מתלבט...

פורום מסכי OLED בחסות LG
croudo (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: אפריל 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

מתלבט...

נושא שלא נקרא #1 

יש לי 8000 שקל
מה עדיף?
65 אינץ' SJ800Y 4K של LG
או
55 אינץ' OLED 55B7Y 4K
הסלון שלי 4 מטרים
תודה

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

כבר באתי לכתוב שאם אתה מעדיף איכות על פני גודל אז לך על OLED. אבל! ח.י. היבואן מציעים אפשרות של החזרה של המסך הקנוי תוך 14 ימים מאז ההספקה וקבלת הכסף בחזרה גם אם השתמשת במסך, במידה ואתה קונה אותו בחנויות מקוונות המומלצות שלהם. אז האופציה ההגיונית ביותר היא פשוט לקנות ולנסות את שניהם ולהחזיר את מה שנראה לך פחות טוב.

וכן, אני מודע לכך שכל עובד ח.י. בכיר שקורא את ההודעה הזאת רוצה לחנוק אותי בגלל שאני מעלה את האפשרות הזאת, אבל כל עוד היא קיימת - אין סיבה לא לנצל אותה מנקודת מבט של לקוח.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #3 

ל-4 מטר צריך מסך כמה שיותר גדול.
אם הסלון מואר או אם אתה צריך זווית צפייה רחבה, אז ה-SJ800 תהיה אחלה.
אם לא, ואיכות התמונה חשובה, הייתי דווקא הולך על MU8000.

psibeast
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 1943
הצטרף: דצמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 162 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

evgenetic כתב:כבר באתי לכתוב שאם אתה מעדיף איכות על פני גודל אז לך על OLED. אבל! ח.י. היבואן מציעים אפשרות של החזרה של המסך הקנוי תוך 14 ימים מאז ההספקה וקבלת הכסף בחזרה גם אם השתמשת במסך, במידה ואתה קונה אותו בחנויות מקוונות המומלצות שלהם. אז האופציה ההגיונית ביותר היא פשוט לקנות ולנסות את שניהם ולהחזיר את מה שנראה לך פחות טוב.

וכן, אני מודע לכך שכל עובד ח.י. בכיר שקורא את ההודעה הזאת רוצה לחנוק אותי בגלל שאני מעלה את האפשרות הזאת, אבל כל עוד היא קיימת - אין סיבה לא לנצל אותה מנקודת מבט של לקוח.
...
זה ממש לעשות abuse ליבואן שמנסה לתת שירות טוב ולהעניש אותו על כך.
אם אתה מחפש מוטיבציה מהצד של הלקוח לא לעשות דברים כאלה - כי אם יעשו abuse, אז יסגרו את האפשרות הזאת.

dk_1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 150
הצטרף: אוגוסט 2010
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

לפני שאתה לוקח B7Y, הייתי מציע לך לעקוב אחרי השרשור המקבילי
https://www.hometheater.co.il/vt291571.html
ולראות לאן זה מתפתח...

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

@psibeast

try-before-you-buy זו נורמה צרכנית מקובלת במקומות רבים בעולם. העובדה שזה נשמע לך כabuse מצביע אך ורק על תרבות, תודעה ונורמות צריכה עלובות של ישראל.
נערך לאחרונה על ידי evgenetic ב 31/12/2017 15:24, נערך פעם 1 בסך הכל.

psibeast
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 1943
הצטרף: דצמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 162 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

את רף המוסר שלי זה לא עובר. אם את שלך זה עובר, נותר לי רק לקוות שלא הרבה אנשים ינהגו כך ושהיבואן לא יבטל את המדיניות שלו.

nasdaq
טרול
טרול
הודעות: 119
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

psibeast כתב:את רף המוסר שלי זה לא עובר. אם את שלך זה עובר, נותר לי רק לקוות שלא הרבה אנשים ינהגו כך ושהיבואן לא יבטל את המדיניות שלו.
...
·
תהיה בטוח שעם עוד כמה כמוהו שנה הבאה לא יהיה פה שום מבצע כזה או בכלל.

dk_1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 150
הצטרף: אוגוסט 2010
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

לא ברור, למה אתם משייכים את זה למבצע כזה או אחר,
יש חוק לגבי החזרת מוצרים שנקנו באתרי מסחר...

seri
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 492
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 89 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

@psibeast
·
מדבריך נשמע שהיבואנים ממש סובלים .
שיטת בדיקת והחזרת המוצר קיימת מזה שנים רבות בארצות הברית וגם בארץ ע"י חברת מזרונים.

נכון , תמיד יהיו צרכנים שינצלו את המצב לרעה, אבל אני חושב ש evgenetic לא התכוון בדבריו לנצל או לפגוע ביבואן.
גם אני חושב שבעקבות כל אותן תלונות בגין ה B7 ואי הבהירות לגבי השוואת התכונות ל C7 -
רצוי שכל אחד יחליט לעצמו האם ה B7 מספיק תקין עבורו - ואת זה ניתן לעשות רק בבית אחרי שימוש .

בהצלחה

psibeast
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 1943
הצטרף: דצמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 162 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

יש הבדל בין לקחת את ה B7 לניסיון מתוך שקט נפשי שאם לא בסדר אז ננצל את הצעת היבואן ונחזיר, לבין לקחת מראש מספר מסכים במצב שבו יש ודאות מראש שאחד או יותר מהם יוחזר.
מסך שהוחזר זה נזק כספי ליבואן, מסך כזה כבר לא ימכר כחדש.

seri
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 492
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 89 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

@psibeast
·
נכון, לא שמתי לב.

אם הוא היה לוקח רק מסך אחד שהכי מתאים לו - מבחינתי זה היה בסדר.
למרות שרוב האנשים לא יחזירו כבר את המוצר לחנות. גם בגלל שהם התרגלו כבר למוצר ובעיקר מעצלות

nasdaq
טרול
טרול
הודעות: 119
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

seri כתב:@psibeast
·
מדבריך נשמע שהיבואנים ממש סובלים .
שיטת בדיקת והחזרת המוצר קיימת מזה שנים רבות בארצות הברית וגם בארץ ע"י חברת מזרונים.

נכון , תמיד יהיו צרכנים שינצלו את המצב לרעה, אבל אני חושב ש evgenetic לא התכוון בדבריו לנצל או לפגוע ביבואן.
גם אני חושב שבעקבות כל אותן תלונות בגין ה B7 ואי הבהירות לגבי השוואת התכונות ל C7 -
רצוי שכל אחד יחליט לעצמו האם ה B7 מספיק תקין עבורו - ואת זה ניתן לעשות רק בבית אחרי שימוש .

בהצלחה
...
·
לא כל מה שמתאים לקהל האמריקאי מתאים לקהל הישראלי. הישראלי זה סוג של מתחכם וקומבינטור שינצל וינסה לסחוט לטובתו כל הטבה או מחווה שיקבל מיבואן או חנות. לדוגמא:
יצא לי להכיר מקרוב מאוד חברה שמייבאת לארץ ציוד ספורט בדגש על טניס, ליצרן היה דגם של נעלי טניס שבזמן הקניה יש התחייבות ללקוח שאם יהיה קרע בנעל כתוצאה מבלאי מיד מספקים זוג חדש ללא התחייבות ובאמת להוציא מקרים נדירים אף זוג לא חזר ליבואן או לחנויות.
כשניסו את אותה שיטה בארץ לאותו דגם ספציפי... Guess what... אחרי זמן קצר מאוד החלו לחזור במאסות לקוחות עם קרעים בנעליים שניתן להבחין ללא קושי שנעשו ע"י אולר או סכין יפנית.... מאז ועד היום אין יותר מבצעים או דברים כאלה בארץ אצל אותו יבואן.

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

גם את המסכים המשומשים עם עד שבועיים של עבודה היבואן יכול למכור ברווחיות בלי הרבה בעיות. באמת לא צריך לדאוג יותר מדי לפרנסתם של האלפיונים העליונים, זה נראה קצת פתטי.
נכון לעכשיו ללקוחות ישראלים אין דרך נורמלית לבדוק את המסכים בצורה רצינית, וזה אומר כמה עשרות שעות טובות של עבודה. המקסימום שנותנים לנו זה חצי שעה-40 דקות לשחק עם המסך אם הוא כבר נמצא בתצוגה.

ואם לפתח את הרעיון הזה עוד קצת - יבואן חכם היה מגדיל ראש והיה מקציב אחוז מסוים של המסכים מראש לtry-before-buy כדי לא "לבזבז" על כך מסכים חדשים.

(זהו, אני לא מתכוון להסיט את הדיון הזה עוד יותר, פשוט קל למשוך אותי בלשון...)

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”