SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE הוכרז
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
ראשית,
Bloodborne משחק מעולה. האמת היא שרק לפני כחודש ומשהו הבאתי את המשחק מחבר והתחלתי לשחק בו. הוא ממכר ברמה אחרת. אני מאד נהנה מהז'אנר ולדעתי האישית הוא גם בין המוצלחים שיש לז'אנר (בלא מעט היבטים). המשחק יכול להיות מעט מתסכל אבל זה בעיקר בשעות הראשונות למי שחדש לסגנון ומנסה להבין איך משחקים את המשחקים האלה. אחרי שלומדים ומתרגלים לסגנון התלונות שיש עליו הופכות להיות ללא רלוונטיות כלל. אז למה בכלל "לסבול" בהתחלה? כי זה מאד מתגמל וממכר בהמשך ככל שמתקדמים ונהיים יותר טובים בו. וכמות המידע החבוי, הטריקים והמקומות הסודיים במשחק הזה פשוט מגוחכת בקטע טוב (התחלתי בו + NEW GAME רק בשביל למצוא מספר מקומות ודברים שלגמרי פספסתי במשחק הראשון בו)
שנית,
לא הוכרז Bloodborne 2. הוידאו של IGN הוא סתם קליקבייט ילדותי ובגלל זה גם כמות ה- Dislike שם.
אוהדים ועוקבים של FORM SOFTWARE כבר רשמו המון פעמים שככל הנראה מדובר במשחק חדש שקשור למשחק Tenchu (משחק ישן שלהם). שום דבר לא בטוח למעט העובדה של- IGN אין מושג והם סתם עשו וידאו שאין בו שום מידע וכל המטרה שלו היא כאמור קליקבייט.
Bloodborne משחק מעולה. האמת היא שרק לפני כחודש ומשהו הבאתי את המשחק מחבר והתחלתי לשחק בו. הוא ממכר ברמה אחרת. אני מאד נהנה מהז'אנר ולדעתי האישית הוא גם בין המוצלחים שיש לז'אנר (בלא מעט היבטים). המשחק יכול להיות מעט מתסכל אבל זה בעיקר בשעות הראשונות למי שחדש לסגנון ומנסה להבין איך משחקים את המשחקים האלה. אחרי שלומדים ומתרגלים לסגנון התלונות שיש עליו הופכות להיות ללא רלוונטיות כלל. אז למה בכלל "לסבול" בהתחלה? כי זה מאד מתגמל וממכר בהמשך ככל שמתקדמים ונהיים יותר טובים בו. וכמות המידע החבוי, הטריקים והמקומות הסודיים במשחק הזה פשוט מגוחכת בקטע טוב (התחלתי בו + NEW GAME רק בשביל למצוא מספר מקומות ודברים שלגמרי פספסתי במשחק הראשון בו)
שנית,
לא הוכרז Bloodborne 2. הוידאו של IGN הוא סתם קליקבייט ילדותי ובגלל זה גם כמות ה- Dislike שם.
אוהדים ועוקבים של FORM SOFTWARE כבר רשמו המון פעמים שככל הנראה מדובר במשחק חדש שקשור למשחק Tenchu (משחק ישן שלהם). שום דבר לא בטוח למעט העובדה של- IGN אין מושג והם סתם עשו וידאו שאין בו שום מידע וכל המטרה שלו היא כאמור קליקבייט.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
אז אכן, כפי שנטען מזמן ברחבי הרשת - לא מדובר במשחק Bloodborne חדש.
המשחק הוכרז אתמול סוף סוף בצורה רשמית והוא נקרא SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE.
לא דומה לשום דבר שמגיע ישירות מסגנון ה- Souls של אלא משהו "הייברידי" שונה. לי הוא מאד הזכיר את Nioh בסגנון אבל עם הטאץ' והתוספות של FROM SOFTWARE. נראה מה יהיה איתו בהמשך, אותי כחובב המשחקים שלהם, הוא מאד מסקרן.
המשחק הוכרז אתמול סוף סוף בצורה רשמית והוא נקרא SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE.
לא דומה לשום דבר שמגיע ישירות מסגנון ה- Souls של אלא משהו "הייברידי" שונה. לי הוא מאד הזכיר את Nioh בסגנון אבל עם הטאץ' והתוספות של FROM SOFTWARE. נראה מה יהיה איתו בהמשך, אותי כחובב המשחקים שלהם, הוא מאד מסקרן.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
בין אם זה המשך אמיתי/רוחני או משהו אחר לגמרי, אני מקווה מאוד שיביאו שינויים משמעותיים במשחק הזה.
אהבתי את כל משחקי Demon/Dark Souls/BloodBorne (טרם שיקחתי ב-Nioh), אבל לקראת סוף Dark Souls 3 התחלתי להתייאש מהרגשה שאני משחק את אותו משחק באותה נוסחה בפעם הלא יודע כמה. מיותר לציין שיש לא מעט משחקים שלוקחים בדיוק את אותן מכניקות קרב ומחקות אותן אחת לאחת. הגיעה הזמן למשהו מרענן. שיהיה אפילו יותר קשה וריאליסטי מבחינתי, אבל שיהיה חדש.
בנוסף גם כל עניין ה"קח רמז לעלילה" ומעכשיו לך תקרא כל תיאור של חפץ, חפש כל NPC סודי שקיים, ותעשה עבודת חקר באינטרנט כדי להבין חלקים משמעותיים מהמשחק התחיל לייאש אותי גם כן. הגעתי לשלב שכבר לא אכפת לי מעלילה ורק הגיימפלי שמר אותי עד הסוף. כבונוס אחרי שסיימתי את המשחק, חיפשתי סירטון הסבר ביוטוב על הסוף כדי להבין מה לעזאזל קרה שם, כשגם פה בדרך כלל זה מסתיים תמיד באותה נוסחה:
*** סוג של ספויילרים למי שלא שיחק באף משחק מהסדרה ***
קבל לרוב שתי אפשרויות, כשאחת היא "טובה" ובא אתה מקריב את עצמך לטובת העולם והשניה ה"רעה" שבא אתה חושב על עצמך ובכך דופק את העולם סביבך.
אהבתי את כל משחקי Demon/Dark Souls/BloodBorne (טרם שיקחתי ב-Nioh), אבל לקראת סוף Dark Souls 3 התחלתי להתייאש מהרגשה שאני משחק את אותו משחק באותה נוסחה בפעם הלא יודע כמה. מיותר לציין שיש לא מעט משחקים שלוקחים בדיוק את אותן מכניקות קרב ומחקות אותן אחת לאחת. הגיעה הזמן למשהו מרענן. שיהיה אפילו יותר קשה וריאליסטי מבחינתי, אבל שיהיה חדש.
בנוסף גם כל עניין ה"קח רמז לעלילה" ומעכשיו לך תקרא כל תיאור של חפץ, חפש כל NPC סודי שקיים, ותעשה עבודת חקר באינטרנט כדי להבין חלקים משמעותיים מהמשחק התחיל לייאש אותי גם כן. הגעתי לשלב שכבר לא אכפת לי מעלילה ורק הגיימפלי שמר אותי עד הסוף. כבונוס אחרי שסיימתי את המשחק, חיפשתי סירטון הסבר ביוטוב על הסוף כדי להבין מה לעזאזל קרה שם, כשגם פה בדרך כלל זה מסתיים תמיד באותה נוסחה:
*** סוג של ספויילרים למי שלא שיחק באף משחק מהסדרה ***
קבל לרוב שתי אפשרויות, כשאחת היא "טובה" ובא אתה מקריב את עצמך לטובת העולם והשניה ה"רעה" שבא אתה חושב על עצמך ובכך דופק את העולם סביבך.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
@serg90
·
מסכים איתך לגבי נושא העלילה של המשחקים. את DARK SOULS אמנם לא שיחקתי אך את ה-"מקורי" Demon's Souls ואת Bloodborne כן שחקתי ואהבתי. האלמנט החלש של כולם הוא להעביר את העלילה ומה למען השם קורה, מי אתה, מי האויבים ומדוע זה קורה..
Bloodborne מעט שונה מהאחרים, יש לו אווירה שונה ויש גם דמויות ועלילה, אבל אתה אכן צודק - צריך לעשות בו דוקטורט (דהיינו שעות של קריאה/צפיה ברשת) כדי באמת להבין מה לעזאזל קורה בו. בימים אלו אני מסיים אותו בפעם השניה ועדיין לא לגמרי יכול להסביר מי נגד מי שם ולמה (וצפיתי בשעות סרטוני הסבר).
הוא גם משנה לגמרי הרבה אלמנטים שהיו מאד בסיסיים עד היום - כמו העובדה שאין יותר חסימה וחייבים להיות תמיד התקפיים ולדעת למחוק נכון. בנוסף התלבושות בו הן יותר בקטע קוסמטי ואין בהן יותר מידי הבדלים ברמה של מיגון או יתרון כזה או אחר (יש, אבל הוא מינורי ביחס למשחקים האחרים).
אבל בחזרה למשחק,
SEKIRO נראה לי על פניו כמו משהו שונה לגמרי בבסיס שלו. נראה לי ש- FORM רוצים לנסות משהו שונה הפעם.
·
מסכים איתך לגבי נושא העלילה של המשחקים. את DARK SOULS אמנם לא שיחקתי אך את ה-"מקורי" Demon's Souls ואת Bloodborne כן שחקתי ואהבתי. האלמנט החלש של כולם הוא להעביר את העלילה ומה למען השם קורה, מי אתה, מי האויבים ומדוע זה קורה..
Bloodborne מעט שונה מהאחרים, יש לו אווירה שונה ויש גם דמויות ועלילה, אבל אתה אכן צודק - צריך לעשות בו דוקטורט (דהיינו שעות של קריאה/צפיה ברשת) כדי באמת להבין מה לעזאזל קורה בו. בימים אלו אני מסיים אותו בפעם השניה ועדיין לא לגמרי יכול להסביר מי נגד מי שם ולמה (וצפיתי בשעות סרטוני הסבר).
הוא גם משנה לגמרי הרבה אלמנטים שהיו מאד בסיסיים עד היום - כמו העובדה שאין יותר חסימה וחייבים להיות תמיד התקפיים ולדעת למחוק נכון. בנוסף התלבושות בו הן יותר בקטע קוסמטי ואין בהן יותר מידי הבדלים ברמה של מיגון או יתרון כזה או אחר (יש, אבל הוא מינורי ביחס למשחקים האחרים).
אבל בחזרה למשחק,
SEKIRO נראה לי על פניו כמו משהו שונה לגמרי בבסיס שלו. נראה לי ש- FORM רוצים לנסות משהו שונה הפעם.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים