזרה על זה שוב ושוב שכל החלקים ללא תשלום.
לאחר שראתה שאני לא מתכוון לוותר היא אמרה לא חיכית את החודש הראשון בתקופת הההכשרה שלך. הסברתי לה ששאלתי את הנציגה והיא אמרה שכבר אפשר להזמין טכנאי וחלקים ללא תשלום ועוד הייתה אדיבה ואמרה שחבל שתחכה לאחר החגים.
המצב הוא כרגע שאני ללא טלווזיה. הם כרגע לא מתקנים את הטלווזיה. ואפילו הציעו לי לרכוש טלווזיה חדשה במחיר מלא( וה860 יקוזז מהמחיר)
מה אני יכול לעשות? או שתביעה זה האופצייה היחידה איתם.
קראתי לפניי את כל הביקורת והזעקות של האנשים. אבל איפשהו האמנתי שלי זה לא יקרה.

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

Wow...

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

רק למען הסדר הטוב,
עשית אחריות לטלויזיה עם תקלה בפנל וחשבת שיתקנו לך אותה?

tam8
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 30
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

סמליין מניליין הם אותם בעלים /מניות - והאמנה לא לתת שירות רק לחרטט את הלקוח

נושא שלא נקרא #4 

פיתרונות ותשובות במידה וניתנות ברמה של עולם שלישי
האחריות לא שווה את הנייר שעליה היא כתובה.
סמסונג חברה מעולה
היבואן הראשי - ממש לא
תקנו סמסונג אצל יבואן מקביל - שירות פי 10 יותר טוב ואמין מיבואן הרשמי

bigib
טרול
טרול
הודעות: 195
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

ahersko כתב:רק למען הסדר הטוב,
עשית אחריות לטלויזיה עם תקלה בפנל וחשבת שיתקנו לך אותה?
...
·
מצטרף לשאלה.. כי אם כן גם תביעה לא תעזור לך.

bigib
טרול
טרול
הודעות: 195
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

Re: סמליין מניליין הם אותם בעלים /מניות - והאמנה לא לתת שירות רק לחרטט את הלקוח

נושא שלא נקרא #6 

tam8 כתב:פיתרונות ותשובות במידה וניתנות ברמה של עולם שלישי
האחריות לא שווה את הנייר שעליה היא כתובה.
סמסונג חברה מעולה
היבואן הראשי - ממש לא
תקנו סמסונג אצל יבואן מקביל - שירות פי 10 יותר טוב ואמין מיבואן הרשמי
...
·
יבואנים מקבילים פחות מוכרים סמסונג בתקופה הזו כי הדגמים האחרונים שלהם שווים לת...
אם כבר יבוא מקביל יש מסכי אולד נהדרים מבית LG ומסכי לד מצוינים מבית SONY.

oren85 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

ahersko כתב:רק למען הסדר הטוב,
עשית אחריות לטלויזיה עם תקלה בפנל וחשבת שיתקנו לך אותה?
...
·ממש לא. אם אתה שואל אותי אני בכלל לא מבין בחלקים של הטלווזיה. ולא יודע מה התפקיד של הפנאל בכלל.
שאומרים לך תשלם כמעט 900 שקל ותהיה עם ראש שקט להכל אז אתה לא מצפה להפתעות.
הזמנתי אותו מכיוון שהwifi פעם עבד . והוא זיהה זליגת אור בקצה המסך. שחייב לקחת למעבדה

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

אז שיחזיר את המסך בדיוק במצב שהוא לקח אותו.

סמסונג חברה פח כמו השרות שלה, אבל כל עוד אנשים קונים למי אכפת.

ריימונד1930
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 71
הצטרף: מאי 2017
שם מלא: daniel cohen
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

Re: בעיות עם אלקטורניקס פרו

נושא שלא נקרא #9 

@oren85
·קראתי את ההודעה שלך, ותגובות חברי הפורום. לפי ניסיוני איתם תגיד שלום לכסף ששילמתה על האחריות. לא נראה לי שיש לך סיכוי בבית משפט, יתכן שיפסקו נגדך הוצאות משפט. צר לי לקרוא, שלאחר כל כך הרבה פוסטים ותגובות על השירות תיקונים ואחריות של סמסונג, חשבתה שאתה כן תקבל, שירות ותיקון לטלוויזיה שלך גם אם שילמתה 860 ש"ח.
חבל שלא לקחתה ברצינות את האזהרות שכתבו חברי הפורום.
צר לי על עובדן כספך.

oren85 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

Re: בעיות עם אלקטורניקס פרו

נושא שלא נקרא #10 

ריימונד1930 כתב:@oren85
·קראתי את ההודעה שלך, ותגובות חברי הפורום. לפי ניסיוני איתם תגיד שלום לכסף ששילמתה על האחריות. לא נראה לי שיש לך סיכוי בבית משפט, יתכן שיפסקו נגדך הוצאות משפט. צר לי לקרוא, שלאחר כל כך הרבה פוסטים ותגובות על השירות תיקונים ואחריות של סמסונג, חשבתה שאתה כן תקבל, שירות ותיקון לטלוויזיה שלך גם אם שילמתה 860 ש"ח.
חבל שלא לקחתה ברצינות את האזהרות שכתבו חברי הפורום.
צר לי על עובדן כספך.
...
·כן לפי התגובות פה הבנתי שאין לי סיכוי מולם והוספתי להם היום עוד 500 שקל.
סך הכל 1500 שקל עבור התיקון!
אני רק יכול להגיד שאני מקווה בשבילם שהטלוייזיה תחזור תקינה. כי אם לא חבל עליהם.
גם בנוסף יש שיחה מוקלטת עם הנציגת מכירות שהאחריות כוללת פנל ובכתב האחריות בכתב רשום שלא.
זה עוד עניין שצריך לפתור איתם

RobotCop
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1582
הצטרף: נובמבר 2011
מיקום: אי שם, פה בסביבה.
נתן תודות: 119 פעמים
קיבל תודות: 350 פעמים

Re: בעיות עם אלקטורניקס פרו

נושא שלא נקרא #11 

לא משנה.

ריימונד1930
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 71
הצטרף: מאי 2017
שם מלא: daniel cohen
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

Re: בעיות עם אלקטורניקס פרו

נושא שלא נקרא #12 

@oren85
אני למדתי דבר חשוב בחיי למרות שאני כבר לא איש צעיר. חברי הפורום כותבים פוסטים ותגובות על סמך הניסיון. אני לרגע לא חושב שיש חבר פורום שרוצה סתם לכתוב דברים ללא בסיס. לכן אני קורא היטב מה שנכתב בפורום הזה, ועוד מקומות, כדי שבעתיד לא לעשות טעות שעשינו עם קניית טלוויזיה של סמסונג, במיוחד לאור כל התלונות על השירות ותיקון באלקטרוניקס-פרו.
אני ומשפחתי למדנו על בשרינו איזה שירות ניתן לצרכנים גם כשיש אחריות מלאה לפי חוק הגנת הצרכן.
משפחתי המורחבת תתרחק הרבה מכל מוצר חשמלי של סמסונג, כאשר מקבלים כזה יחס, שירות, ואחריות מהם.
·

HDMI
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 566
הצטרף: אוגוסט 2006
נתן תודות: 35 פעמים
קיבל תודות: 32 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

גם יורוקום עברה ל - "אלקטקוניקס פרו" ומדברים על זה שגם ח.י יעברו לעבוד איתם...
זה מה יש...

bigib
טרול
טרול
הודעות: 195
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

HDMI כתב:גם יורוקום עברה ל - "אלקטקוניקס פרו" ומדברים על זה שגם ח.י יעברו לעבוד איתם...
זה מה יש...
...
·
גם ישפאר.. ברגע שח.י יעברו זה יהיה תום עידן ה״יבוא הרשמי״ של מסכים בארץ הקודש. זה פשוט לא ישתלם יותר משום בחינה.

Animor
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 811
הצטרף: אפריל 2014
נתן תודות: 105 פעמים
קיבל תודות: 174 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

תמוה בעיניי שהיבואנים הרשמיים אינם מודעים לנזק התדמיתי והכלכלי שאלקטורניקס פרו גורמת להם.
הרי אחת הסיבות העיקריות לרכישת מוצר מייבוא רשמי ולא מייבוא מקביל, זה השירות והאחריות. אבל אם השירות והאחריות נראים כך, אין שום סיבה לשלם יותר על מוצר מיבואן רשמי.
הייתי מצפה שהיבואנים הרשמיים יבינו את זה ויעיפו את אלקטורניקס פרו, אבל במקום זה אני קורא שעוד יבואנים רשמיים מתחילים להשתמש בהם כספק.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”