הגעתי לאתר חדש - קפה ישירות מחוואים
מישהו מכיר? ניסה?
https://beanzcafe.co.il/
מכירים beanzcafe
@נועםד
·
אני "רק" ציינתי שמדובר בשטראוס קפה. עשית קפיצה די גדולה כדי להסיק
שאני אומר בעצם שזה מפספס את הנקודה של "גל שלישי"..............
אבל בהחלט הצלחת לקרוא את מחשבותיי.
לא שזה "מפספס" את הגל השלישי - זה פשוט מצטייר אצלי כמהלך ציני שנועד לרכוב
על המודעות הגוברת לגל שלישי, פייר טרייד או שאיפת הצרכנים לטריות ואיכות על מנת לגזור
עוד שברירי נתח שוק.
·
אני "רק" ציינתי שמדובר בשטראוס קפה. עשית קפיצה די גדולה כדי להסיק
שאני אומר בעצם שזה מפספס את הנקודה של "גל שלישי"..............
אבל בהחלט הצלחת לקרוא את מחשבותיי.
לא שזה "מפספס" את הגל השלישי - זה פשוט מצטייר אצלי כמהלך ציני שנועד לרכוב
על המודעות הגוברת לגל שלישי, פייר טרייד או שאיפת הצרכנים לטריות ואיכות על מנת לגזור
עוד שברירי נתח שוק.
- RuslanAbramov
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 745
- הצטרף: אפריל 2015
- שם מלא: Ruslan Abramov
- נתן תודות: 109 פעמים
- קיבל תודות: 134 פעמים
כעיקרון לשטראוס קפה יש אפשרות לייבא קפה מעולה ולקלות אותו בציוד הטוב ביותר. בכל זאת מדובר במפלצת.
השאלה היא כמה זה באמת המקרה...
בעיקרון האחראי על תחום הקפה שם הוא בן אדם רציני ומבין עניין. השנה הוא הגיע לחצי גמר של אליפות האירופרס העולמית שהתקיימה באוסטרליה. אז מבחינת ידע ויכולת יש להם אפשרות באמת להעלות את המודעות והרמה של הקפה.
השאלה היא כמה זה באמת המקרה...
בעיקרון האחראי על תחום הקפה שם הוא בן אדם רציני ומבין עניין. השנה הוא הגיע לחצי גמר של אליפות האירופרס העולמית שהתקיימה באוסטרליה. אז מבחינת ידע ויכולת יש להם אפשרות באמת להעלות את המודעות והרמה של הקפה.
@אורניקו - סליחה, לא התכוונתי להוציא את מה שכתבת מהקשר. כמו שכבר הבנת - באמת המשכתי את המחשבות לשם
כשיש לעסק "בוטיק" גב כזה גדול - יש המון פוטנציאל להיכנס לשוק ולעורר מודעות. מקווה שכך יהיה באמת.
נתקלתי בסיטואציה דומה בסנט פטרסבורג, כשהייתי שם בטיסת עבודה. ביקרתי כמה וכמה ספשיאלטי קפה'ס, ואחד מהם - Skuratov (שהיה מקצועי מאוד, ביתי מאוד ואיכותי מאוד) סיפרו לי שהוא מגובה ע"י איזו חברת ענק...
כשיש לעסק "בוטיק" גב כזה גדול - יש המון פוטנציאל להיכנס לשוק ולעורר מודעות. מקווה שכך יהיה באמת.
נתקלתי בסיטואציה דומה בסנט פטרסבורג, כשהייתי שם בטיסת עבודה. ביקרתי כמה וכמה ספשיאלטי קפה'ס, ואחד מהם - Skuratov (שהיה מקצועי מאוד, ביתי מאוד ואיכותי מאוד) סיפרו לי שהוא מגובה ע"י איזו חברת ענק...
@נועםד
·
בתגובה הקודמת שלי חסרה המילה "רק" - לא רק שזה מפספס את הגל השלישי אלא שזה מהלך ציני...
@RuslanAbramov
ברור שהם מפלצת - מפלצת תאגידית.
לרוב, כשאדם פרטי עוסק במשהו, נרצה לומר שהוא עוסק בתחום מתוך אהבתו לתחום ולמען התחום. למעצב שמלות, נניח, אכפת מהשמלה שהוא מודד וגוזר ותופר. הוא רוצה שהיא תהיה יפה. כמובן שזה גם יקל על מכירתה, אבל בראש ובראשונה אכפת לו מהשמלה.
לרשת האופנה, לעומת זאת - ממש לא אכפת מהשמלה. הם לא בתחום השמלות אלא בתחום המסחר. אמנם סוחרים בשמלות אבל מעניין אותם רק למכור.
אדם פרטי אחר שמוצא את פרנסתו בתחום קליית הקפה... סביר להניח שהוא אוהב קפה, שאכפת לו מטיב קלייתו קודם כל כיוון שזו אומנותו והוא רוצה להיות טוב בזה....
לשטראוס אני לא אאמין שמעניין אותם הקפה או המגדל או להעלות את הרמה ו/או המודעות. אכפת להם רק מלמכור את הסחורה שלהם, בין אם זה קפה או חומוס, ולא אכפת להם כמה זה איכותי או ש*ט כל עוד הם מרוויחים מזה.
העלאת המודעות או הרמה היא לכל היותר אמצעי או כלי - ממש לא מטרה,
וגם אם יש להם יכולת וכלים ואמצעים - כנראה שהם לא רואים כיצד העלאת מודעות או רמה תשרת אותם - אולי אפילו חושבים שזה יהיה בעכריהם (צרכן קפה מודע אולי יבין שהם מוכרים ש*ט) - ועל כן אנחנו לא רואים אותם ממש נכנסים לזה....
·
בתגובה הקודמת שלי חסרה המילה "רק" - לא רק שזה מפספס את הגל השלישי אלא שזה מהלך ציני...
@RuslanAbramov
ברור שהם מפלצת - מפלצת תאגידית.
לרוב, כשאדם פרטי עוסק במשהו, נרצה לומר שהוא עוסק בתחום מתוך אהבתו לתחום ולמען התחום. למעצב שמלות, נניח, אכפת מהשמלה שהוא מודד וגוזר ותופר. הוא רוצה שהיא תהיה יפה. כמובן שזה גם יקל על מכירתה, אבל בראש ובראשונה אכפת לו מהשמלה.
לרשת האופנה, לעומת זאת - ממש לא אכפת מהשמלה. הם לא בתחום השמלות אלא בתחום המסחר. אמנם סוחרים בשמלות אבל מעניין אותם רק למכור.
אדם פרטי אחר שמוצא את פרנסתו בתחום קליית הקפה... סביר להניח שהוא אוהב קפה, שאכפת לו מטיב קלייתו קודם כל כיוון שזו אומנותו והוא רוצה להיות טוב בזה....
לשטראוס אני לא אאמין שמעניין אותם הקפה או המגדל או להעלות את הרמה ו/או המודעות. אכפת להם רק מלמכור את הסחורה שלהם, בין אם זה קפה או חומוס, ולא אכפת להם כמה זה איכותי או ש*ט כל עוד הם מרוויחים מזה.
העלאת המודעות או הרמה היא לכל היותר אמצעי או כלי - ממש לא מטרה,
וגם אם יש להם יכולת וכלים ואמצעים - כנראה שהם לא רואים כיצד העלאת מודעות או רמה תשרת אותם - אולי אפילו חושבים שזה יהיה בעכריהם (צרכן קפה מודע אולי יבין שהם מוכרים ש*ט) - ועל כן אנחנו לא רואים אותם ממש נכנסים לזה....
- RuslanAbramov
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 745
- הצטרף: אפריל 2015
- שם מלא: Ruslan Abramov
- נתן תודות: 109 פעמים
- קיבל תודות: 134 פעמים
יכול מאוד להיות שאתם צודקים.
אבל אם יש חברה שיש לה באמת יכולת לייבא ספשילטי קופי לארץ אז זאת שטראוס.
לאחרונה יש טיפה יותר גיוון בקפה החד זני שמייבאים לארץ אני די משוכנע שזה גם מגיע מהם, בסופו של יום הם ספק קפה ירוק ענקי.
יכול להיות שהם מעוניינים לעשות עוד סיבוב על לקוחות אבל יש להם הרבה מה להפסיד עם כל המיתוג הזה שהם עשו.
אני בוחר להיות אופטימי גם מהסיבה הפשוטה שהם יוכלו למכור את הקפה הירוק שלהם לעוד קולים בארץ.
הטענה שלי לגבי הקפה הירוק בארץ היא שהוא מאוד סטנדרטי, בין אם ברמה ובין אם במגוון בסופו של דבר רוב הקולים הקטנים משתמשים בקפה של אחת הייבואנים, בין אם זה דאדא, רות, שטראוס וכו'.
תקנו אותי אם אני טועה..
אבל אם יש חברה שיש לה באמת יכולת לייבא ספשילטי קופי לארץ אז זאת שטראוס.
לאחרונה יש טיפה יותר גיוון בקפה החד זני שמייבאים לארץ אני די משוכנע שזה גם מגיע מהם, בסופו של יום הם ספק קפה ירוק ענקי.
יכול להיות שהם מעוניינים לעשות עוד סיבוב על לקוחות אבל יש להם הרבה מה להפסיד עם כל המיתוג הזה שהם עשו.
אני בוחר להיות אופטימי גם מהסיבה הפשוטה שהם יוכלו למכור את הקפה הירוק שלהם לעוד קולים בארץ.
הטענה שלי לגבי הקפה הירוק בארץ היא שהוא מאוד סטנדרטי, בין אם ברמה ובין אם במגוון בסופו של דבר רוב הקולים הקטנים משתמשים בקפה של אחת הייבואנים, בין אם זה דאדא, רות, שטראוס וכו'.
תקנו אותי אם אני טועה..
@אישו
·
לא בכדי הזכרתי את החומוס של שטראוס.
בפרסומות לחומוס שלהם הם מזגזגים במסר -
פעם עשו קמפיין של כאילו חומוסיה שמגישה חומוס מקופסה
והסועדים לא מבחינים בהבדל - דהיינו החומוס התעשייתי שלנו
טוב בדיוק כמו בחומוסיה. כמה חודשים אחכ היה קמפיין שמתמקד
בחקלאי הישראלי שמספק לשטראוס את הסחורה הכל כך איכותית
וטריה (להבדיל מהמתחרים שהתמקדו במתכון של ניהאד הירדני או סמיר הלבנוני). אחכ היה להם את הקמפיין עם אבי הזמר והמסר היה בסגנון של "ברור שבחומוסיה הכי טוב ואף אחד לא מתיימר לטעון אחרת (...) אבל בבית הכי טוב שטראוס"
וקצת אחר כך קמפיין של "קרטל החומוסיות" שמתלונן ששטראוס ישברו אותי כי הם הוציאו סדרת 10 או 20 או 40 אחוזי טחינה ועכשיו ללקוח יש בחירה....
זה לא ששטראוס סתם מזגזגים - פעם הם טובים כמו חומוסיה, ופעם ברור שפחות ופעם מתחרים ישירים ששוברים את השוק ופעם הם בכלל לא במשחק ומעניין אותם הקשר הישיר עם החקלאי (שכמובן שלחומוסיה אין) - או שהם לא החלטיים במסר. העניין הוא שבכלל אין מסר אחד - הם משדרים כמה וכמה מסרים במקביל, חלקם דומים וחלקם אפילו סותרים - זה לא משנה כי מרוב מסרים הצרכן לא ישים לב - הוא יבחין במסר שפונה ומדבר אליו בשפה שמעניינת אותו ובקשר לשאר המסרים... בהגיעו לסופר הוא יזכור רק "שטראוס" ולא בדיוק יזכור מה הם אמרו על עצמם....
בדיוק, אגב, כמו הפרסומות של קפה עלית. אם יש לך מכונת קפסולות אז לבטח תבחין בפרסום אודות הקפה המקופסל של עלית שהוא הכי טרי והכי טעים והכי טוב, ואם אין לך מכונה אז הקפה המגורען הוא הכי טעים והכי טרי והכי טוב ואפילו הבאנו את ההכי שף בימים אלו שהוא הכי בר סמכא בנושא טעם כדי שיסביר לך את מה שלא הבנת...
לא מעניין אותם קפה ולא מעניין אותם חומוס. מעניין אותם למכור.
·
לא בכדי הזכרתי את החומוס של שטראוס.
בפרסומות לחומוס שלהם הם מזגזגים במסר -
פעם עשו קמפיין של כאילו חומוסיה שמגישה חומוס מקופסה
והסועדים לא מבחינים בהבדל - דהיינו החומוס התעשייתי שלנו
טוב בדיוק כמו בחומוסיה. כמה חודשים אחכ היה קמפיין שמתמקד
בחקלאי הישראלי שמספק לשטראוס את הסחורה הכל כך איכותית
וטריה (להבדיל מהמתחרים שהתמקדו במתכון של ניהאד הירדני או סמיר הלבנוני). אחכ היה להם את הקמפיין עם אבי הזמר והמסר היה בסגנון של "ברור שבחומוסיה הכי טוב ואף אחד לא מתיימר לטעון אחרת (...) אבל בבית הכי טוב שטראוס"
וקצת אחר כך קמפיין של "קרטל החומוסיות" שמתלונן ששטראוס ישברו אותי כי הם הוציאו סדרת 10 או 20 או 40 אחוזי טחינה ועכשיו ללקוח יש בחירה....
זה לא ששטראוס סתם מזגזגים - פעם הם טובים כמו חומוסיה, ופעם ברור שפחות ופעם מתחרים ישירים ששוברים את השוק ופעם הם בכלל לא במשחק ומעניין אותם הקשר הישיר עם החקלאי (שכמובן שלחומוסיה אין) - או שהם לא החלטיים במסר. העניין הוא שבכלל אין מסר אחד - הם משדרים כמה וכמה מסרים במקביל, חלקם דומים וחלקם אפילו סותרים - זה לא משנה כי מרוב מסרים הצרכן לא ישים לב - הוא יבחין במסר שפונה ומדבר אליו בשפה שמעניינת אותו ובקשר לשאר המסרים... בהגיעו לסופר הוא יזכור רק "שטראוס" ולא בדיוק יזכור מה הם אמרו על עצמם....
בדיוק, אגב, כמו הפרסומות של קפה עלית. אם יש לך מכונת קפסולות אז לבטח תבחין בפרסום אודות הקפה המקופסל של עלית שהוא הכי טרי והכי טעים והכי טוב, ואם אין לך מכונה אז הקפה המגורען הוא הכי טעים והכי טרי והכי טוב ואפילו הבאנו את ההכי שף בימים אלו שהוא הכי בר סמכא בנושא טעם כדי שיסביר לך את מה שלא הבנת...
לא מעניין אותם קפה ולא מעניין אותם חומוס. מעניין אותם למכור.