מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


שרות מזעזע י. שלום


   פורומים > HT Home > מוצרי חשמל לבית
מחבר הודעה
effy74 (אפי ברהום)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Feb 17, 2006
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 195

 #1  נשלח: א' 03/02/2019 21:39
שרות מזעזע י. שלום

אזהרה לחברי הפורום לא לגעת במוצרי י. שלום שחברת פיקס נותנת להם שרות.
רכשתי מדיח aeg ב4000 שח רעשתי בתחילת ינואר הגיע ב16 לינואר.
התקשרתי לתאם טכנאי לפתיחה אמרו לי נתקשר שבוע הבא יהיה יום למחרת ההתקשרות....
טכנאי בהפתעה.
הגיע בדק חשמלית לא הפעיל... הסביר על יבש דקה וחצי...
הלך... לאחר שהלך ניסיתי להפעיל ולא עובד .. המשאבה לא נכנסת לפעולה.
זה היה יום שני התקשרתי לעדכן אמרו לי שוב נתקשר עד סופש נגיע... נדאאאא
התקשרו רק יום ראשון ואמרו לי אנחנו באים מחר..
איך מה למה ??? אני עובד מחר לא יכול ככה בהפתעה.
אמרו לי זה מה יש...
ביקשתי תאום מראש אפילו שבוע קדימה רק שיתנו תאריך אני אמתין אבל לא...
עירבתי את החנות והובטח לי שיגיעו עד יום ה אבל זה לא קרה.
התקשרו היום יום א ושוב נגיע מחר..
לא יכול אני עובד תנו לי תאריך אחר כול תאריך מיום ג והלאה.... לא זה מה יש.
התקשרתי לחנות לבטל הכול כי נמאסססססס.
התחננו לתת צאנס.
הזזתי עבודות(אני עצמאי) לקח לי חצי שעה לחזור אליהם וכשחזרתי ואמרתי בסדר בואו נעשה מחר הזזתי הכול....
כבר מאוחר אדוני מישהו אחר במשבצת שלך.
אוקייי אני אשם אני רק אני..
מה עושים אפשר תאריך אחר?
כן נתקשר יום לפנייייי עד סופש.
רבותי כבר חודש אני לא רואה באיזו שנה תיפתר הבעיה הזאת
שרות פיקס???
אני נותן שרות בתחום האלקטרוניקה הבידורית בושה וחרפה.
י. שלום זאת החברה שאתה מעסיק על חשבון הלקוחות שלך.
רבותיי עוד 500 שח שווה כול אגורה יבואן רשמי
אפי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
glzr
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 28, 2007
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 36

 #2  נשלח: ב' 11/02/2019 12:51

אל תחשוב ששירות של יבואן רשמי בהכרח יותר טוב. השירות הוא עקב אכילס של כל החברות. כולן רק רוצות למכור ולא רוצות לתת גם שירות שעליו לא מרוויחים. אני כל פעם מחדש מתבאס כשצריך שירות למוצר חשמלי ומאז למדתי לקח להתשתדל ולקנות מוצרים בטווח היותר זול של הסקאלה מתוך תקווה שיעבדו בצורה תקינה בשנים הראשונות וושלא כואב הלב לזרוק לאחר מספר שנים ולקנות חדש. זה חוסך את הצורך להיות תלוי בנותני שירותים שלא נותנים שירות וגם לוקחים מחירים מופקעים על התיקון עצמו. בכלל, מוצרי החשמל היום לא בנויים להחזיר יותר מדי זמן ולא כלכלי להתעסק בתיקון שלהם. היום פשוט מחליפים לחדש עם משלוח חינם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 452

 #3  נשלח: ו' 15/02/2019 12:59

מה זה דגם המיוחד הזה, ששילמת עליו 4000 ש"ח ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > מוצרי חשמל לבית


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht