מנסה להבין את היקף התופעה לאחר שלפני כחודשיים בערך , בלילה גשום אחד, כל ממירי ההוט מיני פייבר + הוט פייבר בוקס נשרפו ברמת יציאת ה HDMI שלהם ושרפו ציוד יקר ערך שהיה מחובר אליהם...
נזהר כרגע מלפרסם את כל פרטי המקרה כי יש סיכוי טוב שיגיע לבית משפט אבל מעוניין לשמוע האם יש נפגעים נוספים.
תודה.
לעוד מישהו מחיפה נשרפו ממירי הוט + שרפו ציוד ביתי שהיה מחובר? עדכונים!!!
- ymalool (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 108
- הצטרף: אוגוסט 2008
- נתן תודות: 2 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
טוב , אז כמו שהבטחתי ולאחר שהוט מסרבים לפצות אותי על הנזק הרב שלטענתי נגרם לי - אודה למי שיוכל לתת עיצה כיצד להתמודד מולם . להלן פרטי המקרה כפי שקרה:
1. תאריך התקלה – לילה שבין ה 13/03 וה 14/03
2. ב 14/03 לאחר שהבנתי כי כל מה שהיה מחובר לממירי חברת "הוט" ניזוק , פניתי לשירות הלקוחות ושם התחיל טיפול אל מול נציג בשם X
3. 14/03 – X מבקש ממני להזמין לביתי בדיקה של חשמלאי , על חשבוני, ושזה ימציא מסמך המסביר את התקלה
4. 15/03 – מגיע טכנאי של חברת "הוט" , בודק את כל הממירים שהיו בדירה ומאשר בפני כי 3 ממירים מסוג "פייבר מיני" תקולים ולא משדרים כלום ביציאת ה HDMI שלהם וכי ממיר מסוג "פייבר בוקס" משדר תמונה מפוקסלת ולא תקינה. כשאני מבקש להחליף את הממירים לממירים תקינים, אני נענה כי אין ברשותו ממירים וכי עליי ליצור שוב קשר עם שירות לקוחות - הממירים לא יוחלפו בתקינים אלא רק לאחר כחודש שלם!
5. 15/03 - חשמלאי ראשי Y מגיע לבדיקה מקיפה של תשתית החשמל בביתי + בדיקת הציוד שניזוק וממציא מסמך שבו מפורטת לפרטי פרטים מהות התקלה + העובדה שבביתי מערכת החשמל תקינה לחלוטין. עוד בודק ומוסיף החשמלאי כי כל שאר הציוד החשמלי שבביתי (מקרר \ מכונת כבידה וכו') תקין ועובד וכי לא ניכר כי הייתה כל בעייה במערכת החשמל שבביתי
6. 15/03 – אני פונה במקביל לחברת חשמל בבקשה לבדיקה של היתכנות קפיצת \ נפילת מתח בתאריכים המדוברים , מקבל תשובה רשמית וחתומה כי לא היה כל אירוע בתאריכים המדוברים באיזור שלי
7. שולח במקביל את האישור חשמלאי המבוקש לחברת "הוט" - X יותר לא חוזר אליי והטיפול עובר למחלקת פניות הציבור של חברת "הוט"
8. 18/03 - חוזרים אליי ממחלקת פניות הציבור והפעם טוענים כי האישור חשמלאי שביקשו קודם לא מספק אותם , ויש לשלוח את כל הציוד למעבדה על חשבוני על מנת לספק להם אישור מדוייק עבור כל אחד מהפריטים שניזוקו.
9. 21/03 – לאחר בירור עם מספר מעבדות באיזור חיפה , מגיע טכנאי מהמעבדה היחידה שהסכימה לבדוק את כל הציוד שניזוק , אוסף את כל הציוד ולוקח אותו לבדיקה.
10. 01/04 – אני שולח לחברת "הוט" את סיכום המעבדה לגבי כל אחד ואחד מהפריטים שניזוקו + חשבונית עבור בדיקת כל הפריטים
11. 03-04/04 – חוזרים אליי מחברת "הוט" בטענה כי בגלל שמדובר בנזק כה רב, עליהם לבדוק את הציוד שלהם כדי להיות בטוחים שהוא זה שגרם לנזק – וזה לאחר שכשבועיים ויותר אני ללא ממירים תקינים.
12. 12/04 – מגיע טכנאי של "הוט" ואוסף את כל הממירים התקולים – 3 ממירים מסוג פייבר מיני וממיר מסוג "פייבר בוקס". במעמד ביקור הטכנאי , נאמר לי כי ממש חבל שלא היה מותקן על קו ההוט שבביתי מגן ברקים שחברת "הוט" מספקת וכי אם היה מותקן אחד שכזה , התקלה אולי הייתה נמנעת. הטכנאי מתקין מגן ברקים על קו "הוט" .
13. 22/05 – לאחר שהציוד נמצא כחודש אצל חברת "הוט" , מודיעים לי כי לא אקבל שום החזר ו\או פיצוי משום סוג כי לאחר בדיקה שערכו בציוד הקצה שלהם , הם בטוחים כי ציוד הקצה שלי (טלוויזיות , רסיבר ומקרן) הם אלו ששרפו את ציוד הקצה של הוט. לאחר שביקשתי כי לפחות יחזירו לי את עלות בדיקת המעבדה (1450 ש"ח) – אותה בדיקה שהם הנחו אותי לבצע , נאמר לי כי גם את העלות הזאת הם לא ייכסו.
1. תאריך התקלה – לילה שבין ה 13/03 וה 14/03
2. ב 14/03 לאחר שהבנתי כי כל מה שהיה מחובר לממירי חברת "הוט" ניזוק , פניתי לשירות הלקוחות ושם התחיל טיפול אל מול נציג בשם X
3. 14/03 – X מבקש ממני להזמין לביתי בדיקה של חשמלאי , על חשבוני, ושזה ימציא מסמך המסביר את התקלה
4. 15/03 – מגיע טכנאי של חברת "הוט" , בודק את כל הממירים שהיו בדירה ומאשר בפני כי 3 ממירים מסוג "פייבר מיני" תקולים ולא משדרים כלום ביציאת ה HDMI שלהם וכי ממיר מסוג "פייבר בוקס" משדר תמונה מפוקסלת ולא תקינה. כשאני מבקש להחליף את הממירים לממירים תקינים, אני נענה כי אין ברשותו ממירים וכי עליי ליצור שוב קשר עם שירות לקוחות - הממירים לא יוחלפו בתקינים אלא רק לאחר כחודש שלם!
5. 15/03 - חשמלאי ראשי Y מגיע לבדיקה מקיפה של תשתית החשמל בביתי + בדיקת הציוד שניזוק וממציא מסמך שבו מפורטת לפרטי פרטים מהות התקלה + העובדה שבביתי מערכת החשמל תקינה לחלוטין. עוד בודק ומוסיף החשמלאי כי כל שאר הציוד החשמלי שבביתי (מקרר \ מכונת כבידה וכו') תקין ועובד וכי לא ניכר כי הייתה כל בעייה במערכת החשמל שבביתי
6. 15/03 – אני פונה במקביל לחברת חשמל בבקשה לבדיקה של היתכנות קפיצת \ נפילת מתח בתאריכים המדוברים , מקבל תשובה רשמית וחתומה כי לא היה כל אירוע בתאריכים המדוברים באיזור שלי
7. שולח במקביל את האישור חשמלאי המבוקש לחברת "הוט" - X יותר לא חוזר אליי והטיפול עובר למחלקת פניות הציבור של חברת "הוט"
8. 18/03 - חוזרים אליי ממחלקת פניות הציבור והפעם טוענים כי האישור חשמלאי שביקשו קודם לא מספק אותם , ויש לשלוח את כל הציוד למעבדה על חשבוני על מנת לספק להם אישור מדוייק עבור כל אחד מהפריטים שניזוקו.
9. 21/03 – לאחר בירור עם מספר מעבדות באיזור חיפה , מגיע טכנאי מהמעבדה היחידה שהסכימה לבדוק את כל הציוד שניזוק , אוסף את כל הציוד ולוקח אותו לבדיקה.
10. 01/04 – אני שולח לחברת "הוט" את סיכום המעבדה לגבי כל אחד ואחד מהפריטים שניזוקו + חשבונית עבור בדיקת כל הפריטים
11. 03-04/04 – חוזרים אליי מחברת "הוט" בטענה כי בגלל שמדובר בנזק כה רב, עליהם לבדוק את הציוד שלהם כדי להיות בטוחים שהוא זה שגרם לנזק – וזה לאחר שכשבועיים ויותר אני ללא ממירים תקינים.
12. 12/04 – מגיע טכנאי של "הוט" ואוסף את כל הממירים התקולים – 3 ממירים מסוג פייבר מיני וממיר מסוג "פייבר בוקס". במעמד ביקור הטכנאי , נאמר לי כי ממש חבל שלא היה מותקן על קו ההוט שבביתי מגן ברקים שחברת "הוט" מספקת וכי אם היה מותקן אחד שכזה , התקלה אולי הייתה נמנעת. הטכנאי מתקין מגן ברקים על קו "הוט" .
13. 22/05 – לאחר שהציוד נמצא כחודש אצל חברת "הוט" , מודיעים לי כי לא אקבל שום החזר ו\או פיצוי משום סוג כי לאחר בדיקה שערכו בציוד הקצה שלהם , הם בטוחים כי ציוד הקצה שלי (טלוויזיות , רסיבר ומקרן) הם אלו ששרפו את ציוד הקצה של הוט. לאחר שביקשתי כי לפחות יחזירו לי את עלות בדיקת המעבדה (1450 ש"ח) – אותה בדיקה שהם הנחו אותי לבצע , נאמר לי כי גם את העלות הזאת הם לא ייכסו.
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- fLy
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1797
- הצטרף: אפריל 2009
- מיקום: רמת השרון
- נתן תודות: 491 פעמים
- קיבל תודות: 334 פעמים
@mp3lll
·
למה בהלם?
נשרף לבחור ציוד 'יקר ערך' לדבריו, והדרך להשיג פיצוי/תיקון כפי שהיה נראה לו בתקשורת שלו מול הוט עברה דרך הבדיקה הנ"ל(ואני זוכר שגם נפגעים אחרים לקחו את הציוד שלהם לבדיקה, או הביאו טכנאי הביתה שיחתום להם מה שהוט רוצה)...לא רואה שהיתה לו אופציה אחרת להתקדם 'בטוב' בנושא.
מה שנראה לי שקרה זה כנראה שהמכה שפגעה אצלו יצאה להם יקר מידי לעומת ממוצע הנזק שיש להם בד"כ, אז הם החליטו לתת לו לדפוק תראש בקיר אולי ייצא להם יותר זול אממה נראה שיש פה בחור רציני שבהחלט לא ימשיך הלאה.
בהצלחה ymalool@! מקווה שתוציא מהם כל שקל ושקל ואולי גם תשדרג ציוד
תעדכן.
·
למה בהלם?
נשרף לבחור ציוד 'יקר ערך' לדבריו, והדרך להשיג פיצוי/תיקון כפי שהיה נראה לו בתקשורת שלו מול הוט עברה דרך הבדיקה הנ"ל(ואני זוכר שגם נפגעים אחרים לקחו את הציוד שלהם לבדיקה, או הביאו טכנאי הביתה שיחתום להם מה שהוט רוצה)...לא רואה שהיתה לו אופציה אחרת להתקדם 'בטוב' בנושא.
מה שנראה לי שקרה זה כנראה שהמכה שפגעה אצלו יצאה להם יקר מידי לעומת ממוצע הנזק שיש להם בד"כ, אז הם החליטו לתת לו לדפוק תראש בקיר אולי ייצא להם יותר זול אממה נראה שיש פה בחור רציני שבהחלט לא ימשיך הלאה.
בהצלחה ymalool@! מקווה שתוציא מהם כל שקל ושקל ואולי גם תשדרג ציוד
תעדכן.