שלום לכולם
כבר חודש ימים אני אומר לעצמי חייב לפרגן, כל פעם עסוק במשהו אחר והדברים הללו תמיד נידחים ומתמוססים,
אז זהו קמתי הבוקר ואמרתי לעצמי אחרי שאתמול המנגל עבד שמספיק להיות ח ר א של בנאדם ואפשר גם לפרגן.
אז ככה לפני איזה חודש וחצי היה איזה חלק בגריל שנפל, לא ממש קריטי לסיפור איזה חלק
ואני כמו ישראלי טיפוסי מריץ כבר קרבות בראש שלי, אני אגיד לכרמל דיירקט ככה והם יגידו לי שזה ככה
ואין סיכוי שזה באחריות (לכל החיים הרי השקעתי בנפוליאון).
התקשרתי לשרות לקוחות ענו בנחמדות, אמרו שיחזרו אליי כי מנהל השרות בקנדה אבל אם זה דחוף מישהו אחר יטפל
אמרתי שלא דחוף (אמרתי לעצמי בלב אין מצב שיחזור אליי)
אמרו שחוזר מחר וסביר להניח שיתקשר יום אחריי, יאללה בסדר ניתן צ'אנס אני עוד רגוע ורק יום ראשון יש עוד זמן עד שבת.
הופה ביום שלישי קיבלתי טלפון, חזר מנהל השירות, אומנם לא הביא שוקלדים מהדיוטי פריי אבל אמר שאין בעיה ויתאם טכנאי ושוב שאל לרמת הדחיפות האם לשלוח מישהו במיוחד או ברגע שיהיה טכנאי באיזור שלי, לא דחוף בשבת צפוי גשם ואני עדיין רגוע.....
עבר סופשבוע ובאחד מימי השבוע התקשר בבוקר בחור צעיר (ע"פ קולו) אמר שהוא הטכנאי של כרמל דיירקט אמר שהוא באיזור שלי ואם מישהו יהיה בבית בצהרים ושאל מה הבעיה,שלחתי לו תמונות בוואטסאפ אמר שזה לא סיפור.
הגיע הבחור כפי בשעה שנקבעה, אישתי הציעה לשתות, קר/חם אמר שאין צורך
פנה למנגל פתח תיקן אמר שסיים, החליף בחלק חדש למרות שלדעתי היה יכול להחליף רק בורג שנפל
אפילו לשטוף ידיים בסיום אמר שאין צורך והוא מסודר.
אז בנימה אישית אני רוצה להגיד תודה, לא ברור ובטח שלא בישראל של ימיינו שהאחריות היא באמת אחריות שרות לקוחות זה באמת שרות ולא שדה מערכה.
כל הכבוד לכרמל דיירקט, הגעתי להמלצה על המנגל דרך הפורום פה ולכן חשתי לפרגן גם לפורום המעולה וגם לכרמל דיירקט
תודה
דרור