רכב חברה או כסף לברוטו

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

nir11 כתב: חייב למלא דלק רק בחברה שהמעסיק סגר איתה עסקה. לדעתי זה הולך להשתנות עם הדלקנים הסטנדרטיים.
...
אצלינו החליפו לכולם לדלקנים גלובליים אבל עדיין אפשר לתדלק רק בפז...

הרבה שנים הייתי עם ליסינג אבל הבום שחוטפים בהפרשות סוציאליות ובנטו די קטלני ובתור מי שלא עושה המון קילומטראז' לטעמי חבל על הכסף, שמחתי כמובן כל 3 שנים להחליף רכב ולהיות תמיד עם רכב חדש אבל זה עסק יקר מדי
בשנים האחרונות עברתי לרכב פרטי

guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

ziv_r כתב: יש את האופציה השלישית שאף אחד לא דיבר עליה, תחבורה ציבורית.
...
ולא סתם לא הזכירו
נסיעה של 6 קילומטר מהבית שלי לעבודה זה לפחות שעה הלוך (2 אוטובוסים) ולפחות שעה וחצי בחזור (2 או 3 אוטובוסים איך שיוצא)
4 חודשים כאלה שברו אותי לגמרי
שלא לדבר שבערב אם רוצים קצת לצאת או קניות אז להתחיל להתנייד בתחבורה ציבורית זה לא ממש פרקטי

ברכב לוקח לי בשעה שאני מגיע פחות מ-20 דקות הלוך ו-30 עד 40 דקות גג לחזור

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

אני אומנם מתנייד בתחבורה ציבורית, אבל בבית יש הרי את הרכב הפרטי, אז זה פותר את בעיית הניידות בערב שהזכרת.

למרחק של ק״מ בודדים, למה לא אופנים\קורקינט חשמלי?

אחרון, לפני תקופת הדלקן האוניברסלי, לכל חברת דלק יש את הדלקן שלה. הדלקן האוניברסלי מאפשר להתנייד בין חברות דלק מבלי להחליף את הדלקן הפיזי שמותקן ברכב. עדיין כל חברה שמתקינה בצי הרכבים שלה דלקן אוניברסלי, צריכה לחתום על חוזה עם חברת דלק מסויימת, זאת הסיבה שהמעבר לדלקן האוניברסלי איננו שינוי גדול כפי שהצרכנים חושבים.

guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

ziv_r כתב: למרחק של ק״מ בודדים, למה לא אופנים\קורקינט חשמלי?
...
כי אני אוהב את החיים.... :lol:

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

תרענן.

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

@guyezra
·זה לא משנה אם זה 6 או 600 ק"מ או מ"מ. בישראל תחבורה ציבורית אינה מסוגלת להוות תחליף לרכב פרטי. גם בגלל שהיא לא פועלת בשבת, גם בגלל שרכבת ישראל מתמחה בבניית תחנות איפה שאתה לא גר כדי להסיע אותך לאן שאתה לא עובד וגם בגלל שאם אתה לא גר ממש במרכז אז תרגיש מבורך אם מגיע אוטובוס כל חצי שעה ולא כל שעתיים או פעמיים ביום.

אז במצב שבו נסיעה בתחבורה ציבורית אינה מהווה חיסכון אלא להפך - הוצאה נוספת, אתה לא צריך להרגיש אשם אם אתה נוסע ברכב לעבודה.

אגב, בצעתי את הנסיון הזה בעצמי: הליכה מהבית לרכבת: 20 דקות. המתנה: 10 דקות (כי תזמנתי את היציאה מהבית). נסיעה לתחנה ה"קרובה" לעבודה: עוד 15 דקות. הליכה מהתחנה למשרד: 15 דקות. סה"כ 1 שעה בזמן שברכב זה לוקח בין 20 ל 40 דקות בהתאם לפקקים. העלות הייתה 23 שקלים אם אני זוכר טוב. כלומר, אין מצב שנסיעה בתחבורה ציבורית חוסך זמן, עבודה או כסף. מילא אם זה היה מביא לי מפגשים מעניינים עם בנות המין השני - אבל גם זה לא קרה.

בקטע של רכב משלי או רכב חברה בחרתי לקנות רכב. גם כי אני לא נוסע כל כך הרבה כך שבסופו של דבר החזר ההוצאות משאיר לי עודף בכיס וגם בגלל שאני לא רואה ברכישת רכב השקעה. עבורי זו הוצאה נטו ואם אני כבר מוציא כסף אז אני רוצה להנות מכל רגע בנהיגה.

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

חברה, מגיע לי מזל טוב, בדיוק הזמנתי רכב ליסינג חדש. אמרו לי "לבחור מה שאני רוצה". אז בחרתי.
אני גר 50 קילומטר מהעבודה, צריך לסוע על החוצה. הם משלמים על החוצה. עניין של 600 שקל בחודש. רכבת אין קרוב למקום העבודה, ואוטובוס זו אחת הבדיחות הכי עצובות ששמעתי פה בפורום.

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

כאשר יש תחנה 50 מטר מהבית ו- 100 מטרים מהעבודה, תחבורה ציבורית זה פתרון מצויין.
תנחומי לאלו שמתגאים בזה שהם לא יודעים למלא דלק, אויר בצמיגים או לדעת מה הטיפולים הבסיסים ברכב.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

ziv_r כתב:
למרחק של ק״מ בודדים, למה לא אופנים\קורקינט חשמלי?
...
·

למה? אני עובד "רק" כ 10 ק"מ מהבית. הבעיה שבדרך יש כביש ראשי מהיר עם אפס תשתית לאופניים, מה שאומר שאני צריך ליסוע כמעט חצי מהדרך על כביש מהיר בלי שוליים מתאימים לנסיעה באופניים ועם רכבים שנוהגים במהירות אדירה לצידי. סכנת נפשות.

ziv_r כתב:כאשר יש תחנה 50 מטר מהבית ו- 100 מטרים מהעבודה, תחבורה ציבורית זה פתרון מצויין.
תנחומי לאלו שמתגאים בזה שהם לא יודעים למלא דלק, אויר בצמיגים או לדעת מה הטיפולים הבסיסים ברכב.
...
·


לגבי תחבורה ציבורית - בדיחה. לוקח לי 20 דקות להגיע ברכב (וזה עם פקקים, חצי מזה בלי) - בתחבורה ציבורית פי 2-3 יותר זמן (2 קווי אוטובוס לכל כיוון שמגיעים בתדירות הזויה).

לגבי "למלא דלק/אויר/טיפולים" - אני יודע היטב לצערי, אם הייתה לי אפשרות בעבודה הנוכחית הייתי בוחר לוותר על ה"תענוגות" הללו. החיים מלאים במספיק מטלות גם כך.
נערך לאחרונה על ידי Huber ב 24/12/2018 10:52, נערך פעם 1 בסך הכל.

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

תרענן.

תחבורה ציבורית כנראה בדיחה עבורך, אבל להרבה אחרים, היא פתרון מצויין. אני על קו נתניה-הרצליה והתחבורה הציבורית מצויינת, תדירות טובה ונתיב ייעודי דרומה ללא פקקים.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

אז אתה בר מזל. לרובנו אין את ה"פריבילגיה" הזו ואצל רובנו תחבורה ציבורית היא לא אופציה ברת קיימא.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #42 

Catskinner כתב:@guyezra
·זה לא משנה אם זה 6 או 600 ק"מ או מ"מ. בישראל תחבורה ציבורית אינה מסוגלת להוות תחליף לרכב פרטי. גם בגלל שהיא לא פועלת בשבת, גם בגלל שרכבת ישראל מתמחה בבניית תחנות איפה שאתה לא גר כדי להסיע אותך לאן שאתה לא עובד וגם בגלל שאם אתה לא גר ממש במרכז אז תרגיש מבורך אם מגיע אוטובוס כל חצי שעה ולא כל שעתיים או פעמיים ביום.

אז במצב שבו נסיעה בתחבורה ציבורית אינה מהווה חיסכון אלא להפך - הוצאה נוספת, אתה לא צריך להרגיש אשם אם אתה נוסע ברכב לעבודה.

אגב, בצעתי את הנסיון הזה בעצמי: הליכה מהבית לרכבת: 20 דקות. המתנה: 10 דקות (כי תזמנתי את היציאה מהבית). נסיעה לתחנה ה"קרובה" לעבודה: עוד 15 דקות. הליכה מהתחנה למשרד: 15 דקות. סה"כ 1 שעה בזמן שברכב זה לוקח בין 20 ל 40 דקות בהתאם לפקקים. העלות הייתה 23 שקלים אם אני זוכר טוב. כלומר, אין מצב שנסיעה בתחבורה ציבורית חוסך זמן, עבודה או כסף. מילא אם זה היה מביא לי מפגשים מעניינים עם בנות המין השני - אבל גם זה לא קרה.

בקטע של רכב משלי או רכב חברה בחרתי לקנות רכב. גם כי אני לא נוסע כל כך הרבה כך שבסופו של דבר החזר ההוצאות משאיר לי עודף בכיס וגם בגלל שאני לא רואה ברכישת רכב השקעה. עבורי זו הוצאה נטו ואם אני כבר מוציא כסף אז אני רוצה להנות מכל רגע בנהיגה.
...
·

בדיוק חווית השימוש שלי בתחבורה ציבורית - והסיבה למה היא לא אופציה אמיתית (Y)

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

Huber כתב:אז אתה בר מזל. לרובנו אין את ה"פריבילגיה" הזו ואצל רובנו תחבורה ציבורית היא לא אופציה ברת קיימא.
...
·

תנחומי, לכן אמרתי "תרענן".

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

חברה, מגיע לי מזל טוב, בדיוק הזמנתי רכב ליסינג חדש. אמרו לי "לבחור מה שאני רוצה". אז בחרתי.
אני גר 50 קילומטר מהעבודה, צריך לסוע על החוצה. הם משלמים על החוצה. עניין של 600 שקל בחודש. רכבת אין קרוב למקום העבודה, ואוטובוס זו אחת הבדיחות הכי עצובות ששמעתי פה בפורום.

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”