@jacko-il
·התגובות שלי הם לא בגלל חפירות. מקווה שהבהרתי את עצמי טוב.
[פוצל] סדרה B וההבדלים בפאנלים
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
@miki775
·
לאיזה הפרש רציני מאד במחיר אתה מתייחס?
ל- C7 יש תוספת כספית ביחס ל- B7, כך גם היה בכל העולם. בבלאק פראיידיי החל להימכר אצלנו ה- B7 גם בארץ ונקודתית בגלל המבצע שהיה על ה- B7 (בארץ ובעולם) הפער במחיר גדל להפרש רציני (אם מסתכלים על מחירון מומלץ לצרכן, אם זכור לי נכון ה- B7 הוצע ב- 14K וה- C7 אולי ב- 16K פלוס, תקן אותי אם אני טועה). עכשיו, אחרי הבלאק פראיידיי, כמו שרואים במכירה הקבוצתית שעלתה ההפרש בינהם יחסית זניח.
@motico
.
התנסחתי לא טוב.
ראשית, בוא נתחיל מזה שאני לא מייצג אף גורם למעט תחושות והבנה שלי כמשתמש (גם אם היא שגויה או שלא מסכימים איתה אחרים). אני לא בא מהענף ובטח ובטח לא מייצג את ח.י כאן. מנסיון שלי, ח.י הוכיחו לי (גם אישית וגם אצל חברים שאני מכיר) שכשמסך מגיע עם פגם, כמו פיקסלים תקולים, אזור עם כתם כהה/בהיר ודברים מהסוג הזה - אין בכלל וויכוחים - לוקחים את המסך חזרה ומספקים חדש תקין. עד כאן לא מפתיע אף אחד, סה"כ התנהלות בסיסית תקינה. רק שבהרבה מקרים שיצא לי להכיר, באזורים האלה שנופלים בין הכסאות בתחום האפור (pun not intended), בהם המסך נחשב תקין מבחינת היצרן אך לא בעיניי הלקוח - בדרך כלל, שוב מהנסיון שלי, ח.י עושים "מעבר לבסיס" ומציעים ללקוח פתרונות כדי להוציא את הלקוח מרוצה. אם זו החלפה במסך חדש ואם זה שדרוג לדגם אחר שהלקוח מעוניין. זה מה שאני מכיר מהנסיון האישי שלי. שוב, לא מייצג את ח.י ולא עונה בשמם כאן, אבל זה מה שאני מכיר.
מסך פגום לא אמור לצאת מהמפעל? אולי בתיאוריה זה נכון, בפועל לא. יעידו כאן מאות או אלפי חברים שקיבלו מסך פגום מכל יצרן שקיים בשוק - מפגם טכני ברור לעין ועד לבעיות אחידות. אנחנו היום עוסקים פה הרבה ב- OLED ונראה כאילו שכחנו שכל שעתיים וחצי בעבר הלא כל כך רחוק נפתח שרשור על בעיית עננות, זליגות אור ו- DSE במסכי LCD, כולל ספינות הדגל של היצרנים הכי מובילים בענף.
ומוטי, אותי כלקוח לא מטריד מה יוצא מהמפעל והם הוא פגום או לא. אותי מעניין מה מגיע אליי הביתה והאם מי שמוכר לי את המוצר (חנות ויבואן) נותן לי גב אם אני מלין על בעיה מהותית שהורסת לי את חווית השימוש.
@sky1sky10
.
לא התכוונתי לומר לך שאתה חופר. אני פשוט עדיין מנסה להבין אם יש לך פאנל עם פגמים כלשהם או שאתה שואל באופן כללי?
·
לאיזה הפרש רציני מאד במחיר אתה מתייחס?
ל- C7 יש תוספת כספית ביחס ל- B7, כך גם היה בכל העולם. בבלאק פראיידיי החל להימכר אצלנו ה- B7 גם בארץ ונקודתית בגלל המבצע שהיה על ה- B7 (בארץ ובעולם) הפער במחיר גדל להפרש רציני (אם מסתכלים על מחירון מומלץ לצרכן, אם זכור לי נכון ה- B7 הוצע ב- 14K וה- C7 אולי ב- 16K פלוס, תקן אותי אם אני טועה). עכשיו, אחרי הבלאק פראיידיי, כמו שרואים במכירה הקבוצתית שעלתה ההפרש בינהם יחסית זניח.
@motico
.
התנסחתי לא טוב.
ראשית, בוא נתחיל מזה שאני לא מייצג אף גורם למעט תחושות והבנה שלי כמשתמש (גם אם היא שגויה או שלא מסכימים איתה אחרים). אני לא בא מהענף ובטח ובטח לא מייצג את ח.י כאן. מנסיון שלי, ח.י הוכיחו לי (גם אישית וגם אצל חברים שאני מכיר) שכשמסך מגיע עם פגם, כמו פיקסלים תקולים, אזור עם כתם כהה/בהיר ודברים מהסוג הזה - אין בכלל וויכוחים - לוקחים את המסך חזרה ומספקים חדש תקין. עד כאן לא מפתיע אף אחד, סה"כ התנהלות בסיסית תקינה. רק שבהרבה מקרים שיצא לי להכיר, באזורים האלה שנופלים בין הכסאות בתחום האפור (pun not intended), בהם המסך נחשב תקין מבחינת היצרן אך לא בעיניי הלקוח - בדרך כלל, שוב מהנסיון שלי, ח.י עושים "מעבר לבסיס" ומציעים ללקוח פתרונות כדי להוציא את הלקוח מרוצה. אם זו החלפה במסך חדש ואם זה שדרוג לדגם אחר שהלקוח מעוניין. זה מה שאני מכיר מהנסיון האישי שלי. שוב, לא מייצג את ח.י ולא עונה בשמם כאן, אבל זה מה שאני מכיר.
מסך פגום לא אמור לצאת מהמפעל? אולי בתיאוריה זה נכון, בפועל לא. יעידו כאן מאות או אלפי חברים שקיבלו מסך פגום מכל יצרן שקיים בשוק - מפגם טכני ברור לעין ועד לבעיות אחידות. אנחנו היום עוסקים פה הרבה ב- OLED ונראה כאילו שכחנו שכל שעתיים וחצי בעבר הלא כל כך רחוק נפתח שרשור על בעיית עננות, זליגות אור ו- DSE במסכי LCD, כולל ספינות הדגל של היצרנים הכי מובילים בענף.
ומוטי, אותי כלקוח לא מטריד מה יוצא מהמפעל והם הוא פגום או לא. אותי מעניין מה מגיע אליי הביתה והאם מי שמוכר לי את המוצר (חנות ויבואן) נותן לי גב אם אני מלין על בעיה מהותית שהורסת לי את חווית השימוש.
@sky1sky10
.
לא התכוונתי לומר לך שאתה חופר. אני פשוט עדיין מנסה להבין אם יש לך פאנל עם פגמים כלשהם או שאתה שואל באופן כללי?
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".