יש לי 8000 שקל
מה עדיף?
65 אינץ' SJ800Y 4K של LG
או
55 אינץ' OLED 55B7Y 4K
הסלון שלי 4 מטרים
תודה
מתלבט...
כבר באתי לכתוב שאם אתה מעדיף איכות על פני גודל אז לך על OLED. אבל! ח.י. היבואן מציעים אפשרות של החזרה של המסך הקנוי תוך 14 ימים מאז ההספקה וקבלת הכסף בחזרה גם אם השתמשת במסך, במידה ואתה קונה אותו בחנויות מקוונות המומלצות שלהם. אז האופציה ההגיונית ביותר היא פשוט לקנות ולנסות את שניהם ולהחזיר את מה שנראה לך פחות טוב.
וכן, אני מודע לכך שכל עובד ח.י. בכיר שקורא את ההודעה הזאת רוצה לחנוק אותי בגלל שאני מעלה את האפשרות הזאת, אבל כל עוד היא קיימת - אין סיבה לא לנצל אותה מנקודת מבט של לקוח.
וכן, אני מודע לכך שכל עובד ח.י. בכיר שקורא את ההודעה הזאת רוצה לחנוק אותי בגלל שאני מעלה את האפשרות הזאת, אבל כל עוד היא קיימת - אין סיבה לא לנצל אותה מנקודת מבט של לקוח.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- psibeast
-
- חבר במועדון HT
- הודעות: 1943
- הצטרף: דצמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 52 פעמים
- קיבל תודות: 162 פעמים
זה ממש לעשות abuse ליבואן שמנסה לתת שירות טוב ולהעניש אותו על כך.evgenetic כתב:כבר באתי לכתוב שאם אתה מעדיף איכות על פני גודל אז לך על OLED. אבל! ח.י. היבואן מציעים אפשרות של החזרה של המסך הקנוי תוך 14 ימים מאז ההספקה וקבלת הכסף בחזרה גם אם השתמשת במסך, במידה ואתה קונה אותו בחנויות מקוונות המומלצות שלהם. אז האופציה ההגיונית ביותר היא פשוט לקנות ולנסות את שניהם ולהחזיר את מה שנראה לך פחות טוב.
וכן, אני מודע לכך שכל עובד ח.י. בכיר שקורא את ההודעה הזאת רוצה לחנוק אותי בגלל שאני מעלה את האפשרות הזאת, אבל כל עוד היא קיימת - אין סיבה לא לנצל אותה מנקודת מבט של לקוח....
אם אתה מחפש מוטיבציה מהצד של הלקוח לא לעשות דברים כאלה - כי אם יעשו abuse, אז יסגרו את האפשרות הזאת.
לפני שאתה לוקח B7Y, הייתי מציע לך לעקוב אחרי השרשור המקבילי
https://www.hometheater.co.il/vt291571.html
ולראות לאן זה מתפתח...
https://www.hometheater.co.il/vt291571.html
ולראות לאן זה מתפתח...
@psibeast
try-before-you-buy זו נורמה צרכנית מקובלת במקומות רבים בעולם. העובדה שזה נשמע לך כabuse מצביע אך ורק על תרבות, תודעה ונורמות צריכה עלובות של ישראל.
try-before-you-buy זו נורמה צרכנית מקובלת במקומות רבים בעולם. העובדה שזה נשמע לך כabuse מצביע אך ורק על תרבות, תודעה ונורמות צריכה עלובות של ישראל.
נערך לאחרונה על ידי evgenetic ב 31/12/2017 15:24, נערך פעם 1 בסך הכל.
@psibeast
·
מדבריך נשמע שהיבואנים ממש סובלים .
שיטת בדיקת והחזרת המוצר קיימת מזה שנים רבות בארצות הברית וגם בארץ ע"י חברת מזרונים.
נכון , תמיד יהיו צרכנים שינצלו את המצב לרעה, אבל אני חושב ש evgenetic לא התכוון בדבריו לנצל או לפגוע ביבואן.
גם אני חושב שבעקבות כל אותן תלונות בגין ה B7 ואי הבהירות לגבי השוואת התכונות ל C7 -
רצוי שכל אחד יחליט לעצמו האם ה B7 מספיק תקין עבורו - ואת זה ניתן לעשות רק בבית אחרי שימוש .
בהצלחה
·
מדבריך נשמע שהיבואנים ממש סובלים .
שיטת בדיקת והחזרת המוצר קיימת מזה שנים רבות בארצות הברית וגם בארץ ע"י חברת מזרונים.
נכון , תמיד יהיו צרכנים שינצלו את המצב לרעה, אבל אני חושב ש evgenetic לא התכוון בדבריו לנצל או לפגוע ביבואן.
גם אני חושב שבעקבות כל אותן תלונות בגין ה B7 ואי הבהירות לגבי השוואת התכונות ל C7 -
רצוי שכל אחד יחליט לעצמו האם ה B7 מספיק תקין עבורו - ואת זה ניתן לעשות רק בבית אחרי שימוש .
בהצלחה
·seri כתב:@psibeast
·
מדבריך נשמע שהיבואנים ממש סובלים .
שיטת בדיקת והחזרת המוצר קיימת מזה שנים רבות בארצות הברית וגם בארץ ע"י חברת מזרונים.
נכון , תמיד יהיו צרכנים שינצלו את המצב לרעה, אבל אני חושב ש evgenetic לא התכוון בדבריו לנצל או לפגוע ביבואן.
גם אני חושב שבעקבות כל אותן תלונות בגין ה B7 ואי הבהירות לגבי השוואת התכונות ל C7 -
רצוי שכל אחד יחליט לעצמו האם ה B7 מספיק תקין עבורו - ואת זה ניתן לעשות רק בבית אחרי שימוש .
בהצלחה...
לא כל מה שמתאים לקהל האמריקאי מתאים לקהל הישראלי. הישראלי זה סוג של מתחכם וקומבינטור שינצל וינסה לסחוט לטובתו כל הטבה או מחווה שיקבל מיבואן או חנות. לדוגמא:
יצא לי להכיר מקרוב מאוד חברה שמייבאת לארץ ציוד ספורט בדגש על טניס, ליצרן היה דגם של נעלי טניס שבזמן הקניה יש התחייבות ללקוח שאם יהיה קרע בנעל כתוצאה מבלאי מיד מספקים זוג חדש ללא התחייבות ובאמת להוציא מקרים נדירים אף זוג לא חזר ליבואן או לחנויות.
כשניסו את אותה שיטה בארץ לאותו דגם ספציפי... Guess what... אחרי זמן קצר מאוד החלו לחזור במאסות לקוחות עם קרעים בנעליים שניתן להבחין ללא קושי שנעשו ע"י אולר או סכין יפנית.... מאז ועד היום אין יותר מבצעים או דברים כאלה בארץ אצל אותו יבואן.
גם את המסכים המשומשים עם עד שבועיים של עבודה היבואן יכול למכור ברווחיות בלי הרבה בעיות. באמת לא צריך לדאוג יותר מדי לפרנסתם של האלפיונים העליונים, זה נראה קצת פתטי.
נכון לעכשיו ללקוחות ישראלים אין דרך נורמלית לבדוק את המסכים בצורה רצינית, וזה אומר כמה עשרות שעות טובות של עבודה. המקסימום שנותנים לנו זה חצי שעה-40 דקות לשחק עם המסך אם הוא כבר נמצא בתצוגה.
ואם לפתח את הרעיון הזה עוד קצת - יבואן חכם היה מגדיל ראש והיה מקציב אחוז מסוים של המסכים מראש לtry-before-buy כדי לא "לבזבז" על כך מסכים חדשים.
(זהו, אני לא מתכוון להסיט את הדיון הזה עוד יותר, פשוט קל למשוך אותי בלשון...)
נכון לעכשיו ללקוחות ישראלים אין דרך נורמלית לבדוק את המסכים בצורה רצינית, וזה אומר כמה עשרות שעות טובות של עבודה. המקסימום שנותנים לנו זה חצי שעה-40 דקות לשחק עם המסך אם הוא כבר נמצא בתצוגה.
ואם לפתח את הרעיון הזה עוד קצת - יבואן חכם היה מגדיל ראש והיה מקציב אחוז מסוים של המסכים מראש לtry-before-buy כדי לא "לבזבז" על כך מסכים חדשים.
(זהו, אני לא מתכוון להסיט את הדיון הזה עוד יותר, פשוט קל למשוך אותי בלשון...)