עד כמה משפיע הרסיבר על הסאונד?
רמקולי POLK AUDIO לדעתי מיועדים למוסיקת POLKA... הרסיבר שלך דיי פשוט ובסיסי מבחינת כיול, DAC מובנה והגברה. איכות השמע מושפעת בראש ובראשונה מהמקור ומהרמקולים. ההגברה חשובה אבל הרגישות אליה דיי נמוכה. או שהו הגברה גרועה או שזה הגברה מספקת. כמעט אין תחום אמצע. תשדרג רמקולים ובהחלט תרגיש הבדלי איכות. לאחר מכן אם תרצה להתקדם עוד, תשדרג רסיבר לכל דבר שאינו פיוניר. לך על ימהה או דנון. יש איזו דגם או שניים של סוני שנשמעים טוב, אבל לסוני אין כלל מה להציע מבחינת מערכת כיול אוטומטית לקולנוע ביתי... זה רק ימהה או דנון שעדיין משתמשים באודיסי.. אונקיו ופיוניר היום זה בדיוק אותו דבר - מערכת כיול ברמה בינונית בסיסית כמו של סוני, רק שהיא יותר מתקדמת מהסוני ללא שום ייתרון מעשי בשטח...
@Rekcuf
·לא רוצה להרוס לך את האידיליה שבנית לעצמך לגבי חברות מסוימות אבל אני לא מבין את הגישה של חברה X טובה תמיד מחברה Y ולא משנה מה הדגם...
תשווה דגמים ולא חברות...
ולגבי מערכת הכיול, אין ספק שזה חשוב, אבל, שוב, ההבדלים בין דגמים גם באותה החברה גדולים ולכן להגיד שתמיד מוצרים מחברה X נחותים מחברה Y זו טעות.
·לא רוצה להרוס לך את האידיליה שבנית לעצמך לגבי חברות מסוימות אבל אני לא מבין את הגישה של חברה X טובה תמיד מחברה Y ולא משנה מה הדגם...
תשווה דגמים ולא חברות...
ולגבי מערכת הכיול, אין ספק שזה חשוב, אבל, שוב, ההבדלים בין דגמים גם באותה החברה גדולים ולכן להגיד שתמיד מוצרים מחברה X נחותים מחברה Y זו טעות.
נערך לאחרונה על ידי eagle75 ב 08/02/2018 12:27, נערך פעם 1 בסך הכל.
·Rekcuf כתב:רמקולי POLK AUDIO לדעתי מיועדים למוסיקת POLKA... הרסיבר שלך דיי פשוט ובסיסי מבחינת כיול, DAC מובנה והגברה. איכות השמע מושפעת בראש ובראשונה מהמקור ומהרמקולים. ההגברה חשובה אבל הרגישות אליה דיי נמוכה. או שהו הגברה גרועה או שזה הגברה מספקת. כמעט אין תחום אמצע. תשדרג רמקולים ובהחלט תרגיש הבדלי איכות. לאחר מכן אם תרצה להתקדם עוד, תשדרג רסיבר לכל דבר שאינו פיוניר. לך על ימהה או דנון. יש איזו דגם או שניים של סוני שנשמעים טוב, אבל לסוני אין כלל מה להציע מבחינת מערכת כיול אוטומטית לקולנוע ביתי... זה רק ימהה או דנון שעדיין משתמשים באודיסי.. אונקיו ופיוניר היום זה בדיוק אותו דבר - מערכת כיול ברמה בינונית בסיסית כמו של סוני, רק שהיא יותר מתקדמת מהסוני ללא שום ייתרון מעשי בשטח......
כשאני קורא את התגובות שלך, מרגיש לי כאילו השמש זורחת לך מהתחת..
הכל עובדות אצלך שלא קשורות למציאות.
אתה גם מנהל בנק, ״מקווה״ כמה חברים שילמו על x ו y ..
כתבת לא מזמן - מקווה שלא שילמת על הימהה 2070 מעל 6000 שח..
תארגן לי מחיר כזה ואני רוכש לכל המשפחה .
קשקשן.
אגב , גם מרנץ בקטגוריה שלך עם האודיסי של דנון .
ממתי ימאהה משתמשים באודיסי? לימאהה יש את YPAO שהיא בסיסית מאוד ביחס לאודיסי עד דגם RX-V6XX, רק מדגם RX-V7XX היא הופכת למערכת MultiPoint בעוד שבדנון אתה מקבל אודיסי עם MultiPoint כבר מה 1400H.
LG OLED C8 65" | Denon AVR-X3400H | PS4 Pro
Paradigm Monitor 7 v7 | Canton GLE456 | Morel SP-2 | SVS PB-1000
Paradigm Monitor 7 v7 | Canton GLE456 | Morel SP-2 | SVS PB-1000
·Zachn כתב:ממתי ימאהה משתמשים באודיסי? לימאהה יש את YPAO שהיא בסיסית מאוד ביחס לאודיסי עד דגם RX-V6XX, רק מדגם RX-V7XX היא הופכת למערכת MultiPoint בעוד שבדנון אתה מקבל אודיסי עם MultiPoint כבר מה 1400H....
רשמתי חוץ מימהה, (פסיק) ודנון - שהם עדיין משתמשים באודיסי, להבדין מאונקיו שזנחו את אודיסי לטופת הZבל של פיוניר רק תחת שם אחר... ברור שימהה משתמשים במערכת משלהם YPAO שלהבדיל ממערכות יעודיות של סוני, פיוניר, כן הוכיחה את עצמה. לימהה יש מוניטין גדול בתחום תכנון אולמות קונצרטים, מה שלסוני או פיוניר אין. אני מאד בעד סוני בכל מוצר וידאו אגב, אבל בתחום האודיו וקולנוע ביתי המיין סטרים, אין על ימהה, בעיקר דגמי ה A ולא ה R. חברת POLK היא לא מדבקה, אבל היא נמצאת באותה סירה כמו חברות סוג ב' כגון WARFEDALE או JAMO או MOREL. מעולם לא התרשמתי מהסאונד של אף אחת מהחברות הללו, גם בדגמי העל שהן מציעות...
@Rekcuf
שמע זה סובייקטיבי לחלוטין מה שאתה אומר, לכל חברה יש את היתרונות שלה. מעולם לא היה לי רסיבר סדרה A של ימאהה אבל אני כן יכול להגיד לך ששמעתי את ה RX-A860 מול ה X3400H ולא הרגשתי הבדל לטובת הימאהה.
ימאהה טובים בעיקר ב-DSP, אבל המידריינג' שלהם בשנים האחרונות נופל מסוני ודנון, במיוחד בדגמים הכי פופולריים כמו ה 5XX וה-6XX. ה-YPAO הבסיסי של ימאהה מודד רק נקודה אחת ואני לא חושב שהוא נחשב לטוב יותר מהמערכת של סוני או פיוניר.
במערכת שלי YPAO כשל בכיול הסאב והייתי צריך להשתמש בו עם פאזה הפוכה כדי לקבל אפקט של באס, בעוד שבאודיסי הפאזה תוקנה והבאס נשמע נהדר.
משפט כמו "אין על ימאהה" הוא מאוד אמורפי וכללי, צריך לתמוך בו עם עוד סימוכין. אני יכול להגיד לך שהיה לי 681 שהוא שדרוג של חמש שנים מול ה-471 הישן שלי, מהשניה הראשונה לא אהבתי את הסאונד שלו והחזרתי אותו לאמזון ונשארתי עם ה-471 עוד שנה עד שקניתי את הדנון.
שמע זה סובייקטיבי לחלוטין מה שאתה אומר, לכל חברה יש את היתרונות שלה. מעולם לא היה לי רסיבר סדרה A של ימאהה אבל אני כן יכול להגיד לך ששמעתי את ה RX-A860 מול ה X3400H ולא הרגשתי הבדל לטובת הימאהה.
ימאהה טובים בעיקר ב-DSP, אבל המידריינג' שלהם בשנים האחרונות נופל מסוני ודנון, במיוחד בדגמים הכי פופולריים כמו ה 5XX וה-6XX. ה-YPAO הבסיסי של ימאהה מודד רק נקודה אחת ואני לא חושב שהוא נחשב לטוב יותר מהמערכת של סוני או פיוניר.
במערכת שלי YPAO כשל בכיול הסאב והייתי צריך להשתמש בו עם פאזה הפוכה כדי לקבל אפקט של באס, בעוד שבאודיסי הפאזה תוקנה והבאס נשמע נהדר.
משפט כמו "אין על ימאהה" הוא מאוד אמורפי וכללי, צריך לתמוך בו עם עוד סימוכין. אני יכול להגיד לך שהיה לי 681 שהוא שדרוג של חמש שנים מול ה-471 הישן שלי, מהשניה הראשונה לא אהבתי את הסאונד שלו והחזרתי אותו לאמזון ונשארתי עם ה-471 עוד שנה עד שקניתי את הדנון.
LG OLED C8 65" | Denon AVR-X3400H | PS4 Pro
Paradigm Monitor 7 v7 | Canton GLE456 | Morel SP-2 | SVS PB-1000
Paradigm Monitor 7 v7 | Canton GLE456 | Morel SP-2 | SVS PB-1000