@Wallaila100
·
אם זה 2018 זה גם מערכת מולטימדיה תומכת עברית.
גם בלי מפתח? זו התקדמות !
המחיר הוא שווא !!
קיה נירו: חוות דעת
שלום לכל המתלבטים.
קיבלתי את הקיה נירו לפני כשבועיים. מתחרט על הקניה וממליץ למחפשי שקט נפשי לשקול רכישת רכב אחר !
השרות של טלקאר יבואנית קיה הינו מתחת לכל בקורת.
מערכת התראת מרחק מלפנים, זיהוי הולכי רגל ובלימה בשעת חירום לא פעלו.
פניתי למוסך, נסעו ברכב נסיעת מבחן ואישרו את הטענה אך מכאן חוץ מדיבורים לא קרה כלום.
ביקשו לבדוק את הרכב פעם נוספת ואחרי שעתיים הודיעו לי שלא יוכלו לבדוק.
נציג מטעמם הודיע לי כי לא יוכל להראות לי שהמערכת עובדת כשם שאינו יכול להראות לי שכריות האויר עובדות אלא שהוא שכח שאת ההתרעה הקולית אמור הרכב להשמיע כדי להזהיר אותי לפני ההתנגשות ולא כמו כרית אויר שנפתחת אחר ההתנגשות.
אטימות מוחלטת.
אם לא די בכך, מדובר בהטעיית רוכשים נאמר לי כי לא כל הפרטים הרשומים בספר סופקו כי התיאור הוא לרכב בחול אלא שהספר בעברית ובארץ יש רק גירסה אחת...
הרעש מחריש. בדקתי בנסיעה על 100 קמש וקיבלתי כ 68 דציבלים בנסיעה על כביש החוף. הרעש בטויוטה קורולה שלי משנת 2007 שעודנה אצלי ונסעה כבר 230,000 ק"מ היה 65 דציבלים בלבד...
פריטים רבים שרשום שצריכים להמצא לא סופקו.
הרכב היה אמור להיות דגם 2018 אך הם מסרבים למסור לי את רשומון היבוא המעיד מתי שוחרר הרכב מהמכס...
בקיצור - אם מישהוא רוצה לקנות את המכונית שלי שנסעה 400 ק"מ - אשמח למכור לו ולקנות רכב מחברה אמינה אחרת.
מי שלא רוצה את הרכב שלי שישקול היטב לפני הרכישה אם לא כדאי לו לקנות מכונית אחרת מחברה אחרת כמובן.
בהצלחה
קיבלתי את הקיה נירו לפני כשבועיים. מתחרט על הקניה וממליץ למחפשי שקט נפשי לשקול רכישת רכב אחר !
השרות של טלקאר יבואנית קיה הינו מתחת לכל בקורת.
מערכת התראת מרחק מלפנים, זיהוי הולכי רגל ובלימה בשעת חירום לא פעלו.
פניתי למוסך, נסעו ברכב נסיעת מבחן ואישרו את הטענה אך מכאן חוץ מדיבורים לא קרה כלום.
ביקשו לבדוק את הרכב פעם נוספת ואחרי שעתיים הודיעו לי שלא יוכלו לבדוק.
נציג מטעמם הודיע לי כי לא יוכל להראות לי שהמערכת עובדת כשם שאינו יכול להראות לי שכריות האויר עובדות אלא שהוא שכח שאת ההתרעה הקולית אמור הרכב להשמיע כדי להזהיר אותי לפני ההתנגשות ולא כמו כרית אויר שנפתחת אחר ההתנגשות.
אטימות מוחלטת.
אם לא די בכך, מדובר בהטעיית רוכשים נאמר לי כי לא כל הפרטים הרשומים בספר סופקו כי התיאור הוא לרכב בחול אלא שהספר בעברית ובארץ יש רק גירסה אחת...
הרעש מחריש. בדקתי בנסיעה על 100 קמש וקיבלתי כ 68 דציבלים בנסיעה על כביש החוף. הרעש בטויוטה קורולה שלי משנת 2007 שעודנה אצלי ונסעה כבר 230,000 ק"מ היה 65 דציבלים בלבד...
פריטים רבים שרשום שצריכים להמצא לא סופקו.
הרכב היה אמור להיות דגם 2018 אך הם מסרבים למסור לי את רשומון היבוא המעיד מתי שוחרר הרכב מהמכס...
בקיצור - אם מישהוא רוצה לקנות את המכונית שלי שנסעה 400 ק"מ - אשמח למכור לו ולקנות רכב מחברה אמינה אחרת.
מי שלא רוצה את הרכב שלי שישקול היטב לפני הרכישה אם לא כדאי לו לקנות מכונית אחרת מחברה אחרת כמובן.
בהצלחה
על פי כך שיש לך משתמש חדש והודעה יחידה בפורום אני מאמין שאתה לא "עובר אורח" אלא חיפשת במיוחד מקומות בהם אפשר לפזר מעט מהאכזבה שלך.יעקב2018 כתב:שלום לכל המתלבטים.
קיבלתי את הקיה נירו לפני כשבועיים. מתחרט על הקניה וממליץ למחפשי שקט נפשי לשקול רכישת רכב אחר !
השרות של טלקאר יבואנית קיה הינו מתחת לכל בקורת.
מערכת התראת מרחק מלפנים, זיהוי הולכי רגל ובלימה בשעת חירום לא פעלו.
פניתי למוסך, נסעו ברכב נסיעת מבחן ואישרו את הטענה אך מכאן חוץ מדיבורים לא קרה כלום.
ביקשו לבדוק את הרכב פעם נוספת ואחרי שעתיים הודיעו לי שלא יוכלו לבדוק.
נציג מטעמם הודיע לי כי לא יוכל להראות לי שהמערכת עובדת כשם שאינו יכול להראות לי שכריות האויר עובדות אלא שהוא שכח שאת ההתרעה הקולית אמור הרכב להשמיע כדי להזהיר אותי לפני ההתנגשות ולא כמו כרית אויר שנפתחת אחר ההתנגשות.
אטימות מוחלטת.
אם לא די בכך, מדובר בהטעיית רוכשים נאמר לי כי לא כל הפרטים הרשומים בספר סופקו כי התיאור הוא לרכב בחול אלא שהספר בעברית ובארץ יש רק גירסה אחת...
הרעש מחריש. בדקתי בנסיעה על 100 קמש וקיבלתי כ 68 דציבלים בנסיעה על כביש החוף. הרעש בטויוטה קורולה שלי משנת 2007 שעודנה אצלי ונסעה כבר 230,000 ק"מ היה 65 דציבלים בלבד...
פריטים רבים שרשום שצריכים להמצא לא סופקו.
הרכב היה אמור להיות דגם 2018 אך הם מסרבים למסור לי את רשומון היבוא המעיד מתי שוחרר הרכב מהמכס...
בקיצור - אם מישהוא רוצה לקנות את המכונית שלי שנסעה 400 ק"מ - אשמח למכור לו ולקנות רכב מחברה אמינה אחרת.
מי שלא רוצה את הרכב שלי שישקול היטב לפני הרכישה אם לא כדאי לו לקנות מכונית אחרת מחברה אחרת כמובן.
בהצלחה...
איני טוען לכך שהדברים אותם אתה מתאר על הרכב והשירות אינם נכונים, אך התכונות האיבזורים המתוארים בספר הרכב אינם מחייבים ומה שקובע הוא מפרט רמת האיבזור של הרכב בזמן חתימת החוזה מול היבואן.
זה די סטנדרטי בכל הרכבים שמופיעים בספר רכב אפשרויות ואביזרים שלא קיימים בפועל ברכב, וזה כדי לתת ליבואן אופציה לייבא בעתיד את התכונות והאבזורים הנ"ל ללא צורך לערוך את ספר הרכב.
במידה וקיים הבדל בין הקיים לבין המפרט, זכותך המלאה לפעול כנגד היבואן.
לגבי הרעש בזמן הנסיעה - אין סיבה להאשים את היבואן, אתה האדם אשר הוצעה לו נסיעת מבחן כדי לבדוק את הדברים הנ"ל, במידה ורכשת בכל אופן, איני בטוח למה אתה כועס על היבואן.
עריכה:
אין שום קשר למועד נחיתת הרכב בנמל ל"מודל הרכב" והניסיון לקשר בינהם הוא סתם לנסות למצוא "האשמות" כנגדם.
הדבר שקובע הוא מועד רישום הרכב וזה מופיע לך על הרישיון + האבזור אותו קבעת עם היבואן במועד החתימה.
אחזור ואומר, איני טוען שאין בעיות בעסקה - אבל לפני שאתה רץ ברשת כדי להפיץ רעל, תבדוק את העבודות.
כמה הייתם במוסך?
אהלן.
שוקל לקנות אוטו יד שנייה (חדש יקר לי). למי יצא להיות במוסך ומאיזה סיבות? היו בעיות כרוניות?
אני יודע שגם מה שאקנה עוד באחריות יצרן, אבל גם אם הם משלמים על זה, את הכאב אני לא רוצה.
הרכב השני שאני מסתכל עליו הוא טויוטה פריוס+. בגלל שזה טויוטה אני אוכל לקנות משהו ישן יותר ועם אבזור בטיחות ואבזור עלוב יותר.
משתדרג מפריוס 2008.
תודה.
שוקל לקנות אוטו יד שנייה (חדש יקר לי). למי יצא להיות במוסך ומאיזה סיבות? היו בעיות כרוניות?
אני יודע שגם מה שאקנה עוד באחריות יצרן, אבל גם אם הם משלמים על זה, את הכאב אני לא רוצה.
הרכב השני שאני מסתכל עליו הוא טויוטה פריוס+. בגלל שזה טויוטה אני אוכל לקנות משהו ישן יותר ועם אבזור בטיחות ואבזור עלוב יותר.
משתדרג מפריוס 2008.
תודה.
האם מישהו יכול לעזור לי , ברצוני לחבר סים לנירו 2018 שקיבלתי איזה דונגל אני צריך לרכוש ??? [email protected]
סבן אלי
0528340410
סבן אלי
0528340410
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
מתוקף תפקידי יוצא לי לנסוע ברוב המכוניות שקצין הרכב שלנו מביא לבדיקה לפני שהוא מצרף אותן להיצע בחברה. כך יצא שהצטרפתי אליו לנסיעת מבחן של 20 דקות בגוש דן.
ההתרשמות שלי הייתה שזה רכב שיתאים רק לאנשים מאוד מסויימים. הם חייבים להיות גבוהים מ 172 ס"מ ונמוכים מ 197 ס"מ כי גם אני וגם קצין הרכב הרגשנו מאוד לא בנוח בכסאות הקדמיים. האבזור פחות טוב מהצפוי וסביבת הנהג פחות מרשימה מזו של ההיונדאי איוניק שאיתו הנירו חולק פלטפורמה ומערכת הנעה.
חוסר הנוחות בלט לשלילה כשהשוואנו את הנירו לאיוניק שבוע לאחר מכן.
בתום הנסיעה הגענו למסקנה שזו גרסה על פיגומים (מאוד קטנים) של האיוניק, רק בביצוע פחות מוצלח. זו מסקנה שדרך אגב חולקים בה גם יתר עובדי החברה כי מעט מאוד עובדים בחרו בנירו לעומת אחותה מבית יונדאי.
זה לא רכב שהייתי קונה בגלל שלדעתי הוא מאוד לא נוח וסביבת הנהג ורמת האבזור לא מחפים על סתמיות הנהיגה, אבל וזה אבל גדול: הויכוח על סביבת הנהג והאבזור זה על נקודות. בגדול הרכב מאוד דומה לכל רכב חדש שאפשר לרכוש ברמת המחירים שלו ואין שם מוזרויות או פנדלים רציניים כך שיש כאלה שיאהבו ויש כאלה שלא.
נוחות הנסיעה היא גם סובייקטיבית. במהירויות מעל ל 80 האיכות סבירה מבחינת המתלים. הם לדעתי נוקשים מידי במהירויות איטיות ויחד עם מבנה הכסא הוא גרם לי להרגיש מאוד לא בנוח, ולידיעתכם ביום יום אני נוהג באחד מהרכבים היותר נוקשים שיש.
מאיכות הנהיגה אין ממש מה להתפעל או להירתע. זה מאוד דומה לכל רכב חדש באותה רמת מחיר שתמצאו היום על הכביש.
ההתרשמות שלי הייתה שזה רכב שיתאים רק לאנשים מאוד מסויימים. הם חייבים להיות גבוהים מ 172 ס"מ ונמוכים מ 197 ס"מ כי גם אני וגם קצין הרכב הרגשנו מאוד לא בנוח בכסאות הקדמיים. האבזור פחות טוב מהצפוי וסביבת הנהג פחות מרשימה מזו של ההיונדאי איוניק שאיתו הנירו חולק פלטפורמה ומערכת הנעה.
חוסר הנוחות בלט לשלילה כשהשוואנו את הנירו לאיוניק שבוע לאחר מכן.
בתום הנסיעה הגענו למסקנה שזו גרסה על פיגומים (מאוד קטנים) של האיוניק, רק בביצוע פחות מוצלח. זו מסקנה שדרך אגב חולקים בה גם יתר עובדי החברה כי מעט מאוד עובדים בחרו בנירו לעומת אחותה מבית יונדאי.
זה לא רכב שהייתי קונה בגלל שלדעתי הוא מאוד לא נוח וסביבת הנהג ורמת האבזור לא מחפים על סתמיות הנהיגה, אבל וזה אבל גדול: הויכוח על סביבת הנהג והאבזור זה על נקודות. בגדול הרכב מאוד דומה לכל רכב חדש שאפשר לרכוש ברמת המחירים שלו ואין שם מוזרויות או פנדלים רציניים כך שיש כאלה שיאהבו ויש כאלה שלא.
נוחות הנסיעה היא גם סובייקטיבית. במהירויות מעל ל 80 האיכות סבירה מבחינת המתלים. הם לדעתי נוקשים מידי במהירויות איטיות ויחד עם מבנה הכסא הוא גרם לי להרגיש מאוד לא בנוח, ולידיעתכם ביום יום אני נוהג באחד מהרכבים היותר נוקשים שיש.
מאיכות הנהיגה אין ממש מה להתפעל או להירתע. זה מאוד דומה לכל רכב חדש באותה רמת מחיר שתמצאו היום על הכביש.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.
@Catskinner
·
בעבר שאלתי לגבי רכישה של הרכב יד שנייה, מה שבסופו שלך דבר עשיתי.
חשבתי לשתף גם בהקשר לביקורת של Catskinner למה אני ביצענו את הרכישה וגם בהשוואה איוניק מה היתרונות. אנחנו משפחה עם ילד בן שנתיים:
-רכב מרווח מאוד שכולל סביבת נהג מרווחת
-גובה הגג במושבים האחוריים לא צונח כמו בחלק הרכבים החדשים המקבילים (איוניק, אאוריס סטיישן, פריוס ועוד) וזה מאוד משמעותי בהכנסת פעוטות למושבים הבטיחות.
-עבור מחיר דומה או נמוך לשוק מקבלים רכב עם רמת בטיחות 7 ומערכות בטיחות מתקדמות בביחוד אם משווים לרכבים יד שנייה החל מסוף 2016. לדוגמא בטיוטה פריוס פלוס המערכות המתקדמות נכנסו רק בחודשיים האחרונים.
-חסכוני כמובן. ללא מאמץ מיוחד ועם מאמץ כנראה שיותר. א
לא ירדנו עד כה מתחת ל21 ק"מ לליטר גם בעליות לירושלים.
-האבזור סביר פלוס, אבל אין לי כל כך מקור להשוואה.
-תט מטען גדול ונוח לעגלות וכדומה, בייחוד כי יש מרחב והתרחבות כלפי מעלה.
למה לא הייתי קונה?
-אחריות היצרן עך הנירו היא 3 שנים + 5 על המערכת ההיברידית. זאת למרות שבעולם מקבלים 7+5 וזה גם מה שמקבלים על האיוניק. זה שווה לא מעט כסף בייחוד אם הסוללה ההיברידית דורשת החלפה בין השנה ה5 ל-7 (לא מאוד סביר כי כנראה אורך החיים גדול מזה אבל אנחנו לא יודעים עדיין לא היו רכבים שהגיעו לגיל הזה).
-רצפת תא המטען נמוכה. ככה זה גם באיוניק. זה יותר מקום להעמסנ אבל גם פחות נוח מבחינת סדר ופריקה. בחו"ל שני הרכבים מגיעים עם מגש שלגביה את תא המטען לגובה הספה ובמגש יש חלוקה לסידור חפצים מוסתרים מהעין .
-מערכת במוליטימדיה המובנית מבוססת אנדרואיד אבל סגורה לאפליקציות להורדה .
-בידוד הרעש ברכב לא טובה בכלל וקשה לדבר עם נוסעים במושב האחורי תוך כדי נסיעה בנחת במהירות גבוהה בגלל רעשי כביש.
חוץ מזה אנחנו מרוצים מהרכישה שלנו מעל הראש.
·
בעבר שאלתי לגבי רכישה של הרכב יד שנייה, מה שבסופו שלך דבר עשיתי.
חשבתי לשתף גם בהקשר לביקורת של Catskinner למה אני ביצענו את הרכישה וגם בהשוואה איוניק מה היתרונות. אנחנו משפחה עם ילד בן שנתיים:
-רכב מרווח מאוד שכולל סביבת נהג מרווחת
-גובה הגג במושבים האחוריים לא צונח כמו בחלק הרכבים החדשים המקבילים (איוניק, אאוריס סטיישן, פריוס ועוד) וזה מאוד משמעותי בהכנסת פעוטות למושבים הבטיחות.
-עבור מחיר דומה או נמוך לשוק מקבלים רכב עם רמת בטיחות 7 ומערכות בטיחות מתקדמות בביחוד אם משווים לרכבים יד שנייה החל מסוף 2016. לדוגמא בטיוטה פריוס פלוס המערכות המתקדמות נכנסו רק בחודשיים האחרונים.
-חסכוני כמובן. ללא מאמץ מיוחד ועם מאמץ כנראה שיותר. א
לא ירדנו עד כה מתחת ל21 ק"מ לליטר גם בעליות לירושלים.
-האבזור סביר פלוס, אבל אין לי כל כך מקור להשוואה.
-תט מטען גדול ונוח לעגלות וכדומה, בייחוד כי יש מרחב והתרחבות כלפי מעלה.
למה לא הייתי קונה?
-אחריות היצרן עך הנירו היא 3 שנים + 5 על המערכת ההיברידית. זאת למרות שבעולם מקבלים 7+5 וזה גם מה שמקבלים על האיוניק. זה שווה לא מעט כסף בייחוד אם הסוללה ההיברידית דורשת החלפה בין השנה ה5 ל-7 (לא מאוד סביר כי כנראה אורך החיים גדול מזה אבל אנחנו לא יודעים עדיין לא היו רכבים שהגיעו לגיל הזה).
-רצפת תא המטען נמוכה. ככה זה גם באיוניק. זה יותר מקום להעמסנ אבל גם פחות נוח מבחינת סדר ופריקה. בחו"ל שני הרכבים מגיעים עם מגש שלגביה את תא המטען לגובה הספה ובמגש יש חלוקה לסידור חפצים מוסתרים מהעין .
-מערכת במוליטימדיה המובנית מבוססת אנדרואיד אבל סגורה לאפליקציות להורדה .
-בידוד הרעש ברכב לא טובה בכלל וקשה לדבר עם נוסעים במושב האחורי תוך כדי נסיעה בנחת במהירות גבוהה בגלל רעשי כביש.
חוץ מזה אנחנו מרוצים מהרכישה שלנו מעל הראש.
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
קבוצת וואטסאפ ופייסבוק
אגב, התגבשו קבוצת וואטסאפ וקבוצת פייסבוק של בעלי נירו. הנה קישורים
וואטסטפ
פייסבוק
מוזמנים להצטרף. יש גם קובץ עם מידע שאנחנו אוספים עם שאלות (ותשובות) נפוצות ונגיש מהקבוצות הללו.
וואטסטפ
פייסבוק
מוזמנים להצטרף. יש גם קובץ עם מידע שאנחנו אוספים עם שאלות (ותשובות) נפוצות ונגיש מהקבוצות הללו.
- Mistoffelees
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4783
- הצטרף: מאי 2005
- מיקום: עמק חפר
- נתן תודות: 375 פעמים
- קיבל תודות: 180 פעמים
·תודה.Mistoffelees כתב:תתחדש!
איזה צבע? קנית בסוכנות או 0 ק"מ?
מאיזה רכב אתה עובר שהוא נמוך לך?
אני הזמנתי לפני 3 שבועות ואמור לקבל את הרכב רק בספטמבר......
קניתי מהחברה ... צבע לבן למרות שרציתי כחול...
אבל חוץ מלבן ואפור צריך לחכות לספטמבר לפחות...
אין לי זמן...לבן גם טוב...
כרגע יש לי טויוטה ספייס ורסו שהוא רכב קטן גדול...
מאוד מרווח וגבוה ...
- Mistoffelees
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4783
- הצטרף: מאי 2005
- מיקום: עמק חפר
- נתן תודות: 375 פעמים
- קיבל תודות: 180 פעמים