תקלה בהתקנת טלוויזיה MU9000 וחוסר אונים אל מול אלקטרוניקס פרו

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
ניבה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

תקלה בהתקנת טלוויזיה MU9000 וחוסר אונים אל מול אלקטרוניקס פרו

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכולם,
מבקשת את עצתכם:
לפני כשבוע הגיעו לביתי 2 מתקינים של אלקטרוניקס פרו, להתקין MU9000 שנרכשה באולסייל. מיד לאחר ההעמדה על הקיר, לא הצליחו לחבר את הטלוויזיה ל - ONE CONNECT, ניסו להחליף את התיבה, וכן את הכבל, ולא הצליחו. המתקין אמר לי במפורש במקום: הטלוויזיה תקולה, את תקבלי חדשה, אולי אפילו עוד מחר. פתח קריאה לחברה והלך, משאיר לי את הטלוויזיה התקולה על הקיר.
מאז כשבוע, אני עוברת מולם מסכת ייסורים. הם אינם מוכנים להחליף, והתעקשו על כך שיגיע טכנאי הביתה לנסות לחבר שוב את הטלוויזיה או לתקן אותה. אמרתי מפורשות - אני לא מוכנה לתיקון. שילמתי על טלוויזיה חדשה וברצוני טלוויזיה תקינה לחלוטין. לאחר שהבנתי שהפרוצדורה הינה שטכנאי נוסף יגיע הביתה, הגיע היום טכנאי שכמובן גם הוא לא הצליח לחבר את הטלוויזיה ואמר שיש אפשרות לתיקון, שאמרתי שכמובן אינני מעוניינת בו.
כעת אני שוב ניצבת מול אלקטרוניקס פרו. אני כבר שבוע בעשרות שיחות מולם, מקבלת כל פעם גרסה אחרת.
אולסייל מאוד נחמדים אבל בפועל - לא עוזרים כלל מול אלקטרוניקס פרו. רושמים את פניותיי ומבטיחים לטפל אבל בינתיים לא עשו כלום. אני כבר שבוע ללא טלוויזיה. כלומר היא שם על הקיר, מרשימה וכבויה.
מהן האפשרויות שלי כרגע?
האם זה כל כך מוגזם לצפות שיחליפו לי את הטלוויזיה בחדשה? מדוע שאסכים לתיקון טלוויזיה חדשה שלא נעשה בה שימוש אף דקה?
תודה מראש

גיל37
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2890
הצטרף: יולי 2011
נתן תודות: 108 פעמים
קיבל תודות: 294 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

פני אל החנות ממנה רכשת את הטלוויזיה,
חנות טובה שרוצה לשמור על קהל הלקוחות תתערב לטובתך ותעזור מול היבואן.

se1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1294
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 73 פעמים
קיבל תודות: 185 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

התשובה ברורה לחלוטין.
לא לוותר ולבטל העיסקה.
לאולסייל יש אחריות לכל הסיפור הגרוטסקי הזה שאני מתקשה להאמין לו.
זכותך לבטל את העיסקה ולדרוש חזרה את כספך (להודיע לאולסייל בטלפון ובפקס/מייל על ביטול עיסקה).
הם (אולסייל) ינסו לגלגל את האחריות לאלקטרוניקס פרו אבל בסופו של דבר הם יכלו ויכולים
להתערב בעיקר לאור העובדות שהבאת כאן.
את תפסידי 100 ש"ח לכל היותר ותקבלי מסך חדש ולא מהחברה שהעניקה לך הטיפול הנורא הזה.

ניבה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #4 

תודה, אפנה מחר ואבקש לבטל את העסקה.
מה האפשרויות שלי לגבי טלוויזיה חדשה? להזמין חדשה מחנות אחרת ולקוות הפעם לטוב? לרדת בכלל מרכישה של סמסונג?

superbizho
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 671
הצטרף: יוני 2014
נתן תודות: 40 פעמים
קיבל תודות: 45 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

לא בטוח שיהיה לך עוד מקום אחר לקנות מיבוא רשמי, יש מצב שנגר כל המלאי כבר
NAS: Custom made 15TB WD RED
TV: Samsung mu9000 65
Sound 5.1.2: Denon x1400H + SVS ULTRA

mpc9
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 136
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 18 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

se1 כתב:התשובה ברורה לחלוטין.
לא לוותר ולבטל העיסקה.
לאולסייל יש אחריות לכל הסיפור הגרוטסקי הזה שאני מתקשה להאמין לו.
זכותך לבטל את העיסקה ולדרוש חזרה את כספך (להודיע לאולסייל בטלפון ובפקס/מייל על ביטול עיסקה).
הם (אולסייל) ינסו לגלגל את האחריות לאלקטרוניקס פרו אבל בסופו של דבר הם יכלו ויכולים
להתערב בעיקר לאור העובדות שהבאת כאן.
את תפסידי 100 ש"ח לכל היותר ותקבלי מסך חדש ולא מהחברה שהעניקה לך הטיפול הנורא הזה.
...
·רק אתקן אותך במשהו אחד היא גם לא תשלם 100 ש״ח כי היא מחזירה מוצר עקב תקלה ולא בגלל שהיא רוצה לבטל עסקה כי המוצר לא לשביעות רצונה

ועכשיו לעניין: בתקווה שיש לך אישור בדף על ביקור טכנאי או הקלטה עם השירות שאומרים במפורש שיש תקלה (במידה ולא זה הזמן להקליט) הייתי פונה לאולסייל ודורש ביטול עסקה במידה והם ידרשו 100 ש״ח לביטול העסקה החוק עומד לטובתך ופשוט תציגי להם את המסמך או את ההקלטה שהמוצר תקול ורוצים לתקן לך אותו הם מחוייבים לבטל את העסקה מבלי לגבות סכום כסף על ביטול העסקה או להתערב ולדבר עם היבואן שיחליף לך את המסך
בהצלחה

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

לא יאומן

ניבה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #8 

עדכון מהבוקר: לאחר שבוע של טרטורים, 2 טכנאים שהגיעו וכשלו בהתקנת הטלוויזיה, סמליין הסכימו הבוקר להחלפה אבל טוענים בתוקף שכבר אין את הדגם הזה במלאי. מוכנים לספק רק את ה nu9000. בשום פנים ואופן לא הסכמתי. איך לא אמרו זאת כל הזמן הזה...
העסקה בוטלה מול אולסייל. מי יפצה אותי על הקדיחה בקיר, החורים שאצטרך למלא והחזרת הטלווויזיה הקודמת, לא ברור.
האם אתם חושבים שניתן יהיה לאתר דגם כזה ביבוא רשמי היכן שהוא?

ניבה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #9 

@ניבה
·התכוונתי שסמליין הסכימו להחליף ל nu8000 ולכך לא מוכנה.

TheGuru
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 61
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #10 

ביזיון.
בלי קשר לאולסייל, סמסונג סמליין\אלקטרוניקס פרו...
פשוט ביזיון של שירות בארץ.

הייתי מנסה לקחת את הNU8000 בתוספת החזר תשלום חלקי (או שהיא יותר יקרה איכשהו?)
בעיקרון היא דגם חדש של 2018 ואמורה להיות טובה בעלת כמה יתרונות על הMU9000 (היו פה כבר כמה דיונים בנושא)

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

ניבה כתב:@ניבה
·התכוונתי שסמליין הסכימו להחליף ל nu8000 ולכך לא מוכנה.
...
·

אל תשללי את האופציה הזו...היא נשמעת לא רעה כמו שאת חושבת.
יש אפילו מס' דברים שה NU8000 טובה יותר.
אם אלו דברים שחשובים לך...אז האופציה הזו עדיפה.
https://www.rtings.com/tv/tools/compare ... eshold*0.1

ניבה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #12 

אולסייל הציעו לי את ה nu8000 באותו המחיר שעלתה ה mu9000. קראתי את הסקירה וראיתי שבצפייה בסדרות, הדגם החדש קיבל ציון נמוך יותר. שם עיקר השימוש שלנו. הציון הכללי נראה דומה
השאלה האם לקבל החלטה מהירה על דגם חדש שאין עליו ביקורות משמעותיות או שאני יכלה להיות שקטה לגבי זה שמדובר באיכות דומה
עבור ה mu9000 ביצעתי סקר שוק מאוד מקיף עד שנחה דעתי שמדובר בקנייה טובה

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

צודקת לגבי החוסר ניסיון עם NU . חדש מידי בשביל לדעת.
באופן כללי יש שידרוג משמעותי לטובה בסדרות 2018 למול 2017 בסמסונג....
בייחוד בדגמים הגבוהים ( Q ) שכבר נבחנו לעומק בכמה וכמה אתרים מקצועיים.
אבל לא בטוח שניתן להסיק מזה משהו לגבי דגמי הבייניים.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #14 

ה-NU8000 דומה ל-MU9000 ביכולתיה, בחלק מהדברים היא טובה יותר.
אבל היא מתמודדת משמעותית פחות טוב עם השתקפויות, ובגלל זה הציון שלה בסדרות נמוך יותר.

ניבה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #15 

@TheCoolest
·תוכל בבקשה להסביר לי קצת יותר למה הכוונה בהשתקפויות? יש לנו סלון מאוד מואר

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”