אהלן חברים,
רכשתי לפני כחודש מסך MU9000 יבוא רשמי.
הגיע עם פגם קוסמטי, כלומר המסך תקין אבל חלק מהמתכת עקום וזה נראה לעין. פשוט נראה סוג ב'.
לאחר אינספור שיחות וריבים עם אלקטרוניקס פרו (שירות מזעזע!) ועם סמליין, הוצע לי להחליף ללא עלות לדגם NU8000 (שימו לב בבקשה שז NU ולא MU) שלטענתם הוא הדגם החדש ולא משווקים יותר את ה MU9000 בארץ.
מה לדעתכם כדאי לי לעשות?
1. לבטל עסקה
2. לקחת את ה NU8000 מקום
3. לבקש פיצוי כספי על הפגם בטלוויזיה ולהישאר איתה
עזרה דחופה בהמשך לטיפול מול סמליין עקב MU9000 שהגיע עם פגם
- superbizho
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 671
- הצטרף: יוני 2014
- נתן תודות: 40 פעמים
- קיבל תודות: 45 פעמים
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
אין הרבה הבדל, ול-MU9000 יש יתרון מוחשי בציפוי נגד השתקפויות.
גם אני הייתי דורש פיצוי כספי.
https://www.rtings.com/tv/tools/compare ... 00/443/586
גם אני הייתי דורש פיצוי כספי.
https://www.rtings.com/tv/tools/compare ... 00/443/586
·תודה רבה על התגובה.TheCoolest כתב:אין הרבה הבדל, ול-MU9000 יש יתרון מוחשי בציפוי נגד השתקפויות.
גם אני הייתי דורש פיצוי כספי.
https://www.rtings.com/tv/tools/compare ... 00/443/586...
מאז הספיקו לחזור אלי ושוחחנו עוד כמה פעמים.
אם מחליפים ל NU8000 זה ללא זיכוי. לא התלהבתי מהרעיון כי לפי כל ההשוואות שעשיתי מלבד התוספת של smarthings היא טובה פחות ועולה פחות באתרים בעולם. מעבר לזה כרהיט היא יפה פחות וזה משהו שמאוד משך אותי ב MU9000.
אמורים לחזור אלי עם הצעה לפיצוי כספי כך שאשאר את ה MU9000 שאצלי (עם הפגם הקוסמטי).
איזה סכום עלי לדרוש לדעתך?
שילמתי על הטלוויזיה כ 6500 ש"ח.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: עזרה דחופה בהמשך לטיפול מול סמליין עקב MU9000 שהגיע עם פגם
@itzik1983 אתה יכול אולי לצלם את הפגם? זה בפס התחתון של המסך?
Re: עזרה דחופה בהמשך לטיפול מול סמליין עקב MU9000 שהגיע עם פגם
·כןa1b2 כתב:@itzik1983 אתה יכול אולי לצלם את הפגם? זה בפס התחתון של המסך?...
אני לא בבית אין לי אפשרות לצלם כרגע.
הם חזרו אלי שינו גישה, לא מוכנים להציע פיצוי. מציעים או ביטול עסקה או החלפה לדגם NU8000.
שוחח איתי מנהל איזורי בשם שי, עצוב שנותנים לאדם כזה לתקשר עם לקוחות. יש לי הקלטות של כמה וכמה שיחות שהם משקרים בהן, מטשטשים את ההבדלים בין מה שרכשתי ל NU8000 ומנסים להציג אותו כדגם יוקרתי ואיכותי יותר.
פניתי לעו"ד שלי אנחנו מכינים תביעה ייצוגית מאחר וחברה שמספקת אחריות למוצר חייבת להחזיק מלאי שלו למקרים של תקלות, או לספק מחוצר חלופי איכותי יותר ולא כזה שנופל ברמתו.
אם זה קרה לעוד אנשים אשמח לשמוע מכם כדי לגבש את התביעה.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
Re: עזרה דחופה בהמשך לטיפול מול סמליין עקב MU9000 שהגיע עם פגם
@itzik1983
·
הכל סבבה ויפה ואתה צודק.
אבל, הציעו לך ביטול עסקה, יותר מזה? (זו גם זכותם ע"פ חוק הגנת הצרכן - אחריות לאחר מכירה)
קרא את תקנות האחריות ושירות לאחר מכירה של משרד הכלכלה והתעשייה
הייתי לוקח פשוט את הכסף חזרה והולך לרכוש מסך אחר. בשביל מה לשבור את הראש מולם בכלל?
·
הכל סבבה ויפה ואתה צודק.
אבל, הציעו לך ביטול עסקה, יותר מזה? (זו גם זכותם ע"פ חוק הגנת הצרכן - אחריות לאחר מכירה)
קרא את תקנות האחריות ושירות לאחר מכירה של משרד הכלכלה והתעשייה
הייתי לוקח פשוט את הכסף חזרה והולך לרכוש מסך אחר. בשביל מה לשבור את הראש מולם בכלל?
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
Re: עזרה דחופה בהמשך לטיפול מול סמליין עקב MU9000 שהגיע עם פגם
@itzik1983
·קרה לי משהו דומה מולם. סיפקו לי MU9000 תקולה (לא נדלקת), שבוע משכו אותי בעשרות שיחות, הבטחות שקריות, סירבו בהתחלה להחליף את הדגם והציעו תיקון ועוד.
רק לאחר שבוע, הודו שבכלל אין להם יותר את הדגם הזה במלאי וניסו להציע לי את ה - NU8000 במקומו.
סירבתי להכל, ביטלתי את העסקה (ואז נאלצתי לריב עוד קצת עד שמישהו הואיל בטובו לבוא לאסוף את המסך).
החלטתי שאני לא רוצה שום עניין יותר עם היבואן הזה או נותן השירות שלו אלקטרוניקס פרו, לא ארכוש טלוויזיית סמסונג. זו בעיניי המלחמה הטובה ביותר בגופים מסוג אלה.
·קרה לי משהו דומה מולם. סיפקו לי MU9000 תקולה (לא נדלקת), שבוע משכו אותי בעשרות שיחות, הבטחות שקריות, סירבו בהתחלה להחליף את הדגם והציעו תיקון ועוד.
רק לאחר שבוע, הודו שבכלל אין להם יותר את הדגם הזה במלאי וניסו להציע לי את ה - NU8000 במקומו.
סירבתי להכל, ביטלתי את העסקה (ואז נאלצתי לריב עוד קצת עד שמישהו הואיל בטובו לבוא לאסוף את המסך).
החלטתי שאני לא רוצה שום עניין יותר עם היבואן הזה או נותן השירות שלו אלקטרוניקס פרו, לא ארכוש טלוויזיית סמסונג. זו בעיניי המלחמה הטובה ביותר בגופים מסוג אלה.