שאלה לבעלי b6 עם צריבות
שאלה לבעלי b6 עם צריבות
למי שיש את הטלוויזיה הזו והיה לו צריבות והחליפו לו את המסך השאלה שלי האם הצריבות היו ממש בולטות או היה הצריבה היתה חלשה?
אצלי עם B6 הצריבה היתה בולטת, אמנם ניתן היה לראות את הצריבה רק ברקע ירוק או וורוד אבל ללא ספק ראו את הצריבה. (חפש הודעות קודמות שלי בפורום)
אם יש צריבה, גם אם היא חלשה, מנסיון שלי ושל חברי הפורום נראה שח.י מחליפים את המסך הצרוב.
מישהו כבר כתב פה שטכנאי של ח.י אמר לו ש LG מחליפים את המסכים הצרובים כחלק מהשירות שלהם והחדירה לשוק עם מסכי OLED... מצד שני זה לא מגובה בצורה רשמית בכתב האחריות כך שאי אפשר לדעת מתי יפסיקו עם המדיניות הזאת.
בהצלחה
אם יש צריבה, גם אם היא חלשה, מנסיון שלי ושל חברי הפורום נראה שח.י מחליפים את המסך הצרוב.
מישהו כבר כתב פה שטכנאי של ח.י אמר לו ש LG מחליפים את המסכים הצרובים כחלק מהשירות שלהם והחדירה לשוק עם מסכי OLED... מצד שני זה לא מגובה בצורה רשמית בכתב האחריות כך שאי אפשר לדעת מתי יפסיקו עם המדיניות הזאת.
בהצלחה
- shealtieljkwak
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 142
- הצטרף: דצמבר 2018
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
@amirbu0
על איזה גודל מדובר?
רק מראה את שיטת המצליח של יבואן ישראלי.
בכל אופן, לא שאני מתיימר להכיר את אחוז הצריבות, אבל יש תחושה שלפי כמות הפוסטים על צריבות לאחרונה, אחד מהבאים נועד לקרות:
על איזה גודל מדובר?
רק מראה את שיטת המצליח של יבואן ישראלי.
בכל אופן, לא שאני מתיימר להכיר את אחוז הצריבות, אבל יש תחושה שלפי כמות הפוסטים על צריבות לאחרונה, אחד מהבאים נועד לקרות:
- היבואן/החברה תפסיק להחליף טלוויזיות צרובות (חלקית או גורפת)
- היבואן/החברה תתחיל לגבות כסף עבור ההחלפה (חלקית או גורפת)
- מחירי הטלוויזיות יעלו כדי לממן את ההחלפות
·amirbu0 כתב:דיברתי עם שרות לקוחות אמרו לי שיגיע תכנאי לאמת ואם צריך יחליף לי ל b6 מחודשת אמרתי שאני לא רוצה מחודש אני רוצה חדש אז אמרו לי חדש בתשלום של 1100 לדגם b8 ואם אני רוצה c8 אז בתוספת של 1800 ש"ח. הגיוני?...
לא.
אני כמעט בטוח שתעדות האחריות שברשותך מחייבת אותם או לתקן את התקלה (עם שימוש בחלקי חילוף חדשים בלבד) או להחליף למוצר חדש וזהה מבחינת האיכויות. זה הנוסח הקבוע של תעודות האחריות שנובע מחוק להגנת הצרכן אני חושב. אתה לא אמור לשלם להם שום דבר כדי שהמוצר שלך יחזור לתפקד כמו שהוא אמור לתפקד (קרי, ללא צריבות) ואתה גם לא אמור לקבל מוצר לא חדש במהלך הטיפול שבמסגרת האחריות.
נגמרו להם B6 חדשים מהקופסא להחלפה? בעיה שלהם, לא שלך.
מה שנאמר לי הוא שנחליף לך את המסך לאותו הסדרה מחודש כי אין כאלה חדשות ביקשתי חדש אז הציעו לי את ה b8 ולפי מה שהבנתי מהם הבעיות הם בעיקר בסדרה b אז ביקשתי ממנה את סדרה c8 לא בא לי שוב פעם עוד שנתיים בעיות צריבהevgenetic כתב:·......
לא.
אני כמעט בטוח שתעדות האחריות שברשותך מחייבת אותם או לתקן את התקלה (עם שימוש בחלקי חילוף חדשים בלבד) או להחליף למוצר חדש וזהה מבחינת האיכויות. זה הנוסח הקבוע של תעודות האחריות שנובע מחוק להגנת הצרכן אני חושב. אתה לא אמור לשלם להם שום דבר כדי שהמוצר שלך יחזור לתפקד כמו שהוא אמור לתפקד (קרי, ללא צריבות) ואתה גם לא אמור לקבל מוצר לא חדש במהלך הטיפול שבמסגרת האחריות....
@amirbu0
אני מבין, קראתי את מה שכתבת. אתה פשוט לא חייב לקבל את החלופות שהם הציעו לך. כאמור זו הבעיה שלהם שהם לא שמרו מספיק B6 חדשים למקרים כאלה. אבל לשלם על מה שהם אמורים לספק בחינם אתה ממש לא צריך.
לא ראיתי בדיקה רצינית על הבדל בסיכוי לצריבות בין הדגמים,דגמי B פשוט יותר זולים ויותר פופולאריים, בגלל זה אתה שומע עליהם יותר.
אני מבין, קראתי את מה שכתבת. אתה פשוט לא חייב לקבל את החלופות שהם הציעו לך. כאמור זו הבעיה שלהם שהם לא שמרו מספיק B6 חדשים למקרים כאלה. אבל לשלם על מה שהם אמורים לספק בחינם אתה ממש לא צריך.
לא ראיתי בדיקה רצינית על הבדל בסיכוי לצריבות בין הדגמים,דגמי B פשוט יותר זולים ויותר פופולאריים, בגלל זה אתה שומע עליהם יותר.
- shealtieljkwak
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 142
- הצטרף: דצמבר 2018
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
- shealtieljkwak
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 142
- הצטרף: דצמבר 2018
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
@CoreOxide
לא עונה בשמו אבל מבחינתי החוסר אחידות מתסכל.
לפי מה הם קובעים מי מקבל חדש? מי מקבל מחודש? מי נדרש לשלם תוספת? ואת מי מנפנפים?
הגיונית, כל עוד הם נותנים לך, לפנים משורת הדין, מוצר תקין כלשהו, שווה ערך לשלך, אתה צריך להיות אסיר תודה.
אבל, כשאתה קורא על עשרות אנשים שקיבלו מוצר חדש - בניגוד אלייך - העצבים מתחילים לדגדג.
לא עונה בשמו אבל מבחינתי החוסר אחידות מתסכל.
לפי מה הם קובעים מי מקבל חדש? מי מקבל מחודש? מי נדרש לשלם תוספת? ואת מי מנפנפים?
הגיונית, כל עוד הם נותנים לך, לפנים משורת הדין, מוצר תקין כלשהו, שווה ערך לשלך, אתה צריך להיות אסיר תודה.
אבל, כשאתה קורא על עשרות אנשים שקיבלו מוצר חדש - בניגוד אלייך - העצבים מתחילים לדגדג.
התגובה שלך היתה צריכה להיגמר אחרי החלק המודגש.shealtieljkwak כתב:@CoreOxide
לא עונה בשמו אבל מבחינתי החוסר אחידות מתסכל.
לפי מה הם קובעים מי מקבל חדש? מי מקבל מחודש? מי נדרש לשלם תוספת? ואת מי מנפנפים?
הגיונית, כל עוד הם נותנים לך, לפנים משורת הדין, מוצר תקין כלשהו, שווה ערך לשלך, אתה צריך להיות אסיר תודה.
אבל, כשאתה קורא על עשרות אנשים שקיבלו מוצר חדש - בניגוד אלייך - העצבים מתחילים לדגדג....
החלטתי לקחת את ה c8 ולהוסיף בכל זאת אני עם ה b6 כמעט שלוש שנים ואם יש לי אפשרות להשתדרג לחדשה ומתקדמת יותר אז קפצתי על ההזדמנות
בכל מקרה אני חושב שעם ההיתי מרים קצת את הקול אולי היו באים לקראתי כי הבנתי שיש כאלה שהחליפו להם מסדרה 6 לסדרה 7 או 8 ללא תשלום כנראה שרק דרך צעקות ורעש אפשר להשיג דברים אצלנו
בכל מקרה אני חושב שעם ההיתי מרים קצת את הקול אולי היו באים לקראתי כי הבנתי שיש כאלה שהחליפו להם מסדרה 6 לסדרה 7 או 8 ללא תשלום כנראה שרק דרך צעקות ורעש אפשר להשיג דברים אצלנו