גם אני הזמנתי 1+6 הגיע אחרי שבועיים וחצי, הופיע שנכנס למיון באתר הדואר.
לצערי הגיע גם מכתב של המכס.
פעם אחרונה שאני מזמין מ joybuy.
שילוח איטי להחריד מ-PostNL, למישהו זה קרה ?
- l33cher
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1809
- הצטרף: יולי 2009
- מיקום: לה לה לנד
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 61 פעמים
מה עשו לך JOYBUY ? למה הם ניתבו את החבילה שלך ספציפית למכס עם שלט מטרXמטר "תקחו לו מס!!!!111" ?Pet4a כתב: פעם אחרונה שאני מזמין מ joybuy....
תהיה רציני
למזלנו בדיקת המכס עדיין מדגמית (כנראה עם המערכת החדשה שלהם בעתיד היא תהיה גדולה יותר משמעותית)
אם בדקו לך את החבילה והוסיפו - אז לא שיחק לך המזל,תשלם,ותהנה - ככה זה ואין מה לעשות.
th1s 1s my d1st0rt3d r34l1ty
- boazj
- חבר ותיק
- הודעות: 2374
- הצטרף: דצמבר 2004
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 91 פעמים
אחרי חודשיים וחצי ללא עדכון סטאטוס, ביקשתי וקיבלתי מ gear best זיכוי.
הבטחתי שאם יגיע אי פעם, אשלח חזרה או שאשלם שוב בעבור הנייד.
הבטחתי שאם יגיע אי פעם, אשלח חזרה או שאשלם שוב בעבור הנייד.
אימון אישי/קואצינג, טיפול, הנחיית קבוצות וסדנאות.
פריצות דרך בתחום האישי והכלכלי,חיבור ליעוד.
וגם מוזיקה, אופני הרים, קפה, מערכות סטראו, יוגה, ריצה ועוד כאן: https://asimonim.ravpage.co.il/BOAZJ
פריצות דרך בתחום האישי והכלכלי,חיבור ליעוד.
וגם מוזיקה, אופני הרים, קפה, מערכות סטראו, יוגה, ריצה ועוד כאן: https://asimonim.ravpage.co.il/BOAZJ
הקפצה...
מישהו יודע מדוע זה המצב עם דואר הולנד? מה קורה שם?
חבל שלא נתקלתי בשרשור הזה לפני. כבר שתי הזמנות תקועות שם 3 שבועות בסטטוס "The item is at the PostNL sorting center".
שני המספרי מעקב מתחילים ב-RU ומסתיימים ב-NL, כלומר: RU*********NL.
במידה והזמנתי בשני המקרים ישירות מה-Visa, האם אהיה זכאי לקבל החזר עבור ההזמנות?
אם כן, מתי מומלץ לפנות אל חברת Visa?
איזה באסה, בדרך כלל שאני מזמין מסין, הכל ממש אחלה - דרך דואר אזרבייג'ן, או סינגפור....
ממש תסכול הסיפור הזה עם דואר הולנד.
מישהו יודע מדוע זה המצב עם דואר הולנד? מה קורה שם?
חבל שלא נתקלתי בשרשור הזה לפני. כבר שתי הזמנות תקועות שם 3 שבועות בסטטוס "The item is at the PostNL sorting center".
שני המספרי מעקב מתחילים ב-RU ומסתיימים ב-NL, כלומר: RU*********NL.
במידה והזמנתי בשני המקרים ישירות מה-Visa, האם אהיה זכאי לקבל החזר עבור ההזמנות?
אם כן, מתי מומלץ לפנות אל חברת Visa?
איזה באסה, בדרך כלל שאני מזמין מסין, הכל ממש אחלה - דרך דואר אזרבייג'ן, או סינגפור....
ממש תסכול הסיפור הזה עם דואר הולנד.
טוב, אז אחרי שההזמנה בוצעה מ-JoyBoy ב-23 בנובמבר, היום (26 בדצמבר) בעת ששמתי את מספר המעקב באתר של דואר ישראל, סוף סוף יש עדכון! החבילה נמצאת במרכז הדואר האזורי שלי, וצפויה להגיע לסניף הדואר שלי בקרוב.
מה שהכי מדהים הוא שלפי האתר של דואר הולנד (PostNL), החבילה הנ"ל יצאה מהולנד לישראל ב-8 בדצמבר...במילים אחרות, לקח לאותה חבילה כמעט 3 שבועות שלמים, לכאורה, להגיע מהולנד לישראל.
טוב, מסתמן שאצטרך להיות מגה-סבלני לחבילה השנייה שלי אשר עברה גם היא בדואר הולנד.
את ההזמנה השנייה ביצעתי מאתר סיני אחר, ב-28 בנובמבר, ולפי PostNL, החבילה יצאה מהולנד לישראל רק ב-23 בדצמבר (לפני 3 ימים). כלומר שיש לי עוד זמן...
מה שהכי מדהים הוא שלפי האתר של דואר הולנד (PostNL), החבילה הנ"ל יצאה מהולנד לישראל ב-8 בדצמבר...במילים אחרות, לקח לאותה חבילה כמעט 3 שבועות שלמים, לכאורה, להגיע מהולנד לישראל.
טוב, מסתמן שאצטרך להיות מגה-סבלני לחבילה השנייה שלי אשר עברה גם היא בדואר הולנד.
את ההזמנה השנייה ביצעתי מאתר סיני אחר, ב-28 בנובמבר, ולפי PostNL, החבילה יצאה מהולנד לישראל רק ב-23 בדצמבר (לפני 3 ימים). כלומר שיש לי עוד זמן...
הכי אבסורד שהזמנתי מוצר נוסף (נקרא לו "מוצר שלישי") מאתר סיני שונה - banggood שמו, פריט די זול וסתמי בפחות מ-30 שקלים, והוא הגיע ממש ממש מהר.EVDS כתב:עוד יחסית יש לך מזל, אני הזמנתי oneplus ב11/11 שיצא מהולנד ב30/11 ומאז כמעט חודש באותו סטטוס....
אני משער שהוא לא נשלח מדואר הולנד כיוון שמספר המעקב שלו היה כך: RU**********CN (בלי NL בסוף).
הפריט הזה הוזמן מ-banggood ממש לא מזמן, ב-14 בדצמבר והיום (26 בדצמבר!) קיבלתי SMS, וניגשתי לאסוף אותו מהדואר.
סך הכל 12 ימים...ממש אחלה בעייני (אפילו הפתיע אותי לקבל את ההודעה, ממש לא ציפיתי, תכננתי לבדוק מהו סטטוס מספר המעקב לפחות בעוד שבוע). לא ברור לי מה הסיפור ההזוי עם דואר הולנד ומדוע חלק מן האתרים הסיניים מתעקשים לשלוח דרכו, אבל זה ממש מתסכל ולא מובן, וגם מבריח לקוחות.
הזמנתי בדיוק באותו תאריך וגם על הסטטוס הזה מה30.11 ואצלי זה בכלל לא טלפון, סה"כ SSDEVDS כתב:עוד יחסית יש לך מזל, אני הזמנתי oneplus ב11/11 שיצא מהולנד ב30/11 ומאז כמעט חודש באותו סטטוס....
דיברתי איתם בשבת אמרו שמתנצלים ויש עיכוב ושאדבר איתם עוד שבוע ואם לא יגיע יתנו לי פתרון כלשהו..
הבעיה שאני לא מעוניין בזיכוי, רוצה לקבל את המוצר היה אחלה מחיר אבל לא יודע עוד כמה לחכות. אמור היה להגיע תוך 20-30 ימים.
מה שבטוח שלא אזמין מהם שוב אלא אם זה משהו שטותי שלא אכפת לחכות חודשיים
עדכון: אז היום 29/12 פניתי אליהם שוב, ואמרו לי שיש עומס בגלל החגים ולהמתין עד ה12.1 ואם לא יגיע יזכו אותי. נתנו לי כפיצוי (מגוחך) קופון של 4$ הנחה ברכישה מ4.05$ משהו כזה, לא מחשיב את זה כפיצוי אבל לא משנה.
הסתכלתי קצת באינטרנט, ואני רואה שאנשים מדרגים רע את האתר למרות שהבנתי שהמוצרים משם מקוריים. יש לי סיבה לחשוש? שוקל לבקש כבר עכשיו ביטול ולהזמין מאמזון כל עוד יש מבצעים..
יש פה מישהו שהזמין משם משהו וקיבל ויכול לאשר שזה מקורי?
הזמנתי ssd 480 ב11.11 מהדיל פה באתר מ-joybuy ועדיין לא הגיע נשלח עם NL POST,
אני לא חושב שהבעיה עם joybuy הבעיה פה בארץ בדואר בזמן האחרון על כל 5 הזמנות מאבדים לי אחת או שתיים,
ולפתוח פניה בשירות לקוחות של הדואר זה בדיחה שעה המתנה על הקו ואז
מורחים אותך שזה בבדיקה ואז שולחים לך מכתב שלא הצליחו למצוא את החבילה.
פתחתי בקשה לrefund בjoybuy נראה מה יהיה.
הזמנתי שתי חבילות מאנגליה בחנות רצינית נשלחו באותו זמן בנפרד ב27.11 אחת הגיעה השניה עד היום לא
ולא ברור איפה היא תקועה.
לפחות המוכר החזיר לי את הכסף על החבילה שלא הגיעה (350 שח)דרך פייפאל בלי בעיה .
מקוה שלאחרים יהיה יותר מזל הדואר בארץ זה כמו רולטה בקזינו.
אני לא חושב שהבעיה עם joybuy הבעיה פה בארץ בדואר בזמן האחרון על כל 5 הזמנות מאבדים לי אחת או שתיים,
ולפתוח פניה בשירות לקוחות של הדואר זה בדיחה שעה המתנה על הקו ואז
מורחים אותך שזה בבדיקה ואז שולחים לך מכתב שלא הצליחו למצוא את החבילה.
פתחתי בקשה לrefund בjoybuy נראה מה יהיה.
הזמנתי שתי חבילות מאנגליה בחנות רצינית נשלחו באותו זמן בנפרד ב27.11 אחת הגיעה השניה עד היום לא
ולא ברור איפה היא תקועה.
לפחות המוכר החזיר לי את הכסף על החבילה שלא הגיעה (350 שח)דרך פייפאל בלי בעיה .
מקוה שלאחרים יהיה יותר מזל הדואר בארץ זה כמו רולטה בקזינו.
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
·הבעיה נטו בNL POST שהמשלוח שלהם איטי להחריד.eldad777 כתב:הזמנתי ssd 480 ב11.11 מהדיל פה באתר מ-joybuy ועדיין לא הגיע נשלח עם NL POST,
אני לא חושב שהבעיה עם joybuy הבעיה פה בארץ בדואר בזמן האחרון על כל 5 הזמנות מאבדים לי אחת או שתיים,
ולפתוח פניה בשירות לקוחות של הדואר זה בדיחה שעה המתנה על הקו ואז
מורחים אותך שזה בבדיקה ואז שולחים לך מכתב שלא הצליחו למצוא את החבילה.
פתחתי בקשה לrefund בjoybuy נראה מה יהיה.
הזמנתי שתי חבילות מאנגליה בחנות רצינית נשלחו באותו זמן בנפרד ב27.11 אחת הגיעה השניה עד היום לא
ולא ברור איפה היא תקועה.
לפחות המוכר החזיר לי את הכסף על החבילה שלא הגיעה (350 שח)דרך פייפאל בלי בעיה .
מקוה שלאחרים יהיה יותר מזל הדואר בארץ זה כמו רולטה בקזינו....