גם אני חוויתי את "חווית המתקין" שניסה לדחוף מתקן + הרחבת אחריות.Biablo כתב:לשמחתי היום היה לי את ההתקנה של 55C8 בסלון, מסך מדהים.
הציעו לי הרחבת אחריות ל 6 שנים (3שנים נוספות) ומתקן לא מוצמד קיר ב 1450₪, מחיר הזוי.
ההרחבה כוללת כיסוי צריבות במידה ויש, פיקסלים שרופים וכו׳ (שאלתי את המתקין על מה זה טופס), אני וויתרתי, זה היה יותר מידי, וזה אפשרי רק במעמד ההתקנה.
אם זה היה בסכום שפוי של 500₪ הייתי עושה....
כמובן שהוא אומר שהרחבת אחריות כוללת צריבות ל6 שנים דבר שהוא לא נכון ! הוא התעקש שכן, עד שהראתי לו את המייל מהשירות של ח.י שאין אחריות על צריבות כלל. יתרה מזאת, צריבות על גביי המסך (כמו לוגו אדום וכו') לטענת ח.י זה לא פגם זאת פשוט הטכנולוגיה וצריך להתמודד איתה·(כתוב בחוברת שקיבלתי עם הטלוויזיה). בנוגע למחיר הרחבת אחריות שלטענתם זה רק בזמן ההתקנה גם זה לא נכון. אני כבר 15 שנים עם טלוויזיות של LG כל מה שהגיע נציג גם עם בתשלום וגם עם במסגרת האחריות תמיד הוא הציע לי להרחיב אחריות לעוד 3 שנים באותו המחיר.