חוזר למערכת מלאה אחרי טראומה עם הדבר שנקרא סאונדבר (צריך המלצות)

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
saharz (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

חוזר למערכת מלאה אחרי טראומה עם הדבר שנקרא סאונדבר (צריך המלצות)

נושא שלא נקרא #1 

אחרי כמה חודשים עם הסאונדבר, החלטתי שאני רוצה יותר ממה שהוא מסוגל להציע:

קניתי את הMarantz NR1508, ואני מעונין בהמלצה לסט סטלטיים וסאב (אפשרי בנפרד).
המערכת מיועדת לסלון (מחובר למטבחופינת אוכל), השימוש הוא 70/30 לטובת קולנוע בייתי.
תקציב, עד 3000 ש"ח.
בגזרת הסטלטיים הציעו לי את המורל פרימו 5.1 (עדיין לא שמעתי אותם)
בגזרת הסאבוופר שמתי עין על Polk Audio PSW10 10-Inch, אם זה מארצות הברית צריך ממיר מתח?

אשמח לדעות והמלצות

gal-cohen
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6156
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 630 פעמים
קיבל תודות: 1001 פעמים

Re: חוזר למערכת מלאה אחרי טראומה עם הדבר שנקרא סאונדבר (צריך המלצות)

נושא שלא נקרא #2 

@saharz

לסאב של פולק תצטרך מתאם כמעט בוודאות, תבדוק ישירות מול החברה במייל ליתר ביטחון.
סטליטיים, הייתי ממליץ לך לנסות לשדך לרסיבר הזה סט של קנטון ולא מורל.

BUGY
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6684
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 91 פעמים
קיבל תודות: 703 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

עובר מסיוט של סאונד בר לסיוט של סטילטיטים מעפנים. זה אותה הזבל רק באריזה שונה. תעבור לשני רמקולים מלאים, אמיתיים ולא האילוץ הזה.

saharz (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #4 

תמונה סלון
אני פתוח להצעות, אבל כמו שתראה בתמונה של הסלון שאני מעלה, יש מגבלת מקום
המערכת הקודמת שלי (בבית הקודם) היו רצפתיים קדמיים וורפידל דיימונד 8 עם רסיבר דנון 3000

BUGY
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6684
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 91 פעמים
קיבל תודות: 703 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

saharz כתב: תמונה סלון
אני פתוח להצעות, אבל כמו שתראה בתמונה של הסלון שאני מעלה, יש מגבלת מקום
המערכת הקודמת שלי (בבית הקודם) היו רצפתיים קדמיים וורפידל דיימונד 8 עם רסיבר דנון 3000
...
·אילו אילוצים יש לך? זה קנבס ריק, אתה מוזמן לעשות פה מה שאתה רוצה.

המזנון פשוט לא מתאים לפה... או אחד גדול יותר או קטן יותר. ואז או זוג מדפיים, לדעתי ותר מתאים פה או זוג מלאים עומדים.


בכל מקרה, זאת לא תמונה של הסלון, זה רק חצי ממנו במקרה הטוב :wink:

FastandFurious
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4755
הצטרף: ספטמבר 2015
מיקום: In sweet spot
נתן תודות: 899 פעמים
קיבל תודות: 550 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

בקשר לבמה הקדמית שלך, תצתרך להוזיז את המסך
ל קצת יותר ימינה מנקודת האמצע של הקיר,
תצתרך להתרחק מהוטרינה מרחק מסויים
כאשר תמקם את הרמקולים , ואז למקם אותם לציד המסך ולפתוח את הבמה כמה שיותר...
Denon X4800H
speakers Klipsch THX
Subwoofer PSA Ev1813
Zidoo Z1000 Pro
Lg C1 83

saharz (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #7 

הקיר שממול (איפה שנמצאת הספה) קצר מאוד, אם אני מזיז את הטלביזיה ימינה, המרכז צפייה שלי (שכרגע הוא בול למרכז

הספה) זז ימינה, מה שאומר שהרעיון הזה נפסל לצערי

freedom_il
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 80 פעמים
קיבל תודות: 196 פעמים

Re: חוזר למערכת מלאה אחרי טראומה עם הדבר שנקרא סאונדבר (צריך המלצות)

נושא שלא נקרא #8 

@saharz
@BUGY
קודם בקשר לסטלייטים: יש סטלייטים מאוד מפתיעים שבשילוב עם סאב לא נופלים בהרבה ממדפיים קטנים ואפילו יותר מזה (קרוסובר ב 80-100 הרץ...).
מצד שני, הבעיה פה היא התקציב. את מורל פרימו אני לא ממש אוהב אבל בתקציב הזה הם לא רעים. אם תאהב אותם, אז הכל טוב. אבל הערכה שלי היא שתרצה להחליף אותם אחרי פחות משנה (אולי אחרי חודש). הם פלוס מינוס ברמה של סאונדבר אבל עם מיקום יותר טוב...
כמו שהמליץ פה מישהו לפניי, תבדוק מערכת 5.1 של קנטון. יש להם דברים לא רעים בכלל.
והכי חשוב, תתמקח. המחיר שאתה רואה באתר הוא רק התחלה למשא ומתן. יכול להיות שבתקציב שלך תוכל להשיג יותר ממה שחשבת.

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10042
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

Re: חוזר למערכת מלאה אחרי טראומה עם הדבר שנקרא סאונדבר (צריך המלצות)

נושא שלא נקרא #9 

freedom_il כתב:קודם בקשר לסטלייטים: יש סטלייטים מאוד מפתיעים שבשילוב עם סאב לא נופלים בהרבה ממדפיים קטנים ואפילו יותר מזה (קרוסובר ב 80-100 הרץ...).
מצד שני, הבעיה פה היא התקציב. את מורל פרימו אני לא ממש אוהב אבל בתקציב הזה הם לא רעים.
...
המממ.
במשפט אחד ממליץ רמקולים שאפשר לשים קרוסאובר על 80-100 הרץ.
במשפט השני אומר שמורל פרימו לא רעים.

אז, מורל פרימו כן רעים, וגם דורשים קרוסאובר על 200 הרץ.
ב- 160 הרץ הם כבר מאוד גבוליים ביכולת שלהם.
אם לוויניים של מורל, אז לפחות SP2.

לדעתי, כמו ש- @BUGY אמר.
לפחות 2 מדפיים מקדימה. כדאי גם סנטר מדפי.
אם אין תקציב, לעשות את הבנייה של המערכת בשלבים.
להתחיל עם זוג מדפיים, ולהתקדם עם רמקולים נוספים כשהתקציב מאפשר.

לא כדאי שוב לבזבז כסף על סטים לוויניים שלמים.
לאחר הניסיון עם רצפתיים, שום לוויני לא יתקרב לתחושה הזו.

saharz (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #10 

אני מסכים ומיישר איתך קו:

רצפתיים עם תקציב של עד 3000 ש"ח

צריך מספר המלצות על מנת שאלך לשמוע אותם ולהשוות

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10042
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

saharz כתב:אני מסכים ומיישר איתך קו:
רצפתיים עם תקציב של עד 3000 ש"ח
צריך מספר המלצות על מנת שאלך לשמוע אותם ולהשוות
...
מציע שתלך בלי המלצות.
תשמע מגוון רמקולים, ותגבש דיעה.
למה לשמוע רק מה שהמליצו, ולא לשמוע אחרים שאולי יתאימו לך יותר?
תבקש לשמוע 2 סוגים, תפסול אחד ותבקש להחליפו באחר, וכך הלאה, וכך הלאה..
עד שתגיד: הרמקול הזה הכי מתאים לי.

BUGY
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6684
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 91 פעמים
קיבל תודות: 703 פעמים

Re: חוזר למערכת מלאה אחרי טראומה עם הדבר שנקרא סאונדבר (צריך המלצות)

נושא שלא נקרא #12 

freedom_il כתב:@saharz
@BUGY
קודם בקשר לסטלייטים: יש סטלייטים מאוד מפתיעים שבשילוב עם סאב לא נופלים בהרבה ממדפיים קטנים ואפילו יותר מזה (קרוסובר ב 80-100 הרץ...).
מצד שני, הבעיה פה היא התקציב. את מורל פרימו אני לא ממש אוהב אבל בתקציב הזה הם לא רעים. אם תאהב אותם, אז הכל טוב. אבל הערכה שלי היא שתרצה להחליף אותם אחרי פחות משנה (אולי אחרי חודש). הם פלוס מינוס ברמה של סאונדבר אבל עם מיקום יותר טוב...
כמו שהמליץ פה מישהו לפניי, תבדוק מערכת 5.1 של קנטון. יש להם דברים לא רעים בכלל.
והכי חשוב, תתמקח. המחיר שאתה רואה באתר הוא רק התחלה למשא ומתן. יכול להיות שבתקציב שלך תוכל להשיג יותר ממה שחשבת.
...
·הרגת אותי, אתה אומר שיש סטליטים טובים ואז ממליץ על מורל :wink:
יש כמה טובים אבל רובם עדיין לא יורדים נמוך, לא נותנים את העוצמה והנפח של רמקול רגיל, אפילו מדפי קטן (ויש לי מדפיים ממש קטנים של SVS אשר יורדים 80) השוני אדיר.

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

לדעתי כדי להשאר בתקציב שלך הכי טוב זה יד שנייה

למשל רמקולים נורמליים מיד שנייה

לגבי סאב. אפשר גם מיד שנייה י כמו זה אם תצליח להוריד אותו למחיר של מעט פחות מ 1000 שקל

בהצלחה שנה טובה

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”