מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


היזהרו לכם מאלקטרוניקס פרו


   פורומים > כללי > ללא קשר
מחבר הודעה
Gili_Regev (גילי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Dec 09, 2006

מיקום: לפלנד
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 5098

 #1  נשלח: א' 01/07/2018 21:53
היזהרו לכם מאלקטרוניקס פרו

1. לפני שבועיים נקבע לקרובת משפחה שלי, אשה מבוגרת, התקנת מסך שנרכש בלסון חללית.
עד שכבר הצלחו לתאם התקנה, והמתנו ביום שישי למתקין, הוא מתקשר שאינו מוצא חניה ברחוב ולכן לא יגיע.
לא יעזור להם ההתחמקוטת מזה כשבועיים, ישלמו בסוף 600 ש"ח.

2. בשבוע שעבר הזמנתי שירות למקרר G5 של סמסונג.
בידיעה שיש לי אחריות על כל החלקים והחלפים.
התקלה - לא יוצא קרח. המנגנון נשמע עובד, אבל לא מצליח להוציא קרח.
בדרך כלל כשזה קורה, בגלל הפשרה של הקרח והידבקות שלו (ילדים, מקפיא פתוח) אז אני שולף את המיכל בפנים, ומפנה את הקרח.
הפעם לא הצלחתי, לא רציתי לגרום לנזק, אז הזמנתי שירות.
הטכנאי נכנס, חצי שקה הוא בבית, והמיכל כבר נשלף החוצה.
אני: יופי.
הטכנאי: הלך כל מנגנון הקרח.
אני: איך הגעת לזה?
הטכנאי: סמוך עליי.
אני: סומך עליך, בגלל זה יש לי אחריות על הכל.
הטכנאי: אל תשמח כל כך מהר, על זה אין לך אחריות.
אני: יש לי, אפילו מדף זכוכית שבור החלפתם לי לפני חודשיים.
הטכנאי: על זה אין.
אני: יש, תבדוק.
הטכנאי: אין אני אומר לך, וממשיך:
תשמע, יש לך אחריות עד 11.2018. אני מוכן לתקן לך בחינם אם תאריך את האחריות ב- 3 שנים.
עושה לך את זה ב 1500 במקום 1,800.
אני: באת לעשות צחוק ? יש לי ביטוח , אתה רוצה לעשות לי עוד ביטוח בשביל לתקן לי?
הטכנאי: אני עושה לך טובה. (לא שיבשתי מילה!!!)
אני: טובה ??? בכלל יש לי אחריות לעוד כמה שנים, לא עד 2018. תתקשר ותבדוק.
הטכנאי: מי יענה לי עכשיו ??
אני: טוב, סיימנו פה. תדאג שיזמינו את החלק, אני אטפל באחריות.
הלך..
לקח לי שעתיים, אבל מצאתי את התיעוד, יש אחריות על הכל, ועד סוף 2020 !!!
גם התקשרתי למוקד, אישרה לי בטלפון, הקלטתי את השיחה.
הודעתי לה שכשיגיע החלק, שיגיעו להתקין על חשבונם. הסכימה.
עכשיו לא רק שהיתה לי אחריות שנתיים מעבר למה שאמר, היא גם כללה הכל.
חשבתם ששמעתם את הכל ? אז לא ממש.
אחרי כמה זמן שמתי לב שהטכניאי הכניס את מנגנון הקרח ל- ICE OFF.
החזרתי את המיכל, ביטלתי את הלחיצה שלו, למחרת בבוקר המיכל מלא קרח ואין שום תקלה.
וזה עוד לא הכל.
היום אחרי 10 ימים, אני רואה חיוב של 520 ש"ח, תשלום 1 מתוך 2.
1040 ש"ח על החלק שמגיע לי חינם.
אלקטרוניקס פרו. אל תקנו מוצרים שלהם, ואל תשאירו טכנאים שלהם עם מבוגר לבד בבית.

_________________
...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2007
הבעות תודה: 104
מספר הודעות: 3085

 #2  נשלח: א' 01/07/2018 22:10

לא חידשת כלום,זה המדינה שלנו.
כל החברות אותו הדבר,הכל רקוב
ומלוכלך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
integral
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 14, 2005
הבעות תודה: 331
מספר הודעות: 6486

 #3  נשלח: ב' 02/07/2018 6:23

יש רק לקוות שאמאזון יגיעו לארץ במהרה, שאף פקיד ציבור מושחת לא יחשק אותם, ושכל היבואנים החאפרים ימצאו עבודה אחרת שאינה בתחום שירותי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Gili_Regev (גילי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Dec 09, 2006

מיקום: לפלנד
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 5098

 #4  נשלח: ד' 04/07/2018 10:49

שאלה בנושא ..
מישהו מכיר את חוק הטכנאים קצת לעומק ?
יש בו התייחסות למקרה שננע מהטכנאי להגיע ללקוח.
האם היעדר חניה זה חלק מזה ?
האם טיעון של היעדר חניה פוטר אותם מלשלם פיצוי ללקוח שהמתין להם והם לא הגיעו ?

תודה

_________________
...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mosheva
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 03, 2011
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 729

 #5  נשלח: ד' 04/07/2018 11:16

איך בדיוק הם חייבו אותך? נתת פרטי אשראי למעט ביום שהרחבת אחריות? הזוי שהם פשוט חייבו אותך...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1181
מספר הודעות: 8280

 #6  נשלח: ד' 04/07/2018 11:30

זו לצערנו רמת השירות בארץ, כבר מזמן לא מפתיע אותי.
בורחים מאלקטורניקס פרו מגיעים לברימאג, בורחים מברימאג מגיעים לרטפון בורחים מרטפון מגיעים לאלו.. וככה אנו חיים במדינה בה כולם מקמבנים, מתחמנים ומשקרים. והכל בחסות החוק - מי שלוקח את הזמן לתבוע אותם על אי עמידה בחוזה האחריות מקבל מים קרים לפרצוף בבית המשפט בצורה של פסיקה ילדותית ולא מחמירה מספיק שבמקרה הכי טוב פשוט פוסקת לטובת התובע את מה שמגיע לו. כך הגענו למצב בו שכאשר כבר מוצאים מישהו הגון וישר שסה"כ עושה את העבודה שלו כמו שצריך בלי לחרטט "יוצא צדיק" ומשאיר את כולם בהלם.
ואחרי זה קוראים וצופים בכתבות בהן מתארים מצב "מפחיד" בו אמזון הולכת להיכנס לארץ ולדרוס המון בתי עסק, מיבואנים, דרך קניונים ועד חנויות קטנות. מפחיד? אולי מבורך. סוף סוף אולי יגיע לכאן גוף מסחרי שיגאל אותנו מהשכונה הישראלית המאוסה.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Gili_Regev (גילי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Dec 09, 2006

מיקום: לפלנד
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 5098

 #7  נשלח: ד' 04/07/2018 11:32

mosheva כתב:
איך בדיוק הם חייבו אותך? נתת פרטי אשראי למעט ביום שהרחבת אחריות? הזוי שהם פשוט חייבו אותך...


כנראה מההרחבה.
בטיפול..

_________________
...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Gili_Regev (גילי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Dec 09, 2006

מיקום: לפלנד
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 5098

 #8  נשלח: ד' 04/07/2018 11:33

Gili_Regev כתב:
שאלה בנושא ..
מישהו מכיר את חוק הטכנאים קצת לעומק ?
יש בו התייחסות למקרה שננע מהטכנאי להגיע ללקוח.
האם היעדר חניה זה חלק מזה ?
האם טיעון של היעדר חניה פוטר אותם מלשלם פיצוי ללקוח שהמתין להם והם לא הגיעו ?

תודה


·??

_________________
...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Catskinner (קלוד בן שאול)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2006

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 697
מספר הודעות: 15054

 #9  נשלח: ד' 04/07/2018 11:34

זו בדיוק הסיבה מדוע צריך להתייחס לכל המוצרים הביתיים כאביזרים מתכלים. אני תמיד מחלק את מחיר המוצר במספר השנים שאני צופה שהוא ישרוד ללא לירות ואם זה יוצא מעל ל 700 ש"ח אני עובר הלאה למוצר הבא.

לי יצא החשק להתעסק עם טכנאים של חברות מוצרים (המקרה של מיני-ליין והכיריים של אלקטרולוקס עדיין תקוע לי בגרון) והמדיניות שלי היא שהיות ואני צופה שאתפגר תוך כמה עשרות שנים לכל היותר הזמן שנותר לי מאוד יקר ולכן חבל לי לבזבז אותו על טכנאים והגחמות שלהם. לא עובד? למחזורית וקדימה חדש.

_________________
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mosheva
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 03, 2011
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 729

 #10  נשלח: ד' 04/07/2018 11:52

jacko-il כתב:
זו לצערנו רמת השירות בארץ, כבר מזמן לא מפתיע אותי.
בורחים מאלקטורניקס פרו מגיעים לברימאג, בורחים מברימאג מגיעים לרטפון בורחים מרטפון מגיעים לאלו.. וככה אנו חיים במדינה בה כולם מקמבנים, מתחמנים ומשקרים. והכל בחסות החוק - מי שלוקח את הזמן לתבוע אותם על אי עמידה בחוזה האחריות מקבל מים קרים לפרצוף בבית המשפט בצורה של פסיקה ילדותית ולא מחמירה מספיק שבמקרה הכי טוב פשוט פוסקת לטובת התובע את מה שמגיע לו. כך הגענו למצב בו שכאשר כבר מוצאים מישהו הגון וישר שסה"כ עושה את העבודה שלו כמו שצריך בלי לחרטט "יוצא צדיק" ומשאיר את כולם בהלם.
ואחרי זה קוראים וצופים בכתבות בהן מתארים מצב "מפחיד" בו אמזון הולכת להיכנס לארץ ולדרוס המון בתי עסק, מיבואנים, דרך קניונים ועד חנויות קטנות. מפחיד? אולי מבורך. סוף סוף אולי יגיע לכאן גוף מסחרי שיגאל אותנו מהשכונה הישראלית המאוסה.


·זה לא רק ביבואנים זה ככה בכל תחום שבו אתה משלם כסף לספק. זה מתחיל בשירות תיקונים של היבואנים וממשיך לחברות הבנייה שמאכלסות דיירים בדירות עם אין ספור ליקויים ולא לוקחות אחריות כי הם יודעים שהאזרח הפשוט הוא קטן ולא יעשה כלום - שיטת המצליח.

וזה ממשיך למשטרה שמסרבת לתת דוח לרכב שחונה במקום שאסור על פי חוק רק כי בעל הרכב שוטר בעצמו, הדג מסריח מהראש וככה בדיוק המדינה שלנו נראת.

אני לאחרונה עברתי לדירה חדשה ופשוט התייאשתי מלרדוף אחרי נותני השירות שמפיל את האחריות בין קבלן כזה לאחר שמפיל בכלל את האחריות בסופו של יום על בעל הדירה...

גועל נפש!

קצת שיחררתי זעם חחח אבל זה באמת מקומם ההתנהלות הזו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
legopart
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2013
הבעות תודה: 327
מספר הודעות: 3917

 #11  נשלח: ד' 04/07/2018 14:11

Catskinner כתב:
זו בדיוק הסיבה מדוע צריך להתייחס לכל המוצרים הביתיים כאביזרים מתכלים. אני תמיד מחלק את מחיר המוצר במספר השנים שאני צופה שהוא ישרוד ללא לירות ואם זה יוצא מעל ל 700 ש"ח אני עובר הלאה למוצר הבא.

לי יצא החשק להתעסק עם טכנאים של חברות מוצרים (המקרה של מיני-ליין והכיריים של אלקטרולוקס עדיין תקוע לי בגרון) והמדיניות שלי היא שהיות ואני צופה שאתפגר תוך כמה עשרות שנים לכל היותר הזמן שנותר לי מאוד יקר ולכן חבל לי לבזבז אותו על טכנאים והגחמות שלהם. לא עובד? למחזורית וקדימה חדש.
·
אני כבר לא מזמין בעלי מקצוע, אני מתקן הכל לבד בבית.
את המקרר תיקנתי בעצמי.
מראש קניתי מקרר זול, שלא אכפת לי לחטט בו ולראות מה אוכל לתקן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ללא קשר


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht