שלום לכולם,
מבקשת את עצתכם:
לפני כשבוע הגיעו לביתי 2 מתקינים של אלקטרוניקס פרו, להתקין MU9000 שנרכשה באולסייל. מיד לאחר ההעמדה על הקיר, לא הצליחו לחבר את הטלוויזיה ל - ONE CONNECT, ניסו להחליף את התיבה, וכן את הכבל, ולא הצליחו. המתקין אמר לי במפורש במקום: הטלוויזיה תקולה, את תקבלי חדשה, אולי אפילו עוד מחר. פתח קריאה לחברה והלך, משאיר לי את הטלוויזיה התקולה על הקיר.
מאז כשבוע, אני עוברת מולם מסכת ייסורים. הם אינם מוכנים להחליף, והתעקשו על כך שיגיע טכנאי הביתה לנסות לחבר שוב את הטלוויזיה או לתקן אותה. אמרתי מפורשות - אני לא מוכנה לתיקון. שילמתי על טלוויזיה חדשה וברצוני טלוויזיה תקינה לחלוטין. לאחר שהבנתי שהפרוצדורה הינה שטכנאי נוסף יגיע הביתה, הגיע היום טכנאי שכמובן גם הוא לא הצליח לחבר את הטלוויזיה ואמר שיש אפשרות לתיקון, שאמרתי שכמובן אינני מעוניינת בו.
כעת אני שוב ניצבת מול אלקטרוניקס פרו. אני כבר שבוע בעשרות שיחות מולם, מקבלת כל פעם גרסה אחרת.
אולסייל מאוד נחמדים אבל בפועל - לא עוזרים כלל מול אלקטרוניקס פרו. רושמים את פניותיי ומבטיחים לטפל אבל בינתיים לא עשו כלום. אני כבר שבוע ללא טלוויזיה. כלומר היא שם על הקיר, מרשימה וכבויה.
מהן האפשרויות שלי כרגע?
האם זה כל כך מוגזם לצפות שיחליפו לי את הטלוויזיה בחדשה? מדוע שאסכים לתיקון טלוויזיה חדשה שלא נעשה בה שימוש אף דקה?
תודה מראש
תקלה בהתקנת טלוויזיה MU9000 וחוסר אונים אל מול אלקטרוניקס פרו
התשובה ברורה לחלוטין.
לא לוותר ולבטל העיסקה.
לאולסייל יש אחריות לכל הסיפור הגרוטסקי הזה שאני מתקשה להאמין לו.
זכותך לבטל את העיסקה ולדרוש חזרה את כספך (להודיע לאולסייל בטלפון ובפקס/מייל על ביטול עיסקה).
הם (אולסייל) ינסו לגלגל את האחריות לאלקטרוניקס פרו אבל בסופו של דבר הם יכלו ויכולים
להתערב בעיקר לאור העובדות שהבאת כאן.
את תפסידי 100 ש"ח לכל היותר ותקבלי מסך חדש ולא מהחברה שהעניקה לך הטיפול הנורא הזה.
לא לוותר ולבטל העיסקה.
לאולסייל יש אחריות לכל הסיפור הגרוטסקי הזה שאני מתקשה להאמין לו.
זכותך לבטל את העיסקה ולדרוש חזרה את כספך (להודיע לאולסייל בטלפון ובפקס/מייל על ביטול עיסקה).
הם (אולסייל) ינסו לגלגל את האחריות לאלקטרוניקס פרו אבל בסופו של דבר הם יכלו ויכולים
להתערב בעיקר לאור העובדות שהבאת כאן.
את תפסידי 100 ש"ח לכל היותר ותקבלי מסך חדש ולא מהחברה שהעניקה לך הטיפול הנורא הזה.
- superbizho
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 671
- הצטרף: יוני 2014
- נתן תודות: 40 פעמים
- קיבל תודות: 45 פעמים
·רק אתקן אותך במשהו אחד היא גם לא תשלם 100 ש״ח כי היא מחזירה מוצר עקב תקלה ולא בגלל שהיא רוצה לבטל עסקה כי המוצר לא לשביעות רצונהse1 כתב:התשובה ברורה לחלוטין.
לא לוותר ולבטל העיסקה.
לאולסייל יש אחריות לכל הסיפור הגרוטסקי הזה שאני מתקשה להאמין לו.
זכותך לבטל את העיסקה ולדרוש חזרה את כספך (להודיע לאולסייל בטלפון ובפקס/מייל על ביטול עיסקה).
הם (אולסייל) ינסו לגלגל את האחריות לאלקטרוניקס פרו אבל בסופו של דבר הם יכלו ויכולים
להתערב בעיקר לאור העובדות שהבאת כאן.
את תפסידי 100 ש"ח לכל היותר ותקבלי מסך חדש ולא מהחברה שהעניקה לך הטיפול הנורא הזה....
ועכשיו לעניין: בתקווה שיש לך אישור בדף על ביקור טכנאי או הקלטה עם השירות שאומרים במפורש שיש תקלה (במידה ולא זה הזמן להקליט) הייתי פונה לאולסייל ודורש ביטול עסקה במידה והם ידרשו 100 ש״ח לביטול העסקה החוק עומד לטובתך ופשוט תציגי להם את המסמך או את ההקלטה שהמוצר תקול ורוצים לתקן לך אותו הם מחוייבים לבטל את העסקה מבלי לגבות סכום כסף על ביטול העסקה או להתערב ולדבר עם היבואן שיחליף לך את המסך
בהצלחה
עדכון מהבוקר: לאחר שבוע של טרטורים, 2 טכנאים שהגיעו וכשלו בהתקנת הטלוויזיה, סמליין הסכימו הבוקר להחלפה אבל טוענים בתוקף שכבר אין את הדגם הזה במלאי. מוכנים לספק רק את ה nu9000. בשום פנים ואופן לא הסכמתי. איך לא אמרו זאת כל הזמן הזה...
העסקה בוטלה מול אולסייל. מי יפצה אותי על הקדיחה בקיר, החורים שאצטרך למלא והחזרת הטלווויזיה הקודמת, לא ברור.
האם אתם חושבים שניתן יהיה לאתר דגם כזה ביבוא רשמי היכן שהוא?
העסקה בוטלה מול אולסייל. מי יפצה אותי על הקדיחה בקיר, החורים שאצטרך למלא והחזרת הטלווויזיה הקודמת, לא ברור.
האם אתם חושבים שניתן יהיה לאתר דגם כזה ביבוא רשמי היכן שהוא?
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
·ניבה כתב:@ניבה
·התכוונתי שסמליין הסכימו להחליף ל nu8000 ולכך לא מוכנה....
אל תשללי את האופציה הזו...היא נשמעת לא רעה כמו שאת חושבת.
יש אפילו מס' דברים שה NU8000 טובה יותר.
אם אלו דברים שחשובים לך...אז האופציה הזו עדיפה.
https://www.rtings.com/tv/tools/compare ... eshold*0.1
אולסייל הציעו לי את ה nu8000 באותו המחיר שעלתה ה mu9000. קראתי את הסקירה וראיתי שבצפייה בסדרות, הדגם החדש קיבל ציון נמוך יותר. שם עיקר השימוש שלנו. הציון הכללי נראה דומה
השאלה האם לקבל החלטה מהירה על דגם חדש שאין עליו ביקורות משמעותיות או שאני יכלה להיות שקטה לגבי זה שמדובר באיכות דומה
עבור ה mu9000 ביצעתי סקר שוק מאוד מקיף עד שנחה דעתי שמדובר בקנייה טובה
השאלה האם לקבל החלטה מהירה על דגם חדש שאין עליו ביקורות משמעותיות או שאני יכלה להיות שקטה לגבי זה שמדובר באיכות דומה
עבור ה mu9000 ביצעתי סקר שוק מאוד מקיף עד שנחה דעתי שמדובר בקנייה טובה
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר: