קניתי דיסק קשיח מאמזון של סיגייט.
הוא תקול אחרי שנה.
אמזון אמרו לי ליצור קשר עם היצרן הנוגע לאחריות ולהחלפה.
פניתי לסיגייט. הם נתנו מספר RMA , וכתובת למשלוח הדיסק התקול בארץ .
מחסן לוגיסטי של UPS שנמצא במודיעין.
ואמר כשזה יגיע הם ישלחו חדש בחזרה אלי.
לשאלתי:
האם הם שולחים מחו"ל את הדיסק החדש?
אם נשלח מחו"ל מה קורה עם המכס? האם ירצו שוב מע"מ? האם אני צריך להצהיר שאני שולח את זה והתכולה? בדואר?
האם UPS מטפלים בכל הנושא הזה. ומבחינתי זה שקוף?
מי שעבר את הפרוצדורה הזאת או דומה לה,
אשמח אם ישיב.
החזרת דיסק קשיח סיגייט באחריות
אני שלחתי סיגייט לפני מספר שנים, שלחו לי טופס RMA אותו נדרשתי לצרף ב-3 העתקים לקופסא. 1 בפנים ו-2 מחוץ לקופסא עם ניילון (שמרדף).
הכונן החדש נשלח עם טופס ה-RMA ואז אין מכס.
שלחתי את הכונן לחברת השילוח שהם עובדים איתה (אז היה UPS) במשלוח דואר רגיל בארץ.
הגיע להולנד תוך יומיים ותוך 3 שימים נוספים היה לי כונן מדגם חדש יותר עם שליח עד הבית.
הכונן החדש נשלח עם טופס ה-RMA ואז אין מכס.
שלחתי את הכונן לחברת השילוח שהם עובדים איתה (אז היה UPS) במשלוח דואר רגיל בארץ.
הגיע להולנד תוך יומיים ותוך 3 שימים נוספים היה לי כונן מדגם חדש יותר עם שליח עד הבית.