אני יודע שתגידו לי שאסור לעשות את האחריות דרכם או בכלל לפנות אליהם. אבל לאחר שהטלווזיה של חבר נהרסה קליל. החלטתי לעשות אחריות לטלווזיה. התקשרתי לסמסונג ומייד הועברתי לאלקטרוניקס פרו. הנציגה הייתה מאוד נחמדה והסבירה לי שיש להם שירות חדש שזה כולל פאנלים והכל תמורת 860 שקל. ביקשתי זמן לחשוב אבל הנציגה קצת לחצה עליי והבטיחה שהמחיר טוב וזה מכסה הכל. רכשתי את האחריות וסיימנו את השיחה.
לאחר 3 שבועות התקשרתי לשירות ( המתנתי יותר משעה) ביקשתי קבלה או מסמך על רכישת האחריות והנציג הבטיח לי שהנציגה ממנה רכשתי את האחריות תחזור אליי. כמובן שהיא לא חזרה. רק לאחר יום שהמתנתי שוב על הקו.
ביקשתי ממנה שתשלח לי את הקבלה וושאלתי אותה אם אני יכול להזמין כבר טכנאי במסגרת האחריות. היא אמרה בוודאי. שאלתי אותה אם זה ללא עלות אמרה כן. ולמה לך להמתין לעד אחריי החגים.
הגיע הטכנאי שהיה דיי נחמד וזיהה כמה תקלות ורצה לקחת את הטלווזיה למעבדה. ביקשתי ממנו טלווזיה חלופי והוא טען שייקח זמן עד שיביאו לי אותה. אז אמרתי לו אם אתה כבר פה, עדיף שתיקח את הטלווזיה על מנת שיטפלו בתקלה.
לאחר שבועיים קיבלתי טלפון מפתיע מהמעבדה שרוצים לחייב אותי ב1000 שקל!!! כמון שסירבתי ואמרתי שאין מצב שאני משלם וכל החלקים אמורים להיות באחריות.
הנציגה ביקשה זמן לברר. לאחר שבוע התקשרה שוב ואמרה שהיא בדקה וזה יעלה 500 שקלים כי צריך להחליף פאנלים. טענתי שבשיחה עם הנציגה היא חזרה על זה שוב ושוב שכל החלקים ללא תשלום.
לאחר שראתה שאני לא מתכוון לוותר היא אמרה לא חיכית את החודש הראשון בתקופת הההכשרה שלך. הסברתי לה ששאלתי את הנציגה והיא אמרה שכבר אפשר להזמין טכנאי וחלקים ללא תשלום ועוד הייתה אדיבה ואמרה שחבל שתחכה לאחר החגים.
המצב הוא כרגע שאני ללא טלווזיה. הם כרגע לא מתקנים את הטלווזיה. ואפילו הציעו לי לרכוש טלווזיה חדשה במחיר מלא( וה860 יקוזז מהמחיר)
מה אני יכול לעשות? או שתביעה זה האופצייה היחידה איתם.
קראתי לפניי את כל הביקורת והזעקות של האנשים. אבל איפשהו האמנתי שלי זה לא יקרה.
פניה לראשי האתר -בהקשר לאלקטרוניקס פרו
סמליין מניליין הם אותם בעלים /מניות - והאמנה לא לתת שירות רק לחרטט את הלקוח
פיתרונות ותשובות במידה וניתנות ברמה של עולם שלישי
האחריות לא שווה את הנייר שעליה היא כתובה.
סמסונג חברה מעולה
היבואן הראשי - ממש לא
תקנו סמסונג אצל יבואן מקביל - שירות פי 10 יותר טוב ואמין מיבואן הרשמי
האחריות לא שווה את הנייר שעליה היא כתובה.
סמסונג חברה מעולה
היבואן הראשי - ממש לא
תקנו סמסונג אצל יבואן מקביל - שירות פי 10 יותר טוב ואמין מיבואן הרשמי
Re: סמליין מניליין הם אותם בעלים /מניות - והאמנה לא לתת שירות רק לחרטט את הלקוח
·tam8 כתב:פיתרונות ותשובות במידה וניתנות ברמה של עולם שלישי
האחריות לא שווה את הנייר שעליה היא כתובה.
סמסונג חברה מעולה
היבואן הראשי - ממש לא
תקנו סמסונג אצל יבואן מקביל - שירות פי 10 יותר טוב ואמין מיבואן הרשמי...
יבואנים מקבילים פחות מוכרים סמסונג בתקופה הזו כי הדגמים האחרונים שלהם שווים לת...
אם כבר יבוא מקביל יש מסכי אולד נהדרים מבית LG ומסכי לד מצוינים מבית SONY.
- oren85 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 28
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
·ממש לא. אם אתה שואל אותי אני בכלל לא מבין בחלקים של הטלווזיה. ולא יודע מה התפקיד של הפנאל בכלל.ahersko כתב:רק למען הסדר הטוב,
עשית אחריות לטלויזיה עם תקלה בפנל וחשבת שיתקנו לך אותה?...
שאומרים לך תשלם כמעט 900 שקל ותהיה עם ראש שקט להכל אז אתה לא מצפה להפתעות.
הזמנתי אותו מכיוון שהwifi פעם עבד . והוא זיהה זליגת אור בקצה המסך. שחייב לקחת למעבדה
- ריימונד1930
-
- חבר פעיל
- הודעות: 71
- הצטרף: מאי 2017
- שם מלא: daniel cohen
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 12 פעמים
Re: בעיות עם אלקטורניקס פרו
@oren85
·קראתי את ההודעה שלך, ותגובות חברי הפורום. לפי ניסיוני איתם תגיד שלום לכסף ששילמתה על האחריות. לא נראה לי שיש לך סיכוי בבית משפט, יתכן שיפסקו נגדך הוצאות משפט. צר לי לקרוא, שלאחר כל כך הרבה פוסטים ותגובות על השירות תיקונים ואחריות של סמסונג, חשבתה שאתה כן תקבל, שירות ותיקון לטלוויזיה שלך גם אם שילמתה 860 ש"ח.
חבל שלא לקחתה ברצינות את האזהרות שכתבו חברי הפורום.
צר לי על עובדן כספך.
·קראתי את ההודעה שלך, ותגובות חברי הפורום. לפי ניסיוני איתם תגיד שלום לכסף ששילמתה על האחריות. לא נראה לי שיש לך סיכוי בבית משפט, יתכן שיפסקו נגדך הוצאות משפט. צר לי לקרוא, שלאחר כל כך הרבה פוסטים ותגובות על השירות תיקונים ואחריות של סמסונג, חשבתה שאתה כן תקבל, שירות ותיקון לטלוויזיה שלך גם אם שילמתה 860 ש"ח.
חבל שלא לקחתה ברצינות את האזהרות שכתבו חברי הפורום.
צר לי על עובדן כספך.
- oren85 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 28
- הצטרף: אוגוסט 2017
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
Re: בעיות עם אלקטורניקס פרו
·כן לפי התגובות פה הבנתי שאין לי סיכוי מולם והוספתי להם היום עוד 500 שקל.ריימונד1930 כתב:@oren85
·קראתי את ההודעה שלך, ותגובות חברי הפורום. לפי ניסיוני איתם תגיד שלום לכסף ששילמתה על האחריות. לא נראה לי שיש לך סיכוי בבית משפט, יתכן שיפסקו נגדך הוצאות משפט. צר לי לקרוא, שלאחר כל כך הרבה פוסטים ותגובות על השירות תיקונים ואחריות של סמסונג, חשבתה שאתה כן תקבל, שירות ותיקון לטלוויזיה שלך גם אם שילמתה 860 ש"ח.
חבל שלא לקחתה ברצינות את האזהרות שכתבו חברי הפורום.
צר לי על עובדן כספך....
סך הכל 1500 שקל עבור התיקון!
אני רק יכול להגיד שאני מקווה בשבילם שהטלוייזיה תחזור תקינה. כי אם לא חבל עליהם.
גם בנוסף יש שיחה מוקלטת עם הנציגת מכירות שהאחריות כוללת פנל ובכתב האחריות בכתב רשום שלא.
זה עוד עניין שצריך לפתור איתם
- ריימונד1930
-
- חבר פעיל
- הודעות: 71
- הצטרף: מאי 2017
- שם מלא: daniel cohen
- נתן תודות: 43 פעמים
- קיבל תודות: 12 פעמים
Re: בעיות עם אלקטורניקס פרו
@oren85
אני למדתי דבר חשוב בחיי למרות שאני כבר לא איש צעיר. חברי הפורום כותבים פוסטים ותגובות על סמך הניסיון. אני לרגע לא חושב שיש חבר פורום שרוצה סתם לכתוב דברים ללא בסיס. לכן אני קורא היטב מה שנכתב בפורום הזה, ועוד מקומות, כדי שבעתיד לא לעשות טעות שעשינו עם קניית טלוויזיה של סמסונג, במיוחד לאור כל התלונות על השירות ותיקון באלקטרוניקס-פרו.
אני ומשפחתי למדנו על בשרינו איזה שירות ניתן לצרכנים גם כשיש אחריות מלאה לפי חוק הגנת הצרכן.
משפחתי המורחבת תתרחק הרבה מכל מוצר חשמלי של סמסונג, כאשר מקבלים כזה יחס, שירות, ואחריות מהם.
·
אני למדתי דבר חשוב בחיי למרות שאני כבר לא איש צעיר. חברי הפורום כותבים פוסטים ותגובות על סמך הניסיון. אני לרגע לא חושב שיש חבר פורום שרוצה סתם לכתוב דברים ללא בסיס. לכן אני קורא היטב מה שנכתב בפורום הזה, ועוד מקומות, כדי שבעתיד לא לעשות טעות שעשינו עם קניית טלוויזיה של סמסונג, במיוחד לאור כל התלונות על השירות ותיקון באלקטרוניקס-פרו.
אני ומשפחתי למדנו על בשרינו איזה שירות ניתן לצרכנים גם כשיש אחריות מלאה לפי חוק הגנת הצרכן.
משפחתי המורחבת תתרחק הרבה מכל מוצר חשמלי של סמסונג, כאשר מקבלים כזה יחס, שירות, ואחריות מהם.
·
תמוה בעיניי שהיבואנים הרשמיים אינם מודעים לנזק התדמיתי והכלכלי שאלקטורניקס פרו גורמת להם.
הרי אחת הסיבות העיקריות לרכישת מוצר מייבוא רשמי ולא מייבוא מקביל, זה השירות והאחריות. אבל אם השירות והאחריות נראים כך, אין שום סיבה לשלם יותר על מוצר מיבואן רשמי.
הייתי מצפה שהיבואנים הרשמיים יבינו את זה ויעיפו את אלקטורניקס פרו, אבל במקום זה אני קורא שעוד יבואנים רשמיים מתחילים להשתמש בהם כספק.
הרי אחת הסיבות העיקריות לרכישת מוצר מייבוא רשמי ולא מייבוא מקביל, זה השירות והאחריות. אבל אם השירות והאחריות נראים כך, אין שום סיבה לשלם יותר על מוצר מיבואן רשמי.
הייתי מצפה שהיבואנים הרשמיים יבינו את זה ויעיפו את אלקטורניקס פרו, אבל במקום זה אני קורא שעוד יבואנים רשמיים מתחילים להשתמש בהם כספק.